Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tänään taas semmonen peluri vastaan ketä oli paikka lukinnut itsensä maalivahdiksi. :mad: Hiukan ärsyttää semmonen. Osaako kukaan sanoo mistä saa paikkalukittua itsensä molariksi kesken pelin. Olis kiva katsoo mitä keveri tekee kun lukitsee myös itsensä molariksi.;) siin sit kone pelailee itseksen:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olis muuten noita s**tanan tarjouspakkoja nyt tuolla :) Kipin kapin ostamaan
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Momentum juu todellista realismia,pelasin turnausta konetta vastaa johdin 1-0 1 erän jälkeen laukaukset 15-2 no alkaa toinen erä,minuutin sisään 3 laukausta koneella 3 maalia ,sen kaikki vedot erässä minulla taas n 15 laukausta ei maalia,3 erässä sitten pistin kaikki peliin ja sain lopussa 1 kavennettua n 20 laukausta niin koneen joukkueen taso n70 oma 85 ei tolle voi kun nauraa.3-2 siis takkiin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Perkule ku koko aamun ollu netti poikki mut nyt pääsi sit taas shoppaileen ja heti vauhtiin.. muun muassa 80pelin soppari 12 000 kiekolla pois pyörimästä ja helvetisti 300-500 kiekolla +9kortteja..

Ei oo mitään järkee ostaa noita pakkoja.. Varsinkaan kun on vain 4 raree. .Silloin kannattaa ku on se tarjous et jumbo 2500 kiekol ja 8 raree.. Mut tohon neljään tulee TOSI harvoin jotain ihan huippu korttia.. Jooh saahan niitä kortteja mukavasti takas kun ne turhat pakasta poistaa mut silti olen sen kannalla et ennemmin hakee tuolla myynnis olevista korteista just ne mitä haluaa... ja halvalla =)

6000 kiekolla niin Toews kuin myös Hall.. Normisti molemmat yli kympin miehiä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Perkule ku koko aamun ollu netti poikki mut nyt pääsi sit taas shoppaileen ja heti vauhtiin.. muun muassa 80pelin soppari 12 000 kiekolla pois pyörimästä ja helvetisti 300-500 kiekolla +9kortteja..

Ei oo mitään järkee ostaa noita pakkoja.. Varsinkaan kun on vain 4 raree. .Silloin kannattaa ku on se tarjous et jumbo 2500 kiekol ja 8 raree.. Mut tohon neljään tulee TOSI harvoin jotain ihan huippu korttia.. Jooh saahan niitä kortteja mukavasti takas kun ne turhat pakasta poistaa mut silti olen sen kannalla et ennemmin hakee tuolla myynnis olevista korteista just ne mitä haluaa... ja halvalla =)

6000 kiekolla niin Toews kuin myös Hall.. Normisti molemmat yli kympin miehiä..

Hä? Miten sä saat 9+ kortteja 300? Mä kun katon niin aina 1500+ maksavat.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Muutes löytyykö HUTista yhtäkään Ovechkiniä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Perskuta, oli pakko liittyä tälle foorumille että pääsis tänne kirjottelemaan :D jonkin aikaa jo seurannu tätä ketjua:) Itelläni NHL tipahti muistaakseni keskiviikkona postiluukusta. HUT:tia alotin pelaamaan perjantaina. Ja HUT:tia pääsen pelaamaan vain viikonloppuisin:( Joten vähän ketuttaa..

Sitten vähemmän asian vierestä: Minulla on kasassa muistaakseni 1300 pucksia, ja tarkotus ois huomenna rämpätä tätä HUT:tia niin maan perkuleesti että saisin jollain iveellä tuon 2500 kasaan ja saisin ostettua jumbopakkauksen joka on tarjouksessa.. ja tarjous taitaa päättyä huomenna joten taitaa tulla vähän kiire.. joten kysyn että mitä kannattaa nyt rämpyttää? Monta yksinpeliä, vaiko kokoajan tuota aloitteliaturnausta josta saa palkinnoks sen 400 kiekkoo + ne kiekot mitä saa otteluista. Ja onko yksinpelin vaikeustasolla jotain vaikutusta siihen miten paljon puckseja saat palkinnoksi? Jos teillä olisi päivä aikaa, joukkue jonka statsit on n. 75-75-75 ja puckseja päivän lopussa pitäisi olla 2500 (minulla nyt se 1300) ni miten lähtisitte tätä ratkomaan? :D taitaa ainoa oikea vaihtoehto olla se että rämpytän kylmä hiki otsalla tuota koko päivän.. Ärsyttää jos tuo tarjous menee ohi! Mahtaakohan niitä tarjouksia muuten tulla miten usein?

Hui miten paljon tekstiä ja kysymyksiä.. kiitos jos joku jaksaa vaivaa nähdä ja vastata! :) auriainen kuittaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

joten kysyn että mitä kannattaa nyt rämpyttää? Monta yksinpeliä, vaiko kokoajan tuota aloitteliaturnausta josta saa palkinnoks sen 400 kiekkoo + ne kiekot mitä saa otteluista.

Jos et nyt ihan alottelija ole, niin pelaa Alfa-cuppia. Siinä on tasona ammattilainen, mutta turnausvoitto 2000 kiekkoo, niitä ite oon pelannut aika monta :D

Ja onko yksinpelin vaikeustasolla jotain vaikutusta siihen miten paljon puckseja saat palkinnoksi?

En sitä yksinpeliä ole pelannut, mutta turnauksissa se ei vaikuta, vaan turnauksissa se taitobonus kerroin vaikuttaa, joka näkyy siin kuvauksessa (Alfa cupis esim. tais olla 0.5:n tienoilla, jos edes sitäkään, joten se on aika huono, mutta palkinto on lopuks hyvä :D Turnauksilla pucksei kannattaa hommata mielummin.

