Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Demos on taas tää ongelma, et vastustajan jokainen maali on samanlainen, eli törkeän epäaito syöttö maalinedustalle, josta kaveri pistää millistä yläripan kautta sisään.. Sit ku tää jatkuu eashl:ssä, nii alkaa mennä maku jo pelistä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Hyvänä lisänä noilla tappeluilla on kuitenkin jotain merkitystä ilmeisesti, kun energiatasot nousevat voitetun myllyn jälkeen? Vai katoinko jotain aivan omiani...

Eikös näin ole ollut ennenkin? Tietääkseni joo, voin toki olla väärässäkin..
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Demos on taas tää ongelma, et vastustajan jokainen maali on samanlainen, eli törkeän epäaito syöttö maalinedustalle, josta kaveri pistää millistä yläripan kautta sisään.. Sit ku tää jatkuu eashl:ssä, nii alkaa mennä maku jo pelistä.

Rimat kyllä kolisee vähän turhan paljon, ainakin demossa ja ainakin noilla asetuksilla. Pääsin yksin läpi tyhjään maaliin ja Sykora veti ylärimaan, siitä kiekko kimposi takaisin Sykoralle joka veti uudestaan ylärimaan ja siitä Detroit sai kiekon.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Hyvän tuntuinen päivitys tämä NHL10.

Eilen pelasin demoa muutamia eriä ja perään NHL09:ä (asetuksilla: pelinopeus 1, taklaukset 0 jne.), niin kyllä jälkimmäinen mukavammalta tuntui.

Varmasti NHL10:stäkin saa muokkaamalla omanlaisensa, mutta ei peli niin paljoa uutta tuo että sijoittaisia +50 euroa tekeleeseen. Jos haluaa pelata paljon livessä, niin siinä tapauksessa 10:n hankinta voi olla pakollista, mutta itse olen joutunut NHL:ssä jättämään livepelit paremmille (ts. bugimaalien tekijöille, mitä en itse edes osaa).

Taitaa tänä vuonna valinta kallistua NHL2K10:een... varsinkin kun hinta nettikaupoissa on heti julkaisupäivänä alle 40 euron.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Hyvän tuntuinen päivitys tämä NHL10.

Eilen pelasin demoa muutamia eriä ja perään NHL09:ä (asetuksilla: pelinopeus 1, taklaukset 0 jne.), niin kyllä jälkimmäinen mukavammalta tuntui.

Varmasti NHL10:stäkin saa muokkaamalla omanlaisensa, mutta ei peli niin paljoa uutta tuo että sijoittaisia +50 euroa tekeleeseen. Jos haluaa pelata paljon livessä, niin siinä tapauksessa 10:n hankinta voi olla pakollista, mutta itse olen joutunut NHL:ssä jättämään livepelit paremmille (ts. bugimaalien tekijöille, mitä en itse edes osaa).

Taitaa tänä vuonna valinta kallistua NHL2K10:een... varsinkin kun hinta nettikaupoissa on heti julkaisupäivänä alle 40 euron.

Lol mikä vastaus. Minkä takia muka nhl 09 tuntui paremmalta.Eihän tos demos ees pystyny säätään mitää pelinnopeuksii. EA NHL 09 on paljon parempi kuin 2k9. Eiväthän pelaajat osaa ees luistella siinä. Miksi valintasi ´´kallistuu'' 2k puolelle.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Niinkuin nuoremmilla on tapana sanoa "OMG" mikä kommentti. ÄKSDEE että voi haitata se, että joku ostaa 2K:n laatutuotteen kun haluaa vaihtelua. Pee Äl Zed anna ihmisen ilman suurempaa ihmettelyä kallistua hyvän lätkäpelin suuntaan.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

QUOTE=Joohanh;935400]Maagiset:Tiedän kyllä, että uudistuksia on paljon. Hyvinkin paljon. Silti NHL10 on kokolailla sama peli kuin 09, enkö usko että kenelläkään olisi esimerkiksi minkäännäköisiä "oho"-tunteita sitä pelatessaan. Eli siis täysin samaa kauraa.

NHL 09 oli jo loistava peli, ja vaikea siitä on lähteä parantamaan. Uudistuksia on paljon, mutta ehkä olet niin puusilmä huomaamaan niitä, ehkä et. Halot tulivat 3 vuoden välein. NHL 10 on selkeä parannus kolme vuotta sitten ilmestyneeseen NHL 07. Huomaa myös, että jääkiekko on hankalaa jäljittä peliksi.

1. Opettele kirjoittamaan/oikolukemaan.
2. Opettele ymmärtämään tekstin sisältö ja sen huomiot sekä pointit ennen kuin alat mahd. kirjoittamaan vastausta.

