Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360]

Onko muilla samanlaista ongelmaa, kun rosterit palauttaa alkuperäisiksi ja yrittää käydä vaihtamaan pelaajia, niin NHL 10 kaatuu joka kerta. Neljä kertaa sitä jaksoin yrittää. Pelin voi pelata normaalisti, rostereita katsella, mutta kun yrittää vaihdella pelaajia niin peli jäkiti jäkkää.

Olen ensimmäisen rosteri-päivityksen ladannut ja vaihtanut sen jälkeiset vaihdot kohilleen käsitse, mutta tuolta kun puuttuu niin perhanasti free-agent pelaajia (esim. Robert Lang nyt mainitakseni). Syy miksi kyselen olisi että katselisin olisiko orig. rostereissa esim. noita free-agent pelaajia enemmän vai miksi ne helvetten pitää poistella pelistä vaikka miehet tekee edelleen sopimuksia.

Uutta rosteri-päivitystä odotellessa vain, silloin tilanne korjaantuu onneksi. Niin joo, haasteita otan vastaan livessä jos satun linjoilla olemaan joten rohkeasti heittäkää kutsua jos joku haluaa helppoja voittoja :)

Mulla oli tollasia ongelmia viime vuoden versiossa, NHL 09:ssä. En kyl muista tarkkaan et miten sen selvitin, mut just se et jos tulis uusi rosteri päivitys ni saattais toimia.
Noita free-agent pelaajia löytää aika paljon maajoukkueista, esim. Seidenberg, Satan, Lang).
Jos siis lataa ton uusimman rosteri päivityksen :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Miten noita Bronze/Silver/Gold-achievementteja saa?

Liittyy EASHL joukkueisiin? Miten joukkue saa mitalin?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

[FF]Myytti;964375 sanoi:
Kyllä tässä pelissä ärsyyntyy. Pelasin livessä taasen, ekat kolme peliä hävisin ja sit kun opin pelin niin voitin 8 putkeen. Offlinessa kausimodessa ammattilainen on liian heppoinen taso itselleni, joten menin tähtipelaaja-tasolle. No katsopas vaan vastustajat aina nappaa minulta kiekon, taklaa minut, sulkee minut kulmaa, peittää syöttölinjat ja tekee ärsyttävät varmat sutkausmaalit. Joko riparista tai sitten vastustamattomasti yläbörsään ja mokke on voimaton.

Vinkkejä huijaritietokoneen puolustamiseen sekä kaikkitietävän tietokoneen puolustuskaluston ohittamiseen?

Saisiko viisaiden neuvoja?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Pari sivua selasin taaksepäin enkä löytänyt kyseiseen asiaan liittyvää vastausta.

Miten oman pro pelaajan kehitys menee tuolla EASHL:ssa? Pelaanko vain be a prota yksinpelinä niin tuo "online pro" kehittyy myös? Vai kehittyykö se vain online peleissä? Tuntuu että oma jätkä ei ole kehittynyt yhtään vaikka olen kuitenkin yli 10 matsia EASHL:ta pelannut. Eli en saa tuolta online peleistä niitä kokemuspisteitä mitä voi käydä laittamassa alkuvalikon Oma Pro -kohdasta. Mistä niitä kokemuspisteitä saa?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

[FF]Myytti;964375 sanoi:
Kyllä tässä pelissä ärsyyntyy. Pelasin livessä taasen, ekat kolme peliä hävisin ja sit kun opin pelin niin voitin 8 putkeen. Offlinessa kausimodessa ammattilainen on liian heppoinen taso itselleni, joten menin tähtipelaaja-tasolle. No katsopas vaan vastustajat aina nappaa minulta kiekon, taklaa minut, sulkee minut kulmaa, peittää syöttölinjat ja tekee ärsyttävät varmat sutkausmaalit. Joko riparista tai sitten vastustamattomasti yläbörsään ja mokke on voimaton.

Vinkkejä huijaritietokoneen puolustamiseen sekä kaikkitietävän tietokoneen puolustuskaluston ohittamiseen?

