Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Skype ei käytä kaistaa juuri paskaakaan, on logitettu ja tarkastettu. Luonnollisesti skypepuhelun hostaa joku muu, kuin se, joka hostaa itse pelin. Todennäköisesti pleikkarin oma mikkisysteemi vie enemmän kaistaa kuin Skype.

kahdenkeskisessä puhelussa keskiarvot taitaa olla jotain 10kb/s ja piikit 16kb/s... Jos tosiaan käytät megaista uppia hostaamiseen niin kyllä se merkittävän palan nappaa kaistasta (noin 10 prosenttia).
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

En käytä megaista uppia, ja itse en koskaan hostaa pelejä samaan aikaan kuin skypepuhelua. Skypepuhelun hostaa jokin muu, mahdollisesti pelissä ei edes pelaava jäsen, ja itse hostaan pelit tällä kaksmegasella upillani.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Miinusta: Jäähyt, paitsiot, huonot syötöt, kiekon menetykset, ja jos sua ajellaan nurin koko ajan.
Plussaa: taklaamalla, hyvillä syötöillä, kiekonriistoilla, av kiekon purkaminen alueelta jne.

Noi nyt äkkiseltään tuli mieleen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onkos muilla lagannu tänään kerho- ja otp-pelit? Ongelmana koko peli pätkii välianimaatioineen. 1vs1 toimii. Pingit, kaistat ja asetukset kunnossa. Sopivasti tuli tämäkin ongelma EHL:n alla.

It's in the game!!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onkos muilla lagannu tänään kerho- ja otp-pelit? Ongelmana koko peli pätkii välianimaatioineen. 1vs1 toimii. Pingit, kaistat ja asetukset kunnossa. Sopivasti tuli tämäkin ongelma EHL:n alla.

It's in the game!!

Ei ainakaan meidän tiimillä, koko ilta pelailtu
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Vaihoin pelaajan pelitapaa niin nyt en enää saa sille yhtä hyvää kokonaisuutta kun mitä sil oli aijemmin? Olin sil pelannu reilu 30 peliä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eipä tuota kokonaisuutta kannata tuijottaa, ei sillä ole loppujen lopuksi merkitystä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kerroppa Kenzy onko uutta patchia tulos ja jos on niin mitä se pitää sisällään?? Vai onko se vaan boxille?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kerroppa Kenzy onko uutta patchia tulos ja jos on niin mitä se pitää sisällään??

En pyri Kenzyksi Kenzyn paikalle, mutta vastaan kuitenkin :)

Pätsi tulossa 9.11 näillä näkymin, ja "In The Crease"-blogiin on tulossa juttua mitä sisältää ihan näinä päivinä. Lupailtu ainakin BeaGM korjauksia ja onlineen AutoBackSkate pois päältä mahdollisuus!!!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pätsi tulossa 9.11 näillä näkymin, ja "In The Crease"-blogiin on tulossa juttua mitä sisältää ihan näinä päivinä. Lupailtu ainakin BeaGM korjauksia ja onlineen AutoBackSkate pois päältä mahdollisuus!!!
Ja tietenkin pätsin on luvattu (Redshirtti sanoi taannoin niin, en ole tiedotteita lukenut) korjaavan sen mainetta niittäneen buustiglitchin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

:eek: JES! Tuo on ollut monesti harmituksen aiheena kun luistelee pakkina 2v1 tilanteessa ja yhtäkkiä oma pelaaja kääntyykin perse maalia kohti ja syöttö menee selän takaa.

:D :D :D Ja mä oon koko ajan luullut et se bugii jotenkin, kun ei millään toimi. Väitätte siis, et vaik sieltä ohjainasetuksista on laittanut autoback-skate offille, niin sen ei ole kuulunutkaan toimia EASHL-peleissä?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo, se asetus on disabloitu, koska pelin julkaisuhetkellä oli testaajat huomanneet, että se autobackskate aiheuttaa vakavampia bugeja peliin sen ollessa päällä. Taattua EA-laatua. Ja tosiaan 9.11. on lupailtu, ja 30.10.2010 on ea-developeri kertonut patchin koodauksen olevan linjassa toiveiden kanssa, ja sillä menolla patchin pitäisi olla julkaistu alle kahdessa viikossa. Se on eri asia sitten, että onko se jo jakelussa 9.11. vai luovutetaanko silloin vasta alustatoimittajille. Boxilla on patchien hyväksymisprosessi kestänyt muutaman päivän pidempään kuin pleikalla, esim. F1 2010:n tapauksessa, joten pleikalle tuota patchia voitaneen odottaa päivän-pari aiemmin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

On tämä peli kyllä nykyään yks huono vitsi, kun ei periaatesyistä viiti huijata :cool:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itsekin olen ottanut boostiglitchit pois käytöstä jo aikapäiviä sitten, publalla tuli kokeiltua. Hauskaa, kun noilla venäläisjoukkueen ukoilla tuskin on legendaa, jos superstar-korttiakaan ja painelevat hirveetä kyytiä :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kylläpä toi Kerhopeli on mennyt aivan persiilleen. 2-3 eri jengiä hakenu viiimmesen viikon, SYS, WCH, ja NNB . Tuntuu ettei enää mitää muuta löydä ja ihan periaatteesta en pelaa hurreja vastaa. kaikilla boosti glitchit käytössä.

Eilen 3 tuntii istuttii nhl:n parissa ja kolme peliä saatiin haettua. kyllä toi haku systeemi on ihan sontaa. Paikalla monta sataa joukkuetta ja ei saa peliä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itsekin olen ottanut boostiglitchit pois käytöstä jo aikapäiviä sitten, publalla tuli kokeiltua. Hauskaa, kun noilla venäläisjoukkueen ukoilla tuskin on legendaa, jos superstar-korttiakaan ja painelevat hirveetä kyytiä :)

Jooooooo... Yritin etsiä mut en löytänyt, niin mitä toi meinaa: boostiglitchit
eli selostatko tyhmälle?

Ja sit kenzy, eilen oli hyvä matsi, vai mitä? 2-1 hävisitte meille... ;)
 
Ylös Bottom