Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli aikaimoinen :eek: herrasmies :eek: äsken vastaa, ekassa erässä kolme kertaa yksin läpi ja joka kerta kämmen puolelta veivi maali tilanne sisään. 3-0 :eek: Sit oli pakko vaihtaa taktiikkaa, onneksi sain vielä väännettyä pelistä 4-6 voiton :D:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mm.
S. Stamkos
M. Duchene
P. Marleau
I. Kovalchuk
T. Vanek
A. Kostitsyn
E. Johnson
D. Keith
Z. Michalek
D. Brown

Kyseiset herrat + myös muita voin myydä normaaleja kauppahintoja halvemmalla.

Löytyiskö Toronton pelaajia joilla ois kokonaisuus +78 ja uraa jäljel +80??
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tällainen pelaaja kuin blakeleafs on toisena kausi tilastoissa... Kaveri on pelannu 230 ottelua 8 päivän sisällä, miten joku voi pelata lätkää noin paljon??? 30 peliä päivässä, peli kestää about 30min per ottelu sehän tekee 15 tuntia päivässä... Kaverilla ei taida olla elämää ollenkaan:eek: Itsekkin olen mielestäni pelannu ihan liikakin, mutta toi on jo kaiken huippu....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

onko kellään muulla ongelmana, että kun menet vaihtopakkaan ja olet myynyt kortteja niin peli tilttaa??? Mulle tapahtuu tämä melkein joka kerta ja se jatkuu kunnes kaikki myydyt kortit on katottu läpi yks kerrallaa:mad: Aikaa menee ihan vitusti kun joutuu käynnistämään pleikan uudestaan koko ajan

Mulla on tehnyt tota jo useemman kerran ja luulin jo, että vaihtopakka on lopullisesti jumissa, kun bootit ei auttanut vaan iski aina uudelleen tilttiin koko pelin. No omasta kokoelmasta siirtämällä pelaajan vaihtopakkaan alkoi taas toimia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kai muuten tiedät että mikäli olisit ollut 5v5 tuossa lopussa, et olisi ehtinyt voittaa, sillä av:t "hidastavat" pelikelloa, joskus taas nopeuttavat? Ainakin eilen sain 2min jäähyn kun 2. erää 12min jäljellä, ukko istuu jäähyllä kun peliaikaa 7 minuuttia : D

Ei se alivoima vaikuttanut mitään, sillä se viimeinen minuutti kolmannessa erässä menee ihan oikeessa ajassa, vaikka olisi kuinka paljon jäähyjä :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onks se meidän iki ihana youngblood niin kova vastus miltä se vaikuttaa:rolleyes: ??? Mietin vaan ku ei lähteny mua vastaan pelaa yks päivä ? Vai oliks ne sitten playoffi pelit :confused: Ois kyl saanu helpon voiton minusta :D En kuiteskaan mikkään erinomainen oo täs pelis.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onks se meidän iki ihana youngblood niin kova vastus miltä se vaikuttaa:rolleyes: ??? Mietin vaan ku ei lähteny mua vastaan pelaa yks päivä ? Vai oliks ne sitten playoffi pelit :confused: Ois kyl saanu helpon voiton minusta :D En kuiteskaan mikkään erinomainen oo täs pelis.

On. Eilen illalla maistuvan voiton jälkeen ajattelin et "jos vielä yhden ottais ni sit unille." Vastaan youngbloo_d ja pataan 11-3. Itse en ole mikään täysi noviisi mutta oma paketti ei pysynyt kasassa, ei sitten millään. Tuli läpiajoa, tuli one-timeria, tuli maalia vähän joka tavalla. Hieno oppitunti mutta kesken en jätä! Tietää ainakin että mitä itse pitää tehdä. Että kiitos vaan pelistä. Ja Lennu oli kova. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

mä otin myös oppitunnin eilen 6-1 häviöllä. ykköskenttä on kyllä kova :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^^^^ Mä varmaan muistan Miksi en lähteny sua vastaan pelaan.. A) en tunne sua nimeltä sitten yhtään ja B) en tiedä olenko vaikka menny sittenkin vaikka paskalle ja jättäny pelin väliin..