Jääkiekko on hankalaa mallintaa peliksi, mutta muuttaako se mitään? Maksanko yleensäkään huonosta pelistä, jos se on ollut hankala kehitettävä? Jos olisit lukenut viestini, tarkoitin ihan selkeästi juuri sitä mitä itsekin tuossa kirjoitit, eli NHL-pelien pitäisi juuri tulla noin kolmen vuoden välein. Silloin tapahtuisi juuri sitä kouriintuntuvaa kehitystä, jonka voi huomata pelatessaan 07:ää ja 10:tä vuoronperään. (Tosin omasta mielestäni nuo ovat kyllä edelleen hyvin samanlaiset pelit, mutta siitä en enää rupea kinaamaan.)
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Niinkuin nuoremmilla on tapana sanoa "OMG" mikä kommentti. ÄKSDEE että voi haitata se, että joku ostaa 2K:n laatutuotteen kun haluaa vaihtelua. Pee Äl Zed anna ihmisen ilman suurempaa ihmettelyä kallistua hyvän lätkäpelin suuntaan.

No voi anteeks toi kommentti.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

1. Opettele kirjoittamaan/oikolukemaan.
2. Opettele ymmärtämään tekstin sisältö ja sen huomiot sekä pointit ennen kuin alat mahd. kirjoittamaan vastausta.

Jääkiekko on hankalaa mallintaa peliksi, mutta muuttaako se mitään? Maksanko yleensäkään huonosta pelistä, jos se on ollut hankala kehitettävä? Jos olisit lukenut viestini, tarkoitin ihan selkeästi juuri sitä mitä itsekin tuossa kirjoitit, eli NHL-pelien pitäisi juuri tulla noin kolmen vuoden välein. Silloin tapahtuisi juuri sitä kouriintuntuvaa kehitystä, jonka voi huomata pelatessaan 07:ää ja 10:tä vuoronperään. (Tosin omasta mielestäni nuo ovat kyllä edelleen hyvin samanlaiset pelit, mutta siitä en enää rupea kinaamaan.)

Heh, jos nhl pelit tulis kolmenvuoden välein, niin nää pelintekijät jäis kivasti häviölle. Rahan takiaha ne niitä joka vuosi tekee, vaikka tietää että vuodessa paljo mitää oo saanu aikaa. Mutta 70 egee pitää pulittaa silti joka vuonna.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Lol mikä vastaus. Minkä takia muka nhl 09 tuntui paremmalta.Eihän tos demos ees pystyny säätään mitää pelinnopeuksii. EA NHL 09 on paljon parempi kuin 2k9. Eiväthän pelaajat osaa ees luistella siinä. Miksi valintasi ´´kallistuu'' 2k puolelle.

09 tuntui mukavammalta juuri säädettyjen asetusten takia... kuten viestissäni sanoin. Sanoin myös, että kyllä NHL10:kin on varmasti hyvä peli, mutta juurikaan uutta tekeleessä ei ole... paitsi rosteripäivitys, laitapeli ja tappelumoodi ja ei näitäkään Demossa juuri näkynyt.

Kaipaan peliltä jotain uutta. NHL10 demon pelaaminen ei vaan sytyttänyt yhtään, koska 09:ä tuli pelattua satoja tunteja ja demo tuntui hyvinkin samalta.

Kannattaa muuten Juice sunkin katsoa miltä uusi 2k10 vaikuttaa, kyseinen sarja näyttää ennakoiden perusteella uusiutuneen hyvinkin paljon... varsinkin uudet online pelimuodot vaikuttaa hyviltä (voit pelata minkä tahansa francise kauden ottelun Online-vastustajaa vasten) + 2k-sarjassa hyvää on käyttäjien tekemät rosteripäivitykset, joita voi vapaasti jakaa Livessä.

Koris pelien saralla 2K-sarja on aivan jäätävä ja juuri rosteripäivitysten vapaan jakamisen takia peliin saa uusia rosteripäivityksiä käyttäjien toimesta useamman vuoden.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Olin vielä viikko sitten aivan varma, että hankin tänä vuonna molemmat tekeleet, mutta tämän demon vuoksi taitaa jäädä tämän vuoden versio EA:sta kyllä hyllyyn. Pelaan itse Classic-asetuksilla koska haluan syöttää napista enkä liipasimesta. Vielä 08-versiossa pystyi vaihtamaan manuaalisesti kenttiä. 09-versiossa kenttien vaihto otettiin pois, mutta sitä kevyttä spurttia pystyi vielä pelissä käyttämään. Nyt tässä versiossa spurttikin on pois, tai sitten en sitä vielä löytänyt. Nämä siis classicilla.

