Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

FIB:ltä mukana olivat ilmeisesti ainakin: Tanskanen, Verenkantaja ja Ganije. Joiden arvostus nyt ei hirveästi ainakaan näiden episodien myötä nouse.

Voi kyynel.. Pitää koittaa elää asian kanssa. Kyllähän mä sitä sanoinkin jo Tanskaselle ja kumppaneille että pitää mennä päivittämään eashl-ketjua että koska tulee ekat itkut ja eihän niitä kauaa tarvinnu odotella... En muista koska olisin lähtenyt teitä vastaan kesken pelin niinkuin tänään... Jos on kauhea viive niin ei paljon huvita turistina luistella päästä päähän.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itellä tämmönen ongelma.... Todella usein katkee peli (netti ei katkea)ja kun yrittää koppiin ilmottaa "Seuran kotiryhmään siirtyminen epäonnistui yritä uudelleen"
Pelin uudelleen käynnistys auttaa, mutta olis kiva pelata joskus matsi loppuunkin!

Kenelläkään ideoita mistä johtuu?

Ongelma alkanu muutama päivä sitten ja joukkueeseen uudelleen liittyminen kokeiltu mut ei auttanu...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itellä tämmönen ongelma

Eikös se tarkota sitä, että haetaan peliä, ja osa pääsee peliin ja osa ei, siis siihen, jossa näkyy vastustaja ekaa kertaa, ja ne jotka ei pääse, näkevät itsensä keskellä tai sitten tulee juuri toi teksti, täälläkin se on näes näkyny jonkun verran :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Niin varmaan ,mut ku miks se heittää mut kesken pelistä pois ja yrittää mennä tonne koppiin. Sit herjaa tota ilmotusta ja ei päästä miuu sinne koppiin lainkaan....

Juu, olin ton unohtanu, sekin täällä on tullut, mutta tosta en itsekkään tajua... Tajuan, täähän oli tää EA:n sähellys :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voi kyynel.. Pitää koittaa elää asian kanssa. Kyllähän mä sitä sanoinkin jo Tanskaselle ja kumppaneille että pitää mennä päivittämään eashl-ketjua että koska tulee ekat itkut ja eihän niitä kauaa tarvinnu odotella... En muista koska olisin lähtenyt teitä vastaan kesken pelin niinkuin tänään... Jos on kauhea viive niin ei paljon huvita turistina luistella päästä päähän.
Jaa en mä kyllä tossa puhunut mistään kesken pelin lähtemisistä, kun en ollut edes siinä edellisessä pelissä mukana. Mutta äsken kyllä luin, että olitte lähteneet siitä edellisestä pelistä poes. Eli sain vasta tietää, että siinä oli tämä episodi taustalla.

Mä puhuin tosta, kun ette lähteneet pelaamaan. Ei jaksais vaan ettiä peliä aina tunnin verran, kun ite ainakin yrittää pelata lähinnä siitä pelaamisen ilosta, niin siksi olis kiva saada mahdollisimman paljon pelejä aikaan. Raivostuttavaa odottaa kopissa lähes tuntitolkulla..
Ite ainakin tykkään pelata niin FIB:ä kuin muitakin Suomi-tiimejä vastaan mielelläni. Siis varsinkin jos vastustajalla on +4 pelaajaa, noita jengejä kun ei liikaa oo.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itellä tämmönen ongelma.... Todella usein katkee peli (netti ei katkea)ja kun yrittää koppiin ilmottaa "Seuran kotiryhmään siirtyminen epäonnistui yritä uudelleen"
Pelin uudelleen käynnistys auttaa, mutta olis kiva pelata joskus matsi loppuunkin!

Kenelläkään ideoita mistä johtuu?

Mulla käyny omalla kohalla kans muutamia kertoja viimeaikoina, ja huomasin et koppiin ei pääse siks, kun EA:n serverit tunnistaa sun olevan vielä pelissä (näin ei aikasemmin oo ainakaan mun käsittääkseni ollu kun on tippunu pelistä kesken pois). Ite olen tehny aina tohon kohtaan vaan "pikabootin", eli kirjautunu ulos ja takas sisään PSN:ään (nopeampaa/vaivattomampaa kun pelin uudelleenkäynnistäminen), sit ku oon menny takast tiimin valikkoon niin siitä "pelissä olevat pelaajat" kohdasta on yks numero vähentyny ja pääsy koppiin on taas vapaa.

En usko, että tossa sen kummemmasta on taaskaan kyse, kun EA:n nettiperseilyistä, mut tietty jos sulla on tyyliin joka pelissä sama homma niin sit on kaiketi jotain pahemman kerran vialla. Siihen en valitettavasti osaa neuvoa antaa. Se jääköön viisaammille. :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mä puhuin tosta, kun ette lähteneet pelaamaan. Ei jaksais vaan ettiä peliä aina tunnin verran, kun ite ainakin yrittää pelata lähinnä siitä pelaamisen ilosta

Siinä sitä hymyssä suin sitten pelaillaan kun ei pysty tekemään mitään? Pelaatte varmaan myös jenkkejä vastaan aina ettekä välitä ilmeisesti viiveestä. Kyllä mäkin tykkään niistää teidän pikku nenuja ei siinä mitään... Mutta ei se oo kovin helppoa kun pelaaja on niinku rautankanki eikä syötöt lähde jne...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itellä tämmönen ongelma.... Todella usein katkee peli (netti ei katkea)ja kun yrittää koppiin ilmottaa "Seuran kotiryhmään siirtyminen epäonnistui yritä uudelleen"
Pelin uudelleen käynnistys auttaa, mutta olis kiva pelata joskus matsi loppuunkin!

