Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tässä pelissä (ainakin eashl:ssä) on niin uskomaton "momemtum"-koneisto ottelun lopussa, että jos saat kavennettua, niin ei ole kovin harvinaista että saat myös tasoitettua. Tällaista mahdollisuutta ei haluta vastustajalle antaa. Ja ei, tappiolla olevaa ei näissä piireissä kunnioiteta vaikka kuinka asiasta täällä valittaisi. Niin se vaan menee.

Kyllä mä ainaki alan vähän leikittelee siinä kohtaa jos peliä johdan 3.erässä vähintään 4 maalilla. Siinä tulee hyvä fiilis ku tekee jonkun kunnon highlight-maalin kirsikkana kakun päälle :), ja tarkotan siis oikeesti hienoa maalia (ei mitään 2 syötön onetimeria).

Jos tilanne on niin että mulla on parin maalin johto ja vastustaja ottaa maalivahdin pois ni ei mua harmita että se pääsee tasoihin, ellei oo kyse turnaus voitoista. Mieluummin tosiaan kaunistelen ku on kyse pelistä millä ei oikeestaan oo väliä voittaako vai häviääkö.. Mutta täytyy myöntää että muutaman kerran oon itekki tyhjiin tehny sinisen jälkeen, mutta sillon oon ollu vaan maalin johossa.. Btw. harva muuten ottaa maalivahdin pois tappioasemassa ja sitä en ymmärrä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikö kellään muulla mene hermo noihin onetimereihin? Kun ne tuntuu menevän joka paikasta sekä joka asennosta sisään. On se kumma kun nollakulmasta rystyn kärjellä kurotetaan kovasta syötöstä veto kahden tolpan kautta sisään. Sitten ihmetellään miksi maaleja tulee liikaa... Enkä todellakaan syytä onetimereitä käyttäviä, itekkin käytän ihan normaalisti, mutta haluaisin pelata vähämaalisempia pelejä ja ennenkaikkea menee hermo kun puolet maaleista tehään juurikiin onetimereillä. Näin se on aina NHL peleissä ollut ja ilmeisesti tulee olemaankin.

Tämä avautuminen johtuu äsken pelaamastani pelistä, jonka hävisin jatkoajalla 10-9. Vastustaja teki 9 onetimer maalia ja minä 6.

Muut asiat mitkä ärsyttää pelissä:

-lättysyöttö. On se hienoa kun ne pakit jäätyy totaalisti kun lätyn oikeeseen aikaan heittää. Itekkin käytän ja ei ole kovinkaan vaikeaa saada läpiajoja kun tämän hallitsee.

-Nopeuden korostus. Nopeat pelaajat ylivoimaisia. En tykkää.

-Erikoispakkaukset. Ovat vieneet suuren osan ilon HUT:ista. Noh, tämä jakso rauhallisemmin, katotaan innostunko ensi jaksoon.

_________________________________________________________

Mutta positiivisiin asioihin. Tänään huomasin että jälleen kerran oli mennyt (jo viides kappale samalla hinnalla) Maxim Afinogenov kaupaksi 3 tuhannella kiekolla :) Kyllähän noilla tuntuu voittoa tekevän. Heti perään menin kattomaan, josko joku myisi niitö halvalla, niin olihan siellä yksi 500 osta heti... Sen sitten nappasin mukaan ja nyt sitten odotellaan että kuudes Affy menee kaupaksi. Ja mikä parasta, nyt muutkin myy Affya kovaan hintaan. Siellä oli pari kappaletta 4000 lähdöllä, yksi 10 tonnin lähdöllä ja jonkun "Maximus":n Afinogenov oli myynnissä 20 tuhannella :D Näin se pitää ollakin! Tosiaan yksi halpa oli ja sen poimin heti pois.

