Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]
joten kysyn että mitä kannattaa nyt rämpyttää? Monta yksinpeliä, vaiko kokoajan tuota aloitteliaturnausta josta saa palkinnoks sen 400 kiekkoo + ne kiekot mitä saa otteluista.
Jos et nyt ihan alottelija ole, niin pelaa Alfa-cuppia. Siinä on tasona ammattilainen, mutta turnausvoitto 2000 kiekkoo, niitä ite oon pelannut aika monta
Ja onko yksinpelin vaikeustasolla jotain vaikutusta siihen miten paljon puckseja saat palkinnoksi?
En sitä yksinpeliä ole pelannut, mutta turnauksissa se ei vaikuta, vaan turnauksissa se taitobonus kerroin vaikuttaa, joka näkyy siin kuvauksessa (Alfa cupis esim. tais olla 0.5:n tienoilla, jos edes sitäkään, joten se on aika huono, mutta palkinto on lopuks hyvä
Turnauksilla pucksei kannattaa hommata mielummin.
Jos teillä olisi päivä aikaa, joukkue jonka statsit on n. 75-75-75 ja puckseja päivän lopussa pitäisi olla 2500 (minulla nyt se 1300) ni miten lähtisitte tätä ratkomaan?
Alfa cuppia, kun sopimus loppuu ja ei ole enää viltissä lisää pelaajia, kannattaa joko ostaa 150.llä uusi sopimus tai sitten ostaa 65-75 kok. pelaaja 150-200 kiekolla, jota itse tein alussa. Pitää toki muistaa kattoo, että sillä pelaajalla, jonka ostat on sitä sopimusta jäljelläkin (mieluiten 10+ peliä)
Mahtaakohan niitä tarjouksia muuten tulla miten usein?
Just muutama viikko oli sama
Ja nyt lähtis erittäin halvalla: Kovalev, Briere, Liles, Hecht, Smyth Kaikilla lähes maksimit pelejä jäljellä (ehkä 5 pelattu) ja koskemattomia.
Pistetään ny varauksella tänne vielä: Horton, Bouwmeester, Oduya, Schubert, Giordano, näistä sit en ole ihan varma, riippuu vähän, minkälaisia pelaajia tuolt kaupast löytyy..
Lähti muuten hyvin: Heti koskematon Enström 650 ja Pavelec 300!