Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kysytäämpäs vielä.
Miten ihmeessä tuota ukkoa voi tehdä paremmaksi? Siis saako niitä parannuspisteitä jostain? Oon matseja pelannu ja sparreja niin ei oo tullu kehityspisteitä :D
Sen ymmärrän että esim pelaamalla matseja saa auki niitä lukittuja juttuja.
Miten kaikilla melkein ukot on hirveitä jyriä enkä ikinä saa ketään nurin?
Esim. tein pakin jolla taklaus oli 90 niin en saanu ketään nurin :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Oma Pro -> Suoritusten seuranta -> Paina R1 -> Näet online-ukon pelaajakortin. Vasemmalle/oikealle liikutellessa huomaat, että pelaajakortin avataksesi täytyy pelata

1. Tulokas 10 peliä
2. Ammattilainen 30 peliä, kokonaisarvosana väh. C+
3. Veteraani 60 peliä, kokonaisarvosana väh. B-
4. Supertähti 100 peliä, kokonaisarvosana väh. B
5. Legenda 150 peliä, kokonaisarvosana väh. A-

Nuo pelit kertyy OTP-peleistä, kunhan pelissä ollut vähintään 4 ihmispelaajaa startatessa ja kaikista EASHL-peleistä. Jokaisesta kortista tulee 400 kehityspistettä/välilehti (hyökkäys/puolustus/urheilullisuus)

Jyräämiseen vaikuttaa pelaajan fyysinen koko, jos haluat olla jyrä, ukon kooksi 196cm/110kg tai vastaavaa, aggressiivisuuteen yli 80, taklaamiseen yli 90 ja voimakkuuteen yli 90. Kuten muokkaa ominaisuuksia-valikon helpistä näet, nuo kaikki vaikuttavat taklaamiseen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kiitos, tuommoista infoa kaipailinkin. OTP termi on hieman outo minulle :D Monesti olen sen nähnyt, mutta ikinä viitsinyt kysyä mikä se on :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

OTP=Online Team Play, joka on suomiversiossa Online -> Aula -> Pelimuodot -> Verkkojoukkuepeli, joka on taas sama kuin se sparrauspeli EASHL-valikossa, aulan kautta voit vaan itse valita pelin, johon liityt, tai tehdä itse pelin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Uus tuneri..

All online modes
-Enable auto-backskate off setting to take effect.

EASHL/OTP and offline Be A Pro
-Changes to increase teamplay scores:
-More reward for completing passes and takeaways.
-Less penalties for icing, taking penalties and getting hit.

EASHL/OTP
-Reduction in hitting power.

All online modes and V2.00 tuning set offline
-Reduce effectiveness of diving poke checks.
-Increase friction in diving poke check slide.
-Small decrease to shot accuracy.
-Slightly lower chance of penalties for tripping, elbowing and charging.
-Higher chance of hitting from behind penalties.
-Decreased time to finish a check without getting an interference penalty by 0.25 seconds.
-Slight increase to poke check effectiveness.
-Increase the effect of high defensive awareness on ability to intercept passes.
-Reduce stick lift effectiveness by decreasing how fast a player can pivot to make the check.
-Tuning to falling from losing an edge:
-Less easy to fall without the puck.
-Full recovery after a fall (used to be very easy to fall a 2nd time).
-Greater effect for contact with other player, based on their relative size and strength.
-Stopping hard can lead to a fall.
-Balance attribute and fatigue effects are more significant.
-Small increase to human goalie acceleration.
-Small decrease to CPU goalie acceleration.
-Changes to backhand shot tuning, overall result will be a slight increase in their effectiveness.

Iha jees juttuja mut enpä kerinny vielä testaa miten vaikuttaa peliin...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jeps, tuota odottelinkin, ilmeisesti patchi on nyt sitten myös boxille julkastu. Mukava nähdä, että ai-veskaa on rampautettu ja ihmisveskaa parannettu, sekä heittäytyminen ja pokecheckaus rampautettu osittain + def. awareness-attribuutillakin on nyt sitten jotakin merkitystä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Uus tuneri..
-Decreased time to finish a check without getting an interference penalty by 0.25 seconds.

Pakko vähän kommentoida tästä. Miten ois pikemminkin 2,5 sekuntia. Eli eihän tuo nyt muuta mitään, edelleen saa ajella ukkoa, joka on 3 sekuntia sitten luopunut kiekosta :rolleyes: Eikös se estämisen tulkinta mene niin että siinä ois about sekunti aikaa taklata ukkoa sen jälkeen kun se on syöttänyt tai muuten vaan luopunut kiekosta. Henk.koht. vähän ottaa päähän että tässä pelissä on monta sekuntia aikaa... :confused:

Kyllähän minäkin tuota eksploittaan ihan huolella (:p), mutta pakkohan se on jotenkin kostaa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Uus tuneri... :D Ei tarvi vissiin pelailla hetkeen kun sen jälkeen EA ei kirjaa mitään pelejä ylös... Sama kun vetäis pelkkiä hupipelejä :p

