Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360]

Mitenkäs Livessä tällainen jos toisella boksilla on esim. 3 pelaajaa, ja toisella 1. Onnistuuko missään pelimuodossa 2 vs 2 peli?
Online team playssä ei näy kuin yksi ohjain tuolla koneella jossa on 3.
Ja Versus playssä ei saa kuin 3 vs 1 pelin.

Onko kokemusta moisesta?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

olipas mielenkiintoinen peli äsken, kaveri oli opetellu ohjurimaalit täydellisesti, hävisin pelin 5-3 ja kaveri teki kaikki 5 maalia ohjurilla samanlaisella kuviolla!! eipä varmaan sattumaa ollu.oli aika tappavan tehokas, siitä zeinille vinkkiä, sulla ei toi ainaskaan hallussa oo vielä. ai nii mut ethän sä siniseltä vetele ikinä.:D rupee olee haastavaa pelata kun ea ei vieläkään ole onnistunut tuomaan joukkuepelin tuomaa tärkeyttä joukkuepelissä, rupee olee noita pisteitä omassa kenttäpäädyssä jo ripakopallinen mihin ei vastustajaa kannata päästää muuten soi omissa, se o vähä ku heittäis sen verran lisää maaleja omaan päähän, no tästä jatketaan harjoituksia.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Onko kenellekään tullut eteen tällaista?

Pelailin tossa yks ilta onlinessa ja joskus säätelen joukkueen strategiaa heti ennen kuin peli on kerennyt alkaa, mutta jostain kumman syystä ensimmäisellä erätauolla kun tarkistaa strategian niin se on edelleen defaulttina. Onko näin, että strategiaa pystyy vaihtamaan vain viimeiseen erään vai onko tähän joku keino että "oma" strategia pysyy alusta loppuun samana?:confused:
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Onko kenellekään tullut eteen tällaista?

Pelailin tossa yks ilta onlinessa ja joskus säätelen joukkueen strategiaa heti ennen kuin peli on kerennyt alkaa, mutta jostain kumman syystä ensimmäisellä erätauolla kun tarkistaa strategian niin se on edelleen defaulttina. Onko näin, että strategiaa pystyy vaihtamaan vain viimeiseen erään vai onko tähän joku keino että "oma" strategia pysyy alusta loppuun samana?:confused:
Saman olen itse huomannut, ei tunnu se valikkosäätäminen auttavan. Taktiikat on vaihdettava ohjaimesta kesken pelin, tai näin ainakin ite olen tehnyt.
Bugi tuo kai on.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Onko kenellekään tullut eteen tällaista?

Pelailin tossa yks ilta onlinessa ja joskus säätelen joukkueen strategiaa heti ennen kuin peli on kerennyt alkaa, mutta jostain kumman syystä ensimmäisellä erätauolla kun tarkistaa strategian niin se on edelleen defaulttina. Onko näin, että strategiaa pystyy vaihtamaan vain viimeiseen erään vai onko tähän joku keino että "oma" strategia pysyy alusta loppuun samana?:confused:


tuntuu, että tää bugi on pelissä jo vuodesta 2004 :) ite oon huomannu et jos pausettaa pelin ja säätää taktiikat niin varminten ne säilyvät ku pausetat pelin juuri ennen aloitusta. ei siis välidemon aikana, vaan juuri ennen ku kiekko on putoamassa jäähän. sama varmaan pätee noihin ohjaimesta lennosta vaihettaviin taktiikoihin?!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

tuntuu, että tää bugi on pelissä jo vuodesta 2004 :) ite oon huomannu et jos pausettaa pelin ja säätää taktiikat niin varminten ne säilyvät ku pausetat pelin juuri ennen aloitusta. ei siis välidemon aikana, vaan juuri ennen ku kiekko on putoamassa jäähän. sama varmaan pätee noihin ohjaimesta lennosta vaihettaviin taktiikoihin?!
Onlinessä pelatessa ei ole mahdollista pausettaa peliä kun pelitauoilla. Joten ei onnistu noin.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Noniin tänään pitäisi peli kotiin hommata! Mitenkäs tuo Livessä pelaaminen on muuttunut verrattuna 09? Demoakun pelaa niin tuntuu ettei maaleja oiken saa kuin räkäsistä ripareista tai sitten jos sattuu nappi poikittais syöttö kohdilleen, niin että oppiiko siihen maalin tekoon nopeasti kun ainakin 09:ssä maalin teko onnistui ihan mukavasti:)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Noniin tänään pitäisi peli kotiin hommata! Mitenkäs tuo Livessä pelaaminen on muuttunut verrattuna 09? Demoakun pelaa niin tuntuu ettei maaleja oiken saa kuin räkäsistä ripareista tai sitten jos sattuu nappi poikittais syöttö kohdilleen, niin että oppiiko siihen maalin tekoon nopeasti kun ainakin 09:ssä maalin teko onnistui ihan mukavasti:)

En tiedä miten 10 eroaa 09:iin verrattuna, mutta kyllähän tuohon maalin tekoon aika nopeasti oppii :) Itse asiassa tuolla poikkittaissyötöllä maalinteko onnistuu jopa ärsyttävän helposti. Mutta kyllähän niitä maaleja tulee siniviivalämyreistäkin tai niiden ripareista (niin kuin sanoitkin). Läpiajotilanteessa pientä veivausta ja kiekko rystylle niin jo on verkot tötteröllä ;) Pelaamaan vaan nii kyllä niitä maaleja tulee!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

