Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sainpa Tyhmän Consumable packin... Tuli samasta laukaus +9 ja kenttäpelaajalle +5 kaikki =)

Nyt en vaan tie mitä sillä tekisin, viime viikolla tuli sama kassarille ja möin pois.. Mut nyt kun on 32 000kiekkoo niin on hankala päätös.. Käyttääkkö kortti vai ottaa lisää kiekkoja talteen..

Huoh, menee hermo näitä kommentteja lukiessa, kun itellä ollu semmonen mäihä näissä paketeissa.... Viimesista 10:stä standardista paras pelaaja: Cogliano (80) ja paras kortti +7 laukaus.... Sitten tänne foorumille kirjotellaan, että tulee +5 all yms :D

Noista minipakkauksista olen itse saanut parhaat kortit, yhen jumbonkin olen ostanut ja se oli surkea, josta syystä en enää jaksa säästää semmoseen.

Mutta vaikka on aivan käsi joukkue ohjastettavana, niin tulosta tulee ja eihän muulla ole väliä :) Maalivahdin lisäksi on loistanut Atlantan hyökkääjä Frans Nielsen, jonka olen kehittänyt 81:een. Kyseinen pelaaja on tehnyt 30 (online) ottelussa 35 maalia ja noin 15 syöttöä=50 pistettä. Huikea pelaaja, välillä lähes yksin kannattelee koko joukkuetta. On se muuten jännä, että vaikka melkein 90 matsia takana HUT:ia, niin paras hyökkääjä kok81 ja toisiksi paras 78... :D Ja jossain vaiheessa oli 86 tasosia hyökkääjiä montakin, mutta ihan käsittämättömiä kauppoja tein. Muunmoassa myin 87 tasosen Okposon 900 pucksill, vaikka olin pelannut vasta muutaman pelin sillä :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ois kyl helmi ku joku jaksais väsätä vähä hinnastoa noille korteille. Ärsyttää aina kattoo mitä muut pyytää jostain tietystä pelaajasta, varsinkin kun toi haku homma on ihan skeida.

Tarkoitan siis lähinnä erikoiskortit ovr ~80+
ja plussia antavat kortit jne.

Haastavaa mut kunhan unelmoin :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Standardista tuli kipperi paljonkoha tost sais?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt en vaan tie mitä sillä tekisin, viime viikolla tuli sama kassarille ja möin pois.. Mut nyt kun on 32 000kiekkoo niin on hankala päätös.. Käyttääkkö kortti vai ottaa lisää kiekkoja talteen..
Jaa että sen verran kiekkoja äijällä takataskussa. Ootko ostanu jossain välissä oikealla rahalla kortteja? Jos oot pelaamalla saanu, niin mitäs kaikkee toi on vaatinu...

Itellä nyt 12 matsia takana. Kaikki onlinessa ja voitot on tullut kaikista. Kyllähän joukkuekin jo on parantunut ja näin, mutta kiekkojen kerääminen on hidasta, kun pitää uusia paljon sopimuksia ym. ym.

On se muuten jännä, että vaikka melkein 90 matsia takana HUT:ia, niin paras hyökkääjä kok81 ja toisiksi paras 78... :D
Jassåå saa/joutuu vissiin vielä itekkin "muutaman" pelin pelata, jos meinaa rehellisesti koota yhtään kovempaa nippua. Kun ei tuo kiekkojen kerääminen mitään nopeeta hommaa oo. Vaikka sielä yksittäisestä matsistakin sellasta ~600 kiekkoa saa, niin tosiaan tosta menee monesti paljon sopimusten uusimisiin ym.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jaa että sen verran kiekkoja äijällä takataskussa. Ootko ostanu jossain välissä oikealla rahalla kortteja? Jos oot pelaamalla saanu, niin mitäs kaikkee toi on vaatinu...
Vastaan vaikka multa ei kysyttykkään...

Kertyyhän noita, tosin itellä kokoajan nuo lopussa kun ei malta säästellä. Vasta tuossa viikonloppuna ostin kaikkee varmaan jollain 50 000... Mut joo, jotain vinkkejä:

-Kaikki turha myyntiin mistä vaan jotain voi saada.

-Pelaa turnauksia, saa enemmän puckseja kuin normi peleistä.

-Osta 80+OVR pelaajia toisilta, aika löytöjä tekee alle tonnilla. Siis tommosia perus 80-85 ukkoja. Saa kasattua hyvän tiimin näin, saa toki jos käy säkä tuolta paketista mut jos vaivalla säästänyt 7500 jumboon ja sieltä ei tuukkaan ku 4 pelipaitaa ni varmaan ottaa päähän. Samalla rahalla saa väsätty 2 kohtuu hyvää NHL kenttää.

