Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mun on nyt pakko sanoo tohon että toi ei toimi. ite pelaan kh ja nopeus 87 ja kiihtyvyys 90. laskin nopeuden 85 ja kun pääsin läpiajoon niin pakki sai otettua kiinni mut joka pelissä vaikka kiihtyvyys 90 ja kunto 99. pakkina 80 nopeudeks varmasti riittää jos osaa pelata pakin paikkaa eikä joudu aina kilpailemaan luistelunopeudessa mut en voi kyllä kellekkään suositella tota 80 nopeutta. ihan huuhaata (minun mielipide) Nii ja jyräliiga. itellä taklaukset 85 ja oon loput pisteet sijottanu niihin muihin (mielestäni tärkeimpiin asioihin). helpottuu se kiekon riistäminen huomattavasti eikä tuu jäähyjä....

Huuhaata tai ei niin viikon verran on tullut pelailtua 65/65 kiihtyvyys/nopeus ja ei ukko ainakaan hidas ole
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Huuhaata tai ei niin viikon verran on tullut pelailtua 65/65 kiihtyvyys/nopeus ja ei ukko ainakaan hidas ole

Kai se on sit vaan pakko kokeilla noin huonoja arvoja. tuntuu vaan uskomattomalta kun pudotin nopeudesta 2 pojoo niin muuttu ukko selvästi huonommaks .
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

nyt on kokeiltu ja täytynee sanoo että väärässä olin. ohan tuo melkein yhtä nopea kuin 86 ukko. uskomatonta mutta totta. pitääpä viel laittaa arvot entiselleen ja katsoa ja ihmetellä kuvittelenko
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

on se melkein yhtä nopea mutta ei pärjää 87 nopealle ukolle millään. mutta uskomattoman pienet erot näyttää olevan 70-90 nopeuksissa
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

on se melkein yhtä nopea mutta ei pärjää 87 nopealle ukolle millään. mutta uskomattoman pienet erot näyttää olevan 70-90 nopeuksissa

Joo ja musta tuntuu et oikealla pelisilmällä pystyt pelaamaan hyvin ja hustlea kehiin, niin saat sillä sen nopeuden kurottua helposti kiinni. :) Itse pidän nyt tuosta työmyyrän statseista, koska se sopii parhaiten mun pelityyliin, kun oon puolustavakeskushyökkääjä. :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eli siis kannattaako siihen nopeuteen panostaa pätkääkään? Mulla on nyt nyt ollu 95 ketteryys, 83 nopeus sekä kiihtyvyys, 85 kunto ja 80 tasapaino. Eli minkänäköinen olisi parempi?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Muuten asiasta toiseen EA:n lätkässä. Toimiiko teillä kuinka hyvin kuulokemikrofonit kopissa ja pelissä?? Koska tyyliin joka helvetin kolmas kerta toimii hyvin tai harvemmin. :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Muuten asiasta toiseen EA:n lätkässä. Toimiiko teillä kuinka hyvin kuulokemikrofonit kopissa ja pelissä?? Koska tyyliin joka helvetin kolmas kerta toimii hyvin tai harvemmin. :D

jos on useampi ku 2 ni toimii jotenkin,jos on useampi kuin 3 ni toimii paremmin.

mut aika heikkoa välillä. Saattaa olla esim kaikilla neljällä jutut pukkaris ja viel toises erässäkin,mut sitten voi hävitä kesken kaiken yhteys. joku kuulee jotain ja kukaan ei kuule mitään :mad:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mikkien toiminta NHL:ssä on aika surkuhupaisalla tasolla. Suosittelen mahdollisuuksien mukaan mikrofonien liittämistä tietokoneeseen ja esim. Skypen asentamista.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mulla on nytte urheilullisuus atribuutit sellaiset, että nopeus ja kiihtyvyys molemmat 81, ketteryys 95, tasapaino 90 ja kunto 95. Toimii mun mielestä aikas hyvin. Buildi on Two-way Fwd.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pelaako muuten kukaan pelirakentajalla tai tarkkalaukojalla? Vaikka ne on onnettomia puolustustaidoissa, mutta niillä on silti kovat hyökkäyspään statsit. :)