Muita tämmösiä yllättävän arvokkaita pelaajia kokonaisuuteen ja potentiaalin nähden on Peter Forsberg ja Markus Näslund. Niitäkin olen yrittänyt vilkuilla ja aina joskus niitä myydään alle 400 osta heti hinnalla. Ja niistäkin saa sen 1500 vähintään aina :)

Eli kannattaa kärkkyä noita nimiä!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pienen tauon jälkeen palasin pelin pariin noita pleijareita koittamaan. Onko tähän tullut joku päivitys vai mikä siinä on että porukka puolustaa ihan eri tavalla kuin esim. noin kuukausi sitten. Ennen kova sana oli exploitata mailannostolla, mutta nyt porukka iskee poke-checkillä millimetrin tarkkoja tuikkasuja suoraan lapaan ja kiekko vielä tarttuu magneetin lailla lapaan... Kyllä meni peli-ilo taas kun tuon huomasin. Osaako joku kertoa onko tämä poke-puolustus joku yleisesti tiedossa oleva exploittausjuttu kun en juuri ulkolaisia foorumeita lue.

Esimerkki: wtf2 | EA SPORTS Esimerkki2: wtf1 | EA SPORTS
Tosin vähän huono sellainen kun HUTissa ei tahdo saada hidastuksia talteen muutakuin ottelun viime sekunneilta. Tuossakin pelissä trendi oli se että kaikki syöttöni pysähtyi vastustajaan vaikkei edes osunut mailaan/luistimeen. Lisäksi vastustaja sai kiekon pois todella helposti JOKA KERTA vaikka suojasin/pidin kiekkoa vartalon takana. En kiellä että kaveri ei ollut parempi, mutta tuntui myös tietävän pelistä jotain mitä minä en...

Hehe, ei mulla muuta paitsi taisin minä olla juuri kyseisissä videoissa tökkimässä kiekkoa pois, ainakin samoja vieraspaitoja käytän sekä tuo tökkiminen on melko suuri osa omaa puolustuspeliä :D ..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hajotti kyllä eilen kun pleijarin finaalit ja peliä johdin 4-2 ja 1,6 sekunnin kohdalla iski ragequitit minulle. Joku suomalainen se oli, pistin kyllä vihasta palautetta. On se ku ei pärjää 90-88-75 joukkueella 88-85-70 tiimiä vastaa.

Joo, kyllä tuo ottaa aivoon kun pleijareissa johtaa parilla hassulla maalilla niin idiootit lähtee menemään.. ja viel tollases tilanteessa että alle 10sek peliaikaa jäljellä, niin mitä järkeä kun menee iteltääkin pucksit sivusuun. Vihdoin sain ite pleijari-urakan äsken päätettyy makoiseen voittoon, tosin vasta lähemmäs 10:nnen pelin jälkeen. Koko ajan porukat lähti pinkomaan joko lopussa tai alussa jos iskin pari nopeeta maalia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On tullut tehtyy vähän ostoksia parin kolmen päivän sisällä kun on ollut taas halpoja pelaajia kaupan.Esim

Toews. uraa jäljellä 98 hintaan 4000

Thornton ut hintaan 2250

Iginla uraa jäljellä 48 hintaan 2500

Gaborik uraa jäljellä 47 hintaaan 2500

Hossa ut hintaan 3000

P.Kane uraa jäljellä 70 hintaan 6000

Eli tuli siinä muutama hyvä ostos. Vaix alkaa hiukan menee maku koko tuohuun kun on noita pakkoja niin usein myynnissä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Noilla viesteillä tarkotin sitä vaan, että ei se voitto ole aina niin tärkeää näissä peleissä.

Ei tappio niin paljoa haittaa mua, kunhan vastustaja ei tee pelkkiä rumia maaleja.

Kumma homma jos voitto ei oo kaikki kaikessa niin et silti uskalla lähtee pelaan kun meitsi asettu vastaan..


Mul on ollu pirun kauan varastossa 80pelin soppari ja en oo osannu päättää myydäkkö se ja ottaa +20 000 kiekkoo vai käyttää johki pelaajaan.. Noh kun on noita kiekkoja sen verran jo pankkitilillä niin oon päättäny etten myy sitä sellasenaan vaan koska omistan 2 Taylor Hallia niin lyön niistä toiseen sen ja pistän kovalla hinnalla myyntiin.. Sit jos ei kukaan osta sitä niin pelaan sillä itse =) Kun ei sitä viitti Graneen lyödä, hallista saa paremman summan.. Vai sittenkin Seguiniin tai Eberleen.. perkule..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kumma homma jos voitto ei oo kaikki kaikessa niin et silti uskalla lähtee pelaan kun meitsi asettu vastaan..

