Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ohhoh... Oon kyllä täysin paska tuossa verkkopelissä, jotain 3 peliä pelannut ja kaikista tullut pataan :/ Viimeisimmän hävisin 12-1 :D Niistä tosin jotku meni ihan sen umpi surkean Chris Osgoodin piikkiin...

Oisko kellään mitään hyviä vinkkejä parempaan puolustamiseen, että voisi joskus edes jonkun pelin voittaa? :- D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oisko kellään mitään hyviä vinkkejä parempaan puolustamiseen, että voisi joskus edes jonkun pelin voittaa? :- D

Puolustuspää on useimmiten hankalampi klaarata kun hyökkäyspää, se on aika selkee se. Osin se johtuu vapaiden tietokonepelaajien huonosta tekoälystä (eivät osaa pitää paikkaansa tai luistelevat hoomoilasena itsensä ulos tilanteesta). Koita siis itse hallita aina sitä toista pakkia, äläkä pelaa itseäsi ulos lähtemällä taklaamaan vastustajan hyökkääjää vaan pysyttele mahdollisimman kauan kiekon ja maalisi välissä.

Poke check on tietyissä määrin tehokas kiekonriistotapa mutta liiallinen käyttö/mailahuitominen takaa että vastustaja kaatuu ja saat tilanteesta jäähyn, käytä siis harkiten. Toinen tapa on että laittaa mailaa jäihin ja estää syöttöyritykset omalla puolustusalueella. Useimmiten maalivahtisi torjuu suorat vedot, kunhan ei päästä liian läheltä vetämään (b-pistesektoria lähemmäs). Yleensä kannattaa siis tyytyä joko blokkaamaan syöttö tai yrittää riistää kiekko maltillisella poke chekillä. Kaikki tämä tulisi tehdä niin että olet (pakki) kokoajan kiekon ja maalin välissä.

Lisäksi niistä valmistaktiikoista. Älä käytä jatkuvasti täyden hyökkäyksen taktiikoita (3-2, aggressiivinen) vaan pidä karvausta esim 1-2-2 ylhäällä tai 2-1-2 jolloin tietokonepelaajasi eivät jätä omaa päätään suojatta.

Muista että vastapuoli on myös ihminen eli hän ei luistele suoraan pakkeja päin vaan hakee aina harhautusta tai syöttöä. Peliluku on tärkeää.

Siinäpä on jonkunlaista tietoa, toivottavasti auttaa edes jonkun verran. Ylläolevakaan ei takaa minkäänlaista menestystä, sillä jokaisella on oma pelityylinsä. Parhaiten sitä oppii ihan kokeilemalla ja toistoja tekemällä, eli siis pelejä pelaamaan :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo-o eilen pari HUT peliä pelasin pelaajat semmoista 60 kokonaisuuksiltaan.
Ekassa pelissä tuli vastaan joku suomalainen. 5min kulunut -> pakoon voitto tuli.
No sitten seuraavaan peliin. Vastassa hartsamies (onko tää KFIN hartsa?) No 10min kuluu 3-0 johdossa olen -> karkuun. On se kumma kun pitää aina lähteä, kun pari maalia häviöllä...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Otin just 3 kertaa putkeen tukkaan yhdeltä loistavalta ruotsalaiselta janarilta. Mut nyt kun tarkemmin miettii niin mähän oikeestaan voitin nuo pelit. Nimittäin kaveri ei noudattany yhtään tätä herrasmiessääntöö. Teki läpiajoista kaikki maalit rystykikalla ja lisäksi käytti tätä takatolppa kyttäystä. Itsehän tein maalit lämäreillä (huom. ei kääntö) ja läpiajoista kämmenellä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

öö edelleen kysyn mikä glitchi? lainaus. minusta nämä maalinlulma kyttäykset, ja ns "varmat" rystyvedot+muutama muu.
pelasin tossa uudella n70 tason joukkueella lähes 90 tasosta vastaan häviö4-2
vastustaja 2 maalia maalinkulmalta 1kääntölämäri+1 rankkari maali eli oisin ns herrasmies säännöillä voittanut pelin 2-1.

Kaikkea sitä....:D jos tuommosilla "herrasmies"-säännöillä pitäs pelata,oisin voittanut ainakin yhen bluudia vastaan pelatuista matseista. Joo,niistä neljästätoista maaleista 13 oli litsejä,vaadin Neil Youngin päätä vadille,ei pelannut sääntöjenmukaista peliä.