Muutenkin helppo muiden aina huudella että "et lähteny pelaan", "pelasitko tosissasi kun voitit vaan neljällä maalilla, odotin pahempaa" jne jne.. Enhän mää teitä tunne kun tuutte vastaan, ei ne nimet kerro mulle mitään.. Itellä ihan kauheen huono nimimuisti niin en todellakaan tiedä onko vastas tuttu vai ei.. Niin helppohan teidän on lähtee täysil meikäläistä vastaan kun nimi näköjään kaikille tuttu.. Ite vastaavasti tulee helposti lähettyä liian löysin rantein peleihin ja äkkiä tuleekin noutaja, vaikee laittaa enää rivejä kuntoon kesken pelin jos on valmiiksi ollu havaji-fiilis..

Ja muutenkin, en mikään kuolematon oo joka ei Ikinä häviä.. Tulee meitsillekin huonoja pelejä kun kiekko ei vaan uppoa tai vastustaja on vaan yksinkertaisesti parempi..

Eilinen peli Darakkia vastaan.. Ei ollu sitten mtn hajua et tunnet mut.. Olisi ollu kivempi lähtee peliin ku oisin tienny et oot täältä, saa aina extra boostin peliin.. Pelistä ja tuloksesta en mtn muista mut jos sanot et se oli 11-3 niin sit se oli.. Olikos sul nabokov maalissa? Jos muistan oikein niin alkuun ainakin oli ihan tiukkaa vääntöö?

No skog80 oli heti tuttu, etkös ollu noissa Kfinin pääsarja + divari peleissä joskus mukana? Nostan hattua teikäläiselle, pelasit pirun hienoo kiekkoa.. Ite olin alussa vaikeuksissa kun ei ole tottunut että vastaan tulee vastustaja, joka pelaa samanlaisella pelitavalla kuin sinä.. Eli jatka samanlailla! Sitten kun totuin tyyliisi niin kyllä sieltä heikkouksia alko ilmaantua, joiden avulla sitten voitin pelin, mutta niitähän meillä on kaikilla..

Mut kiva jos on tuttuja naamoja tullu vastaan.. Jos tulee jatkossa niin laittakaa vaikka psn:n kautta viestiä et Kfinistä tai jotain..

Ja ainiin.. Jooh olin eilen niiiiin kiisseleissä mun ykkösketjuun Petrell - Grane - Pulkkinen, koska ekaa kertaa pääsi pelaan koko ketjulla sillain että kaikkiin oli lyöty kunnolla kortteja kiinni..Ketju oli niiiiin jäätävä.. noh sitä kestikin sen 5ottelua ja nyt taas käyttämätön Pulkkinen vetää 64overalilla oikeassa laidassa ja se on niiiiiiiin hidas.. Meitsin mummokin menis lujempaa.. Mut ei auta kuin taas jauhaa ja odotella et saa lyötyä sillain kehityskortteja et uraa loppuu Ice Warriors:ssa...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No joo, en mä voi sanoa tuntevani mutta tätä palstaa aktiivisesti lukevana niin on kyllä jäänyt nimi mieleen. Ensin mietin hetken et pitäiskö lähteä herraa vastaan vääntämään mut so what vaikka kuokkaan tuli.

Alkuhan on kyllä tasaista vääntöä muistaakseni 5-3 tilanteeseen asti mut sit ei enää pakka pysynyt kasassa ja tasoero alkoi näkymään. Mutta kivaa se silti oli loppuun asti.

Ja maalissa on muistaakseni 94ovr Rask, joka on kyllä välillä mun elämänlanka.

