Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360]

Viime perjantainahan ilmestyi tuo EA Sportsin tekemä SM-liigan rosteripäivitys. itse ainakin olen hyvinkin tyytyväinen tuohon, nyt sai jokereillekin kunnon kokoonpanot ku hentunen ja pirnes löytyy :) ja nuoret lupaukset sami vatanen ja mikael granlundkin mukana. LOISTAVAA EA! (kerrankin näin...)

Jeps, rosterit on tosiaan oikein, mutta nuo arvot ovat taas sitten vähän mitä sattuu. Esimerkisi yksi HIFK:n parhaista pelaajista eli Mikael Granlund on laitettu kokonaisuudeltaan 69 arvoiseksi pelaajaksi. Lisäksi HIFK:n paras pistemies Teemu Ramstedt on arvoiltaan 73. Esimerkiksi kolmoskentän voimalaituri Siim Liivik on noita jannuja kovempi overal arvoltaan. Nuo annoin vain esimerkkinä, koska kyllähän tuolta paljon muutakin huomautettavaa/purnattavaa löytyisi. Noh, onneksi saivat edes jonkunlaiset rosterit kyhättyä aikaiseksi ja on sentään ne oikeat pelaajat noiden joukkueiden kokoonpanoissa.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Jeps, rosterit on tosiaan oikein, mutta nuo arvot ovat taas sitten vähän mitä sattuu. Esimerkisi yksi HIFK:n parhaista pelaajista eli Mikael Granlund on laitettu kokonaisuudeltaan 69 arvoiseksi pelaajaksi. Lisäksi HIFK:n paras pistemies Teemu Ramstedt on arvoiltaan 73. Esimerkiksi kolmoskentän voimalaituri Siim Liivik on noita jannuja kovempi overal arvoltaan. Nuo annoin vain esimerkkinä, koska kyllähän tuolta paljon muutakin huomautettavaa/purnattavaa löytyisi. Noh, onneksi saivat edes jonkunlaiset rosterit kyhättyä aikaiseksi ja on sentään ne oikeat pelaajat noiden joukkueiden kokoonpanoissa.

Jep. SM-liigan parhaan kenttäpelaajan (kokonaisus 82) sijaa jakavat: Salsted, Hirso ja Sami Helenius... ... ...niin...
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Viime perjantainahan ilmestyi tuo EA Sportsin tekemä SM-liigan rosteripäivitys. itse ainakin olen hyvinkin tyytyväinen tuohon, nyt sai jokereillekin kunnon kokoonpanot ku hentunen ja pirnes löytyy :) ja nuoret lupaukset sami vatanen ja mikael granlundkin mukana. LOISTAVAA EA! (kerrankin näin...)
En menis kehumaan. Kalpan joukkueesta puuttuu ainakin ties kuinka monta ja entisiä pelaajiakin löytyy.
Oisko EA:n niin vaikeeta antaa jonkun osaavan käteen tuota rosterinpäivitystä? Varmasti löytyis vapaaehtoisia, kun aika/mielenkiinto ei tunnu firmalla riittävän kun NHL rosterien päivityksiin.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

En menis kehumaan. Kalpan joukkueesta puuttuu ainakin ties kuinka monta ja entisiä pelaajiakin löytyy.
Oisko EA:n niin vaikeeta antaa jonkun osaavan käteen tuota rosterinpäivitystä? Varmasti löytyis vapaaehtoisia, kun aika/mielenkiinto ei tunnu firmalla riittävän kun NHL rosterien päivityksiin.

No hei, on tää nyt parempi kun ei mitään, viime vuonnahan ei ollut minkäänlaista päivitystä näihin euroliigoihin. ens vuonna viedään hommaa eteenpäin, toivottavasti.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Ärsyttää kyllä suunnattomasti nämä jantterit jotka ei muulla tavalla saa maalia kuin tällä:

YouTube - NHL 10 Glitch Goal easy

Itselläni ei hirveästi ole noita vastaan tullut enemmänkin niitä että lauotaan laiska veto jonka veska torjuu patjalla ja siitä riparista tyhjään maaliin sisään.

Nyt oli kerranki täysin samanlainen vastustaja kuin itse ja tasoltaan myös samaaluokkaa ja kyllä sen huomasi:D Jatkoajanki jälkeen peli 0-0 laukaukset tosin hävisin 19-29 ja peli ratkesi 7 parissa rankkareissa hyväkseni ja siinä oli taas sitä voittamisen fiilistä:)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Aivan mahtava peli ollu. Paras live matsi tais olla semmone ku olin häviöllä 3-1 ennen viimestä minuuttia ja siitä vielä nousin 3-4 voittoon varsinaisella peliajalla. :D
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kyllä noi takatolppamaalit pystyy katkomaan helposti kun vaan karvaa sitä kiekotonta miestä tarpeeksi ahkerasti. Samoin tarpeeksi kova mailahäirintä on osoittautunut hyväksi kikaksi, ettei vaan yritä ajella miestä pystyyn. Ajellessa on helposti vaara ajautua ulos tilanteesta ja sitten soi omissa.