- Sitten kun mahollista(tarpeeks puckseja), seuraa huutokauppaa ja tee "bisnestä". Oon ostanu kymmenittäin kortteja mitkä on ollut mielestäni halpoja ja myynyt niitä tunnin päästä eteenpäin 1000-12000 voitolla. (tätä tekee tosin moni muukin, mut kyllä vieläkin on mahdollisuus tehdä löytöjä. Itse ostin äsken käyttämättömän T.Hallin hintaan 4050):D

- Voita playoffit. 15 000 oli ainakin palkintona ekalla kaudella.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kävin eilen kattomas, niin T.Ruutu oli menny hintaan 2950 pucksia. Ei ollu pelannu itselläni kovin hyvin, joten pistin myyntiin. Päätinpäs sitten ostaa Consumable Packin(Jumbo saa vielä odottaa). Sieltä tuli +7 kortteja 2 kpl ja +9 kortti kenttäpelaajalle ja toinen maalivahdille. +7 puolustukseen laitoin lähtöhinnaksi 300 ja osta heti 1400. No, eihän siitä sitten maksettu kuin 400 kiekkoa.

Ja kyllä noita sopimus- ja harjoittelukortteja kertyy ajanmittaan ihan pilvin pimein. Itsellänikin on tuo kulutuspakka aivan täynnä noista sopimus- ja treenikorteista. Vaihtopakasta löytyy noita myös todella paljon.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jaa että sen verran kiekkoja äijällä takataskussa. Ootko ostanu jossain välissä oikealla rahalla kortteja? Jos oot pelaamalla saanu, niin mitäs kaikkee toi on vaatinu...

psychozazu olikin jo hyvin vastannu, mut laitetaan vielä omat kommentit..

Olen pari kertaa oikeeta rahaa käyttäny, joilla olen juuri noita Consumable pakkauksia ostanut..
Loppujen lopuksi niitä kiekkoja saa kerättyä suhteellisen helposti..

Tärkeintä on tietenkin voittaa otteluita =) Itselläni recordi tämän "toisen kauden" peleistä on joku 80-1-1.. Eli voittamalla saat aina kiekkoja hyvin.. Lisäksi jotain turnauksia olen pelannut.. Voitin myös elitepleijarit viime kaudel joista se 15000 kiekko räpsähti..

Voittojen lisäksi kiekkoja voi kerätä myös ihan kauppaa tekemällä.. Monesti olen ostanu ihan törkeeseen alihintaan pelaajan, jolla en ole edes ajatellut pelata ja sitten myynyt hyvällä hinnalla pois.. Tämän lisäksi omien pelaajien myynti on tärkeätä.. Muun muassa Rask ja Mike Green lähti ~7000 molemmat..

Ja nyt viimeks kun sain sen +5 molari kortin, möin sen 14500 pois...

Ja niin kuin psychozazu sanoi, IHAN TURHA noita 7500kiekon paketteja ostaa mistä ei saa kuin kuraa.. Perkele samalla hinnalla ostat jo hyvän 2 ketjun ittelles.. Kuin että saat pakasta jonku nevöhööd 80arvosen äijän ja muuta kuraa..

Eli ei kiekkojen keräämisen todellakaan tarvi juuri rahaa käyttää eikä se todellakaan ole mitään ydinfysiikkaa.. Voitat matseja ja teet hyviä kauppoja..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sitä lähinnä tarkoitin että onko tuolla areenalla mitään merkitystä itse peliin? Muuta kuin erikokoinen kaukalo tietenkin..
Mietin ihan samaa...Ostin eilen 400 kiekolla jonkun 18000 vetävän NA kaukalon, hyödyinköhän siitä yhtään mitään? :)
 
Kertyyhän noita, tosin itellä kokoajan nuo lopussa kun ei malta säästellä. Vasta tuossa viikonloppuna ostin kaikkee varmaan jollain 50 000...
No hyvin näyttää kertyvän pojilla joo.. :D

-Kaikki turha myyntiin mistä vaan jotain voi saada.
Tässä vaiheessa ei itellä ole vielä pahemmin myytävää. On pitänyt tosiaan päin vastoin esim. vaihtopakasta ostella lisää sopimuskortteja. Tai vaihtoehtoisesti ostanut jollain 200 puksilla suoraan jämäkenttiin uuden äijän tilalle.

-Pelaa turnauksia, saa enemmän puckseja kuin normi peleistä.
Turnaukset olisivatkin muutenkin kivempia kuin normipelit. Ainut vaan, että haluan pelata onlinessa. Ja nuo turnaukset kun ilmeisesti bugaa vielä pahemman kerran (vastustaja lähtee pelistä ja joudut pelata kierroksen uudestaan).
Saako turnauksen yksittäisistä peleistä enemmän pukseja kuin normi 1vs1 -pelistä? Vai onko turnauksen ainut bonus yksittäisiin peleihin verrattuna se, että pukseja saa sitten siitä turnausvoitosta sen 1000-2000 tai mitä sitten ikinä saakaan.

