Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Typerä kysymys, mutta kun tekniikka on uudelle käyttäjälle niin uutta. Miten nämä päivitykset saa tietskalta itse peliin ja saako valmiiksi säädettyjä slidereita jostain ladattua, vai pitääkö itse säätää ohjeiden mukaan? On todella pitkä viestiketju meinaan
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

EA heitti kehiin oman päivityksensä.

Josta ei yllättäen löydy kaikkia pelaajia: esim. Mikko Lehtonen, Kimmo Kuhta ja Markku Tähtinen on onnistuttu piilottamaan, joten ei niitä nyt sit itsekään voi siirtää oikeisiin joukkueihin. Uskomatonta puuhastelua tuo EA:n toiminta...
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

No niin eli siirtoikkuna on sulkeutunut, ja nyt voi vissiin kunnolla noita rossuja ruveta ootteleen? :D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Itsekkin tässä kovasti jo odottelen kokoonpanoja.Siirto rintamalla tapahtunut sen verran paljon ja kovan luokan pelaajia tullut lisää joukkueisiin niin nhl kuin sm-liigassakin. :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Millähän mallilla päivitykset mahtavat olla?
ja by the way illos änäris siirtoikkuna sulkeutuu? onko kellää hajuu...
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Millähän mallilla päivitykset mahtavat olla?
ja by the way illos änäris siirtoikkuna sulkeutuu? onko kellää hajuu...

3 tai 4 päivä maaliskuuta umpeutuu. Mutta onneksi siihen asti ei tarvitse odotella, vaan Torpedo lupasi päivityksen SM-liigan siirtorajan umpeutumisen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tää ei oo Torpedolle mitenkään "kettuilu" viesti mutta, taidan tehdä itse itselleni noi rosterit koska ei vielkää tullu. Tiedän toki Torpedo että ne ei heti valmiiksi tule, mutta teenpähän ne nyt tässä mieleisekseni kun ei muutakaan tekemistä löydy :)!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tää ei oo Torpedolle mitenkään "kettuilu" viesti mutta, taidan tehdä itse itselleni noi rosterit koska ei vielkää tullu. Tiedän toki Torpedo että ne ei heti valmiiksi tule, mutta teenpähän ne nyt tässä mieleisekseni kun ei muutakaan tekemistä löydy :)!

No tossa ei varmaa kauaa mee, jos oot ladannu EA:n uusimman ja sit vaa heität nää viimesimmät siirrot. Laita jakoon sitte :D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

No tossa ei varmaa kauaa mee, jos oot ladannu EA:n uusimman ja sit vaa heität nää viimesimmät siirrot. Laita jakoon sitte :D

En oo EA:n rostereita ladannut. Viimeset mitkä latailin oli ne Torpedon viimeisimmät, siit lähtien olen sitten tehnyt siirrot itse ja nyt myös tarkoitus tehdä loputkin itse :D!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo on vähän myöhästynyt mutta ei ole aikaa ollut tehdä näitä :/ Siirtojen kanssa ei kauan mennyt mutta arvot tekee hommasta vittumaisen. Voipi olla että tulee pelkästään sm-liiga rosterit ja sitten tuo muu paketti erikseen. Päivityksessä tulee olemaan myös tarkat ketjut sekä jotkut pelaajat on tehty uusiksi siksi että tuossa ei pysty "aidon" pelaajan pelipaikkaa muuttamaan :/ Joten kauden aikana ei siirry hyökkääjä pakiksi eikä päinvastoin. Tämä vienyt aikaa enemmän kuin luulin. Lähes jokaisella pelaajalla on oikeat varusteet tai ainakin mahdollisimman aidot, jopa paita housuissa jos se usein siellä viihtyy kuvissa :D Jos joltain löytyy sm-liiga maalivahdeista kuvia nykyisten varusteiden kanssa ilman noita naurettavia patja mainoksia niin voisi lähettää niitä :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo on vähän myöhästynyt mutta ei ole aikaa ollut tehdä näitä :/ Siirtojen kanssa ei kauan mennyt mutta arvot tekee hommasta vittumaisen. Voipi olla että tulee pelkästään sm-liiga rosterit ja sitten tuo muu paketti erikseen. Päivityksessä tulee olemaan myös tarkat ketjut sekä jotkut pelaajat on tehty uusiksi siksi että tuossa ei pysty "aidon" pelaajan pelipaikkaa muuttamaan :/ Joten kauden aikana ei siirry hyökkääjä pakiksi eikä päinvastoin. Tämä vienyt aikaa enemmän kuin luulin. Lähes jokaisella pelaajalla on oikeat varusteet tai ainakin mahdollisimman aidot, jopa paita housuissa jos se usein siellä viihtyy kuvissa :D Jos joltain löytyy sm-liiga maalivahdeista kuvia nykyisten varusteiden kanssa ilman noita naurettavia patja mainoksia niin voisi lähettää niitä :)

