Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hei, olen 27-vuotias vasta änärin aloittanut pelaaja. Olen hieman kujalla jutuista, mutta opettelen paraikaa. Yhteen asiaan tarvitsen apua.
Teimme kaveriporukkani kanssa EASHL-liigaan joukkueen. Olemme pelaajina vielä amateur- / rookie -tasoilla. Kun haemme otteluita valikossa, jossa valitsemme pelipaikkamme ja otamme "quick matchin", voimmeko me jotenkin filtteroida vastustajamme, jotta emme aina pelaisi niin hemmetin tasokkaita vastustajia vastaan? Pelaaminen on mukavaa, mutta vielä parempi olisi, jos vastustajien taso olisi lähempänä omaamme. Tokihan paljon pelaamalla kehittyy ajan kanssa, joten sitä kautta eroa on kurottavissa.
Kiitos avusta.
Millä kuvakulmalla jengi pelaa kerhopelejä? Matala, korkea, keskipiste, toiminta?
Millä kuvakulmalla jengi pelaa kerhopelejä? Matala, korkea, keskipiste, toiminta?
Classicilla maalit tehää.
Joo eilen katkes mut olit iskeny siin pelis hattutempun itekki pelaan classicilla.
Menikö Ladyboyt nurin?
Komppaan! Nykyään pelatessa saattaa tulla vastaan jokin ihan nevöhööd joukkue, jonka riveissä heiluu tuttuja nimiä, mutta viikon päästä tätä seuraa ei enää ole. Tuorein esimerkki tietenkin payttayan mitkäolikaan. Luulisi, että tähän mennessä olisi löytynyt kaikille SE seura, jossa peli(seura) maistuu.Ihan käsittämöntä tuubaa nykyään koko eashl. Tiimejä kaatuu, uusia tulee ku sieniä sateella. Tyypit hyppii tiimistä toiseen, jne jne.
Mun mielestä karannut ihan lapasesta toi homma. Minkäänlaista uskollisuutta tiimiä kohtaan ei näytä olevan, ihan villiä touhua nykyään.
Ketään en henkilökohtaisesti tarkoita, vaan yleisesti kauhistelen tuota muoti-ilmiötä.
Ihan käsittämöntä tuubaa nykyään koko eashl. Tiimejä kaatuu, uusia tulee ku sieniä sateella. Tyypit hyppii tiimistä toiseen, jne jne.
NHL09:stä alkaen kanssapelaajia ovat ihastuttaneet ja vihastuttaneet ainakin murohoki, HCK, HCV ja FIB.
Oi niitä aikoja, kun me jenkeistä pelin tilanneet syyskuussa 2008 istuttiin kopissa ja haettiin peliä tuntikaupalla. Tovin odottelun jälkeen huomattiin, että oltiin taas pelaamassa paikallisderbyä HCK-FIB. FIB:ssä ei taida tosin enää montaa alkuperäisjäsentä olla?