Edit: Nyt näköjään EA korjannut homman.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

miten pystyy kontrolloimaan botti-pelaajia? Jotkut pelaa botti-centterillä ja jotenkin se onnistuu voittaan jokasen alotuksen ja joittenkin bottipakit on paljon agrompia sun muuta.. joku kikka siinä on pakko olla :=)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei mitenkään, ainoa tapa, millä niiden peluuseen voi saada jotakin "järkeä" on koittaa vaihdella nuolista taktiikoita. Kyllä ne botit alotuksen voittaa, ellei sulla ole alotuksissa 95+ pisteitä, sillon ei ole ajoituksellakaan niin väliä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mun mielestä botteja on tuossa viime päivityksessä paranneltu varsinkin alotuksissa ja taklauspelissä botit pärjää paljo paremmin ku aikasemmin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jep, aivan aivotonta touhua EA:lta, botteja parannetaan joka tunerissa. Nyt on ihan mahdoton saada onepassia perille, jos vihulla on bottipakit.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eilen tuli kokeiltua muutama peli kerhoo taas. voi voi EA uusin päivitys on kyllä pilannut ihan loputkin tuosta pelistä. Ihan täyttä sontaa toi pelaaminen, ukko kaatuilee ilman kiekkoo, kiekko lähtee lavasta vaikka kukaan ei ole lähelläkään ja sitten noi botit oli ennen jumalia ja nyt ne on ylijumalia.

Botit pitäs olla niin paskoja että niistä menee aina luistelemalla ohi ja jengi haluaa pelaa 6 pelaajan pelejä. Nyt EA on vain lisännyt etua pelata kahdella tyypillä, mikä on aivan naurettavaa. Ihmispelaajia on huononnettu ja botteja parannettu, ei vain mene jakeluun että mikä hel**tin idea tossa on ollut.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ai jaa, mun mielestä botit on paskempia kuin ennen, paitsi aloituksissa.

Ennen ne pelasi varmistellen maalille asti peruuttaen eikä antanut paljoa tilaa hyökkääjälle, nyt ne on aggressiivisempia ja tekevät sen takia mokia.

Tai no paskempia, mutta inhimillisemmän oloisia kuin ennen.

Ja kaatuillutkaan en ole kuin ekassa matsissa, ja sen jälkeen kun huomasin että protect puck oli se suurin syypää pariin kaatuiluun niin lyhensin sen käyttöä ja en kaatunut kertaakaan sen jälkeen. Ilman kiekkoa en ole kaatunut koskaan.

Omaan makuun sopii kyllä tämä pätsi ja tuneri, toivottavasti ei slaidereihin koske enää. AI:ta ja bugeja voivat toki korjata minkä kerkeävät :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Juu unohdin kans mainita et ukko on kaatuillu taas tään päivityksen jälkeen jatkuvasti.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Nyt on itekki pakko avautua tänne ku en ymmärrä niitä 2 ukon "tero 10 vee räkätappi rimpula" joukkueita mikkä ei juurikaan osaa muutaku pyöriä ympyrää ja vedellä niitä sinisen jälkeen ranne rimpuloita mikkä yleensä menee aika kovalla prosentilla häkkiin ja sit semmosille ...tanan räkätapeille häviää yleensä viä maalilla tai kahella ja niillä on just joku alle 10 vetoo ja omilla 30-40 ja ei ite saa millään maalia ...kele.
Ja muutenki kaikki tommoset bugi äijät saa mennä sinne mihkä aurinko ei paista.
Eikö kukaan voi pelata reilua kiekkoo?????
Olen puhunut
Kiitos ja anteeksi
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hennerin kanssa aivan samaa mieltä, en todellakaan tajua, että miksi jotkut pelaavat kerhopelejä kahdella jätkällä... itse jätän aina joukkueet väliin, jos vastassa on vain kaksi Teroa...
kun kahestaan pelaa, pääsee botin kanssa hyökkäykseen, niin silloin sen toisen tarvitsee vain katsoa, että missä on ja pyytää syöttöä, syöttö tulee lapaan ja maali...
ihmispelaajien kanssa tuo on vaikeampaa, syötöt menevät pakkien luistimiin ja mailaan... Mieilestäni EA saisi seuraavaan peliinsä tehä niin, että kerho/yhteisöpelejä pääsee pelaamaan vasta sitten, kun molemmissa joukkuissa on se neljästä ylöspäin pelaajaa...

Eikö vain?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eikös kun pukukopissa kapteeni painaa kolmioo voi valita että vastustajan joukkueessa on sama määrä pelaajia?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eikös kun pukukopissa kapteeni painaa kolmioo voi valita että vastustajan joukkueessa on sama määrä pelaajia?

Niitä kuuden pelaajan jengejä kun on rajoitetusti niin ei ole hirveän kiva odotella 45min yhtä peliä.... Jos olisi filtteri että vähintään neljä pelaajaa (ja maks 6) olisi vastustajan joukkueessa niin sitten tuo toiminto voisi olla jopa käytännöllinen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Puhumattakaan siitä, että hakufiltteröinti ei toimi, eikä EA:n matchmaking-skriptaus muutenkaan ole kunnossa. Aikamoinen raakile, mutta kyllähän se jo NHL 2020:ssä toimii, ihan varmasti.
 
Ylös Bottom