Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hei, luin täs tätä ketjuu ja tääl neuvottii tosta kunnosta. Mites tuo sitteku pistää kunto 90 nopeus 90 kiih 90 ket 83 vaikka ja kovuus 90 niin mul se jäpä on ainaki ollu aika hias ja varsinki rankuis se o kauhee puukäsi vaikka harhautus jotai 95? Mut siis mites kanttis pistää nämä statsit tuol urheilullisuuden kohalla. Pistäkää vaikka tähä ketjuu tai sitte vaikka yksityisviestii. Ite kyl musta iha nop 93 ja kiih 99 on nopeempi ku kunto 99 nop 80 jäpä jos on samankokoset äijät.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hei, luin täs tätä ketjuu ja tääl neuvottii tosta kunnosta. Mites tuo sitteku pistää kunto 90 nopeus 90 kiih 90 ket 83 vaikka ja kovuus 90 niin mul se jäpä on ainaki ollu aika hias ja varsinki rankuis se o kauhee puukäsi vaikka harhautus jotai 95? Mut siis mites kanttis pistää nämä statsit tuol urheilullisuuden kohalla. Pistäkää vaikka tähä ketjuu tai sitte vaikka yksityisviestii. Ite kyl musta iha nop 93 ja kiih 99 on nopeempi ku kunto 99 nop 80 jäpä jos on samankokoset äijät.

minkälaisella pelaajatyypillä pelaat ja mitä pelipaikkaa? työmyyrä?,tarkkalaukoja? omasta mielestä tuo 93 nopeus on ihan turha. itsellä nopeus 86 , kiihtyvyys 90 ja kunto 98. ketteryys ja tasapaino 84. mutta noita mun arvoja ei ihan kaikille pelaajatyypeille pysty laittaan ja jos haluaa panostaa voimakkuuteen niin sit pitää noista ainakin mun karsia. kannattaa vaan kokeilla erilaisia pelaajatyyppejä ja löytää omaan pelityyliin sopivat säädöt :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onko muilla sellaista ongelmaa että toi oma valikkomusiikki soittolista ei pysy päällä? aina kun käynnistän pleikkarin niin joudun asetuksista laittamaan soittolistan uudestaan. mutta be a pro -maali soittolista kyl toimii ihan moitteettomasti ja se pysyy aina samalla asetuksella.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Moi taas, Kinzo pelailen tarkalla laukojalla ku ei itsellä onnistu oikeen voimahyökkääjällä toi "kynääminen" mun mielestä ehk liia puukäsi mut ehk oon vääräs. Tarkal laukojal kokeilen nyt jotain nopeus 90 voimakkuus 76 kunto 90 kiih 90. Vois ehkä toimia iha ok? ei kaadu ainakaa välttis jokasest hitist.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onko muilla sellaista ongelmaa että toi oma valikkomusiikki soittolista ei pysy päällä? aina kun käynnistän pleikkarin niin joudun asetuksista laittamaan soittolistan uudestaan. mutta be a pro -maali soittolista kyl toimii ihan moitteettomasti ja se pysyy aina samalla asetuksella.

Joo, sama huomattu nyt kun sanoit. Välillä tulee niitä "originaaleja", vaikka oma lista käytössä. Ja sellainen huomattu kans, et joskus kun oot kotijoukkue (ja oot asettanut custom 1 teamille musat), niin vierasjoukkueen maalatessa soi oma piisi.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Moi taas, Kinzo pelailen tarkalla laukojalla ku ei itsellä onnistu oikeen voimahyökkääjällä toi "kynääminen" mun mielestä ehk liia puukäsi mut ehk oon vääräs. Tarkal laukojal kokeilen nyt jotain nopeus 90 voimakkuus 76 kunto 90 kiih 90. Vois ehkä toimia iha ok? ei kaadu ainakaa välttis jokasest hitist.

Moro. Mul on nopeus 74, kiihtyvyys 85, voimakkuus 99, tasapaino 99, kunto 92, ketteryys 82, kestävyys 60, kiekonkäsittely 99, harhautus 90, syötöt 88, reaktiotaidot 84, hyök.tiet 70, taklaus 99, agressiivisuus 80, rannarin tarkkuus 85 ja voima 75, lämärivoima 85 ja tarkkuus 60. Tietty se on just niin et jokaisella on vähä eri tyyli pelailla mut mulla toi ainaki toimii. Äijä ei kaatuile, saa vaan lisävauhtia ku joku tööttää ku ohitat äijää. Varsinki kovii jengejä vastaan (5vs5, 6vs6). Yhteisö on sit asia erikseen koska siel on niin paljon sooloilijoita ja tiimipeli yleensä vähä taka-alalla. Paitsi jos pelaa tuttujen äijien kanssa :) Ja mitä tohon "puukätisyyteen" tulee ni se ei oo muuta ku harjotuksen puutetta, ihan yhtä hyvin voimahyökil pystyy kynäilee. Pointti täs nyt oli se et kovia jengejä vastaan pelatessa tilaa on vähän ja sillon todellaki on melkee pakko olla voimakas äijä joka pystyy pitää kiekkoo vaik vähä tuliski tööttiä plus titenki hyvä tiimipeli on kaiken a ja o. kannattaa kokeilla. Pituus/paino mul on 186/83,5 ps. todella epäselvä ja epämääräinen viesti mut toivottavasti joku ees sai noista arvoista lisäpotkua :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Moi taas kerran :D, nyt eilen illal kokeilin kunto 99 tasapaino 90 kai sit nop 80 kiih 80 ket 80 ja voimakuus jotai 80-90 kai niin kyl tää jäpä o huomattavasti nopeempi ku kiih 99 nop 93. Näkee selvästi eron täs ja äijäki liikkuu sulavammin ja silleensä et tuntuu hyvält ku sil liikkuu.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo mäki oon tota kuntoa lisäilly ja nopeutta vähentäny ni onhan se hiukan nopeentuunut. Tepille kiitos hyvistä vinkeistä, aiemmin pidin kuntoa 60:ssä :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo mäki oon tota kuntoa lisäilly ja nopeutta vähentäny ni onhan se hiukan nopeentuunut. Tepille kiitos hyvistä vinkeistä, aiemmin pidin kuntoa 60:ssä :D