Enpä mä kyl tämän palstan jannuja vastaan koskaan kieltäydy, jos vastaan tulee.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

palio on suht hyvä hinta täysin koskemattomalle granlundille? ilmesty äsken pakasta.:cool:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^^^^
No skog80 oli heti tuttu, etkös ollu noissa Kfinin pääsarja + divari peleissä joskus mukana? Nostan hattua teikäläiselle, pelasit pirun hienoo kiekkoa.. Ite olin alussa vaikeuksissa kun ei ole tottunut että vastaan tulee vastustaja, joka pelaa samanlaisella pelitavalla kuin sinä.. Eli jatka samanlailla! Sitten kun totuin tyyliisi niin kyllä sieltä heikkouksia alko ilmaantua, joiden avulla sitten voitin pelin, mutta niitähän meillä on kaikilla..

juu pyörinyt nois Kfinin sarjoissa huonolla menestyksellä :D , oli hieman täpinä pääl lähdin vastaan mut eipä ollut mitään menetettävää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on myynnissä käyttämätön Jarome Iginla.. No joku heitti aika Mielenkiintoisen vaihtotarjouksen..

Tarjoaa Iginlasta vaihdossa käyttämätön Hossa, Bergeron ja Johnson ja 4/5 korttia käytetyn Luke Schennin.. Noista pakeista saa jokaisesta sen ainakin 1000kiekkoo ja hossa on 5000-6000kiekon arvonen + et se mahtuis kivasti Toewsin ja Kanen rinnalle niin joudun varmaan hyväksyyn tarjouksen =)

Kiva kun kerrankin tulee näitä tarjouksia... Ainoo huono noissa on et ei nää keltä ne tulee, koska jos ny kieltäydyn niin tarjonnut osapuoli voi luulla et haluan vaan kiekkoja vaikka oikeesti voisinkin haluta kaupan, jos vaihtais jonku muun pelaajan tilalle.. Nyt kun ei nää nime niin ei voi viestiä laittaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Löysinpäs mäkin tän threadin.. Mitä vähä tossa lueskelin, niin paljohan täältä vanhoja vastustajia löytyi. Mm stenis19, ilari61, Northerni, OBI.WAN.KENOBI, psychozazu jne ainakin muistuu mieleen. Ite en tosiaan oo mikään pro-pelaaja, enkä oo voittanu POFFEJA.. Joskus oon tuurilla voittanu muutaman Elite-mestarin yksittäisessä pelissä.
Tänään taas muutaman pelin ehdin pelaan, Hyvä matsi oli ainakin Finncorea vastaan, voitin 3-1. Vaikka ois voinu kääntyy toisinkin päin. Sit viimenen matsi oli jotain Elite-mestaria vastaan, en muista nyt enää nickiä. Mut sekin oli hyvä matsi, vaikka tappio tulikin, yritin lopussa tasoitusta ilman maalivahtia ja kaveri pääs tekeen 3-1 loppulukemat.

Se on kyl totta, kun joku aiemmin kirjoitti et Eliten poffit voittaneita vastaan porukka pelaa tosissaan.. Mua se ainakin motivoi! Normaalisti tulee sit lepsuiltua, välillä reilustikkin :)

Mä en yleensä valikoi vastustajaa, vaan lähen kyl haastaan vaikka ois kovakin jengi vastassa. Ei mua vituta hävitä paremmalle. Ja musta tuntuu et ei tässä pääse kehittyyn jos aina vaan valkkaa vastustajaks heikomman porukan.

Se mikä mua vituttaa tässä pelissä, on että joskus vastustajaa joutuu hakeen tosi kauan. Tulee tyyliin kymmenen kertaa et "Joukkuetietojen siirtäminen vastustajalle ei onnistunut", "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" tai jotain sinnepäin, ennenku pääsee pelaan.

Muuten kyl tykkään.

-cossukka
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joukkueen rakentaminen

Kysytäänpä täältä, kun alotin vasta pelaamaan HUT:tia.

Miten on järkevää alkaa rakentamaan joukkuetta siltä pohjalta, että senttiäkään en aio käyttää rahaa tähän? Eli lyhykäisyydessään miten saa mahdollisimman nopeasti mahdollisimman hyvän joukkueen? Kun en ole noita puckseja saanut kuin max. reilu 600/ottelu.

Ja miten on mahdollista, että jonkun pelaajan kokonaisuus on enemmän, kuin sen potentiaali?
 