Ainut syy miksen lähteny sua vastaan pelaamaan oli että mulla oli vaan yks hyvä kenttä käytössä ku jouduin uran loppumisen takia pari hyvää pelaajaa poistamaan.. Sit piti 30 min sisään saada äkkiä rahaa että pystyn ostaa ton 15000 korttipakan (mikä on myynnissä enää 20 min) ja tiesin häviäväni sulle :).. Muuten ilman muuta voin aina pelata sua ja ketä tahansa muuta vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarkoitatko tässä meidän peliä? Tein sinulle kolme one timer maalia ja yhden läpiajosta. Sitten laitoit viestiä että one timeri on glitchi maali, mikä perustelu siihen on??. Yhden maalin taisin etukulmasta pistää sisään, jota en itse pidä glitchinä.

Kuten tuolla joku muukin totesi onetimerit uppoaa kovalla prosentilla,varsinkin maalinkulmilta.tuo vaan 2010 asti ollut "varmamaali" kikka joka tempun osaa,kuten sanoin temppua voi pitää glitchinä,ainakaan 80 pakeilla noita ei kiinni oteta. sitten tuohon kun joku totesi että 4 maalin johdossa voi "herkutella" olen samaa mieltä,jos nyt vastustaja tekee pari,laittaa sit taas pari lisää itse en nyt saisi mitään 10-0 voitosta,jos vielä kokoajan pelattaisi yhtämaalia kohti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olis yksi kysymys. Onks noita ale/mainos paketteja useinkin myynnissä, niinkuin öisin? Itse kun en pelaa yöllä, mutta joskus niitä ilmestyy siinä yhdeksän aikoihin illalla ja ne loppuu joskus aamuyöllä meidän aikaa
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eilen voitin kolme pudotuspeliä peräkkäin, mutta aina vastustaja katkaisi yhteyden viimeistään kolmannen erän lopussa. Sitten neljännessä pelissä otin turpaan ja lähdin kesken pelin pois. Ei 7-2 tappioasemasta enään nousta.

Kyllä se ketuttaa kun vastustajat lähtevät menemään kesken pelin, joten itekkin jatkoin samaa perinnettä. Ei ole kovin reilua, kun vastustajalla on paremmat pelaajat kuin itellä. :D ei ole ihme jos häviää.
No tässä itse mainitsit sen yhden syyn minkä takia jengi kuittaa. Kosto on suloinen aina ja kierre jatkuu eteenpäin. Loppujen lopuksi kaikki kuittailee:) Sellaista asiaa ei kannata tehdä mitä itse pitää V-mäisenä.

Youngbloodille pieni kuitti:) älä käsitä väärin. Olet loistava pelimies. Mutta kyllä vähän meinas harmittaa kun top-1 vastaan eli sinua,, vedot minulle 30-12 ja hyökkäysalue aika minulle reilusti ja voitat 7-4:) Taisin ekassa erässä saada pari helppoa sisään, mutta sitten EA:N jumalat päätti laittaa sun veskan taakse sen kuuluisan pleksin ja mä hakkasin päätä seinään:) Tälläisiä pelejä tulee välillä tosi huonoja pelaajiakin vastaan.......

EDIT: johan on hutti taas järkyttävää paskaa. Porukka keksiny startti glitchin taas. kolme pelii johtosemassa jo jumiin startin painamisen jälkeen. voi voi, ja yks tyyppi sano vielä että watch tutorial on youtube. Eihän tässä ny oo mitää järkee ku pelejä ei voita enää pelaamalla.10 edellisestä voitosta on merkattu 3.......
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli muuten toi jamin suosittelema G.Bourque. Ihan kiva pelaaja, vaikka en ole kortteja vielä siihen käyttänytkään.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Youngbloodille pieni kuitti:) älä käsitä väärin. Olet loistava pelimies. Mutta kyllä vähän meinas harmittaa kun top-1 vastaan eli sinua,, vedot minulle 30-12 ja hyökkäysalue aika minulle reilusti ja voitat 7-4:) Taisin ekassa erässä saada pari helppoa sisään, mutta sitten EA:N jumalat päätti laittaa sun veskan taakse sen kuuluisan pleksin ja mä hakkasin päätä seinään:) Tälläisiä pelejä tulee välillä tosi huonoja pelaajiakin vastaan.......