Itse mietin olisko kivaa pelailla kiekollisella pakilla? Ei ehkä järkeä hyökkääjän paikalle iskea, mut ihan huvin vuoksi ja hauskuuden takia, ku EA on muutenki kussu pelin, niin tiedä jos jotain timangia saisi aikaseksi? :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pelaako muuten kukaan pelirakentajalla tai tarkkalaukojalla? Vaikka ne on onnettomia puolustustaidoissa, mutta niillä on silti kovat hyökkäyspään statsit. :)

Itse mietin olisko kivaa pelailla kiekollisella pakilla? Ei ehkä järkeä hyökkääjän paikalle iskea, mut ihan huvin vuoksi ja hauskuuden takia, ku EA on muutenki kussu pelin, niin tiedä jos jotain timangia saisi aikaseksi? :D

Kyllä mä ainakin seilaan työmyyrä-PR-TL väliä jatkuvasti.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onko porukat huomannu peleissä tietynlaista nopeutta kokonaisuudessaan pelin aikana? Siis et pelin tempo olisi aina vähän erilainen. Välillä tosi hidas ja tuntuu, et ukko uisi jossain hunajassa, tai välillä liikkuu liukkaasti kuin mikäkin supertähti kentällä. Sama fiilis on tietty ollut lähes aina joukkuepelaajilla myös. Mietin onkohan yhteyden laadun kanssa tässä jotain tekemistä ja hämääkö se nyt tätä nopeus/kiihtyvyys statsien kanssa pelleilyä? Oma mielipide edelleen sama. 65 kiihtyvyys ja nopeus ei tunnu yhtään erilaiselta kuin 90. JOS tuntuu, niin erittäin pieni ero, jonka esim. itse 99 kunnolla rääkkään hustlea. :)

Vai haenko todella kaukaa tätä asiaa...? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onko porukat huomannu peleissä tietynlaista nopeutta kokonaisuudessaan pelin aikana? Siis et pelin tempo olisi aina vähän erilainen. Välillä tosi hidas ja tuntuu, et ukko uisi jossain hunajassa, tai välillä liikkuu liukkaasti kuin mikäkin supertähti kentällä. Sama fiilis on tietty ollut lähes aina joukkuepelaajilla myös. Mietin onkohan yhteyden laadun kanssa tässä jotain tekemistä ja hämääkö se nyt tätä nopeus/kiihtyvyys statsien kanssa pelleilyä? Oma mielipide edelleen sama. 65 kiihtyvyys ja nopeus ei tunnu yhtään erilaiselta kuin 90. JOS tuntuu, niin erittäin pieni ero, jonka esim. itse 99 kunnolla rääkkään hustlea. :)

Vai haenko todella kaukaa tätä asiaa...? :rolleyes:

Välillä kun on pienikin lagi niin tuntuu että pelin tempo on hitaampi,kiekot,pomppii lavasta,taklauket menee ohi jne. ite testaan että onko pelissä lagia sillein et vihellyksen jälkeen kun ukko seisoo paikallaan niin liikuttelee sitä vasemmalla tatilla vasen oikee vasen oikee jne niin siinä huomaa kuinka nopeasti se tottelee ohjaimen käskyjä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

ite testaan että onko pelissä lagia sillein et vihellyksen jälkeen kun ukko seisoo paikallaan niin liikuttelee sitä vasemmalla tatilla vasen oikee vasen oikee jne niin siinä huomaa kuinka nopeasti se tottelee ohjaimen käskyjä.

Hei hyvä idea! Pitää kokeilla. Mulla itselläni on lähes aina hyvä yhteys eikä pätki eikä mitään, kun taas samaan aikaan joukkuetovereilla on ollut huono yhteys. Aina näyttää vihreätä kolmea palkkia. Vaik ihan welhon 40m netti on. :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eli siis kannattaako siihen nopeuteen panostaa pätkääkään? Mulla on nyt nyt ollu 95 ketteryys, 83 nopeus sekä kiihtyvyys, 85 kunto ja 80 tasapaino. Eli minkänäköinen olisi parempi?

mä kans kokeilin noita minimi nopeus/kiihtyvyys juttuja . ni ennen oli ukon nopeus 97 ja nyt 70/70 ni tää ukko on yhtä nopea.