Vastaus: Joukkueen rakentaminen

Kysytäänpä täältä, kun alotin vasta pelaamaan HUT:tia.

Miten on järkevää alkaa rakentamaan joukkuetta siltä pohjalta, että senttiäkään en aio käyttää rahaa tähän? Eli lyhykäisyydessään miten saa mahdollisimman nopeasti mahdollisimman hyvän joukkueen? Kun en ole noita puckseja saanut kuin max. reilu 600/ottelu.

Ja miten on mahdollista, että jonkun pelaajan kokonaisuus on enemmän, kuin sen potentiaali?

Ensinnäkin kannattaa tahkota noita offline-turnauksia vähän aikaa. Muutamista turnauksista saa ihan mukavasti rahaa. Kannattaa myös pitää välillä parhaimpia pelaajia rosterin ulkopuolella, jos vastassa on esim. todella helppo vastustaja. Myöskään pakkojen ostoa en hirveästi suosittele, koska ainakin minun mielestäni aika usein jää tappion puolelle, tuokin ihan arpapeliä. Myöskin kaupankäynti kannattaa harrastaa, tuolta kaupasta vähän aikaa etsimällä saa hyviä löytöjä, esim. löysin koskemattoman Bouchardin 800 kiekolla ja myin 2500 kiekolla. Online-turnauksia en myöskään suosittele pelaamaan, koska saattaa kestää monta peliä, että ylipäätäänsä voitat yhtään peliä tuossa turnauksessa, koska vastustaja voi poistua jos haluaa, etkä saa tästä voittoa..(älytöntä). Elikkä, pelaa offline-turnauksia, tee kauppoja, älä osta pakkoja, kierrätä pelaajia, tuossa nyt muutama vinkki aloittelijalle.. :)

PS. pelaajan kokonaisuus voi olla parempi kuin potentiaali, jos sillä laittaa kalliita kortteja, esim. +5 all + 3 all... Perus korteilla päästään aika lähelle potentiaalia
 
Vastaus: Joukkueen rakentaminen

Voiko sopimuksia lyödä yhdelle pelaajalle "loputtomasti"?

Mitäs tekee valmentajalla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Joukkueen rakentaminen

Kysytäänpä täältä, kun alotin vasta pelaamaan HUT:tia.

Miten on järkevää alkaa rakentamaan joukkuetta siltä pohjalta, että senttiäkään en aio käyttää rahaa tähän? Eli lyhykäisyydessään miten saa mahdollisimman nopeasti mahdollisimman hyvän joukkueen? Kun en ole noita puckseja saanut kuin max. reilu 600/ottelu.
Ite grindasin tietokonetta vastaan alfa-cuppia jumbopackiin saakka. Sieltä napsahti P. Kane jonka myin 17k:lla(ehkä olisi voinut enemmänkin saada), ja noilla rahoilla taas pari jumboa. Lisäksi kaikki ylimääräiset kortit myyntiin, koska esim. 8pelin soppareistakin tuntuu saavan 200 pucksia, jos vaan jaksaa pitää myynnissä. Jumboista saa, jos käy tarpeeksi hyvä tuuri, helposti pari pelaavaa kentällistä. Huutokaupoista löytää välillä halvalla hyviä pelaajia, consumable-packeista saa pidempiä soppareita. Jos saat packista hyvän kortin, kannattaa tarkistaa, että paljonko vastaavista pyydetään huutokaupassa, ja harkita myymistä. Joidenkin joukkueiden pelaajat ovat selvästi aliarvostetumpia kuin muiden.

Onko tuolla ketjun kemia arvolla oikeasti jotain merkitystä?
 
Vastaus: Joukkueen rakentaminen

Onko tuolla ketjun kemia arvolla oikeasti jotain merkitystä?

Itse ainakin huomasin merkittävän eron kun testailin aikaisemman kemian 71 jälkeen 94... Paljon paremmin hakevat paikkoja sekä botteina karvaavat puhtaasti. Muutenkin tuntuu sujuvan paremmin kaikki :) Mut tiedä häntä...
 
Ylös Bottom