Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]
Löysinpäs mäkin tän threadin.. Mitä vähä tossa lueskelin, niin paljohan täältä vanhoja vastustajia löytyi. Mm stenis19, ilari61, Northerni, OBI.WAN.KENOBI, psychozazu jne ainakin muistuu mieleen. Ite en tosiaan oo mikään pro-pelaaja, enkä oo voittanu POFFEJA.. Joskus oon tuurilla voittanu muutaman Elite-mestarin yksittäisessä pelissä.
Tänään taas muutaman pelin ehdin pelaan, Hyvä matsi oli ainakin Finncorea vastaan, voitin 3-1. Vaikka ois voinu kääntyy toisinkin päin. Sit viimenen matsi oli jotain Elite-mestaria vastaan, en muista nyt enää nickiä. Mut sekin oli hyvä matsi, vaikka tappio tulikin, yritin lopussa tasoitusta ilman maalivahtia ja kaveri pääs tekeen 3-1 loppulukemat.
Se on kyl totta, kun joku aiemmin kirjoitti et Eliten poffit voittaneita vastaan porukka pelaa tosissaan.. Mua se ainakin motivoi! Normaalisti tulee sit lepsuiltua, välillä reilustikkin
Mä en yleensä valikoi vastustajaa, vaan lähen kyl haastaan vaikka ois kovakin jengi vastassa. Ei mua vituta hävitä paremmalle. Ja musta tuntuu et ei tässä pääse kehittyyn jos aina vaan valkkaa vastustajaks heikomman porukan.
Se mikä mua vituttaa tässä pelissä, on että joskus vastustajaa joutuu hakeen tosi kauan. Tulee tyyliin kymmenen kertaa et "Joukkuetietojen siirtäminen vastustajalle ei onnistunut", "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" tai jotain sinnepäin, ennenku pääsee pelaan.
Muuten kyl tykkään.
-cossukka