Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eilen kävi ehkäpä kaikkien aikojen munkki.
Ostin standard pakan, mutta samaa aikaan kun painoin avaa pakkaus nyt, katkesi minulta yhteys nettiin (= HUT lopetettiin ja siirryin päävalikkoon). Hetken kuluttua pääsin kirjautumaan takaisin sisälle ja siirryin korttikauppaan. Siinä tuli sitten ilmoitus että olen ansainnut korttipakan, siirrytään avamaan pakettia (Tämä siis oli se josta olin maksanut jo 2500 puckkia.). No sieltä ei tullut mitään sen ihmeellisempää, jotain +7 käsiä ja maalivahdin +9 korkeus. Mutta kun olin käsitellyt nämä kortit ja siirryin takaisin korttikauppaan tuli jälleen ilmoitus, "olet ansainnut korttipakan, siirrytään avaamaan pakettia". Oli vähän wtf fiilis. No sieltä pakasta pomppasikin Tuukka Rask!!!
Kaikki kortit käsiteltyäni tarkastin oliko minulta peritty maksua tästä toisesta pakasta ja ei oltu! Näin ollen sain Tuukan käyttämättömänä ilmaiseksi! :p

Myöhemmin samana päivänä ostin huutokaupasta käyttämättömän Kirill Kabanovin (72/87) 500:lla. :D


Itsellä kävi sama jumbo pakan kanssa kun map packeista jääneillä hiluilla ostin :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jep, mulla käynyt kerran tuo katkemaminen kanssa ja sain 2 pakettia. Oli vielä Jumbo kysessä ja siitä ilmais paketista tuli E.Staal ja M. Savard.

Mut eilen tein ehkäpä parhaimman varastuksen kun +5all mokelle tarttu hintaan 4200. Samantien vaan myyntiin 15 000 lähdöllä. Ja UT E.Kanen ostin kanssa jollain tonnilla, se kyllä taitaa mennä omaan käyttöön kun boostailin sen jo 95.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Huhhuh, kaikkien aikojen paras pelini takana, tähtisikermä, joka vilisi 93-96 pelaajia, kaatui peräti 11-0. Toki vastustajalla meni hermot ja alkoi taklata normaalia enemmän, mutta silti kyseessä oli paras pelini ikinä. Tuo oma 74 kokonasuus maalivahti on aivan huikea! Tuntuu paremmalta kuin entinen kok80 Roloson.

Nyt on tarjouskilpailu +7 käsistä, tonnin tarjosin alkuun, katotaan tarviiko enemmän heittää kiekkoja pöytään :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^Minkäs niminen molari on kyseessä? Itselläkin on noita 74-75 tasoisia maalivahteja tossa käyny kokeilemassa. Paras on ollut tähän mennessä Anton Khubodin ja sillä mennään siihen asti kunnes jostain tulee vastaan vähän laadukkaampi molari.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuo oma 74 kokonasuus maalivahti on aivan huikea! Tuntuu paremmalta kuin entinen kok80 Roloson.
Munkin Dimitri Pätzold (oisko kokonaisuus 73) on ollut aivan jäätävä! Mitä sitä toista veskaria edes hankkimaan... Huttia pelattu nyt 6-7 peliä ja voittoprosentti 100%. Parit kertaa on mennyt tiukille, mutt Dimitri on ollut todellakin silloin mies paikallaan, kun on tarvittu.

Alotuspakasta tuli Patrik Berglund St Louisista, joka oli itseasiassa aika hyvä ja potentiaalinen äijä. Onko se alkuun 82 mut käsiä ja jalkoja hyvin + nuori kaveri jolla hyvä potentiaali.
Noh mulla oli storessa joku 1,40€, niin päätimpä sitten kuluttaa hilut poes ja ostin sen standart-pakan. Sieltä tuli parhaana pelaajana Mike Green, jonka vaihtelin Hossaan.
Sitten äskettäin ostin (oisko ollu iskemätön) J.Jokisen jollain 1300 puksilla. En tiedä oliko hyvä vai huono ostos, mut mun näkönen pelaaja, jolla paljon uraa edessä ja hyvät potentiaalit.
Nyt ykkönen onkin noiden 6-7 pelin jälkeen J.Jokinen - Berglund - Hossa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ilari, kyllä se mun +40 soppari oli menny 4000 kaupaksi, ku laitoin osta heti hinnaks.

Paljon teidän ovr. 74 mokkejen torjunta % on?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Lekkeriksi meni nyt noi live pelit, varmaan 10 putkeen sama juttu kun kiekon pitäisi pudota jäähän yhteys katkeaa, ja sitten väitttää että olen luovuttanut kohta viitsi tosiaan enää yrittää. vielä tuli mieleen aiemmin mainitut super koostumuset,pistää edelleen ihmettelemään miten ne mahtuu palkka kattoon,itsellä 1 91 pelaaja ja 20 pucksia vajaata katosta,tossakin 1 tyypillä oli 1 ketjussa ilja gaborik maalissa 99 kaveri,2 ketjussakin vielä 90 pelaajia,eli onko niiiden 4 ketjun miehet ilmasia ?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ilari, kyllä se mun +40 soppari oli menny 4000 kaupaksi, ku laitoin osta heti hinnaks.