Antakee mun unohtaa tämä. :)

-b3lo-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Otin just 3 kertaa putkeen tukkaan yhdeltä loistavalta ruotsalaiselta janarilta. Mut nyt kun tarkemmin miettii niin mähän oikeestaan voitin nuo pelit. Nimittäin kaveri ei noudattany yhtään tätä herrasmiessääntöö. Teki läpiajoista kaikki maalit rystykikalla ja lisäksi käytti tätä takatolppa kyttäystä. Itsehän tein maalit lämäreillä (huom. ei kääntö) ja läpiajoista kämmenellä.

Siis ei jumalauta...Ensinnäkin, mikä ihmeen herrasmiessääntö? Vastustajasi teki maalit takakulmalta ja läpiajoista. No, miksi päästit hänet läpiajoon ja miksi annat vastustajan olla vapaana maalin kulmalla? Itsehän nuo täytyy vaan puolustaa pois. Ja miten läpiajosta ei sais tehdä maalia rystyllä, mutta kämmenellä saa?

Oletko ihan tosissas, vai trollaatko vaan?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis ei jumalauta...Ensinnäkin, mikä ihmeen herrasmiessääntö? Vastustajasi teki maalit takakulmalta ja läpiajoista. No, miksi päästit hänet läpiajoon ja miksi annat vastustajan olla vapaana maalin kulmalla? Itsehän nuo täytyy vaan puolustaa pois. Ja miten läpiajosta ei sais tehdä maalia rystyllä, mutta kämmenellä saa?

Oletko ihan tosissas, vai trollaatko vaan?
:D:D sarkasmia cmooon.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jooh. No eipä tässä mitään curveshotin tapaisia glitchejä ole mutta kyllä mulla muutama pelaaja menny "banniin" ketä vastaan en jaksa enää pelata kun sammoo paskoo tulee koko pelin. Esim tuo kääntölämäri kun tullaan hienosti keskelle leikaten ja sit nykästään se on kuitenkin ihan selvä exploid maali mikä toiminut ainakin 08 lähtien välillä enemmän ja välillä vähemmän. Se että se tulee joskus siitä vaan, kyllä se joskus lähtee täältäkin takasin. MUTTA muutama vastus on tuota tehnyt joka hyökkäyksestä ni ei oo järin mukavaa hommaa pelata tuommosia vastaan.

Ja kyllä tuosta etukulmasta saa sen kiekon vähän liian helposti kiekon maaliin läpiajosta, kulmalta noususta, lämärillä sekä ranteella että joutaisvat vaikka joillain päivityksellä vähän korjata sitä moken sijoittumista. Glitchiks ei kait voi sanoo ku sinne menee lähes kaikki :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken jotakin hemmoa vastaam joka voitti minut 6-2 ja ärsyttikö vähän??Kaveri ei pelannut sääntöjen mukaan, vaan käytti kuulemma jotakin "neljä passia rikkoo minkä tahansa puolustuksen"-systeemiä.lopetan pelaamisen tähän, kun eivät kerran säännöt ole noudatettavaksi.


-b3lo-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken jotakin hemmoa vastaam joka voitti minut 6-2 ja ärsyttikö vähän??Kaveri ei pelannut sääntöjen mukaan, vaan käytti kuulemma jotakin "neljä passia rikkoo minkä tahansa puolustuksen"-systeemiä.lopetan pelaamisen tähän, kun eivät kerran säännöt ole noudatettavaksi.

Oon kuullu legendaa tuosta jätkästä, tekee kuulemma maaleja molemmilta puolin ja syöttelee vapaisiin paikkoihin!!! Melkonen vilunkimestari!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

onko kellään muulla ongelmana, että kun menet vaihtopakkaan ja olet myynyt kortteja niin peli tilttaa??? Mulle tapahtuu tämä melkein joka kerta ja se jatkuu kunnes kaikki myydyt kortit on katottu läpi yks kerrallaa:mad: Aikaa menee ihan vitusti kun joutuu käynnistämään pleikan uudestaan koko ajan
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ohhoh... Oon kyllä täysin paska tuossa verkkopelissä, jotain 3 peliä pelannut ja kaikista tullut pataan :/ Viimeisimmän hävisin 12-1 :D Niistä tosin jotku meni ihan sen umpi surkean Chris Osgoodin piikkiin...