-Osta 80+OVR pelaajia toisilta, aika löytöjä tekee alle tonnilla. Siis tommosia perus 80-85 ukkoja. Saa kasattua hyvän tiimin näin, saa toki jos käy säkä tuolta paketista mut jos vaivalla säästänyt 7500 jumboon ja sieltä ei tuukkaan ku 4 pelipaitaa ni varmaan ottaa päähän. Samalla rahalla saa väsätty 2 kohtuu hyvää NHL kenttää.
Joo siis pidemmän päälle fiksuinta on varmasti ostaa noi äijät suoraan, kuin että ostella ja säästellä esim. jumboon. Kyllähän näin lyhyelläkin matematiikalla tuli tuo nopeasti laskettua, että olis edullisempaa noin päin. Varmaan nyt pitää ainakin kerran toi jumbo ostella, kun saan ton 7500 kasaan, niin näkeepähän senkin sitten, vaikka jatkossa teen varmasti toisin.

- Sitten kun mahollista(tarpeeks puckseja), seuraa huutokauppaa ja tee "bisnestä". Oon ostanu kymmenittäin kortteja mitkä on ollut mielestäni halpoja ja myynyt niitä tunnin päästä eteenpäin 1000-12000 voitolla. (tätä tekee tosin moni muukin, mut kyllä vieläkin on mahdollisuus tehdä löytöjä. Itse ostin äsken käyttämättömän T.Hallin hintaan 4050):D
Joo kyllähän tuo bisneksen teko kiehtoo tässä itseä, näin kauppamiehiä kun ollaan :p Tolla varmasti ansaitsee, kun vaan jaksaa nähä vaivaa. Se on tietenkin sitten se, että paljonko tämän takia jaksaa nähdä sitä vaivaa. Suorastaan huikeilta luvuilta kuulostaa, että tekee jo lähemmäs 10000 voittoa yhdellä äijällä. Ilmeisesti porukat sitten ostaa ihan kymmenilläkin tuhannilla pukseilla yksittäisiä kortteja.

- Voita playoffit. 15 000 oli ainakin palkintona ekalla kaudella.
Koskas noi muuten taas alkaakaan? Noissa oli vissiin se sama homma, että jos vastustaja lähtee menemään, niin aina kierros alusta? Tosiaan yhden online-turnauksen oon koittanu ja siinä vastustaja lähti menemään tokassa erässä, voitto kyllä rekisteröitiin, mut tuli ilmotus että oon ulkona turnauksesta.

Tärkeintä on tietenkin voittaa otteluita =) Itselläni recordi tämän "toisen kauden" peleistä on joku 80-1-1.. Eli voittamalla saat aina kiekkoja hyvin.. Lisäksi jotain turnauksia olen pelannut.. Voitin myös elitepleijarit viime kaudel joista se 15000 kiekko räpsähti..
Näinhän se tietenkin on. Ja oon voittanutkin, mutta kun kattoo sunkin pelimääriä, niin sieltäpä tuo taitaa pitkälti juontaa juurensa. Sulla on kerran jo toisella kaudella noin paljon pelejä, niin ei ihme että niitä puksejakin tulee. Itellä tosiaan rekordi jotain 13-0-0, mutta enpä oo tätä edes montaa päivää kerinny hakkaamaan. En oo vaan tarpeeksi pitkäjäntäinen ja haluaa heti liikaa kerralla...

Voittojen lisäksi kiekkoja voi kerätä myös ihan kauppaa tekemällä.. Monesti olen ostanu ihan törkeeseen alihintaan pelaajan, jolla en ole edes ajatellut pelata ja sitten myynyt hyvällä hinnalla pois.. Tämän lisäksi omien pelaajien myynti on tärkeätä.. Muun muassa Rask ja Mike Green lähti ~7000 molemmat..
Joo niinku tuli tos jo mainittuakkin, niin kyllähän sitä tosiaan tolleen bisnestä tekemällä sais kans tota voittoa. Jos vaan jaksaa nähä vaivaa, että kyllähän tuossa aina jonkin aikaa menee, että löytää sen oikein hyvin kortin hinta-/laatusuhteeltaan.

Ja nyt viimeks kun sain sen +5 molari kortin, möin sen 14500 pois...
Välillä kun näkee noita 10000-20000 myytäviä kortteja, niin tulee mieleen että ostaako noita oikeasti joku, ja kannattaako nyt ihan noin paljoa maksaa. Mutta näköjään noista vaan joku maksaa :o

Eli ei kiekkojen keräämisen todellakaan tarvi juuri rahaa käyttää eikä se todellakaan ole mitään ydinfysiikkaa.. Voitat matseja ja teet hyviä kauppoja..
Juu.. Mulla se on nyt mennyt niin, että oisko tosta 13:sta voitosta tullu pukseja 7150. Kun yleensä voitetuta 1vs1 pelistä tulee varmaan keskimäärin joku 550 puksia.