Ennen pelasin pelinrakentajalla,mut ei oo enää pysyny pystyssä ku jos yhden ohittaa ni sieltä tulee toinen ja vetää kumoon. "hitaat kädet" ni vaihdoin työmyyräksi ni jenkit vaan naureskeli mulle ku ajelin viimeyönä porukkaa ihan hulluna. kuitenki tein sen 2pistettä pelissä miten muutenki yleisesti,vaikka R.laukaus 80 R.tarkkuus 95 syötöt 90,reaktio 90,harhautus 75 ja kiekko pysyy paremmi lavassa ku 95 harhautuksilla.

Hienoo ,et ea kussu.

ihmettelen suuresti noita joilla on yli 6000pistettä,itsekään osaa edes pelata mutta mitä pelannu niitä vastaan ni ei osaa kyllä nekää et ois ni paljo oikeesti tehny pisteitä. Jokainen pystyy tekemään sen 1000pelissä 3000-4000pistettä ku roikkuu keskialueella ja oottelee et pääsee yksinläpi.

kuntoo laitoin 95 ,kannattaako sitä kestävyyttä laittaa sitten ollenkaan? onko vaikutusta vaan seki minimiksi ja kaikki voimakkuuteen pisteet mitä tässä jyräliigassa nykyään tarvitaan. "anteeksi lainaus,mutta sopiva lausahdus"

-Rstuning81
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei kannata kestävyyteen laittaa mitään, injuryt harvinaisia ja niiden aiheuttama stattien putoaminen on marginaalista ja kestää vain puolisen erää.

Athletics osastolla ei siis kannata nostaa muita arvoja kuin agility, endurance, balance ja strena. Et ei ihmekkään ettei kundit kaadu EASHL:ssä kovin helposti :)

Hauska spekulaatio sinänsä, ihmiset foorumeilla ei ole oikein tyytyväisiä tähän tuneriin juuri näiden stattien turhuuden takia.

Nyt sana kiirii ja kukaan ei kohta laita spiidiin pistettäkään, mitä jos EA heittää kevät tunerin kehiin ja kaikki menee taas uusiksi :)

Päästään taas leikkimään roolipelaajia ja kasaamaan buildia uusiksi...jipii!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Morjens Mico, ei sun kannata satsata kun pelkästään voimaan, kuntoon ja ketteryyteen. Tasapaino, nopeus, kiihtyvyys ja kestävyys aikalailla turhia. Tietysti vaan mun mielipide..
T Mokotin
mä kans kokeilin noita minimi nopeus/kiihtyvyys juttuja . ni ennen oli ukon nopeus 97 ja nyt 70/70 ni tää ukko on yhtä nopea.

Ennen pelasin pelinrakentajalla,mut ei oo enää pysyny pystyssä ku jos yhden ohittaa ni sieltä tulee toinen ja vetää kumoon. "hitaat kädet" ni vaihdoin työmyyräksi ni jenkit vaan naureskeli mulle ku ajelin viimeyönä porukkaa ihan hulluna. kuitenki tein sen 2pistettä pelissä miten muutenki yleisesti,vaikka R.laukaus 80 R.tarkkuus 95 syötöt 90,reaktio 90,harhautus 75 ja kiekko pysyy paremmi lavassa ku 95 harhautuksilla.

Hienoo ,et ea kussu.

ihmettelen suuresti noita joilla on yli 6000pistettä,itsekään osaa edes pelata mutta mitä pelannu niitä vastaan ni ei osaa kyllä nekää et ois ni paljo oikeesti tehny pisteitä. Jokainen pystyy tekemään sen 1000pelissä 3000-4000pistettä ku roikkuu keskialueella ja oottelee et pääsee yksinläpi.

kuntoo laitoin 95 ,kannattaako sitä kestävyyttä laittaa sitten ollenkaan? onko vaikutusta vaan seki minimiksi ja kaikki voimakkuuteen pisteet mitä tässä jyräliigassa nykyään tarvitaan. "anteeksi lainaus,mutta sopiva lausahdus"

-Rstuning81
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Morjens Mico, ei sun kannata satsata kun pelkästään voimaan, kuntoon ja ketteryyteen. Tasapaino, nopeus, kiihtyvyys ja kestävyys aikalailla turhia. Tietysti vaan mun mielipide..
T Mokotin

Tasapaino, kiekonhallinnan ja voimakkuuden kanssa pitää sut aika pirun hyvin pystyssä ja kiekon lavassa. Eiköhän nämä kolme pelaile keskenään yhteen kun yritään pysyä kiekon kanssa pystyssä? ;)
 
Ylös Bottom