Kenelläkään ideoita mistä johtuu?

Ongelma alkanu muutama päivä sitten ja joukkueeseen uudelleen liittyminen kokeiltu mut ei auttanu...

Mulla kans teki tota, mutta olin muninut niin että ratti oli 1 ohjaimena joten NHL blokkas mut aina pois.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itellä tämmönen ongelma.... Todella usein katkee peli (netti ei katkea)ja kun yrittää koppiin ilmottaa "Seuran kotiryhmään siirtyminen epäonnistui yritä uudelleen"
Pelin uudelleen käynnistys auttaa, mutta olis kiva pelata joskus matsi loppuunkin!

Kenelläkään ideoita mistä johtuu?

Ongelma alkanu muutama päivä sitten ja joukkueeseen uudelleen liittyminen kokeiltu mut ei auttanu...

Mulla oli sama ongelma. Lisänä vielä että pelissä statseissa missä normaalisti näkyy bap ukon kasvot, näky tilalle joku harmaa laatikko. Vaihdoin kulmakarvoja erilaisiksi, ja naama tuli taas neliön paikalle. Eikä ea enää heittänyt pois.

Tiedä sitte onko EA:n pojat koodannu tähän naamarajan :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hei pojat, tää ON vaan peliä, joka on luotu viihteeksi, ei KENENKÄÄN pidä suuttua kenellekkään, jos joku ei halua teitä vastaan pelata. Jos haluatte lätkää tosissanne pelata, menkää ulos, laittakaa luistimet jalkaan ja pelatkaa siellä lätkää...
Konsolipeli on viihdettä, ei kenenkään pitäisi tätä verenmaku suussa pelata, kuten jotkut joukkueet täällä niin tekevät... Silloin ei kaikki ole kohdallaan, jos PELI otetaan tosissaan ;)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hei pojat, tää ON vaan peliä, joka on luotu viihteeksi, ei KENENKÄÄN pidä suuttua kenellekkään, jos joku ei halua teitä vastaan pelata. Jos haluatte lätkää tosissanne pelata, menkää ulos, laittakaa luistimet jalkaan ja pelatkaa siellä lätkää...
Konsolipeli on viihdettä, ei kenenkään pitäisi tätä verenmaku suussa pelata, kuten jotkut joukkueet täällä niin tekevät... Silloin ei kaikki ole kohdallaan, jos PELI otetaan tosissaan ;)

Näinhän se menee :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mulla oli sama ongelma. Lisänä vielä että pelissä statseissa missä normaalisti näkyy bap ukon kasvot, näky tilalle joku harmaa laatikko. Vaihdoin kulmakarvoja erilaisiksi, ja naama tuli taas neliön paikalle. Eikä ea enää heittänyt pois.

Tiedä sitte onko EA:n pojat koodannu tähän naamarajan :D

Kiitos vinkistä. Kävin ite muokkaas kans ukon naaman ja ainakin 3 pelii toimi :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mulla kans teki tota, mutta olin muninut niin että ratti oli 1 ohjaimena joten NHL blokkas mut aina pois.


Mulla teki kans tota viimeviikolla.

HCK:ta vastaan taas hirmu lagi ja pelattiin kaks peliä niitä vastaan.

Sitten EA vois ottaa pois sen tasotusjutun,jos laukaukset menee 40-17 ja peli päättyy 0-3 ni morjens.. 6 varmaa (maaliviivalta) ni maalivahti koppaa. Kiitos uusi asetussarja.

Muuten kylläkin asetussarja päivitys on ollut ihan hyvä,mutta jotenki taas liikaa on liikaa. Mukava kyl pelata 6vs6 eikä 4vs2 ku toisella joukkueella hirmu hyvät botit.

Tuleekohan tästä ikinään hyvää peliä?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pätkiikö muilla EASHL-pelit? Mulla on nyt pari viimeistä matsia kuva pätkinyt kiitettävästi, niin ja mitään latinkeja ei ole päällä yms..

Kyse ei siis ole varsinaisesta lagimisesta vaan kuvan pätkimisestä.... hmm..
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pätkiikö muilla EASHL-pelit? Mulla on nyt pari viimeistä matsia kuva pätkinyt kiitettävästi, niin ja mitään latinkeja ei ole päällä yms..

Kyse ei siis ole varsinaisesta lagimisesta vaan kuvan pätkimisestä.... hmm..

Ainakin eilen yhellä meidän pelaajalla pätki kans kuva kokoajan vaikka ei ollut lagia ja se on kestänyt jo viikon sillä. itellä kans pätki kuva ärsyttävästi joku 2 kuukautta sitten ja mulla se kesti melkein 2 viikkoo ennen kuin loppu. se johtuu ihan ea.sta.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tossa hieman tätä aihealuetta sivuava joulukalenteri-kirjoitus: Luukku 16: Yhteisöllinen virtuaalikiekko

Saadaan vähän joulumieltä tähänkin ketjuun:).

ps. Valitettava tosia-asia on kuitenkin viime aikoina ollut se, että noi EA:n servut eivät ole toimineet aivan täydellä teholla. Boxinkin puolella monella meidän tiimiläisellä on ollut todellisia ongelmia. Välillä on lagaillut pahasti ja välillä useampi lentänyt peleistäkin pois. Noh, jos se tuosta muuttuisi vielä paremmaksi. Ainakin toivossa on hyvä elää. Itse olen jostain kumman syystä säästynyt suuremmilta ongelmilta.
 
Ylös Bottom