Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sanotko ettei osata pelata? Voidaan kyllä ottaa matsia, ni ehkä hiljenet sitte... Kaivetaas NHL 10 esille ja hokkarit jalkaa.

joo en oo sanonu semmosta että ette osaa pelata.. mut ihan millon vaan voidaan ottaa esille nhl10 ja ilman glitchi vetoja peli :D Mut pitäs vaan eka muutama peli harjotella sitä..
 
Isommat pelithän ne on EASHL:n ehdoton suola. Vähintäänkin 4vs4 täytyisi olla, että saa kunnolla peli-iloa irti.

Botti-pakit ovat aivan liian hyviä, katkovat kaikki syötöt jne. V*tuttaa suunnattomasti pelata, jos sielä on botti-pakit vastassa. Edes yksi ihmispakki mukavoittaa asiaa vähän. Muutenhan peli on ehdottomasti mennyt niin EASHL:n kuin 1vs1:kin puolella 10:stä eteenpäin.

Hauskinta on, että jotkut parin kolmen hengen poppoot eivät pelaa meitä vastaan, jos meillä on isompi kööri kasassa. Jos minä olisin tuon vastustajan saappaissa, pelaisin ilomielin sellaista jengiä vastaan, jolla olisi se 4-5 ihmispelaajaa kentällä, ja vielä parempaa jos saa ihmisveskaria vastaan hyökätä ja kynäillä.

HUT:a onkin tullut paljon pelattua, kun mennyt EASHL:n puolella maku noiden bottien kanssa. Onhan sekin tosin välillä ihan hauskaa viihdettä, lähinnä siis jos saa kunnon isot pelit ja mieluiten vielä lagittomat sellaiset.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voitaisiin melkein tehdä noille vinettäjille oma ketju tänne.

Itsehän olen sitä mieltä että osa vastustajista on ollut epärehdillä tiellä meidän joukkuetta vastaan, mutta silti ollaan parhaamme koitettu. Itsehän en ole vielä ollut yhdessäkään voitokkaassa EASHL matsissa, mutta eipä ole yhtään haitannut, hauskaa on ollut.
Joillain vain tuntuu olevan niin suuria ongelmia hävitä matseja että meininki on suunnilleen se että "mennään tuonne ulkopuolelle katsomaan miten äijän käy".
Aamulla sitten herätään silmä mustana ja peräpää kipeänä...

Lopettakaa ny tuo ihmeellinen itkun tuherrus ja keskittykää olennaiseen...
Ei oo pakko pelata :D Paskaa sattuu ja eikös se tätä palloa pyöritäkkii?

Edit:
Samaa mieltä arkomin kanssa että hauskaahan se on isolla porukalla, mutta meillä se ei aina onnaa :D Hauskaa se on kahdestaankin ku tietää kaverit joiden kanssa pelaa :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hyvähän se niiden bottien kans on pelata kun ne laittaa sen syötön tulemaan silloin kun ite haluat. Syöttämisessähän se suurin ero tulee ihmispelaajaan verrattuna. Ei se botti hirveästi aikaile, kun naputat sitä lapaa jäähän, niin se laittaa sen kiekon sulle. Sillä taas ei ole mitään merkitystä että tuleeko se kiekko sulle asti.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Isommat pelithän ne on EASHL:n ehdoton suola. Vähintäänkin 4vs4 täytyisi olla, että saa kunnolla peli-iloa irti.

Kyllähän HCK:n mielipide tiedetään :) Itsekkin olin joskus tuota mieltä, mutta mielipide vaihtui, kun pääsin kunnolla sisään kahdella pelaamiseen.
Botti-pakit ovat aivan liian hyviä, katkovat kaikki syötöt jne. V*tuttaa suunnattomasti pelata, jos sielä on botti-pakit vastassa. Edes yksi ihmispakki mukavoittaa asiaa vähän. Muutenhan peli on ehdottomasti mennyt niin EASHL:n kuin 1vs1:kin puolella 10:stä eteenpäin.