Paljon teidän ovr. 74 mokkejen torjunta % on?

Se olikin 73 overall :D Mutta torjuntaprosentti 90% ja päästänyt keskimäärin 2 maalia per peli. Maalivahdin nimi on Brent Krahn ja hän pelaa Texas Starsissa. Huikea kumiukko, joka vieläpä sijoittuu oikein!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Lekkeriksi meni nyt noi live pelit, varmaan 10 putkeen sama juttu kun kiekon pitäisi pudota jäähän yhteys katkeaa, ja sitten väitttää että olen luovuttanut kohta viitsi tosiaan enää yrittää. vielä tuli mieleen aiemmin mainitut super koostumuset,pistää edelleen ihmettelemään miten ne mahtuu palkka kattoon,itsellä 1 91 pelaaja ja 20 pucksia vajaata katosta,tossakin 1 tyypillä oli 1 ketjussa ilja gaborik maalissa 99 kaveri,2 ketjussakin vielä 90 pelaajia,eli onko niiiden 4 ketjun miehet ilmasia ?

Itsellä samaa ongelmaa.. kun kiekon pitäisi pudota jäähän niin ilmestyy teksti "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" ja KES-kerroin vähenee. Tästä kyseisestä tapahtumasta ei kuitenkaan tule tappiota tilastoihin, ainoastaan KES-kertoimen arvo laskee. Hämmentävää!
Jos joku tietää missä on vika, otan mieluusti vinkkejä vastaan. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos kiinostaa H.Lundqvist 91/93, 1/3, sopimusta 47, Uraa 75. Ja hintaa on 10k, mutta voitte heittää jotain pelaaja tarjouksiakin jollei ole mennyt jo. Osta heti hintana 11k
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten on mahdollista et mulla joukkueen hyökkäysarvo on 90 vaikka mulla paras hyökkäjä on vaan 85, lisäksi 4 muuta hyökkääjää 81-83, loput 71-76. Pakit 79-84.
Kemiat on kyllä korkeat mutta voiko vaikuttaa noin paljo?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikös se areena joka sinulla on aktivoituna, toimi kotiareenanasi kun pelaat verkossa...

Sitä lähinnä tarkoitin että onko tuolla areenalla mitään merkitystä itse peliin? Muuta kuin erikokoinen kaukalo tietenkin..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja näille ketkä pelaa niillä 73OVR veskoilla, jos rupeekin tuntumaan et se ei enää saakkaan mitään kiinni ni voisin myydä. Luongon, Raskin, Quickin, Schneiderin, Wardin ja Backströmmin sopivaan (tai jopa vähän alle) markkina hintaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja näille ketkä pelaa niillä 73OVR veskoilla, jos rupeekin tuntumaan et se ei enää saakkaan mitään kiinni ni voisin myydä. Luongon, Raskin, Quickin, Schneiderin, Wardin ja Backströmmin sopivaan (tai jopa vähän alle) markkina hintaan.
Tuntuu kyllä vähän ettei mikään maalivahti ota mitään kiinni. Monesti pelannut luongollekkin pelin noin 10 vedolla, joista 3 on mennyt maaliin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuntuu kyllä vähän ettei mikään maalivahti ota mitään kiinni. Monesti pelannut luongollekkin pelin noin 10 vedolla, joista 3 on mennyt maaliin.

Tottakai jos päästää hyville paikoille. Loppujen lopuksi maalivahdin hyvyys johtuu melkein pelkästään pelaajan puolustuksesta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sainpa Tyhmän Consumable packin... Tuli samasta laukaus +9 ja kenttäpelaajalle +5 kaikki =)

Nyt en vaan tie mitä sillä tekisin, viime viikolla tuli sama kassarille ja möin pois.. Mut nyt kun on 32 000kiekkoo niin on hankala päätös.. Käyttääkkö kortti vai ottaa lisää kiekkoja talteen..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olis myynnis seuraavat kortit:

K.Alzner
M.Backlund
A.Engren
C.Wilson(98ovr, uraa 110/sopimus 46)

Maalivahti +3 ovr ja muuta settii.

Kyselkää lisää jos kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten on mahdollista et mulla joukkueen hyökkäysarvo on 90 vaikka mulla paras hyökkäjä on vaan 85, lisäksi 4 muuta hyökkääjää 81-83, loput 71-76. Pakit 79-84.
Kemiat on kyllä korkeat mutta voiko vaikuttaa noin paljo?

Sul on varmaan suurin osa pakeista OFD?
 
Ylös Bottom