Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onkohan kellekkään muulle käyny saman lailla että ultimate team pelin aikana EA tili potkii pihalle ja ilmottaa sen jälkeen, että tili ei ole käytettävissä tällä hetkellä, kokeile myöhemmin uudestaan. 2 kertaa johto asemassa peli katkennut tämän ongelman takia.

Verkkoyhteys on kunnossa ja kaikki näyttää toimivan muuten ok paitsi ultimate team peleissä tulee tämä ongelma.

Siit tulee tappio tilastoihin ja muutenki vaikuttaa siihen sit et paljon bojoja saa otteluista ku muka oot lopettanu ottelun kesken.

-Kiekko_Katsomoon-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jollain oli tänään kyl pieni joulu, kun sai ostetuu +5 kaikki mokelle 4,2k pucksilla. Prkl, että kyrsii nyt, ku olin kilpailemassa siitä ja loppu tietty kiket kesken. :mad: :rolleyes:

Muttajoo tuli kerrankin aikas jees Jumbo päcki eilen ja tässä raret:

M.Brodeur
A.Burnitsov tai vastaava
Ja sitten Capsien sentteri Morrison + 30 pelin sopimuskortti. :) Kaikki nuo ovat myös myynnissä koskemattomina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onkohan kellekkään muulle käyny saman lailla että ultimate team pelin aikana EA tili potkii pihalle ja ilmottaa sen jälkeen, että tili ei ole käytettävissä tällä hetkellä, kokeile myöhemmin uudestaan. 2 kertaa johto asemassa peli katkennut tämän ongelman takia.

Verkkoyhteys on kunnossa ja kaikki näyttää toimivan muuten ok paitsi ultimate team peleissä tulee tämä ongelma.

Siit tulee tappio tilastoihin ja muutenki vaikuttaa siihen sit et paljon bojoja saa otteluista ku muka oot lopettanu ottelun kesken.

-Kiekko_Katsomoon-

Tuttu juttu 4 kertaa käynyt vähälle aikaa, tosin 1 kerran olin tappiolla mutta en olisi tietenkään luovuttanut,sit tänään kävi lisäksi niin että ostin 3 sopimus korttia pucksit väheni tilitä sopimuksia en saanut,tosiaan ketuttaa kun vähenee noi pojot kun on muka keskeyttänyt
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos nelosketjun kasaa joistain random alle 60 pelaajista, eikös se laske palkkakaton lisäksi myös joukkueen kokonaisarvoa = saa vastaan helpompia vastustajia?
Jotain pitäis nimittäin keksiä, oma joukkue on reilusti yli 80 ja samanarvosia tulee vastaan. Ja turpiin tulee 90% peleistä :D
Vai pitäskö opetella pelaamaan...

Entä onko joku löytänyt selitystä areenakorteille?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikös se areena joka sinulla on aktivoituna, toimi kotiareenanasi kun pelaat verkossa...

Sain Backlundin vedettyä suht kovaan tikkiin. 97/90(kaikki attribuutit 99), uraa jäljellä 110 ja sopimus 43. Voin kertoa että aika pitkän pennin kortista saa pulittaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Paljo tollasel +40 sopimuskortilla on arvoa suunilleen? Ja paljon oot aatellu pyytää Berglundistas? :p

Ja nyt on 3. Ketju ihan mielenkiintonen ja sieltä löytyy
Etem - Skinner - Burnitsov tulevaisuudessa pitäsi heitä vähän kehitellä, kun vielä ovat ''vakioita'' ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Paljo tollasel +40 sopimuskortilla on arvoa suunilleen?

Jotain 4 000. Sais olla kyllä tuossa 40sopparin ja 80sopparin kortin välissä vielä 60. Nuo 80 on nii mahottoman kalliita ja eipä oo niitä paketeista itellä näkyny. aina vaa jotain 25-35 mitä tullu.

Samoin nyt ku ollu näitä special paketteja ni on kyllä pelaajien arvot romahtanut... Sais olla vähän enemmän noita super-rare kortteja. Nyt Crosby ja Ovie on omassa luokassaan, sit Malkin. Sit on kasa ukko 10 000-20 000 ja kaikki loput sitte onkin jotain 2 000- 10 000 välillä ni joukkueet näyttää aika paljon samoilta nykyään. Jotenkin jo ihan pien kyllästyminen tulee kun kuukauden pelaamisella oma joukkue on ihan huippukuosissa mihin ei paljon parannuksia tartte. Onhan tässä tosin haaste et kun urat tai sopparit loppuu ni saa sen siellä pidettyä mutta kuitenkin. Liikaa tähtiä saa liian halvalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No omassa jengissä ei mitään erikoisia tähtiä ole oikeastaan yhtään paitsi Gagner ja Brodeur. Palkkakatossa tilaa vielä 1600-2000 ja silti olen rankissa
350
eli tälläsel tasasella jengilla potkitaan menemään toistaiseksi. ;)

Noh sittenkun saan kerättyä kiekkoja tarpeeksi eli jtn 60k : D niin sitten pääsen toteuttaa mun suunitelmaa ja sit luulis kiekkoja kertyvän paljon.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itelle tuli 40 ottelun soppari ja yritin sitä 2 viikkoa myydä 2500 hinnalla ja ei menny millään kaupaksi. Noh, laitoin 1950 ja meni juuri ja juuri sillä hinnalla.