Nyt en kyllä muista tuollaista peliä.. hmm.. ootko se kenenkaa eilen viestiteltiinkin aika paljon? Vai mikä peli.. Kun sen pelin, jonka kanssa viestittelin, voitin 11-4 ja se lähti uhoamaan, juuri niin kuin vähän sinäkin ;) että sai 4 maalia mua vastaan jne jne jne.. Jolle myös lähetin viestin, että olin 59min pelistä puhelimessa ja sillä vikalla minsalla jolla en ollut, tein 3maalia.. =)

Vai mikä sun tiimin nimi on ja PSN nikki.. Ku en perkule muista tollasta 7-4 peliä..

Mut eilen jouduin pelaamaan pirusti pelejä vieraissa, en tiedä syytä.. Ja en muista oliko sinuakin vastaan, mut se on aina hankalampaa vieraissa.. Ja niin kuin oon sanonut ennenkin.. Jos meitsin recordi on 605-21 niin eiköhän sinne väliin huonojakin pelejä mahdu.. Eikös sitä aina lätkässäkin sanota, et jos pystyy huonollakin pelillä voittaan matseja niin se on hyvän joukkueen merkki =)

Ja muutenkin, eikö jääkiekko ole maalintekopeli =) Eilenkin yks peli oli sellainen (oisko ollut juuri sinä), että mä pelasin vieraissa ja sain 8jäähyä pelin aikana ja kaveri sai 0.. 2 erän jälkeen laukaukset kaverille 22-8.. Tuli alotus, jossa näky et 22 laukauksesta 16tullut yv:llä.. Et en nyt huutelis noista laukauksista ja hyökkäysajoista, jos koko ajan referee antaa mulle boxia niistä tilanteista mistä toiselle ei ja sillä tavoin saa laukauksia.. Musta se on hyvä merkki, jos 6yv:stä päästän vaan yhden ja silti voitan pelin..

Mut en siis tarkottanut kommentteja pahalla.. On mukava aina saada kritiikkiä eli no hard feelings.. Pahemmin asiast olisi silloin jos saisin kritiikkiä "että en uskalla lähteä pelaamaan, valitsen heikkoja vastustajia".. onneks näin ei ole.. Viime kuussakin 170voitolla sijoittuu kakkoseksi, ei hirveemmin edes top 10 näkyny pelaajia alle 200voitolla..

Itellä ollut ny veskari ongelma.. En oikein tiedä kenet sinne laittais, ei oo luottoo..

Btw, oli eilen illasta tähän aamuun (varmaan vielä jotain tunteja jäljellä) niin consumable (reeni + harjotuskortteja) pakka myynnis 5000 kiekol / 0,75e 15korttia mistä 8 raree..

Tuli pari kolme ostettua ja ainakin 2 +5all korttia tuli.. Noh en viittiny enempää ostella eilen illalla kun Tiesin, et tänä aamuna on kortteja myynnis alehintaan.. noh ei muuta kuin kello herättään vähän aikasemmin ja poimiin 200-600 kiekolla 9TKL, 9KÄD yms yms kortteja pois.. 40soppari kortti 1500kiekolla..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kumma homma jos voitto ei oo kaikki kaikessa niin et silti uskalla lähtee pelaan kun meitsi asettu vastaan..


Onko sulle sit voitto kaikki kaikessa ;) Etkä säkään uskaltanu lähtä mua vastaan eilen pelailemaan.... joukkeiden arvot lähes samat....tosin onhan mahollista et sul tuli kiire....vaik vessaan tai johonki ;)

Ei varsinaisesti liity tähän teidän keskusteluun.....mut et sä mikään jumala kuitenkaan tässä pelissä ole....oot kyllä loistava pelaaja mut välil tuntuu et leijut vähä liian korkeel...

Ja älä ymmärrä väärin tätä kommenttia. En väitä olevani parempi ku sä tai edes yhtä hyvä, mut välillä tuntuu et leijut vähä liian korkeel
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^
Tulit eilen pelivalikossa juu vastaan, mutta mulle ei näkynyt kuin sinun nimesi, ei joukkueenarvoja ei mtn.. Niin silloin aina poistun pelistä, uudestaan sua en enää nähny mut mielestäni ollaan varmaan aikasemmin joskus pelattu..

