Vastaus: NHL 10 [X360]
Mulla oli tollasia ongelmia viime vuoden versiossa, NHL 09:ssä. En kyl muista tarkkaan et miten sen selvitin, mut just se et jos tulis uusi rosteri päivitys ni saattais toimia.
Noita free-agent pelaajia löytää aika paljon maajoukkueista, esim. Seidenberg, Satan, Lang).
Jos siis lataa ton uusimman rosteri päivityksen
Onko muilla samanlaista ongelmaa, kun rosterit palauttaa alkuperäisiksi ja yrittää käydä vaihtamaan pelaajia, niin NHL 10 kaatuu joka kerta. Neljä kertaa sitä jaksoin yrittää. Pelin voi pelata normaalisti, rostereita katsella, mutta kun yrittää vaihdella pelaajia niin peli jäkiti jäkkää.
Olen ensimmäisen rosteri-päivityksen ladannut ja vaihtanut sen jälkeiset vaihdot kohilleen käsitse, mutta tuolta kun puuttuu niin perhanasti free-agent pelaajia (esim. Robert Lang nyt mainitakseni). Syy miksi kyselen olisi että katselisin olisiko orig. rostereissa esim. noita free-agent pelaajia enemmän vai miksi ne helvetten pitää poistella pelistä vaikka miehet tekee edelleen sopimuksia.
Uutta rosteri-päivitystä odotellessa vain, silloin tilanne korjaantuu onneksi. Niin joo, haasteita otan vastaan livessä jos satun linjoilla olemaan joten rohkeasti heittäkää kutsua jos joku haluaa helppoja voittoja
Mulla oli tollasia ongelmia viime vuoden versiossa, NHL 09:ssä. En kyl muista tarkkaan et miten sen selvitin, mut just se et jos tulis uusi rosteri päivitys ni saattais toimia.
Noita free-agent pelaajia löytää aika paljon maajoukkueista, esim. Seidenberg, Satan, Lang).
Jos siis lataa ton uusimman rosteri päivityksen