Eli 40 ottelun sopparin arvo ei todellakaan ole 4000 vaan pikemminkin 2000, jos tuuri käy.

Nyt on ollut mahottoman huono tuuri näis pakkauksissa. Viimesten 5 standardin yhteisarvo on ollut noin 4000 pucksia, eli olen jäänyt pakkaselle noin 8000 kiekkoa... Paras kortti on juuri tuo 40 ottelun soppari, toisiksi paras mitä on tullu on +5 luistelu. Muuten pelkkää turhaa, varmaan 50% korteista on menny suoraan poistoon.

Parasta tässä tekee se, että myin kaikki parhaat pelaajani, jotta sain noita pakkoja ostettua. Yeah, tiimin arvot oli 85,85,80 ja nyt tän myyntien ja pakkojen ostojen jälkeen: 82,82,60....

:mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli 40 ottelun sopparin arvo ei todellakaan ole 4000 vaan pikemminkin 2000, jos tuuri käy.

Parasta tässä tekee se, että myin kaikki parhaat pelaajani, jotta sain noita pakkoja ostettua. Yeah, tiimin arvot oli 85,85,80 ja nyt tän myyntien ja pakkojen ostojen jälkeen: 82,82,60....

:mad:

No ite sain omasta 4000 ja myös tolla hinnalla niitä on menny mitä kattonut. Mut joo, hinnat vaihtelee tällä hetkellä todella paljon. Ja jos haluaa riskittä vetää niin tällä hetkellä kannattaa ostaa noita ukkoja suoraan jos kohalle sattuu. Mulla alkaa olee toiset ykkös ja kakkos kentät rakennettu valmiiks mitkä vaan odottaa peli aikaa. Esim Pääjärvi täydellä uralla ja pitkällä sopimuksella oli boostattu 89. Sen palkka on jotain tonnin luokkaa irtosi viimeyönä tuurilla 3000. Et sinne vaan kyttäämään ;) Se hauskuushan tässä on että tätä voi pelata monella eri tapaa. Yhellä tyypillä ei oo joukkueessan yhtään nhl staraa mut sillä on kaikki nuoria lupauksia ja vissiin joka ukko boostattu luistelu 99 et taitaa olla koko hutin nopein tiimi kyseessä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tänään tuli omalta osaltani (vasta) alotettua HUT. Ihan kivaahan tämä on. Aluksi olin todella pihalla, mutta kyllä se siitä lähti aika nopeasti kulkemaan.

Muutama ihmetyksen aihe vain heti näin alkuun. Ekassa pelissä johdin 3-0 --> kaveri lähti menemään --> tuli voitto ja noita pojoja 500 vai mitä siitä ny tuli. Noh sitten koitin jotain tällästä turnausta, niin kaveri lähtee 2-0 tilanteessa menemään --> ok voitto rekistöröityy, mutta peli ilmoittaa jotain tyyliin että "olet ulkona turnauksesta" ja eipä tuosta voitosta tullut kuin joku 150 pojoakaan.

Eli turnauksesta tippuu pois, jos vastus lähtee kesken pelin menemään? :D

Sitten koitin ekaa kertaa näitä korttien vaihtokauppoja. Sain Mike Greenin pakasta ja koitinkin sitä Marian Hossaan vaihdella. Laitoin tarjouksen menemään ja siinä kaupassa oli puoli tuntia aikaa jäljellä. Noh kun SM-liigapeliä tv:stä katsoessani menen parin tunnin päästä kurkaamaan, niin ei näkyny mun alkuperästä Greeniä eikä Hossaakaan missään?! Ehkä se nyt näkyisi, kun käynnistäisi pelin uudestaan, tiedä häntä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tänään tuli omalta osaltani (vasta) alotettua HUT. Ihan kivaahan tämä on. Aluksi olin todella pihalla, mutta kyllä se siitä lähti aika nopeasti kulkemaan.