Noh, jokaisella on oikeus mielipiteeseen niin myös sinullakin.. Mut ehkä tää on tätä perus suomalaisuutta, et jos jollakin menee elämässä hyvin, tässä tapauksessa peli kulkee ja siitä mainittee niin ihmiset on heti syyttämäs leijaksi.. En tiedä..

Tottakai tuntuu hyvältä jos voittoja tulee, mut en mielestäni ole täälä haukkumas muita luusereiksi yms yms pelien jälkeen.. Pysyn myös myöntää jos kaveri on ollu parempi vaikka oisin voittanut pelin.. Etitääs se nytten..

^^ kyllä olit parempi siinä pelissä..

Ja ainiin.. En oo missään vaiheessa itseäni jumalaksi kutsunutkaan tai parhaaksi pelaajaksi.. En tiedä mistä näitä syytöksiä keksit..

Olen täysin samaa mieltä, minkään HUTin leaderboardin perusteella en ketään rankkaisi parhaaksi enkä esimerkiksi pidä itseäni lähellekään parhaana.. Hyvä pelaaja olen, mutta en todellakaan paras tai ees yks parhaista..

Mut jooh.. Turha lähteä kiisteleen ja jauhaan sen enempää.. Ainakaan minun osaltani..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^
Tulit eilen pelivalikossa juu vastaan, mutta mulle ei näkynyt kuin sinun nimesi, ei joukkueenarvoja ei mtn.. Niin silloin aina poistun pelistä, uudestaan sua en enää nähny mut mielestäni ollaan varmaan aikasemmin joskus pelattu..

Noh, jokaisella on oikeus mielipiteeseen niin myös sinullakin.. Mut ehkä tää on tätä perus suomalaisuutta, et jos jollakin menee elämässä hyvin, tässä tapauksessa peli kulkee ja siitä mainittee niin ihmiset on heti syyttämäs leijaksi.. En tiedä..

Tottakai tuntuu hyvältä jos voittoja tulee, mut en mielestäni ole täälä haukkumas muita luusereiksi yms yms pelien jälkeen.. Pysyn myös myöntää jos kaveri on ollu parempi vaikka oisin voittanut pelin.. Etitääs se nytten..



Ja ainiin.. En oo missään vaiheessa itseäni jumalaksi kutsunutkaan tai parhaaksi pelaajaksi.. En tiedä mistä näitä syytöksiä keksit..



Mut jooh.. Turha lähteä kiisteleen ja jauhaan sen enempää.. Ainakaan minun osaltani..

Mää kiistelen!V***** tommonen nöyräksi heittäytyminen,niin suomalaista niin suomalaista,oo rohkeesti leija,niin sun pitää ollakki,me muut vaan ollaan kateellisia sun pelitaidoille.

-b3lo- :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä mä ainaki alan vähän leikittelee siinä kohtaa jos peliä johdan 3.erässä vähintään 4 maalilla.
OT, mut alkuperäinen itku koski sitä KAHDEN maalin johtoa. :p Et ole siis sen jalomielisempi kun vastustajat. Case closed. :cool:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei konsolipeli taidoista voi olla kateellinen. Jääkiekon pääsarjatason pelaajille voi ollakki kateellinen ku ne on päässy oikeesti huipulle ja ne tienaa hyvin rahaa.

Ei änärii sen takia pelata että sais muut kateellisiks pelitaidoista vaan siks että se on hauskaa. Vaikka kylläki tosielämän lätkä on 100x parempaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Morjes, onko muille käyny sillai, että on huutanu jonku pelaajan, mutta ei ole saanut sitä kokoelmaan/kokoonpanoon? Itellä oli voittava huuto pelaajasta ja huutokaupan loputtua ei antanu valita mitä sille tekee. Pucksit kyllä lähti tililtä, mutta missä pelaaja?:confused:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt en kyllä muista tuollaista peliä.. hmm.. ootko se kenenkaa eilen viestiteltiinkin aika paljon? Vai mikä peli.. Kun sen pelin, jonka kanssa viestittelin, voitin 11-4 ja se lähti uhoamaan, juuri niin kuin vähän sinäkin ;) että sai 4 maalia mua vastaan jne jne jne.. Jolle myös lähetin viestin, että olin 59min pelistä puhelimessa ja sillä vikalla minsalla jolla en ollut, tein 3maalia.. =)

Vai mikä sun tiimin nimi on ja PSN nikki.. Ku en perkule muista tollasta 7-4 peliä..