Oisko kellään mitään hyviä vinkkejä parempaan puolustamiseen, että voisi joskus edes jonkun pelin voittaa? :- D

Suurin ero hyvän ja huonon pelaajan välillä on taklaaminen. Huono pelaaja menee aina taklausnappi pohjassa hyökkäävää pelaajaa vastaan ja yrittää ajella vastapalloon ja onnistuukin siinä aina silloin tällöin, mutta silloin kun menee ohi, niin vastustaja saa armottoman vaarallisen ylivoimahyökkäyksen. On se juhlaa kun saa semmosen vastustajan vastaan, 1o1 harhautus ja on yksinläpi... Eli kannattaa oikeasti käyttää poke checkiä ja ohjata hyökkäävä pelaaja laitaan ja taklata vasta sitten.

Sitten kun tuon omaksuu, niin varmasti voittoja tulee.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

onko kellään muulla ongelmana, että kun menet vaihtopakkaan ja olet myynyt kortteja niin peli tilttaa??? Mulle tapahtuu tämä melkein joka kerta ja se jatkuu kunnes kaikki myydyt kortit on katottu läpi yks kerrallaa:mad: Aikaa menee ihan vitusti kun joutuu käynnistämään pleikan uudestaan koko ajan

Mulla suunnillee joka toine kerta. Taas yksi hieno bugi tästäkin pelistä.


Kellään Toronton pelaajia jolla olis kokonaisuus +78 ja uraa jäljel +70??
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Viikkoon käyny niin kiva palata ja kattella mitä viestejä taas heitellään.. Notherni tajunnu hiljentyä niin näköjään mm. karvinen on halukas nouseen massasta ja ottaan sylkykuppi trophyn :p "Herrasmiessäännöt" Annan yhen vinkin minkä ite opin kun pelailin UFC:tä ekoja kertoja netissä.. Tuli vastaan kaveri jollain 100-1 recordilla ja ite olin 0-3.. Vaikka kaveri näki, et kuinka paskat mun tilastot on niin ei antanu yhtään sääliä eikä antanu mun yrittää mitään.. Laitoinkin matsin jälkeen viestiä et oisit ny vähän voinu armahtaa kun kerta näit kuinka huono olen, niin hän vain vastasi: "Tuut vielä poika oppimaan, et näissä nettipeleissä ei armoa tunneta".. En voinu siihen mitään vastata, koska tottahan se oli =) Et samaa voisi näissä änäripeleissäkin käyttää..


Kun hakee noita pelejä niin oon pistäny huomiolle, että aika monet joilla on samantasoinen joukkue mitä itellä niin lähtee karkuun. Oma joukkueen arvot ovat vaikka n.78-78-68, niin suurinpiirtein samantasoisista jotka tulee vastaan niin 8/10 lähtee karkuun. Tulipa tossa päivällä muutama 85-85-75 joukkue vastaan ja ei uskaltanu vastustaja pelata. Itse lähden aina peliin kuka tahansa tulee vastaan jos ei vaan hirveesti jo siinä valikossa lagaa.

Ite en ainakaan jaksa lähteä mitään 75-85 arvosia vastustajia vastaan pelaan, kun en saa niistä pojoja ja tärkein syy on et yleensä ne ei anna kunnon vastusta kun on niiiin huono joukkue.. Tosi harvoin tollasen tiimin takana on hyvä pelaaja.. Et ei se ole mtn "karkuun juoksemista"..


Maalivahti kysymykseen viimein löyty itelle vastaus. Aivaan maaginen on Ben Bishop kun tyrkkäsin sille 80sopparin ja boostasin ovr95. Tuo pituus tekee siitä aika helmen.. Koppaa kovalla % jopa läpiajoja mitkä yleensä aina enne on johtanu maaliin ku ollu joku muu tolppienvälissä.

Tähän mennessä: 11 peliä 10v 1h 1.79gaa 91.9%. Mun puolustustaidoilla aika kovat statsit. 99OVR Varlamov ja 99OVR Fleyry tais molemmilla olla torjunta % jossain 87 tienoilla..

No shit Sherlock.. 2metrinen seiväs ja oot boostannut sen 95 arvoseksi ja se on vielä hyvä.. I am shocked :D Jos sul on Varly ja Fleury ollu 99arvosia niin varmaan sul on sit koko hyökkäys ja puolustuskin samaa luokkaa et koska otettais matsi?


Maksan 400....mut pääsen koneelle vast lauantain...eli laita vaik myyntii ja kolme päivää aikaa ni käyn tekee tarjouksen mis on toi 400....sama nimi koneel ku tääl.