En tiedä miten 10 eroaa 09:iin verrattuna, mutta kyllähän tuohon maalin tekoon aika nopeasti oppii :) Itse asiassa tuolla poikkittaissyötöllä maalinteko onnistuu jopa ärsyttävän helposti. Mutta kyllähän niitä maaleja tulee siniviivalämyreistäkin tai niiden ripareista (niin kuin sanoitkin). Läpiajotilanteessa pientä veivausta ja kiekko rystylle niin jo on verkot tötteröllä ;) Pelaamaan vaan nii kyllä niitä maaleja tulee!
AIkalailla samaa mieltä. Silti on se hiukan vaikeampaa tänä vuonna. Maalivahdit ottavat niitä poikittaissyöttöjä paremmin ja syöttäminen on vaikeampaa. Ei mene aina lavasta lapaan, jollei hiukan tähtääkin. Ripareista saa paljon maaleja. Itse tykkään kun nykyään hyödyttää ampua viivasta kiekkoa maalille. Jutin sanoin "Aina ei tarvii olla lämäri".

Lisäksi nämä curveshotit eivät uppoa kunnolla toisin kuin 09:ssä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Heh, ei voi kun nauraa minkälaisiin tyyppeihin Livessä törmää.

Kaveri valitsi itselleen Suomen maajoukkueen joten reilua pelihenkeä noudattaen vaihdoin NHL joukkueen Ruotsin maajoukkueeksi.

Kaveri veikin sitten aika pitkälti peliä, onnistuin kuitenkin lopussa kääntämään pelin ja voittamaan 3-1. (peli lagasi jonkin verran vaikka täällä päässä 24/1)

Pelin jälkeen tulikin sitten allekirjoittaneen yllätykseksi viesti, "faggot"

Itsekseni naureskellen vastasin, "lol"

Tämän jälkeen tulikin sitten vielä yksi "fukkin nigger" viesti ennen kuin blokkasin kaverilta yhteydet.

Pelillisesti peli oli hyvä, varmoja maaleja ei tehty ja "sotaa" ei käyty mikrofonien välityksellä kun sellaista ei allekirjoittanut käytä.

Tiedä mikä pentua vaivas mutta kiitos nimimerkille: Pumpelopro hyvistä nauru hetkistä!:)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Onhan noita kaikenlaista sakkia Livessä. Itsekin änäriä pelatessa jos vaikka häviän nettimatsin niin välillä toiselta sitten pukkaa jotain "you got owned"-viestiä. Yleensä ei kiinnosta vastailla, mutta välillä jos kunnolla kyrpiintyy vaikka kaverin jatkoajalla tekemän munkkimaalin takia niin vastailen jotain "näppärää" takaisin. Läppää siis enkä mitään itkupotkuja.

BAP on kyllä koukuttavaa onlinessa. Eniten ottaa pannuun ne "oon ostanu kultavarusteet livepisteillä, joten oon hyvä ja voin kuljettaa kiekkoa yksin ja yrittää maaleja"-tunarit. Itse tykkään pelata puolustajana, koska siinä saa antaa niitä avaussyöttäjä ja taklata vastustajan hyökkääjiä jotka tulevat kohti. Ikävä kyllä vain muutaman kerran on sattunut todella mukava pakkipari vierelle, jonka kanssa on nauttinut pelaamisesta. Jälkikäteen olen lähettänytkin viestiä hyvästä pelistä ja kiitellyt jne.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mulla on sellanen ongelma että en nää pelaajia ihan laidoissa ja kulmissa lainkaan !???

Oon yrittäny vaihtaa kameraa ja zoomia autolle ja pois mut saatana mitään ei tapahdu !
Jeesiä kiitos...??
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Huhhuh, kylläpähän oli taas matsi livessä. Vastustaja otti joukkueekseen TOTTAKAI Montrealin fossiilijoukkueen, ja pelasi kahdestaan kaverinsa kanssa. itse pelasin Penguinsillä.. Kaveri hakkaa, huitoo, kamppaa, taklaa selästä ja hakee tappelua koko ajan. käytännössä koko 2. erä oli mun 5-3 ylivoimaa ja ei tarvi olla mikään fakiiri että tekee 5 maalia erässä kahta koko ajan heittäytyvää ihmispelaajaa ja kulmissa haahuilevaa cputa vastaan. Tästäpä kaverini riemastui voitettuani pelin 8-0 ja postia alkoi tulla. Siinäpä haukuttiin kaikilla mahdollisilla lontoon murteen voimasanoilla. Haastoin pojun revanssiin, jossa pelasi yksin San Josella mua vastaan. Pelin ollessa mun hyväksi 5-2 kahden erän jälkeen vastustaja poistuu pelistä ja taas itkupotkuraivarit. Erinomaisia pelimiehiä tuntuvat olevan nää jenkkilapsukaiset.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mulla on sellanen ongelma että en nää pelaajia ihan laidoissa ja kulmissa lainkaan !???

Oon yrittäny vaihtaa kameraa ja zoomia autolle ja pois mut saatana mitään ei tapahdu !
Jeesiä kiitos...??

siis kameran takia et nää vai siksi että ne vaan häviää? (...riimi)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Voiskohan joku allekirjoittanutta paremmin englannin kieltä omaava henkilö kertoa mitä pitää tehdä saadakseen "Dump it" achievementin. Eli mitäs "Dump the puck from outside the offensive blue line 10 times in one match" tarkalleen ottaen käskee tekemään?
 
Ylös Bottom