Vastaus: NHL 10 [X360]
Ei taida saada, valitettavasti.
Saako noita rosteripäivityksiä ilman live goldia?
Ei taida saada, valitettavasti.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samalla konsolilla pelaavat eivät voi onlinessa olla eri puolilla.Mitenkäs Livessä tällainen jos toisella boksilla on esim. 3 pelaajaa, ja toisella 1. Onnistuuko missään pelimuodossa 2 vs 2 peli?
Samalla konsolilla pelaavat eivät voi onlinessa olla eri puolilla.
Saman olen itse huomannut, ei tunnu se valikkosäätäminen auttavan. Taktiikat on vaihdettava ohjaimesta kesken pelin, tai näin ainakin ite olen tehnyt.Onko kenellekään tullut eteen tällaista?
Pelailin tossa yks ilta onlinessa ja joskus säätelen joukkueen strategiaa heti ennen kuin peli on kerennyt alkaa, mutta jostain kumman syystä ensimmäisellä erätauolla kun tarkistaa strategian niin se on edelleen defaulttina. Onko näin, että strategiaa pystyy vaihtamaan vain viimeiseen erään vai onko tähän joku keino että "oma" strategia pysyy alusta loppuun samana?
Onko kenellekään tullut eteen tällaista?
Pelailin tossa yks ilta onlinessa ja joskus säätelen joukkueen strategiaa heti ennen kuin peli on kerennyt alkaa, mutta jostain kumman syystä ensimmäisellä erätauolla kun tarkistaa strategian niin se on edelleen defaulttina. Onko näin, että strategiaa pystyy vaihtamaan vain viimeiseen erään vai onko tähän joku keino että "oma" strategia pysyy alusta loppuun samana?
Onlinessä pelatessa ei ole mahdollista pausettaa peliä kun pelitauoilla. Joten ei onnistu noin.tuntuu, että tää bugi on pelissä jo vuodesta 2004 ite oon huomannu et jos pausettaa pelin ja säätää taktiikat niin varminten ne säilyvät ku pausetat pelin juuri ennen aloitusta. ei siis välidemon aikana, vaan juuri ennen ku kiekko on putoamassa jäähän. sama varmaan pätee noihin ohjaimesta lennosta vaihettaviin taktiikoihin?!
Erän ensimmäisessä aloituksessa tuo onnistuu.Onlinessä pelatessa ei ole mahdollista pausettaa peliä kun pelitauoilla. Joten ei onnistu noin.
Noniin tänään pitäisi peli kotiin hommata! Mitenkäs tuo Livessä pelaaminen on muuttunut verrattuna 09? Demoakun pelaa niin tuntuu ettei maaleja oiken saa kuin räkäsistä ripareista tai sitten jos sattuu nappi poikittais syöttö kohdilleen, niin että oppiiko siihen maalin tekoon nopeasti kun ainakin 09:ssä maalin teko onnistui ihan mukavasti
AIkalailla samaa mieltä. Silti on se hiukan vaikeampaa tänä vuonna. Maalivahdit ottavat niitä poikittaissyöttöjä paremmin ja syöttäminen on vaikeampaa. Ei mene aina lavasta lapaan, jollei hiukan tähtääkin. Ripareista saa paljon maaleja. Itse tykkään kun nykyään hyödyttää ampua viivasta kiekkoa maalille. Jutin sanoin "Aina ei tarvii olla lämäri".En tiedä miten 10 eroaa 09:iin verrattuna, mutta kyllähän tuohon maalin tekoon aika nopeasti oppii Itse asiassa tuolla poikkittaissyötöllä maalinteko onnistuu jopa ärsyttävän helposti. Mutta kyllähän niitä maaleja tulee siniviivalämyreistäkin tai niiden ripareista (niin kuin sanoitkin). Läpiajotilanteessa pientä veivausta ja kiekko rystylle niin jo on verkot tötteröllä Pelaamaan vaan nii kyllä niitä maaleja tulee!
Mulla on sellanen ongelma että en nää pelaajia ihan laidoissa ja kulmissa lainkaan !???
Oon yrittäny vaihtaa kameraa ja zoomia autolle ja pois mut saatana mitään ei tapahdu !
Jeesiä kiitos...??