Toistaiseksi en ole tästä demosta löytänyt mitään suurempaa verrattuna 09-versioon, mikä vaikuttaisi minun ostopäätökseen positiivisesti.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Olin vielä viikko sitten aivan varma, että hankin tänä vuonna molemmat tekeleet, mutta tämän demon vuoksi taitaa jäädä tämän vuoden versio EA:sta kyllä hyllyyn. Pelaan itse Classic-asetuksilla koska haluan syöttää napista enkä liipasimesta. Vielä 08-versiossa pystyi vaihtamaan manuaalisesti kenttiä. 09-versiossa kenttien vaihto otettiin pois, mutta sitä kevyttä spurttia pystyi vielä pelissä käyttämään. Nyt tässä versiossa spurttikin on pois, tai sitten en sitä vielä löytänyt. Nämä siis classicilla.

Toistaiseksi en ole tästä demosta löytänyt mitään suurempaa verrattuna 09-versioon, mikä vaikuttaisi minun ostopäätökseen positiivisesti.

Ei kannata pelaa classicilla. Spurtti ja ketjunvaihdot on ku pelaa normisti
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Ei kannata pelaa classicilla. Spurtti ja ketjunvaihdot on ku pelaa normisti

kyllä se näköjään toimii se spurtti classicillakin kun sitä vasentaa liipasinta täppää. Toisaalta kun on aina tottunut pelaamaan noilla napeilla, niin vaihtaminen kismittää. Minun mielestäni viime vuotiseen verrattuna ei ole tarpeeksi eroa, mutta tämähän on vasta demo.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Mitä eroa noilla, hardcore, normal, default ja casualilla on, muutakuin, että hardcorella pelinopeus on paljon hitaampi ja syötöt täytyy ite tähdätä. Miten se jättösyöttö tehdään?
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Noin 2500 matsia omalla ukolla Failuren ja muiden tiimien kanssa EASHL:ää takana
ja nuo 10:n uudistukset tulevat varmasti innostamaan pelaamaan toiset samanlaiset 2500 matsia kavereiden kanssa EASHL:ää. ;)

Maalintekeminen tuntuu jo demossa paljon luonnollisemmalta, kuin 09:ssä ja10:ssä tulee ihanan paljon erilaisia maaleja.
Syöttämisen taito tulee varmasti EASHL:ssä 6vs6 peleissä mahtavalla tavalla esille ja "Dump and Chase"-kiekkoa pelaavat joukkueet tulevat
menestymään 6vs6 peleissä uudistuneen laitapelaamisen ansiosta.

Ihmisveskarin kontrollit ovat uusiutuneet käytännössä kokonaan ja maalivahdin homma on varmasti mieluisa haaste,
niille ketä se touhu kiinnostaa. (HC Failurekin muuten etsii veskaria tuleviin EASHL- ja Finnish Cup peleihin.) ;)
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Demoa testailtu Hardcorella parin matsin verran ja kaipa se on tämäkin osteltava.

Pelinopeus tuntui aluksi liian hitaalta ja syötöt matelivat aivan liian hitaasti. Lopulta tuo kokonaisuus alkoi kuitenkin tuntumaan ihan jämäkältä ja toimivalta. En tiedä onko noin hidas peli enää realistista, mutta ihan hyvältä tuntui. Speed burstia jäin kaipailemaan...

Laitapeli yllätti positiivisesti, mutta mielestäni se on vähän liian tehokasta. Liian helposti saa vastustajat painettua laitaan ja kiekon noukittua itselleen.

Stick Lift on edelleen liian helppo tapa ryöstää kiekko pois, näyttää siltä kuin karkin veisi lapselta. Taidan itse pysyä pokechekin käyttäjänä jatkossakin :).

Ainakaan Hardcore-modella mailalla ei voi enää heittää aivan päättömiä veivejä, vaan mailan vispausta sivusuuntaan on hieman rajoitettu, mikä on erittäin hienoa. Ei näytä enää niin äärettömän typerältä.

Eipä siinä, ihan kivalta tuntuu parin matsin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Millä näppäimil toi taakse jättö tehdää, ku itse olen pari kertaa sen tehny, ja se on ollu semmonen pikku siirto taakse, jonka joko itse tai vastustaja on ottanut sen. Ei noi omat pelaajat ainakaan tule hakemaan mitenkään sitä. Vaikuttaa taas vähäsen turhalta uudistukselta
 
Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Millä näppäimil toi taakse jättö tehdää, ku itse olen pari kertaa sen tehny, ja se on ollu semmonen pikku siirto taakse, jonka joko itse tai vastustaja on ottanut sen. Ei noi omat pelaajat ainakaan tule hakemaan mitenkään sitä. Vaikuttaa taas vähäsen turhalta uudistukselta

Jälleen kerran täytyy korjata, että jättösyöttö tulee olemaan 6vs6 EASHL-matseissa
olemaan todella odotettu ja tarpeellinen uudistus.

Edit. Ei noita kaikkia uudistuksia nyt sentään ole yksinpelaamista varten tehty, vaan niinkuin esim. juurikin tuo jättösyöttö tulee olemaan todella
näppärä, kun sen pystyy partysa vielä etukäteen sanomaan takana luistelevalle pelaajalle.
 
Ylös Bottom