Tekis mieli lähtee härnään ku itekin hirsoon oon syttyny mut nyt kun mul on 3 käyttämätöntä hirsoo vaihtopakassa niin en kai tarvi enempää :p


Kaikkea sitä....:D jos tuommosilla "herrasmies"-säännöillä pitäs pelata,oisin voittanut ainakin yhen bluudia vastaan pelatuista matseista. Joo,niistä neljästätoista maaleista 13 oli litsejä,vaadin Neil Youngin päätä vadille,ei pelannut sääntöjenmukaista peliä.

Antakee mun unohtaa tämä. :)

-b3lo-

Se on ihan sama monta seppää sielä tolppien välissä on, sillä Tampesterista ei jotku helkutin Muhoslaiset käy pisteitä ryöstämässä =)


Sit nää väsyneet, jotka huutelee heti jos ei heitä voita 10-0...
Eikö koskaan voi pelata huonoa peliä? + et itse olen ainakin huomannut, muut voivat kommentoida omia kokemuksiaan mut ite kun pelaan vieraissa
niin se on aina paljon hankalempaa kuin kotona, jotenkin ukot ei tottele Ihan niin kuin normaalisti, en osaa sitä selittää mut jotenkin tuntuu vaan siltä
+ et yleensä kassarit tuntuu vierais olevan ihan helevetin huonoja!

Tuli Järkevä jumbo eilen.. Pamahti samasta Hedman pakkiin ja Patrick Kane hyökkään.. Pakko ois ollu loistava, mut sen sit tuli pilaan Josh Harding.. Voin kertoo, et se jamppa ei tuu pelaan peliäkään meikäläisen maalilla et oisko jollekin tarvetta vai pistänkö yleiseen myyntiin?


Agduri, sain siitä thortonista 4000 kiekkoo, josta tarjosit sen 1500..
Oisko matsia tänään? Ku aina annat kovan vastuksen, jotenki pelityyli sopii mua vastaan..

En tie mikä mua vainoo mut aina kun oon pääsemäs kokonaistilastoissa 5800 pisteen yli niin AINA mun nettikatkeaa ja sit tipun taas sen 100pojoo.. On nyt tapahtunu 6-8 kertaa.. Nyt joku alkaa vikiseen, et seuraatko noin kovasti pisteitä.. No niille voin kertoo et en normaalisti mut jos perkule kakkospaikkaa pidetään niin tottakai tulee vilkuiltua et josko sen kärjen saisi kiinni... Mut hankalaa on..

Oli kyl hirvee peli äskön.. Johdin 2-0 peliä, aloin lipsuileen ja peli oli 3erän vikalla minuutilla 5-2 vastustajalle joka ei ollu mikään erikoinen.. Olen itse alivoimalla mut silti onnistun ensiksi tekeen kavennuksen 5-3 ajassa 59:44.. Siitä aloitusvoitto, nopee lärge Toewsille ja se heittää häkin ajassa 59:49, peli 5-4.. Kaveri voittaa aloituksen.. Lähtee kierteleen kohti omaa maalia.. Annan prässiä ja se heittääkin vahingossa pitkän kiekon.. 5s peliä jäljellä ja edelleen av:lla toewsi kyyristyy alottamaan.. Aloitusvoitto pakille joka heittää sen takaisin Toewsille, pari äijää vipuu.. Veskari vastassa.. Forehand.. Backhand..Forehand.. Ja kiekko maalin ajassa 59:59.. Voi että olin niin kiisseleissä.. 3maalia av:lla 15s sisällä..

No peli jatkoajalle.. Aikaa 15s jäljellä niin kaveri heittää rystyneppauksen sinisen jälkeen ja meitsin Mikko Koskinen imee sen.. Voin kertoo et HIUKAN söi ton nousun jälkeen :D


Hirveesti oli tarinaa.. Ja varmaan vähän tönkösti kirjotettu.. Mut palaillaan.. Emäntä tänään radalla.com et tänään kelpaisi peliseura illemmalla..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

