Kertyyhän noita, tosin itellä kokoajan nuo lopussa kun ei malta säästellä. Vasta tuossa viikonloppuna ostin kaikkee varmaan jollain 50 000...
No hyvin näyttää kertyvän pojilla joo..
-Kaikki turha myyntiin mistä vaan jotain voi saada.
Tässä vaiheessa ei itellä ole vielä pahemmin myytävää. On pitänyt tosiaan päin vastoin esim. vaihtopakasta ostella lisää sopimuskortteja. Tai vaihtoehtoisesti ostanut jollain 200 puksilla suoraan jämäkenttiin uuden äijän tilalle.
-Pelaa turnauksia, saa enemmän puckseja kuin normi peleistä.
Turnaukset olisivatkin muutenkin kivempia kuin normipelit. Ainut vaan, että haluan pelata onlinessa. Ja nuo turnaukset kun ilmeisesti bugaa vielä pahemman kerran (vastustaja lähtee pelistä ja joudut pelata kierroksen uudestaan).
Saako turnauksen yksittäisistä peleistä enemmän pukseja kuin normi 1vs1 -pelistä? Vai onko turnauksen ainut bonus yksittäisiin peleihin verrattuna se, että pukseja saa sitten siitä turnausvoitosta sen 1000-2000 tai mitä sitten ikinä saakaan.
-Osta 80+OVR pelaajia toisilta, aika löytöjä tekee alle tonnilla. Siis tommosia perus 80-85 ukkoja. Saa kasattua hyvän tiimin näin, saa toki jos käy säkä tuolta paketista mut jos vaivalla säästänyt 7500 jumboon ja sieltä ei tuukkaan ku 4 pelipaitaa ni varmaan ottaa päähän. Samalla rahalla saa väsätty 2 kohtuu hyvää NHL kenttää.
Joo siis pidemmän päälle fiksuinta on varmasti ostaa noi äijät suoraan, kuin että ostella ja säästellä esim. jumboon. Kyllähän näin lyhyelläkin matematiikalla tuli tuo nopeasti laskettua, että olis edullisempaa noin päin. Varmaan nyt pitää ainakin kerran toi jumbo ostella, kun saan ton 7500 kasaan, niin näkeepähän senkin sitten, vaikka jatkossa teen varmasti toisin.
- Sitten kun mahollista(tarpeeks puckseja), seuraa huutokauppaa ja tee "bisnestä". Oon ostanu kymmenittäin kortteja mitkä on ollut mielestäni halpoja ja myynyt niitä tunnin päästä eteenpäin 1000-12000 voitolla. (tätä tekee tosin moni muukin, mut kyllä vieläkin on mahdollisuus tehdä löytöjä. Itse ostin äsken käyttämättömän T.Hallin hintaan 4050)
Joo kyllähän tuo bisneksen teko kiehtoo tässä itseä, näin kauppamiehiä kun ollaan

Tolla varmasti ansaitsee, kun vaan jaksaa nähä vaivaa. Se on tietenkin sitten se, että paljonko tämän takia jaksaa nähdä sitä vaivaa. Suorastaan huikeilta luvuilta kuulostaa, että tekee jo lähemmäs 10000 voittoa yhdellä äijällä. Ilmeisesti porukat sitten ostaa ihan kymmenilläkin tuhannilla pukseilla yksittäisiä kortteja.
- Voita playoffit. 15 000 oli ainakin palkintona ekalla kaudella.
Koskas noi muuten taas alkaakaan? Noissa oli vissiin se sama homma, että jos vastustaja lähtee menemään, niin aina kierros alusta? Tosiaan yhden online-turnauksen oon koittanu ja siinä vastustaja lähti menemään tokassa erässä, voitto kyllä rekisteröitiin, mut tuli ilmotus että oon ulkona turnauksesta.
Tärkeintä on tietenkin voittaa otteluita =) Itselläni recordi tämän "toisen kauden" peleistä on joku 80-1-1.. Eli voittamalla saat aina kiekkoja hyvin.. Lisäksi jotain turnauksia olen pelannut.. Voitin myös elitepleijarit viime kaudel joista se 15000 kiekko räpsähti..
Näinhän se tietenkin on. Ja oon voittanutkin, mutta kun kattoo sunkin pelimääriä, niin sieltäpä tuo taitaa pitkälti juontaa juurensa. Sulla on kerran jo toisella kaudella noin paljon pelejä, niin ei ihme että niitä puksejakin tulee. Itellä tosiaan rekordi jotain 13-0-0, mutta enpä oo tätä edes montaa päivää kerinny hakkaamaan. En oo vaan tarpeeksi pitkäjäntäinen ja haluaa heti liikaa kerralla...
Voittojen lisäksi kiekkoja voi kerätä myös ihan kauppaa tekemällä.. Monesti olen ostanu ihan törkeeseen alihintaan pelaajan, jolla en ole edes ajatellut pelata ja sitten myynyt hyvällä hinnalla pois.. Tämän lisäksi omien pelaajien myynti on tärkeätä.. Muun muassa Rask ja Mike Green lähti ~7000 molemmat..
Joo niinku tuli tos jo mainittuakkin, niin kyllähän sitä tosiaan tolleen bisnestä tekemällä sais kans tota voittoa. Jos vaan jaksaa nähä vaivaa, että kyllähän tuossa aina jonkin aikaa menee, että löytää sen oikein hyvin kortin hinta-/laatusuhteeltaan.
Ja nyt viimeks kun sain sen +5 molari kortin, möin sen 14500 pois...
Välillä kun näkee noita 10000-20000 myytäviä kortteja, niin tulee mieleen että ostaako noita oikeasti joku, ja kannattaako nyt ihan noin paljoa maksaa. Mutta näköjään noista vaan joku maksaa
Eli ei kiekkojen keräämisen todellakaan tarvi juuri rahaa käyttää eikä se todellakaan ole mitään ydinfysiikkaa.. Voitat matseja ja teet hyviä kauppoja..
Juu.. Mulla se on nyt mennyt niin, että oisko tosta 13:sta voitosta tullu pukseja 7150. Kun yleensä voitetuta 1vs1 pelistä tulee varmaan keskimäärin joku 550 puksia.
Eli yhteensä mulle ei ois vielä kertyny noista voitoista edes jumbon verran. Ja kun otetaan huomioon, että sopimuksia on pitäny uusia tai ostaa halpoja paikkaajia. Oonhan mä sen J.Jokisenkin sitten jo kerinny toki ostamaan.
Toisaalta jos tän munkin pelimäärän kertois kymmenellä ja niitä voittoja oliskin jo 130, niin periaatteessa mulla olis jo aika hiton kova jengi ja varmaan puksejakin ihan OK:sti takataskussa. Pelimääristä se tietenkin pitkälti lähtee...
EDIT: Pitkän ja sekavan viestin päätteeksi vielä sellaista kysyttävää, että
jos vaikka Saku Koivun kortti maksaa 500 puksia ja osta heti -hinta on 1000 puksia, ja mä tarjoan 600 puksia. Kukaan muu ei tarjoa mitään, niin saanko ton Koivun 600:lla puksilla, vai päättääkö kortin tarjoaja, että myykö se mulle sitä tolla 600:lla vai ei?