Kauanko sul suunnilleen menee, et saat väsättyy valmiiks ?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

[QUOTE Uskomatonta puuhastelua tuo EA:n toiminta...[/QUOTE]

tää ei oo vastaus suoraan sulle, vaan iha yleisesti..toi kirjoittamasi lause on kyl helvetin hyvin sanottu ihan noihin rostereihin liittyen..! oon melkeinpä tullu siihen tulokseen et miks turhaan noihin peleihin tarvii laittaa nää sm-liigat ja muut jos tekijöitä ei tunnu vittuakaan kiinnostavan ottaa edes vähän asioista selvää?? en nyt iha ulkoo muista noita arvoja, mut mun mielestä ei oo edes hauskaa/naurettavaa vaan enemmänki säälittävää..! esim jos en ihan väärin muista nii sami helenius arvolla 82..jarkko immonen oli aikalailla sama..öööööö wat?? sit joey tenute oli jotain 72-73 (joojoo ei mikään tähti mut mun mielestä vähä parempi ku toi)..ja noita esimerkkejä vois ottaa vaikka kuinka paljon joka joukkueesta!

pointti siis ei oo se et "eihän noi EA:n tyypit voi mitenkä tietää noin tarkkaan" jne..vaan pointti on se et miks vitussa nää muut tarvii sit änkee tähän peliin ku tietää et ne menee iha päin helvettiä? tää on juuriki se syy miks mua ei kiinnosta pelata millään muilla jengeillä ku nhl:n tiimeillä..korkeintaa jotkut maajoukkuematsit voidaan kavereiden kans ottaa..eikä mul oo kertaaka ollu edes muita liigoja ikävä..mun puolesta vois laittaa poistoon..

ja ettei menis iha täysin itkupotkuraivareiks nii tarvii heittää propsit näille jannuille ku vääntää noita rostereita ja pelureita oikeisiin joukkueisiin ja arvoihin! todennäkösesti kiitän vielä enemmän sit ku ne on valmiita ja niitä pääsee kokeileen..iso peukku teille väsääjille!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

[QUOTE Uskomatonta puuhastelua tuo EA:n toiminta...

tää ei oo vastaus suoraan sulle, vaan iha yleisesti..toi kirjoittamasi lause on kyl helvetin hyvin sanottu ihan noihin rostereihin liittyen..! oon melkeinpä tullu siihen tulokseen et miks turhaan noihin peleihin tarvii laittaa nää sm-liigat ja muut jos tekijöitä ei tunnu vittuakaan kiinnostavan ottaa edes vähän asioista selvää?? en nyt iha ulkoo muista noita arvoja, mut mun mielestä ei oo edes hauskaa/naurettavaa vaan enemmänki säälittävää..! esim jos en ihan väärin muista nii sami helenius arvolla 82..jarkko immonen oli aikalailla sama..öööööö wat?? sit joey tenute oli jotain 72-73 (joojoo ei mikään tähti mut mun mielestä vähä parempi ku toi)..ja noita esimerkkejä vois ottaa vaikka kuinka paljon joka joukkueesta!

pointti siis ei oo se et "eihän noi EA:n tyypit voi mitenkä tietää noin tarkkaan" jne..vaan pointti on se et miks vitussa nää muut tarvii sit änkee tähän peliin ku tietää et ne menee iha päin helvettiä? tää on juuriki se syy miks mua ei kiinnosta pelata millään muilla jengeillä ku nhl:n tiimeillä..korkeintaa jotkut maajoukkuematsit voidaan kavereiden kans ottaa..eikä mul oo kertaaka ollu edes muita liigoja ikävä..mun puolesta vois laittaa poistoon..

ja ettei menis iha täysin itkupotkuraivareiks nii tarvii heittää propsit näille jannuille ku vääntää noita rostereita ja pelureita oikeisiin joukkueisiin ja arvoihin! todennäkösesti kiitän vielä enemmän sit ku ne on valmiita ja niitä pääsee kokeileen..iso peukku teille väsääjille![/QUOTE]

Pelaatko netillä pleikallasi? Sain sellaisen kuvan, että pelailet vain offlinessa ja käytät siis noita alkuperäisiä rostereita, joissa tosiaan tenute on. EA on kyllä päivittäny pelaajat oikeisiin joukkueiisiin sm-liigassa(ainakin melkein), mutta arvot on kyllä niin päin hanuria (esim. granlund 69 ja helenius tosiaan 82), että ei tule mieleenkään pelata noilla. Jokatapauksessa Torpedolle työrauha, hyvää kannattaa odottaa.
 
Ylös Bottom