Ei ole kyllä omalle kohdalle osunut mitään jumittamisia pelin latauksessa. Muutaman kerran kesken pelin joku pelaaja on jumittunut laidan viereen eikä liikahda siitä kirveelläkään ennen pelikatkoa. Tuota tapahtunut kuitenkin niin harvoin ettei liiemmin harmita.

Lähinnä vituttaa nuo heikkohermoiset vastustajat. Jotkut lopettavat pelin jo 1-0 tilanteen jälkeen vaikka peliä olisi pelaamatta vielä 2 erää! Säälittävää. Välillä näitä luusereita tulee vastaan montakin peräkkäin jolloin omat hermot on koetuksella. Onneksi keskeytyksestä kirjataan voitto aina itselle. Parhaimmillaan peli on kuitenkin aivan mahtava kun vastaan osuu tasaväkinen pelaaja. Siinä on maalit kortilla ja peli on tiukkaa vääntämistä loppuun asti.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tulipahan vielä huomattua sellainenkin että kun kaataa rankkarin arvoisesti pelaajan niin niin kauan kuin vastustaja koskee kiekkoon niin sitten päästään laukomaan itse rankkari mutta jos erä loppuu eikä kaatanut pelaaja/joukkue kerkeä ennen erän loppua koskettamaan kiekkoa niin siitä ei koidu lainkaan rangaistusta kaatajalle ei rankkaria eikä jäähyä. no onneksi sain heti erän alkuun tasoitettua 1-1 ja jälleen makea 3-2 tappio jatkoajalla:mad:

Tuli huomattua tuo samainen bugi itsekin. Johdin peliä 3. erän lopussa 1-0 ja vastustaja pääsi yksin läpi. kampitus maalin edustalla ja oli rankkari tulossa, kiekko kimposi jotenkin kulmaan ja en koskenut kiekkoon ja onnistuin karvaamaan vastustajaa. Summeri soi ja peli päättyi minulle 1-0. Ei rankkaria. Tuon saisi EA kyllä korjata. Harvemmin noita tulee, mutta paskamainen kun osuu kohdalle.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Lähinnä vituttaa nuo heikkohermoiset vastustajat. Jotkut lopettavat pelin jo 1-0 tilanteen jälkeen vaikka peliä olisi pelaamatta vielä 2 erää! Säälittävää. Välillä näitä luusereita tulee vastaan montakin peräkkäin jolloin omat hermot on koetuksella. Onneksi keskeytyksestä kirjataan voitto aina itselle. Parhaimmillaan peli on kuitenkin aivan mahtava kun vastaan osuu tasaväkinen pelaaja. Siinä on maalit kortilla ja peli on tiukkaa vääntämistä loppuun asti.
Täyttä asiaa tekstisi. Koskee sekä 1 vs. 1 pelejä, kuin OTP-matseja. Yksikin hiukan helpohkompi maali ihmismolarille, niin puolet joukkueesta katoaa. Yleensä on tullut ilokseni huomata että tämän helpon maalin jälkeen ihmismolarit pelaavat aina hyvin.

Nykyään on ihme trendi lähteä pelistä pois, kun pitäisi pelipaikkoja valita ? Tuntuu että vähintään joka kolmas matsi peruuntuu, kun jengi vain lähtee menemään yksi kerrallaan sieltä huoneesta missä valitaan pelipaikat. Monta kertaa ollut 6 vs. 6 pelissä kaikki valinneet jo paikkansa, kunnes joku lähtee ja muut seuraavat.Välillä sitä huomaakin olevansa 3 vs.2 ottelussa vaikka vielä hetki sitten kaikki pelipaikat olivat täytettyinä.

Itse pidän paljon enemmän 3 vs.3 tai 4vs.4 peleistä. Saa enemmän toteuttaa itseään ja joukkuepelaaminen on yleensä parempaa. Syöttöäkin pystyy pyytämään hyvään paikkaan ennen kuin joku "Ramboniggasnake" on sen kerennyt jo pyytämään toiseen päähän kenttää ja samalla välissä on 7 pelaajaa.

Pelaan pakkina ja enemmän kyllä saisi pelata jengi viivalle. Väkisin sinne maalille haetaan kiekkoa vaikka siellä seisoo kaikki paitsi hyökkäävän joukkueen pakit. Viivalta saa hyviä vetoja ja ohjattavia kiekkoa maalille.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Muutaman kerran olen pakkina pelannut ja tuo ärsyttää minuakin eniten kun olet viivassa täysin vapaana, niin jengi vaan koittaa väkisin jotain poikittaissyöttöä. Monesti on ollu myös mulla tätä, että kun joku ei saa olla esim. laitahyökkääjä ja lähtee käveleen niin sitten kaikki muutki painelee pois. Tähän ramppamiseen aulasta toiseen meneekin sitte puolet peliajasta. Sitte noi 1 vs 1 pelit ovat tuskaa kun jos teen 1-0 maalin eka erässä niin vastustaja lähtee käveleen. Tänäänkin puolet peleistä jäi kesken.:D Muuten parasta online-lätkää ikinä!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tuttua?

