Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

En tiedä pyöriikö täällä Sandels Hockeyn pelaajia, mutta omasta ja murohokin puolesta haluan kiittää öisestä ottelusta. Suuri osa joukkueista olisi quitannut jo ensimmäisessä erässä, mutta te jaksoitte loppuun asti. Tämä ottelu jää varmaan historian kirjoihin muron kaikkien aikojen highest scoring gameksi.

arieli #13 murohoki
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jooh Made44 mulla ollu tota samaa pätkimistä ny jonku aikaa, varsinaista viivettä ei hirveesti oo mutta kuva pätkii lähes jatkuvasti.. etenkin iltasin tuntunu että rykii ihan huolella ja sitte EA droppaa sillon tällön.. Vissiinki EA ohjaa servujen voimat isommille peleille. Todella ärsyttävää toi nykiminen etenki moken hommissa tuo oman haasteensa. Eniten kuitenkin vituttaa se droppaaminen.

Ainiin ja lisätään nyt tännekkin jos joku ei vielä tiedä mutta EHL turnauksen finaalissa pelaa suomalaiskerhot Face Wash Hockey vs Olvi Hockey. Välierissä kaatu paljon täälläkin purnatut We Are Legends ja The United Knights!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Missä pystyy parhaiten keräämän kokemuspisteitä? pelaajalleen että voi kehittää sitä
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä se HCK on eashl:n rehdein porukka.. Ei muutakun starttia samantien kun pitäs tarkistaa maalia videolta. hienohomma. Ikinä vielä oo hylätty maalia jos painaa starttia nii onhan se hieno hyödyntää EA:N bugeja

Edit: Mun osalta ainakin pelit on pelattu teitä vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä se HCK on eashl:n rehdein porukka.. Ei muutakun starttia samantien kun pitäs tarkistaa maalia videolta. hienohomma. Ikinä vielä oo hylätty maalia jos painaa starttia nii onhan se hieno hyödyntää EA:N bugeja

Edit: Mun osalta ainakin pelit on pelattu teitä vastaan.

Jaa, murohokilla on kyllä sitten erilainen versio pelistä, kun eilen peoh:n sankaroima uran 14. eashl-maali hyväksyttiin, vaikka vastustaja starttia painoikin, samoten hylättiin maali edellisessä pelissä startin jälkeen. Ei tuo imo ole mikään bugi.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jaa, murohokilla on kyllä sitten erilainen versio pelistä, kun eilen peoh:n sankaroima uran 14. eashl-maali hyväksyttiin, vaikka vastustaja starttia painoikin. Ei tuo imo ole mikään bugi.

Nimenomaan se hyväksytään aina kun sitä starttia painaa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo, lisäsin tuohon vielä, että eilen myös hylättiin startin jälkeen. Ei se ole mikään bugi, hyväksyttyjä maaleja vaan tulee paljon enemmän kuin hylättyjä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo, lisäsin tuohon vielä, että eilen myös hylättiin startin jälkeen. Ei se ole mikään bugi, hyväksyttyjä maaleja vaan tulee paljon enemmän kuin hylättyjä.

Kumma homma yli 500peliä pelannu ja vielä ikinä ei oo hylätty kun vihu sitä starttia painaa.. Miks v*tussa sitä maalia ei voi kattoa vaan heti pitää rämpätä starttia???
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Juu, en itsekään ymmärrä sitä startin renkkauksen ideaa, en muista, että meillä olisi kellään ollut tarvetta sitä hakata... saman ajan se kuitenkin ottaa, ellei jopa enemmänkin kun odotellaan se 30 sekuntia porukan x:n painallusta.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä se HCK on eashl:n rehdein porukka.. Ei muutakun starttia samantien kun pitäs tarkistaa maalia videolta. hienohomma. Ikinä vielä oo hylätty maalia jos painaa starttia nii onhan se hieno hyödyntää EA:N bugeja

Edit: Mun osalta ainakin pelit on pelattu teitä vastaan.
Voi kyynel.. Pitää koittaa elää asian kanssa. Kyllähän mä sitä sanoinkin jo Madolle ja kumppaneille että pitää mennä päivittämään eashl-ketjua että koska tulee ekat itkut ja eihän niitä kauaa tarvinnu odotella...

Tuossa mitään bugia oo. Ite ainakaan oo mitään tollasta havainnut. Ensinäkin ne maalit vaan hyväksytään huomattavasti useammin kuin hylätään. Ja selvennykseksi, niin mä en oo tuossa kyseisessä pelissä ollut mukana, mutta ei kyllä pahemmin kiinnostakkaan. Sama mies itkee yhdestä startin painallukseksa, joka lähtee jatkuvasti kopista karkuun, kyllä se enemmän turhauttaa odotella vaikka tunti sitä peliä kopissa.

E: Itse en starttia rämpyttele eikä se myöskään ole suotavaa. Mutta ei se myöskään mun elämää ole pilannut, vaikka vihut ovat sitä muutaman kerran joskus tehneet.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voi kyynel.. Pitää koittaa elää asian kanssa. Kyllähän mä sitä sanoinkin jo Madolle ja kumppaneille että pitää mennä päivittämään eashl-ketjua että koska tulee ekat itkut ja eihän niitä kauaa tarvinnu odotella...

Tuossa mitään bugia oo. Ite ainakaan oo mitään tollasta havainnut. Ensinäkin ne maalit vaan hyväksytään huomattavasti useammin kuin hylätään. Ja selvennykseksi, niin mä en oo tuossa kyseisessä pelissä ollut mukana, mutta ei kyllä pahemmin kiinnostakkaan. Sama mies itkee yhdestä startin painallukseksa, joka lähtee jatkuvasti kopista karkuun, kyllä se enemmän turhauttaa odotella vaikka tunti sitä peliä kopissa.

E: Itse en starttia rämpyttele eikä se myöskään ole suotavaa. Mutta ei se myöskään mun elämää ole pilannut, vaikka vihut ovat sitä muutaman kerran joskus tehneet.


No jatkossa tämä mies ei ainakaan ole itkemässä :) Eipä meinaan tuu pelattuu enää EASHL:N rehdeintä porukkaa vastaan.

Edit: Koita keksii jotain omaperäisyyttä viesteihis ettei tarvi kopioida toisten
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

No jatkossa tämä mies ei ainakaan ole itkemässä :) Eipä meinaan tuu pelattuu enää EASHL:N rehdeintä porukkaa vastaan.
Juu eipä mitään, kun oot kyllä ennenkin huolellisesti valikoinut vihulaiset, joten ei tuossa pelimäärä ainakaan yhtään vähene :) EASHL:n valikoivimmalle porukalle tulee siis lisää päänvaivaa..
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Juu eipä mitään, kun oot kyllä ennenkin huolellisesti valikoinut vihulaiset, joten ei tuossa pelimäärä ainakaan yhtään vähene :)

Eihän se sun kalloon mahdu vaikka kuinka selittäis ettei viiveellä viitti pelaa. Päästiin hostina teitä vastaan niin ei ollu lainkaa viivettä joten kyllä peli sillon maistu.
 
Ylös Bottom