Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onkos porukalla tietoa miten tuolle EASHL-joukkueelle saa sellaisen vähemmän käytetyn logon mitä ei sieltä paitamuokkauksesta löydy? Tullut vaan vastaan ihan sm-liiga joukkueiden logoja, maiden lippuja ja kaikkea siltä väliltä. Mutta miten sellaisen saisi omalle joukkueelle?


Sieltä tj asetuksista, kun valitaan pelipaitoja. Siinä on vaihtoehdot: Olemassa oleva joukkue, ja olikos se nyt oma, johon valitaan se custom logo. Kun ottaa sen olemassa oleva joukkue, voi valita suoraan nhl, sm-liiga, maajoukkue jne logon, mutta näitä ei voi muokata ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

HCE - BTI 1-7 BTI:lle vedot 9 =)

harmi ku jätkät lähti lataa jo tokasaa erässä...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tietääkö kukaan millä pelimäärillä saa aina lisää niitä kehityspisteitä?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tietää. Sehän sanotaan jo siellä pelissäkin kun katsot valikosta ;)

:D jep vissii liian isolla luki. Toinen kysymys noista pelaajan ominaisuuksista.
Voimahyökkääjä esim. Olen ostanut sen voimahyökkääjä paketin ja menen muokkaamaan ominaisuuksia. Esimerkkinä harhauttaminen, nykyinentaso 70 ja siel viimesenä on se kok 75, niin kumpi mun pelaajan arvo tuossa on?

Toinen samallinen kysymys. Lämärin voima: nykyinentaso 75 ja kok 91. kumpi voimassa?
Kun nostan nykyistä tasoa KP pisteillä vaikka 86 niin onko siitä mitään hyötyä?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kun nostan nykyistä tasoa KP pisteillä vaikka 86 niin onko siitä mitään hyötyä?
Minä olen ymmärtänyt et jos käytät buustipaketteja, niin "ylimenevillä" ei olisi merkitystä. Se viimeisenä näkyvä arvo osoittaa sen attribuutin arvon, eikö vain? Eli jos laitat pisteitä enemmän vaikka taklaukseen, niin jos viimeinen arvo ei muutu, niin niillä ei ole merkitystä.

Voin toki olla väärässä. :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Osaako kukaan vahvistaa näitä muutamaa ylenpänä esiintyvää viestiä?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mun mielestä se menee juurikin noin, että niillä pojoilla ei ole merkitystä, jos on joku tehostepaketti käytössä. Eikös siinä ole asiasta ihan mainintakin, kun noita pojoja laittaa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onkohan noita eashl statseja mahdollista resettaa? Itsellä "hahmo" aivan pilalla erään Piraatti joukkueen takia, mm. +- tilasto miinuksella jotain 40, ja kokonaisuus jossain c+ luokassa :s
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onkohan noita eashl statseja mahdollista resettaa? Itsellä "hahmo" aivan pilalla erään Piraatti joukkueen takia, mm. +- tilasto miinuksella jotain 40, ja kokonaisuus jossain c+ luokassa :s

Mikset pelaa itseäs plussalle, noinkin vähän miinusta ei tuntuisi olevan kovin vaikeaa...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Etsisin eliitti/ammattilaisjoukkuetta, kokemusta on eliittijoukkueesta jonka kanssa pelasin aina syyskuusta eiliseen asti, jolloin joukkue hajosi:mad:? Olen siis OP, supertähti, kaikista vaiken osaaluueeni tu tuu olevan nuo tilastot.
Jos kiinnostusta löytyy niin lähetelkää viestiä tuonne ps3 onlineen eli siis id on Rekolaa_
edit. olen siis alle 18-vuotias
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onko tähän tullu joku lämäri/statsi glitchi vai mitä?

Melkein joka toinen joukkue vaan laukoo B-pisteeltä jäätäviä lämäreitä ylänurkkiin kokoajan. Hienoa kun saattaa 4 tai 5 paukkua peräkkäin samantien. Nuo lämärit on vielä niin kovia, että ei nää koko kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Noh, nyt kun iso osa porukasta skippaa nopeuteen laitetut pisteet arvon hyödyttömyyden havaittuaan, niin strenan saa aika lailla tappiin buildilla kuin buildilla.

Lähteehän ne lämärit aika mukavasti siinä vaiheessa...

Tosin ei kannata hirveästi päästää bpisteelle laukomaan heikompaakaan jannua.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja sama glitchi ollut olemassa jo ties kuinka kauan. Yllättäen sankarimme USA:sta harrastavat käytännössä vain tuota, 2 pakkia ja centteri-kombolla menevät ja koittavat etunurkkaraiskata minkä joutavat. Tuohon on lääke nimeltään ihmismaalivahti.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kiitos taas posselle huomiosta. Mä oon *piip* kelannutkin, kun joillain on "jäätävä" kuti.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja sama glitchi ollut olemassa jo ties kuinka kauan. Yllättäen sankarimme USA:sta harrastavat käytännössä vain tuota, 2 pakkia ja centteri-kombolla menevät ja koittavat etunurkkaraiskata minkä joutavat. Tuohon on lääke nimeltään ihmismaalivahti.

Joo huomattiin kans että ihmisveskalla ei tätä ongelmaa enää ole.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Oli kyllä niin loistavan hauska peli tänään Murohokea vastaan vaikka hävittiin 13-1 :D.. Kilppari taktiikka toimi jotenki hyvi. siihe saak kunnes kaverit rupes ottaa jäähyi :D
 
Ylös Bottom