Eieiei, kyllä niistä bottipakeista on vaan paljon enemmän nykyään haittaa kuin hyötyä. Kokeileppa huviksesi pelata niin, että OMAT pakit on botteja, niin alat huomata tarkemmin niiden koomailuja yms.
Hauskinta on, että jotkut parin kolmen hengen poppoot eivät pelaa meitä vastaan, jos meillä on isompi kööri kasassa. Jos minä olisin tuon vastustajan saappaissa, pelaisin ilomielin sellaista jengiä vastaan, jolla olisi se 4-5 ihmispelaajaa kentällä, ja vielä parempaa jos saa ihmisveskaria vastaan hyökätä ja kynäillä.
Tuo on kyllä sääli. Harvoinhan pääsee täysin bugitonta joukkuetta vastaan pelailemaan :)
HUT:a onkin tullut paljon pelattua, kun mennyt EASHL:n puolella maku noiden bottien kanssa. Onhan sekin tosin välillä ihan hauskaa viihdettä, lähinnä siis jos saa kunnon isot pelit ja mieluiten vielä lagittomat sellaiset.

HUT on kova, mutta online liigat sitä parasta, jos eivät lakkaisi toimimasta aina uusien kokoonpanojen myötä... -.-
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itse olen sen ainakin havainnut että pakilla syöttämin on paljon hitaampaa kuin muilla.
Tai sitten johtuu lagista, joukkue toveri kertoi samaa.
Kuitenkin botti tai ei niin peli on tarkoitettu pelattavaksi semmoisenaan.
Omasta mielestäni helpompi pelata pienemmällä porukalla, mutta kaippa se helpottuu kun porukka vain joskus oppii pelaamaan :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Isommat pelithän ne on EASHL:n ehdoton suola. Vähintäänkin 4vs4 täytyisi olla, että saa kunnolla peli-iloa irti.

Botti-pakit ovat aivan liian hyviä, katkovat kaikki syötöt jne. V*tuttaa suunnattomasti pelata, jos sielä on botti-pakit vastassa. Edes yksi ihmispakki mukavoittaa asiaa vähän. Muutenhan peli on ehdottomasti mennyt niin EASHL:n kuin 1vs1:kin puolella 10:stä eteenpäin.

joo kyl ny arkom kirjotti asiaa ! itekki samaa mielt et jos kaks botti pakkii on vastas niin on ihan mahoton puolustus niillä jos siis ei tehä mitään gltchii
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

ostakaa nhl 98 vaikka ja menkää hakkaa sitä kahdestaan. edelleenkin minimi määrä kopissa sais olla 3-4 pelaajaa, niin sais noi paska jengit pois jotka pelaa bottien avulla.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

NHL 11 Podcast #1 - Give me the Updates! | EA SPORTS

Lyhyesti ja ytimekkäästi Title Update == Patch on ajoitettu julkaistavan 8.11. Jenkkilän aikaa, eli meillä se julkaistaneen tiistaina 9.11. Xboxin puolelle julkaisu saattaa viivästyä... isoimpina muutoksina mainitsivat Be a GM:n bugien korjaukset ja sen, että title updaten jälkeen saavat enemmän tunereita käyttöön ja voivat tunerseteillä hienosäätää gameplaytä paremmin, esim. ai-veskareilla ja ihmisveskareilla tulee olemaan omat tunerinsa, kun tähän asti ai- ja ihmisveskojen säätö on kulkenut käsikädessä. Eiköhän tuossa boostiglitchikin korjata, sitä ei varmasti vain haluta kamalasti mainostaa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllähän HCK:n mielipide tiedetään :) Itsekkin olin joskus tuota mieltä, mutta mielipide vaihtui, kun pääsin kunnolla sisään kahdella pelaamiseen.
Minä puhun ihan omista mielipiteistä. Toki on totta, että niin meidän jengissä kuin yleisestikin täälä foorumilla on enemmistö sen kannalla, että isommalla porukalla pelattavat pelit ovat EASHL:n suola. Tekoälyä vastaan voi sitten pelata vaikka offlinessa.