Eli yhteensä mulle ei ois vielä kertyny noista voitoista edes jumbon verran. Ja kun otetaan huomioon, että sopimuksia on pitäny uusia tai ostaa halpoja paikkaajia. Oonhan mä sen J.Jokisenkin sitten jo kerinny toki ostamaan.

Toisaalta jos tän munkin pelimäärän kertois kymmenellä ja niitä voittoja oliskin jo 130, niin periaatteessa mulla olis jo aika hiton kova jengi ja varmaan puksejakin ihan OK:sti takataskussa. Pelimääristä se tietenkin pitkälti lähtee...

EDIT: Pitkän ja sekavan viestin päätteeksi vielä sellaista kysyttävää, että jos vaikka Saku Koivun kortti maksaa 500 puksia ja osta heti -hinta on 1000 puksia, ja mä tarjoan 600 puksia. Kukaan muu ei tarjoa mitään, niin saanko ton Koivun 600:lla puksilla, vai päättääkö kortin tarjoaja, että myykö se mulle sitä tolla 600:lla vai ei?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

EDIT: Pitkän ja sekavan viestin päätteeksi vielä sellaista kysyttävää, että jos vaikka Saku Koivun kortti maksaa 500 puksia ja osta heti -hinta on 1000 puksia, ja mä tarjoan 600 puksia. Kukaan muu ei tarjoa mitään, niin saanko ton Koivun 600:lla puksilla, vai päättääkö kortin tarjoaja, että myykö se mulle sitä tolla 600:lla vai ei?
Saat toki. Osta heti-hinta on ihan nimensä mukainen, muuten mennään tarjousten mukaan...
Sen takia noihin saa määritellä lähtöhinnan erikseen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse en ainakaan ole sijoittanut areena-kortteihin pucksin pucksia. Enkä kyllä ajatellut tulevaisuudessakaan, kun ei tiedä onko niistä pelin kannalta mitään hyötyä. :P

Mutta koskematon Tuukka Rask irtosi 1 500 pucksilla "osta heti"-hintana! :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hmm, EA:n servut meni nurin äsken. Sit ku pysty kirjautumaan uudestaan, ei päästä enään HUT:iin mua, vaan katkaisee samantien yhteyden serveriin.. Muilla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hmm, EA:n servut meni nurin äsken. Sit ku pysty kirjautumaan uudestaan, ei päästä enään HUT:iin mua, vaan katkaisee samantien yhteyden serveriin.. Muilla samaa ongelmaa?

Kyllä, samaa ongelmaa täälläkin. Äsken pääsi viel kirjautumaan EA:n palvelimille, mutta kun koitti HUTiin, niin yhteys katkesi ja käski kirjautumaan uudelleen. Mut nyt ilmeisesti EA meni sit kokonaan down. :o
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Äsken pääsi viel kirjautumaan EA:n palvelimille, mutta kun koitti HUTiin, niin yhteys katkesi ja käski kirjautumaan uudelleen. Mut nyt ilmeisesti EA meni sit kokonaan down. :o

Itse pääsen aina kirjautumaan uudelleen ja uudelleen EA:n palvelimelle, mut katkaisee HETI jos koitan päästä HUT:iin. Eli EA:n servereille pääsee kyllä, mutta HUT on ainut joka katkaisee yhteyden.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse pääsen aina kirjautumaan uudelleen ja uudelleen EA:n palvelimelle, mut katkaisee HETI jos koitan päästä HUT:iin. Eli EA:n servereille pääsee kyllä, mutta HUT on ainut joka katkaisee yhteyden.

Jospa siellä EA:n insinöörit tekee HUTiin jotain super-päivitystä joka poistaisi edes osan kyseisen pelimuodon bugeista. :) Lienee kuitenkin toiveajattelua...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite olin eilen paskoa housuun kun olin just ottanu sen Consumable pakan ja siirtämäs kortteja.. Noh vuoroon tuli se kenttäpelaaja +5kaikki, olin painamassa "vie vaihtopakkaan" niin nettipätkäs ja poisti mut HUTista..

Siinä sitten kärvisteltiin, mutta sitten kun pääsin HUTiin kirjautuun niin onneksi meni samaan kohtaan takaisin, ettei kortit hävinneet vielä mihkään, jota pelkäsin kun en ollut niitä vielä mihinkään siirtänyt..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kauankohan toi HUT meinaa olla pois pelistä ja mitähän EA:n tyypit siellä touhuaa..? :S
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

onko muilla HUTTI nurin vieläkin.en itte ainakaan pääse sisääs edelleenkään??
 
Ylös Bottom