Itse pelaan superstarilla ja normal asetuksilla vähän muokattuina ja be a gm kauden alun voitot ja häviöt ovat jakautuneet jotakuinkin näin 15-6-2. Pakko kyllä myöntää, että kone tekää välillä sellasia haista ite maalejaja pistää välillä hermostumaankin ku itse vääntäny tuskalla ja hiellä 2-0 johdon vikaan erään ja sitten sieltä tulee 2 vetoa siniviivalta ilman maskia ylähäkkiin ja peli 2-2, pari kertaa pelit loppunukki siihen :D. Mutta joo, niistä pakeista pääsee ohi suojaamalla ja kun on alueella ni syöttelyä peliin ja suoraan syötöstä vetoja tai sitten lauot maskiin ja joku ohjaa sen sisään tai sitten pyörit kulmassa suojauksen kanssa ja etit sitä kuuluisaa poikittaissyöttöä sinne maalille.

Puolustamisesta en osaa sanoa, tuntuu itsekkin, että tietokone tekee maalinsa millon huvittaa eikä pelaaja pysty vaikuttamaan siihen.

Pari sivua selasin taaksepäin enkä löytänyt kyseiseen asiaan liittyvää vastausta.

Miten oman pro pelaajan kehitys menee tuolla EASHL:ssa? Pelaanko vain be a prota yksinpelinä niin tuo "online pro" kehittyy myös? Vai kehittyykö se vain online peleissä? Tuntuu että oma jätkä ei ole kehittynyt yhtään vaikka olen kuitenkin yli 10 matsia EASHL:ta pelannut. Eli en saa tuolta online peleistä niitä kokemuspisteitä mitä voi käydä laittamassa alkuvalikon Oma Pro -kohdasta. Mistä niitä kokemuspisteitä saa?

Kehittymispisteitä saa pelaajakorttien myötä, eli sun pitää saada tietty määrä pelejä pelatuksi ja sen jälkeen sinulla pitää olla seuraavan kiekkokortin edellyttämä kenttäpelaajan tai maalivahdin arvosana. En nyt muista tarkkaan mutta ensimmäisen kiekkokortin saamiseksi josta saa kehityspisteitä pitää olla pelattuna 15-25 peliä ja arvosana pitää olla yli C:n
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [X360]

Miten noita Bronze/Silver/Gold-achievementteja saa?

Liittyy EASHL joukkueisiin? Miten joukkue saa mitalin?

EASHL joukkueet kilpailevat mitaleista ja rankingistä joka kuukausi. 100 parhalle jengille tulee kultamitali, 101-200 hopea ja 201-300 pronssi. Kun kuukausi vaihtuu, rankingit nollaantuu ja uusi "kausi" alkaa.

Dragonfly: Sun kysymyksiin osittain vastattiinkin, mutta siis offline be-a-pro sekä online be-a-pro on erikseen. Onlinessä saa kehityspisteitä seuraavailla saavutuksilla unlockattua:

1 peli ja overall grade C
20 peliä ja overall grade B- (pro)
65 peliä ja overall grade B (superstar)
105 peliä ja overall grade B+ (veteran)
150 peliä ja overall grade A- (legenda)

(Nämä ulkomuistista, joten jotain virhetietoa saattaa olla)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Dragonfly: Sun kysymyksiin osittain vastattiinkin, mutta siis offline be-a-pro sekä online be-a-pro on erikseen. Onlinessä saa kehityspisteitä seuraavailla saavutuksilla unlockattua:

1 peli ja overall grade C
20 peliä ja overall grade B- (pro)
65 peliä ja overall grade B (superstar)
105 peliä ja overall grade B+ (veteran)
150 peliä ja overall grade A- (legenda)

(Nämä ulkomuistista, joten jotain virhetietoa saattaa olla)

Okei. No siitä siis ne vähät kokemuspisteet ,kun minulla ja kaverilla oli molemmilla samanverran eli varmaan tuo "1 peli ja overall grade C". Olen pelannut nyt muistaakseni 12 peliä joten ei sieltä ehkä enempää olisi pitänytkään vielä tulla :)

Jotenkin outoa ja harmillista että kokemuspisteitä kertyy noin harvoin...
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Eilen pelasin Miiku82:sta vastaan (voitin rankuilla;) ja kyselin samaa. Ei kuulemma nyt ole mitään blogia tai ketjua, kerää tulokset itelleen, ja ilmoittelee sitten.