joo elikkäs oon aika uus tässä uudessa "gametypessä" :D ois vähä kysyttävää noista "pleijjareista" että mitä se niiku meinaa tässä pelissä onko se vaa tavallinen nettiturnaus vai häh? voiko joku selittää
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei kellään sattus olee yhtään ylimääräistä ässin santavuorta????? Ja jos löytyy niin mihin hintaan lähtis... oisin kiinnostunut
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oli kyl hirvee peli äskön.. Johdin 2-0 peliä, aloin lipsuileen ja peli oli 3erän vikalla minuutilla 5-2 vastustajalle joka ei ollu mikään erikoinen.. Olen itse alivoimalla mut silti onnistun ensiksi tekeen kavennuksen 5-3 ajassa 59:44.. Siitä aloitusvoitto, nopee lärge Toewsille ja se heittää häkin ajassa 59:49, peli 5-4.. Kaveri voittaa aloituksen.. Lähtee kierteleen kohti omaa maalia.. Annan prässiä ja se heittääkin vahingossa pitkän kiekon.. 5s peliä jäljellä ja edelleen av:lla toewsi kyyristyy alottamaan.. Aloitusvoitto pakille joka heittää sen takaisin Toewsille, pari äijää vipuu.. Veskari vastassa.. Forehand.. Backhand..Forehand.. Ja kiekko maalin ajassa 59:59.. Voi että olin niin kiisseleissä.. 3maalia av:lla 15s sisällä..

No peli jatkoajalle.. Aikaa 15s jäljellä niin kaveri heittää rystyneppauksen sinisen jälkeen ja meitsin Mikko Koskinen imee sen.. Voin kertoo et HIUKAN söi ton nousun jälkeen :D


En minä hiljentynyt ole : D Loppu vain into Huttiin ja ruvennut siirtymään normi Online pelejen puolelle kun se on niin ihnaa <3

Kai muuten tiedät että mikäli olisit ollut 5v5 tuossa lopussa, et olisi ehtinyt voittaa, sillä av:t "hidastavat" pelikelloa, joskus taas nopeuttavat? Ainakin eilen sain 2min jäähyn kun 2. erää 12min jäljellä, ukko istuu jäähyllä kun peliaikaa 7 minuuttia : D
Muttajoo, haluaisikos joku ostella 90+ kok. pelaajia? Melkoisen halvalla voisin pois myydä.

Mm.
S. Stamkos
M. Duchene
P. Marleau
I. Kovalchuk
T. Vanek
A. Kostitsyn
E. Johnson
D. Keith
Z. Michalek
D. Brown

Kyseiset herrat + myös muita voin myydä normaaleja kauppahintoja halvemmalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No shit Sherlock.. 2metrinen seiväs ja oot boostannut sen 95 arvoseksi ja se on vielä hyvä.. I am shocked :D Jos sul on Varly ja Fleury ollu 99arvosia niin varmaan sul on sit koko hyökkäys ja puolustuskin samaa luokkaa et koska otettais matsi?

Noh, itelle tuli vähän yllärinä kun ottaa huomioon että kun lähinnä pelannu EASHL ennen ja siellä jos tekee yli 2 metrisen veskan ni se on kankee ku kaikkonen vai mikä se nyt oli. Nassienin jos seuraavaks ettis, se on muistaakseni vielä isompi. Vois testaa senkin. Nyt on taas just menossa pienet uudistukset mut poffeissa ei ollu alle 90OVR kun neloskenttä ja kakkosveska... :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En minä hiljentynyt ole : D Loppu vain into Huttiin ja ruvennut siirtymään normi Online pelejen puolelle kun se on niin ihnaa <3

Kai muuten tiedät että mikäli olisit ollut 5v5 tuossa lopussa, et olisi ehtinyt voittaa, sillä av:t "hidastavat" pelikelloa, joskus taas nopeuttavat? Ainakin eilen sain 2min jäähyn kun 2. erää 12min jäljellä, ukko istuu jäähyllä kun peliaikaa 7 minuuttia : D
Muttajoo, haluaisikos joku ostella 90+ kok. pelaajia? Melkoisen halvalla voisin pois myydä.

Tai jospa se saikin vitosen? Tais sit on ollu bugi. AV:lla kello hidastuu kyllä mutta näin käy molemmille kelloile. Eli sekä pelikello että jäähyaika hidastuvat mutta kulkevat ihan käsikädessä. Eilen taisin just pelaa pelin missä joku istu jäähyllä koko peli, kesti varmaan 45min tai ylikin ko matsi.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mm.
S. Stamkos
M. Duchene
P. Marleau
I. Kovalchuk
T. Vanek
A. Kostitsyn
E. Johnson
D. Keith
Z. Michalek
D. Brown

Kyseiset herrat + myös muita voin myydä normaaleja kauppahintoja halvemmalla.

Laitatko vaikka privaan viestiä et mikä on hinta keithille, duchenelle ja stamkosille sekä et paljo sopimusta ja uraa jäljel ja onko minkä verran kortteja lyöty.. Kiitos!
 
Ylös Bottom