Aloitin uuden offline BAP kauden, ja ennen prospects peliä rukkasin tietysti jo hankittuja boosteja, ja oletin että pelaajan keskiarvo olisi ihan ok ja siellä näkyisi +5 boosteja. Nyt oli kuitenkin niin että boosteja oli +5 sijaan +10 ja keskiarvo yli 80, mm. speed 90...

Sitten kun prospect peli oli ohi ja Ducksit varasi mun ukon ja kausi alkaa, niin ylläri oli boostit vain +5 ja keskiarvo alle 80...

Mistäs moinen ja onko kukaan muu törmännyt? Vai olenko ite vain missannut jotain olennaista?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Huhhuh, olipas taas tiukka peli, satuin eksymään peliin, jossa vastustajan puolella oli 4 ihmispelaajaa, eli 4 vs. minä. Ajattelin jo alkuun että tämän häviän saletisti, mutta eipä ole tapana silti keskeyttää. Peli alkoi juuri pelkäämälläni tavalla, vastustaja 1-0 johtoon heti alussa 2vs1 tilanteessa, hetken päästä olikin tilanne jo 2-0 samanlaisella maalilla. Toisessa erässä onnistuin kuitenkin pääsemään 2vs2 tilanteessa syöttämään pakkien välistä toiselle hyökkääjälle joka kiskoi rystyllä maalivahdin edestä 2-1. :D

Hetki tästä ja pääsin ylivoimalle 2. erässä, pakki laukoo viivasta kääntölaukauksen ja maskin takaa tasoitus! Tästä vastustajapoppoon peli tuntui sekoavan ja taisi ohjaimet täristä... Maalin jälkeen aloitusvoitto minulle, pujottelu pakkien välistä ja syöttö toiseen aaltoon: 3-2 minulle! Oi sitä huutoa ja riemua.. :D Loppu menikin pelaillessa ilman kunnon paikkoja ja kyllä oli mahtavaa voittaa 4 hengen porukka yksin. :cool:

Oletteko muuten havainneet, että välillä oma joukkue tuntuu olevan heti pelin alussa jotenkin tahmean väsynyt vaikka asetukset olisivat aina samat kuin muissakin peleissä. Tätä tapahtuu mielestäni yksittäisissä live-otteluissa, mutta todella harvoin.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Noniin elikkäs Kanadalla tullu viime pelit pelailtua ja hyvää ja tasaista vääntöä ollut mutta jälleen se kivuus tuli esille:) siinä kun on pelipaidat valittu kun voi ketjuja muokata niin unohtuo vaihtaa Brodeurin tilalle luongo mutta ajattelin että kokeillaanpas Brodeuria tällä kertaa. peli ensimmäisen erän jälkeen 4-0 ja peli pyöri Venäjän alueella. no 4-2 pääsin kunnes Brodeur jälleen imemällä imee kiekon häkkiin lukemiksi 5-2 toisen erän loppuun. No vielä pääsin 5-4 ja 6-5 tilanteeseen jolloin pelin ollessa 5-4 oli todella lähellä ettei olisi tasoihin päästy ja taas kuin ihme kaupalla Brodeur peittää etunurkkaa patjalla ja sieltähän se luistimen ja tolpan välistä lurahtaa maaliin ja 6-4:) En tiedä oliko pelkkää sattumaa vai onko Brodeur todellakin noin umpimätä laho p""ka Kandan maalilla?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Pystyykö online tyyppiä parantamaan millään muulla, kuin tehostepaikoilla jne. Kerran tuli yhtäkkiä yli 100KP, vaikka en ollut tehnyt mitään erityistä?? Eli mistä näitä KP pisteitä oikein tulee.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Pystyykö online tyyppiä parantamaan millään muulla, kuin tehostepaikoilla jne. Kerran tuli yhtäkkiä yli 100KP, vaikka en ollut tehnyt mitään erityistä?? Eli mistä näitä KP pisteitä oikein tulee.
Pisteitä saa lisää myös silloin, kun saa avattua uuden kortin.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mitähän tää peli taas v*tt*ilee? BE A GM muotoa on tullut pelattua ja pääsin vihdoin pudotuspeleihin. Koitan pelata seuraavaa peliä niin boxi jäätyy (viimeinen niistä valikoista ennenkuin rupeaa lataamaan peliä) Olen koittanut simuloida ja tyhjentää välimuistia ja asentaa kovolle yms yms mutta mikään ei auta! Onko tähän olossa jtn korjausta?
(ketuttaa vaan ku juuri sain Jere Lehtisenkin vapaiden pelaajien listalta joukkueeseen :D
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Moi. kysyisin sellaista että kun olen tehnyt oman pelajan niin pystyykö sitä siirtää johonkin esim nhl joukkueeseen? en tarkoita sitä be a bro mode hommaa. esim jos alottaa uuden kauden niin voiko johonkin joukkueeseen saada oman pelaajan?:)
 
Ylös Bottom