Eieiei, kyllä niistä bottipakeista on vaan paljon enemmän nykyään haittaa kuin hyötyä. Kokeileppa huviksesi pelata niin, että OMAT pakit on botteja, niin alat huomata tarkemmin niiden koomailuja yms.
Oon kyllä pelannu niin, että omat pakit on botteja. Jos sun mielestä on tosiaan boteista enemmän haittaa kuin hyötyä, niin hommatkaa sitten ihmeessä ihmispakkeja. Minäkin kun niin mielelläni niitä vastaan ennemmin pelaisin, kuin noita stnan EA:n super-botteja vastaan.

Esimerkiksi 1vs1-tilanteissa on paljon hauskempi yrittää kynätä ihmispakkia vastaan, kuin robottia, joka tuntuu aavistavan jokaisen liikkeesi. Sama koskee esimerkiksi 2vs1-ylivoimahyökkäyksiä, jos sielä on ihmispakki vastassa voi yrittää paljon luovempaa ja mielikuvituksellisempaa ratkaisua, botteja vastaan pitää melkein yrittää samanlaisia maaleja, kun siinä ei yksinkertaisesti jää paljoa vaihtoehtoja.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Entiedä mikä täällä on maaliennätys ,mutta mulla oli yksi super ilta perjantaina ja tein 4maalia ekaan erään ja peliä oli pelattu tasan 3:30

Meän joukkue yrittää aina vähintään pelata kolmella pelaajalla aina. Tosin vaihtelevalla menestyksellä tai siis,että saattaa olla päiviä ettei pelata ollenkaan ku ei oo kolmea pelaajaa onlinessä.

Kyllä noita botteja pystyy viemään 1vs1 tilanteissa mennen tullen ja palatessa,jos on hyökkäys-suunta ja pakki luistelee taaksepäin,mutta ns.pitkäpäätyyn ja halukkaat perään ni kyllä super-botti vie yleensä aina luisteluvoiton..


Edit: Mutta tuosta mun täytyy kyl sanoo,että meänkää porukka ku ei mikään hyvä ole ,mutta pelataan Eliittiä kuitenki ni ku tulee vastaan Amateur,Pro tason joukkueita ni Ea:n tasoitus on iha hirvittävä. Meitsinkää ukko jaksa edes luistella päästä päähän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tahkottiin tänään 8 erää WJF:ää vastan. Voittomaali (3-2) ranteella tolpan kautta ajassa 149.59.:D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tahkottiin tänään 8 erää WJF:ää vastan. Voittomaali (3-2) ranteella tolpan kautta ajassa 149.59.:D

Noi on mun mielest hyviä pelejä kun pelataan useampi jatkoaika. pelattiin joskus nhl 10 hckfin vastaan muistaakseni 6 jatkoaikaa. voin sanoo että kyllä hiki tuli ja sormet lipsu tateilta :D hävittiin se peli sit ja voin sanoo että kyllä vi****i :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Oon kauan haaveillu rankkareista eashl:ään mutta eipä oo näkynyt. pitää vaa jatkaa haaveilua. eiköhän ne joskus tuu :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Oon kauan haaveillu rankkareista eashl:ään mutta eipä oo näkynyt. pitää vaa jatkaa haaveilua. eiköhän ne joskus tuu :)

ne oli hetken NHL09:ssä pelin "viime päivillä" mutta kun porukka alko valittaa pelintekijöille, että Oikea laituri joutuu olee pois jatkoajalla, niin siinä sitte lähti samalla myös rankkarit...
Itekki oon toivonu niitä, sekä aitoja tuomioita jäähyihin ja muutenkin, ettei maila menis pelaajasta läpi, saati kiekko! ;)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

ne oli hetken NHL09:ssä pelin "viime päivillä" mutta kun porukka alko valittaa pelintekijöille, että Oikea laituri joutuu olee pois jatkoajalla, niin siinä sitte lähti samalla myös rankkarit...

Muistaakseni rankkarit oli mukana NHL09:n alussa. Kuten sanoit, niin RW joutui katsomaan jatkoajat sivusta. Toisena ongelmana oli se, että rankkarikisat venyivät usein "bottipelaaja vs bottiveska"-väännöksi.

Mielestäni nykyinen playoff-malli on parempi, missä pelataan ratkaisuun saakka.
 
Ylös Bottom