Voi varmaan itse varmistaa asiaa vielä?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Onko muilla ongelmia statsien päivittymisessä EASHL :ssä? Kaverin kanssa ollaan pelattu useita pelejä ja edelleen näyttää games played 0 sekä joukkueelle että kummallekin pelaajalle. Casual-liigaa ollaan pelattu ja joukkueessa 2 pelaajaa.

Toinen hämärä homma pelissä on, että jostain syystä minun pelaajalle arvotaan eri nimi jokaiseen peliin, kun sen luonnollisesti pitäis olla se ukon nimi minkä olen asettanut. Kaverilla on nimi aina oikein.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

[FF]Myytti;964375 sanoi:
Kyllä tässä pelissä ärsyyntyy. Pelasin livessä taasen, ekat kolme peliä hävisin ja sit kun opin pelin niin voitin 8 putkeen. Offlinessa kausimodessa ammattilainen on liian heppoinen taso itselleni, joten menin tähtipelaaja-tasolle. No katsopas vaan vastustajat aina nappaa minulta kiekon, taklaa minut, sulkee minut kulmaa, peittää syöttölinjat ja tekee ärsyttävät varmat sutkausmaalit. Joko riparista tai sitten vastustamattomasti yläbörsään ja mokke on voimaton.

Vinkkejä huijaritietokoneen puolustamiseen sekä kaikkitietävän tietokoneen puolustuskaluston ohittamiseen?

Mä suosittelisin säätämään slidereita. Nosta omia niiltä osin, jotka susta tuntuu, että olet liian huono, vaikka pelaatkin hyvin. Ja puolestaan laske niitä, joissa CPU tuntuu liian hyvältä. Esimerkkinä: CPU All-Star ja Superstar -tasoilla iskee oletusasetuksilla aika älyttömällä tarkkuudella onetimereita kun taas omat onetimerit tuntuu paukkuvan aina ohi tai tolppiin: itse laskin CPU:n onetimer tarkkuutta pykälällä ja nostin omaa pykälällä, niin johan alkoi olemaan enemmän puntit tasan (CPU toki rankasee vieläkin hyvistä paikoista, mutta nyt myös itsellä on mahdollisuus rankaista paikoista, joista pitääkin mennä aika usein sisään, jos saa vaan sen syötön sinne lapaan). Ja esimerkiksi omaa poke check effectivenesiä (sori en muista nyt mikä tuo oli suomeksi), kun nostaa pykälällä, niin kiekon pois ottaminen tulee paljon realistisemmaksi (ainakin mun mielestä). Noita kun jaksoi itse vähän vekslata ajatuksen kanssa, niin kyllä sieltä aika perkeleen kova peli paljastui alta. Jos kattelee mun alkukommentteja, niin voi huomata, että tosi turhautunut olo oli meikäläiselläkin alkuun.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mä suosittelisin säätämään slidereita. Nosta omia niiltä osin, jotka susta tuntuu, että olet liian huono, vaikka pelaatkin hyvin. Ja puolestaan laske niitä, joissa CPU tuntuu liian hyvältä. Esimerkkinä: CPU All-Star ja Superstar -tasoilla iskee oletusasetuksilla aika älyttömällä tarkkuudella onetimereita kun taas omat onetimerit tuntuu paukkuvan aina ohi tai tolppiin: itse laskin CPU:n onetimer tarkkuutta pykälällä ja nostin omaa pykälällä, niin johan alkoi olemaan enemmän puntit tasan (CPU toki rankasee vieläkin hyvistä paikoista, mutta nyt myös itsellä on mahdollisuus rankaista paikoista, joista pitääkin mennä aika usein sisään, jos saa vaan sen syötön sinne lapaan). Ja esimerkiksi omaa poke check effectivenesiä (sori en muista nyt mikä tuo oli suomeksi), kun nostaa pykälällä, niin kiekon pois ottaminen tulee paljon realistisemmaksi (ainakin mun mielestä). Noita kun jaksoi itse vähän vekslata ajatuksen kanssa, niin kyllä sieltä aika perkeleen kova peli paljastui alta. Jos kattelee mun alkukommentteja, niin voi huomata, että tosi turhautunut olo oli meikäläiselläkin alkuun.
Kuulostaa erittäin hyvältä, kiitos tästä.