Muutama ihmetyksen aihe vain heti näin alkuun. Ekassa pelissä johdin 3-0 --> kaveri lähti menemään --> tuli voitto ja noita pojoja 500 vai mitä siitä ny tuli. Noh sitten koitin jotain tällästä turnausta, niin kaveri lähtee 2-0 tilanteessa menemään --> ok voitto rekistöröityy, mutta peli ilmoittaa jotain tyyliin että "olet ulkona turnauksesta" ja eipä tuosta voitosta tullut kuin joku 150 pojoakaan.

Eli turnauksesta tippuu pois, jos vastus lähtee kesken pelin menemään? :D

Sitten koitin ekaa kertaa näitä korttien vaihtokauppoja. Sain Mike Greenin pakasta ja koitinkin sitä Marian Hossaan vaihdella. Laitoin tarjouksen menemään ja siinä kaupassa oli puoli tuntia aikaa jäljellä. Noh kun SM-liigapeliä tv:stä katsoessani menen parin tunnin päästä kurkaamaan, niin ei näkyny mun alkuperästä Greeniä eikä Hossaakaan missään?! Ehkä se nyt näkyisi, kun käynnistäisi pelin uudestaan, tiedä häntä.

Joo, noissa turnauksisa on tuo bugi. Tai vaikka saisit jatkaa turnausta, joudut pelaa saman ottelun uusiks. Esim. mulla yhen turnauksen finaalissa kävi että kaks kertaa johdin ja vihu läks ni uusiks. kolmannelle kerralla olikin sit kovempi vastus. ai että otti päähän kun meni turnausvoitto ohi suun. Eli noissa jos on selvästi huononpi vastus niin kannattaa vaan varmistella voittoa ettei vaan saa vihuha häipymään kun mättää liikaa maaleja.

Kyllä pitäis jonpikumpi löytyä vaihtopakasta tai seurannasta, riippuen hyväksyttiinkö vaihto vai ei. Tosin muutaman tapauksen olen lukenut HUT-forumilta missä joku on tarjonnut kiekkoja kortista, kiekot on viety mut korttia ei ole koskaan tullut että tämäkin VOI bugata joskus muttei ilmeisesti kuitenkaan kovin usein koska siitä ei niin kovin paljon juttua tuolla ollut.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Noh kun SM-liigapeliä tv:stä katsoessani menen parin tunnin päästä kurkaamaan, niin ei näkyny mun alkuperästä Greeniä eikä Hossaakaan missään?! Ehkä se nyt näkyisi, kun käynnistäisi pelin uudestaan, tiedä häntä.
Hylätyssä tarjouksessa mukana olleet kortit menevät vaihtopakkaan. Sieltä pitäisi Greenin löytyä, tai sitten vaihtoehtoisesti Hossan pitäisi olla seurantalistalla. Kolmas vaihtoehto on, että peli bugittaa taas vaihteeksi. En tosin ole kertaakaan lukenut mistään, että HUT:ssa olisi joku korttinsa menettänyt ilman hyvää syytä, mutta varmasti sekin voi olla mahdollista.
 
Kiitoksia paljon kaverit avusta! :)

Kerkesinkin jo tuosta turnaus-bugista lukemaan. Ompa harmillinen juttu. Toivottavasti EA voisi noinkin oleellisen asian korjata mahdollisimman pian. Miten ne pystyykään aina ryssimään nämä.
Eli käytännössä voisi olla puksien metsästyksen kannalta melkeinpä tehokkaampaa pelata ihan niitä yksittäisiä otteluita? Jos ja kun haluaa nimenomaan pelata toista ihmispelaajaa vastaan. Meinaan että, jos sun pitää turnauksen voittaakseen pelata lähemmäs kymmenen peliä, niin sä oot ansainnut jo noita pukseja tossa ajassa yksittäisillä peleillä enemmän mitä turnausvoitolla.

Täytyypä huomenna tarkistaa Isaarun mainitsevat paikat, josko sieltä jompi kumpi herroista löytyisi.

Jos se Green ei mennyt kaupan. Niin se olisi tosiaan koskemattomana kaupan. Mieluiten left kätiseen hyökkääjään.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kerkesinkin jo tuosta turnaus-bugista lukemaan. Ompa harmillinen juttu. Toivottavasti EA voisi noinkin oleellisen asian korjata mahdollisimman pian. Miten ne pystyykään aina ryssimään nämä.
Eli käytännössä voisi olla puksien metsästyksen kannalta melkeinpä tehokkaampaa pelata ihan niitä yksittäisiä otteluita? Jos ja kun haluaa nimenomaan pelata toista ihmispelaajaa vastaan. Meinaan että, jos sun pitää turnauksen voittaakseen pelata lähemmäs kymmenen peliä, niin sä oot ansainnut jo noita pukseja tossa ajassa yksittäisillä peleillä enemmän mitä turnausvoitolla.