Mut eilen jouduin pelaamaan pirusti pelejä vieraissa, en tiedä syytä.. Ja en muista oliko sinuakin vastaan, mut se on aina hankalampaa vieraissa.. Ja niin kuin oon sanonut ennenkin.. Jos meitsin recordi on 605-21 niin eiköhän sinne väliin huonojakin pelejä mahdu.. Eikös sitä aina lätkässäkin sanota, et jos pystyy huonollakin pelillä voittaan matseja niin se on hyvän joukkueen merkki =)

Ja muutenkin, eikö jääkiekko ole maalintekopeli =) Eilenkin yks peli oli sellainen (oisko ollut juuri sinä), että mä pelasin vieraissa ja sain 8jäähyä pelin aikana ja kaveri sai 0.. 2 erän jälkeen laukaukset kaverille 22-8.. Tuli alotus, jossa näky et 22 laukauksesta 16tullut yv:llä.. Et en nyt huutelis noista laukauksista ja hyökkäysajoista, jos koko ajan referee antaa mulle boxia niistä tilanteista mistä toiselle ei ja sillä tavoin saa laukauksia.. Musta se on hyvä merkki, jos 6yv:stä päästän vaan yhden ja silti voitan pelin..

Mut en siis tarkottanut kommentteja pahalla.. On mukava aina saada kritiikkiä eli no hard feelings.. Pahemmin asiast olisi silloin jos saisin kritiikkiä "että en uskalla lähteä pelaamaan, valitsen heikkoja vastustajia".. onneks näin ei ole.. Viime kuussakin 170voitolla sijoittuu kakkoseksi, ei hirveemmin edes top 10 näkyny pelaajia alle 200voitolla..

Itellä ollut ny veskari ongelma.. En oikein tiedä kenet sinne laittais, ei oo luottoo..

Juu noup hard feelings:) En ole uhonnut sinulle mun maaleista ja ei ollut peli eilen. Tarkoitin tuossa viestissä sitä EA momentumia. Kun itse sain pari helppoa maalia alkuun heti, niin sun veskan ja bottien taso muuttu hetkessä aivan pirusti. Eikä nyt ole kohdistettu ainoastaan sinuun:) Itselläkin tuo etu on joskus ja sen kyllä huomaa:) Veskan torjunnat ja tolpat on mun mielestä tuon momentumin ärsyttävin puoli.

Eilen pudotuspeleissä sain kokea taas samaa kakkaa mitä aina. Voittoja tuli mutta ei ekalta kierrokselta pois päässyt kun kaikki keskeytyksiä. Sitten tappio tuli kun en huomannut että vihu laitto paikkalukituksen pakiksi ja sillä oli kolme kenttää huippuja.paajarvee,datsyukkii ja muuta. Onhan ne ihan älyttömii pelaan ku kone niitä ohjaa. Vedot mulle silti siinä pelissä 29-8 ja peli päätty vihulle 5-4... No onneksi ne pleijerit on kerran voitettu, enkä aijo pelata yhtään pleijari peliä enää. Jätän väliin ennemmin kun katson sitä paskaa:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Morjes, onko muille käyny sillai, että on huutanu jonku pelaajan, mutta ei ole saanut sitä kokoelmaan/kokoonpanoon? Itellä oli voittava huuto pelaajasta ja huutokaupan loputtua ei antanu valita mitä sille tekee. Pucksit kyllä lähti tililtä, mutta missä pelaaja?:confused:

Kannattaa käydä kattoo sieltä seurantalistalta onko se pelaaja siellä.. Meinaa jos huusit sen pelaajan siinä haku sivulla.. Mulle ei ainakaan koskaan oo käyny noin.
 
Ylös Bottom