Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Afinogenovien hamstraus kannatti.Tuossa pari päivää sitten meni yksi myydyksi 3500 kiekolla :) Nyt on suurin piirtein oikea hintaluokka kyseisellä kaverilla. Nyt tosin alkaa Affyt loppumaan, kun niitä on menny kavereille alehintaan (2500 kiekkoa :p ). Täytyy taas alkaa bongailla niitä vaihtokaupasta lisää....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

jooo nyt pääs käymää nii et pukkas toinen granlundi pakasta huhhuh :cool: kaisse on nyt pakko myyä toinen
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Korttikaupassa vielä muutaman tunnin myynnissä pari promo pakkausta jos jotakuta kiinnostaa.. 7500 kiekkoo maksava spesiaali consumable pakkaus ja pelaajapakkaus jolla tais olla hintaa 15 000 kiekkoo..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli yhestä player promo packistä mm. Malkin, D. Sedin, Pleckanec ja Gorges. :cool:
V###u mulla ei kestä ohjaimet tätä jatkuvaa änärin peluuta. :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko näitä "erikoiskorttipakka" tilaisuuksia miten usein ? :eek:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli siin sit ostettuu tuo Ben Bishop kun kerran muutama kaveri on sitä täällä kehunut, Lähti mielestäni halpaan hintaan kun oli laitettu osta heti hinnaksi 200 :D:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Muokkaa tiimiä heikommaksi, tuo ihan erilailla fiilistä.. Ite olin ihan varma et alkaa tappioita tulla, mutta mukavastihan niitä voittoja on tullut ja nyt mennään 75ottelun voittoputkessa et kuka täältä ny tulis katkaisemaan sen.. Sais kuittailun aihetta.. ;)

jiihaa, youngblood voitettu!

Pääsit kuittaamaan. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jaah tänne on tultu Heti prässään ja kuittaileen, joista viime viikolla tänne kirjottelinkin.. eli sattupa sopivasti =)

Se 75pelin voittoputki meni jo aikoja sitten jo poikki.. tässä kuussa tullut viisi tappioo oma nettiyhteyden katkeamisen johdosta :S

Mut joo itse pelistä.. Niin kuin aiemmin kirjottelin niin taas oli sama homma.. Tuntematon vastaan, lepsua pelailua ja yht'äkkiä olen 5-2 tappiolla.. 5-4 vielä noustiin mutta ei rinnalle taikka ohi, siitä piti huolen kaverin veskari ja veskarin parhaat kaverit.. Hiukan Teemu ja Mikke puristivat ratkaisupaikoissa =) Mut ei siinä mitään, parempi voitti sillä kertaa..

Sama meinas käydä eilen.. tokassa erässä 3-0 tappiolla ja Onnistun vielä syöttämään omalla veskarilla kiekon suoraan omaan maaliin niin tällä kertaa pystyin nouseen 5-4 voittoon..

Sen jälkeen tuli taas tää vakio kun kaveri laitto viestejä säkä voitosta jne.. Mun mielestä se on vahvuus jos pystyy tollasesta tilanteesta vielä nouseen mut näin tällä kertaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse olin säästänyt tuohon ensimmäiseen jumboon aika kauan ja kun sen viimein sain ostettua, niin eihän sitten sieltä muuta tullut kuin pskaa...
joku 83 tason VL erikoiskortti ja 25 matsin sopimus. Muuten oli ihan perus kauraa, joista 3 pelaajaa jouti heti roskiin...
Taidan pysytellä pienemmissä pakoissa jatkossa :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä nyt olen tätä ketjua lueskellut, niin ilmeisesti siis kannattaa melkein pysyä noissa halvimmissa pakoissa, kun ei edes jumbo takaa kunnon kortteja?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä nyt olen tätä ketjua lueskellut, niin ilmeisesti siis kannattaa melkein pysyä noissa halvimmissa pakoissa, kun ei edes jumbo takaa kunnon kortteja?

Eihän ne pienemmätkään pakat takaa mitään? Yhtälailla niistä on mahdollista tulla hyviä kortteja, jumbosta vaan mahdollista tulla enemmän kerralla :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

voiko joku auttaa tämmöseen pulmaan et mistä joukkueesta löytys jeff skinner ja teemu hartikainen vai onko ollenkaan tota hartikaista vielä???
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

voiko joku auttaa tämmöseen pulmaan et mistä joukkueesta löytys jeff skinner ja teemu hartikainen vai onko ollenkaan tota hartikaista vielä???
skinner taitaa löytyä Carolina Hurricanessista ja hartikainen oilerssista? tai kalpasta? en ole varma
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voisko joku selittää mitä nämä playoffsit ovat ja mikä tämä elite cup oikeen on?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tehtyä hyvä löytö. Toni Rajala oli sopivasti 400 kiekolla kaupan ja otin sitten pojan kotiin :) Herralla oli "vain" 67 peliä uraa ja 25 sopimusta ja kokonaisuus oli 87. LUI/KÄD/LAU ominaisuudet oli yli 90... Kokoa oli vain 173cm, vaikka oikeastihan hänellä on about 178? Mutta halvalla sain kuitenkin, saatan ehkä itekkin käyttää, kun kyseisetä kaverista oikeastikkin pidän, tosin nuo arvot ovat liian korkealla, ehkä pitäisi myydä ja ostaa rahoilla sama pelaaja vähän realistisemmin pumpattuna.

Sitten tuli jumbosta legenda nimeltä Saku Koivu :) Suomalaisista oma suosikkipelaajani ja menee varmasti itelle käyttöön. +3 ALL olisi varmasti sopivin kortti häneen, eli heti kun semmosen saan käsiin, niin Koivu pääsee jäälle.

Kentät nyt:

1. Ketju:

Martin Straka 77 - Foppa 75 - Peltonen 76

2. ketju:

Stephen Gionta 83 - Weal 83 - Leino 78

3. ketju:

Korpikoski 78 - Gerbe 78 - Tatar 78

4. ketju:

Ryan Keller 73 - Stevenson 75 - vaihtuva pelaaja (kok 71-80)

1. pakkipari:

Byfuglien 88 - V.Lajunen 81

2. pakkipari:

P.Nummelin 80 - Sarich 82

3. pakkipari:

Pyett 74 - Keith Seabrook 75

__________________________________________

Huippujengi kasassa siis. Viltissä odottelee Affy, Saku Koivu, Niklas Hagman ja monia muita huippuja. Nyt tuntuu huikealta tämä HUT kun on ollut rahaa kasata omaa mielijoukkuettaan.

Nyt katsomaan SKA:n peliä, toivottavasti Afinogenov on liekeissä tänään :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

johan ny taas suomalaiset hakee varmoja voittoja hutissa:) ihmekkään kun esim NURMI_fin roikkuu top 100 joukossa koko ajan kun ei lähde paremmalla jengillä mua vastaan pelaamaa. pari muuta kaveria 96 kokonaisuudella ei lähde 87 kokonaisuutta vastaan pelaamaan?ymmärtäisin jos kavereilla reilusti huonompi tiimi,mutta noin reilusti parempi jengi ku on, niin voi voi.....
 
Ylös Bottom