Aika käsittämätöntähän tuo on, että näinkin "tärkeää" osa-aluetta kuin turnauksien pelaaminen ei voi vetää läpi ilman, että joutuu joko painaa jarrua maalinteon kohdalla tai sitten puristaa ohjainta kädessä niin että rutina kuuluu..

Itse olen keskittynyt pelkästään yksittäisten verkkopelien pelaamiseen, yli 500 pucksin keskiarvolla on nyt viimeiset 10 peliä suunnilleen mennyt, joten jo siitä huomaa, että kumpaa kannattaa pelata: turnauksia vai yksittäisiä pelejä. Olen päättänyt, että noihin turnauksiin en mene ennen kuin EA tekee tuolle kesken pelin lähtemiselle jotain. Ainoastaan playoffit sitten tietenkin houkuttelee sen 15k pucksin takia. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eilen kävi ehkäpä kaikkien aikojen munkki.
Ostin standard pakan, mutta samaa aikaan kun painoin avaa pakkaus nyt, katkesi minulta yhteys nettiin (= HUT lopetettiin ja siirryin päävalikkoon). Hetken kuluttua pääsin kirjautumaan takaisin sisälle ja siirryin korttikauppaan. Siinä tuli sitten ilmoitus että olen ansainnut korttipakan, siirrytään avamaan pakettia (Tämä siis oli se josta olin maksanut jo 2500 puckkia.). No sieltä ei tullut mitään sen ihmeellisempää, jotain +7 käsiä ja maalivahdin +9 korkeus. Mutta kun olin käsitellyt nämä kortit ja siirryin takaisin korttikauppaan tuli jälleen ilmoitus, "olet ansainnut korttipakan, siirrytään avaamaan pakettia". Oli vähän wtf fiilis. No sieltä pakasta pomppasikin Tuukka Rask!!!
Kaikki kortit käsiteltyäni tarkastin oliko minulta peritty maksua tästä toisesta pakasta ja ei oltu! Näin ollen sain Tuukan käyttämättömänä ilmaiseksi! :p

Myöhemmin samana päivänä ostin huutokaupasta käyttämättömän Kirill Kabanovin (72/87) 500:lla. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mullapa ei ole käynyt tuuri noiden pakkausten kanssa. Olisko n.5-6 edellistä Standardia, niin niistä on tullut yksi rare pelaaja joka oli Colin White. Hänkin meni myyntiin ja siitä sain raavittua vain 500 pucksia. Sitten paras kortti on tainnut olla +7 luistelu. Loput jotain logoja, 25 pelin sopimuskortteja ja areenoita.

Seuraava ostos on kyllä Jumbo Pack. Jospa sieltä sitten oikein rävähtäis jotakin käyttökelpoista tavaraa. Kunnon maalivahti puuttuu vieläkin.
 
Joo Psycho ja Isaaru.. Luulin jo äsken, että ei vaan löydy mistään. Viimesenä älysin vasta mennä tonne "seurantaan" ja sieltähän se löytyi...nimittäin M.Hossa. Vaihtokauppa meni siis läpi. Hossa oli huomattavasti kovempi kuin Green, mutta toki uraakin oli jonninverran vähemmän jäljellä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo no käyn kohta kattomassa onko joku tarjonnu 4000 siitä sopimus kortista niin tulen kohta raportoimaan tänne.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eilen kävi ehkäpä kaikkien aikojen munkki.
Ostin standard pakan, mutta samaa aikaan kun painoin avaa pakkaus nyt, katkesi minulta yhteys nettiin (= HUT lopetettiin ja siirryin päävalikkoon). Hetken kuluttua pääsin kirjautumaan takaisin sisälle ja siirryin korttikauppaan. Siinä tuli sitten ilmoitus että olen ansainnut korttipakan, siirrytään avamaan pakettia (Tämä siis oli se josta olin maksanut jo 2500 puckkia.). No sieltä ei tullut mitään sen ihmeellisempää, jotain +7 käsiä ja maalivahdin +9 korkeus. Mutta kun olin käsitellyt nämä kortit ja siirryin takaisin korttikauppaan tuli jälleen ilmoitus, "olet ansainnut korttipakan, siirrytään avaamaan pakettia". Oli vähän wtf fiilis. No sieltä pakasta pomppasikin Tuukka Rask!!!
Kaikki kortit käsiteltyäni tarkastin oliko minulta peritty maksua tästä toisesta pakasta ja ei oltu! Näin ollen sain Tuukan käyttämättömänä ilmaiseksi! :p

Myöhemmin samana päivänä ostin huutokaupasta käyttämättömän Kirill Kabanovin (72/87) 500:lla. :D

Eli siis kun menee ostamaan pakkausta, niin kannattaa vetää modeemi juuri latauskohassa seinästä, niin saa 2 pakkausta yhden hinnalla? :D
 
Ylös Bottom