Olisko kellään jotain killerihyviä slidereita? Semmosia, että on realismi mukana, mutta ei sitä, että maaleja tulee 2-3 per peli maksimissaan, vaan että kuitenkin on jotain maali-ilottelua edes. Jotta vois taistella edes pistepörssissä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

NHL 10 twitter -sivuston mukaan rosterien päivitys olis tarkoituis julkaista tämän viikon aikana. pääsis viimein alottamaan kauden with tavares, hedman ym. tulokkaat (jos edes ovat tehneet kyseiset herrat peliin) :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kyllä vähän ärsyttää, ku joskus ku tietokone tekee 1 vs 1 harhautuksen, nii oman pelaajan ja tietokonepelaajan väliin ilmestyy näkymätön seinä, eikä taklata pysty. Ja maalivahdit heittävät aina spagaatin, kun syöttää sivuttaisliikkeeseen, ja pystyy helposti nostamaan kiekon maalivahdin yli ylämummoon, myös nollakulmasta tai maaliviivalta kiekko laakeena yläriman kautta reppuun:)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

no nii nyt joku joka o perehtynä tämmöseen, eli pelasin yhtä ruotti pojua vastaan tänään pari kertaa ja tuli ilmi että tekee vain ja ainoastaan ns. varmoja maaleja, yks kikka oli hyökkäysalueella pieni pyörähdys ja sitten passi kolmen pakin läpi takatolpalle mistä james siistä heitti sit limpun sisään, toimi ekassa pelissä tuhottavasti kun otan yleensä passiivisen puolustussysteemin noita pyörijöitä vastaan mutta ku syötönkatkot ei toimi nii ei toimi!!! tokassa pelissä ei toiminu ku pelasin agressiivisesti joka näyttää olevan ainut tapa puolustaa tässä pelissä muuten tommosia passiivista puolustamista taitavat varmojen maalijen tekijät käyttää hyväks, no itse asiaan eli ku kaveri lämäs aina silloon ku se pääsi maalille asti niin mun molari sai hädin tuskin vedon kii wtf mä ihmettelin ja yritin toises päässä samaa mutta ei millään, no se ainut maalikin mikä sit tuli oli tämmönen lämy siniviivalta eikä maskiakaan ollut wtf taas, siis mitä vtu ne tekee et lämyt muuttuu tommoseks superlämyiks ku ite yrittää lämätä jopa kunnon luistteluvauhdista ni ei sit millään saa samanlaiseks vastustajan molee röpöttää, siis sen lämy joka kerta hyvä että ei mennyt sisään!!! ja muutenkin huvittaa ku ne vetelle ns. 3metriä maalin ohi ja joku ohjaa sieltä hirveen pommin maalia päin wtf!!! niin mikähän juju tossa nyt oikein on! huom ekassa pelisää teki pari kolme tommosta lämy maalia ja tokassa ainoansa ja voittomaalin, laukauksetkin oli kohtuullisesti mulle jotain yli 30 ja sillä 10 vtu ku pistää kyrsii!!! omat äijäthän ei saanu mistää ku oli supernikke aina tiellä, tuntu vaan et mikkä vtun superäijät sillä on siel, muuten zidlicky tais olla joka aika usein heilutti verkkoa niillä lämyillä!! niin ja sekava oli mut ei jaksa paikkailla :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

^ rauhoitutaas ny... tää on vain peliä... :)

toisaalta samoja tuntemuksia itellä. välillä saa ihmetellä ku turpaan tulee oikein kunnolla, itse et saa maalin maalia ja on-line-vastustaja vetelee mennen tullen. hii hoo... hermothan siinä menee.

mutta "game on" sano wayne's world...:D
 
Ylös Bottom