Älyttömän hyvä et otit puheeks niinku täällä pitääkin :) Tsemppiä peleihin!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Moi taas, ehkä pikkusen kankea mun makuun tää tyyli mut kyl tää huomattavasti kovempi äijä o. Koko pelin jaksaa painaa kovaa ja vedotki o kovempia hehe. Hyvi tää kul menee.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voi kyl olla ylpeä että suomalaiset osaa olla ihmisittäin internetissä :D Just lopettelin OTP-pelit jenkkien seurassa kokeilun vuoksi... VOI LUOJA mitä vinkumista ja kitinää vaikka voittoa voiton perään tuli... Jatkuvaa narinaa ja marinaa miten asiat voisi tehdä paremmin ja nopeemmin jne, mut sit itekään ei noudateta omia vinkkejään vaan tehdään vielä typerämmin :D On se kummallinen kansa, suosittelen, käykää testaamassa mikkien kanssa :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ite pelasin yhes välissä joku 1 kaus jenkkien/kanukkien kanssa ja kyl ne äijät oli ainaki mukavia ja kun vähä huonommin pelasin niin näytti kyl harkkamodis et miten sijotun veto/hakeminen jne. Heti suju paremmi ei itelläni mitää pahaa sanottavaa hyvää vaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jep, Itse pelaillut brittien, jenkkien, kanukkien ja suomalaisten kanssa.

Otp:ssa tietenkin laajempi kirjo pelitovereissa, täytyy sanoa että kansallisuudella ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin lägin kanssa.

Hyviä tyyppejä löytyy joka maasta, ja jurpoja myös.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jep, Itse pelaillut brittien, jenkkien, kanukkien ja suomalaisten kanssa.

Otp:ssa tietenkin laajempi kirjo pelitovereissa, täytyy sanoa että kansallisuudella ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin lägin kanssa.

Hyviä tyyppejä löytyy joka maasta, ja jurpoja myös.

Omakohtaisesti voin sanoa että vain jenkkien suusta olen valitusta ja itkemistä kuullut... Hävinneen joukkueen jätkiltä jopa tullut itkuviestejä, jonka koen otp-pelien jälkeen todella turhaksi ja noloksi. Ottaen huomioon että itse pelannut näitä jätkiä vastaan tuplasti puuroisemmalla viiveellä mihin tottunut. Joillekin tämä peli tuntuu olevan se tärkein juttu miksi heräilee aamuisin... Briteiltä ei marinaa ole tullut, tosin ymmärrettävää koska mikään kummoinen kiekkomaa se ei ole :)

Nämä siis omia kokemuksiani, ja yleistän siksi, koska n. 2/10 pelistä on ollut itkuttomia.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Niin, arvaa vaan paljonko sun kissan jatkuva vinkuminen ja kitinä skypessä häiritsee mun keskittymistä,
Pyh. Mietinkin tässä joskus, että miksi pelaaminen ei oo enää tuntunut pelaamiselta "aikoihin". Jayn kissan ääntä ollutkin ikävä ja sun huohotusta. Pitäis kai virittää joskus yhteys päälle ku teil on peli et pääsis viiliksiin. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

No siis, minkä ikästä porukkaa ne oli jay? ne kenekaa ite pelailin oli jtn 20 yli eik mitää valittanu ku välil vähä sano mut sit pian se juttu jo korjautu.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

No siis, minkä ikästä porukkaa ne oli jay? ne kenekaa ite pelailin oli jtn 20 yli eik mitää valittanu ku välil vähä sano mut sit pian se juttu jo korjautu.

En mä nän kirjottelis jos ne kakaroita olis ollu. Saman ikäsiä mun kanssa, eli n. 25v. Ei itkupotkuraivareita pelin takia tän ikäsenä pitäis tulla.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

No toiset ottaa ehkä vähä tosissaan enemmä ku toiset. Mut hei oikeesti yli 20 v ja tommsot ragee :D niiltä tyypeiltäs.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hei, olen 27-vuotias vasta änärin aloittanut pelaaja. Olen hieman kujalla jutuista, mutta opettelen paraikaa. Yhteen asiaan tarvitsen apua.

Teimme kaveriporukkani kanssa EASHL-liigaan joukkueen. Olemme pelaajina vielä amateur- / rookie -tasoilla. Kun haemme otteluita valikossa, jossa valitsemme pelipaikkamme ja otamme "quick matchin", voimmeko me jotenkin filtteroida vastustajamme, jotta emme aina pelaisi niin hemmetin tasokkaita vastustajia vastaan? Pelaaminen on mukavaa, mutta vielä parempi olisi, jos vastustajien taso olisi lähempänä omaamme. Tokihan paljon pelaamalla kehittyy ajan kanssa, joten sitä kautta eroa on kurottavissa.

Kiitos avusta.
 
Ylös Bottom