Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No tullaanpa kertomaan, että youngblood osaa jotenkin pelailla.
johan ny taas suomalaiset hakee varmoja voittoja hutissa ihmekkään kun esim NURMI_fin roikkuu top 100 joukossa koko ajan kun ei lähde paremmalla jengillä mua vastaan pelaamaa. pari muuta kaveria 96 kokonaisuudella ei lähde 87 kokonaisuutta vastaan pelaamaan?ymmärtäisin jos kavereilla reilusti huonompi tiimi,mutta noin reilusti parempi jengi ku on, niin voi voi.....
Kuinka kauan kyseinen tarjous on voimassa? (jumbo 2500 pucksia)
Jos joitain kiinnostaa Toews, niin kertokaa, niin voin pientä alennusta antaa
Tänne kiitos, hinta? =)
No laitoin sen aikasemmin jo myyntiin 15k/20k hinnal, mutta aika loppuu tos klo 23:n jälkeen, että jos haluut tukee HUT-alottelijaa, niin osta tällä hinnal Mut voin kattoo illalla sitten uudestaan
Kuinka hölmöks mua luulet, 15-20k.. NÄIN ON, oot saamassa =)
No laitoin sen sinne myyntiin jo ennen, kun mitään hajua koko tajouksesta, et tuskin nyt kukaa haluaa ostaa sitä tohon hintaan, kun samalla sais jo 6-8 jumboo, mut voin kattoo sitä sit illalla, mut pitää lähtee tästä lätkäpeliin Paljo olisit valmis maksaan?
Se on vaan sellanen juttu, niinkuin täällä ennenkin porukka on sanonut... Jos mulla on joukkueen overall 96 ja sulla 87, niin luultavasti en lähde sua vastaan pelaamaan koska saan vähän pisteitä ja vähän puckseja, ja matsi on tylsä...
Nykyään itse lähden kaikkia vastaan kellä on parempi tai samankaltainen joukkue, enemmän haastetta ja tiukempia pelejä...