Jos teillä olisi päivä aikaa, joukkue jonka statsit on n. 75-75-75 ja puckseja päivän lopussa pitäisi olla 2500 (minulla nyt se 1300) ni miten lähtisitte tätä ratkomaan? :D

Alfa cuppia, kun sopimus loppuu ja ei ole enää viltissä lisää pelaajia, kannattaa joko ostaa 150.llä uusi sopimus tai sitten ostaa 65-75 kok. pelaaja 150-200 kiekolla, jota itse tein alussa. Pitää toki muistaa kattoo, että sillä pelaajalla, jonka ostat on sitä sopimusta jäljelläkin (mieluiten 10+ peliä)

Mahtaakohan niitä tarjouksia muuten tulla miten usein?
Just muutama viikko oli sama :D


Ja nyt lähtis erittäin halvalla: Kovalev, Briere, Liles, Hecht, Smyth Kaikilla lähes maksimit pelejä jäljellä (ehkä 5 pelattu) ja koskemattomia.

Pistetään ny varauksella tänne vielä: Horton, Bouwmeester, Oduya, Schubert, Giordano, näistä sit en ole ihan varma, riippuu vähän, minkälaisia pelaajia tuolt kaupast löytyy..

Lähti muuten hyvin: Heti koskematon Enström 650 ja Pavelec 300! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaisko ketään UT Taylor Hall? Tuli alejumbosta. Sain myös UT Mikkel Boedkerin haalittua 600 kiekolla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Juup, kiitoksia nyyber. Ei auta kun mennä tahkoomaan sitten sitä turnausta :D oon yhesti sitä koittanu, voitin muistaakseni kolme vastusta joista yks oli suomen maajoukkue! Sitten seuraava vastustaja oli Lahden Pelicans, jolle hävisinkin 3-1 ... -.- meinas pikkusen ottaa hermoon tollanen, pelicans muka sitten parempi kun Suomen maajoukkue :eek: no ei maha mitään, uutta matoa koukkuun vaan..!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Perkule ku koko aamun ollu netti poikki mut nyt pääsi sit taas shoppaileen ja heti vauhtiin.. muun muassa 80pelin soppari 12 000 kiekolla pois pyörimästä ja helvetisti 300-500 kiekolla +9kortteja..

Ei oo mitään järkee ostaa noita pakkoja.. Varsinkaan kun on vain 4 raree. .Silloin kannattaa ku on se tarjous et jumbo 2500 kiekol ja 8 raree.. Mut tohon neljään tulee TOSI harvoin jotain ihan huippu korttia.. Jooh saahan niitä kortteja mukavasti takas kun ne turhat pakasta poistaa mut silti olen sen kannalla et ennemmin hakee tuolla myynnis olevista korteista just ne mitä haluaa... ja halvalla =)

6000 kiekolla niin Toews kuin myös Hall.. Normisti molemmat yli kympin miehiä..

Kyllä ton pakan ku ostaa ni ottaa siitä rare pelaajat kokoelmaan ja myy loput ni saa aika helposti yli 2500 takas ja sit ostaa uuden. Sillä tavalla mä oon nyt varmaan saanu 20 pakan pelaajat ilmaseks talteen.

Ei kukaan osta mitään tuolta huutokaupasta ku kaikilla on jo tarpeeks rareja kasassa.. En oo jaksanu omia enää edes myydä ja nyt on n.50 UT rare korttia kokoonpanon ulkopuolella..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

E.Kanen ostin UT:na eilen 1000 kiekolla että kyllä hinnat on aika alhaalla, Ku siitä normaalisti sais vähintään 3000k.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jes! Nyt kasassa 2210 pucksia, eikä tartte sopimuskorttejakaan ostella, pelaan vaan yhen yksinpelin ni saan ton 300 pucksia siitä :D sitten temmi pystyssä jumbo päkkiä ostamaan (Y) saa nähä mitä sieltä sitten tuloo..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ostin äskon pelaajan ja se vain katosi. Watch listissä kaverille ei voinut jostain syystä tehdä mitään joten menin pois ja enään ei löydy mistään. Pucksit tottakai menetin. Ei taida olla mitään tehtävissä?

Tää alkaa mennä jo aika naurettavaksi. Äskön oli reilu 300 pucksia ja kahdelle kaverille tarvin sopparit. Tarjosin kahdesta 13-pelin kortista 150 ja kukaan ei tarjonnu päälle. En voinut taaskaan tehdä korteille mitään ja ne katosi. Tuloksena 7 pucksia jäljellä ja en voi pelata ellen myy ketään yhtään arvokasta, joka taas pilaisi suunnitelmat.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nonni, nyt tuli hommattua jumbopakkaus. Sieltä tuli rareina 30 ja 25 pelin sopparit, +7 kädet ja joku random pelaaja jonka kok 78? Nii kannattaisko myydä noi sopparikortit ja tuo +7 kädet kortti? Meinaan että sitten sais nopeemmin uuden pakkauksen. Paljohan noista mahtaa siis saada? Tuli Pekka Tuokkola tuosta pakkauksesta, pakko laittaa suomalaista verta maaliin :D

E: Loppujen lopuks en ole tuohon pakkaukseen kovin tyytyväinen, mutta sai sillä vähän joukkueen statseja nosteltua :) jos nyt pärjäis paremmin tuossa alfa-cupissakin. Ja onneks en käyttäny tuohon rahaa enempää kun tuon 2500 :D Kurjuus ois maksimoitu jos oisin vielä säästäny sen 8000 (?) tuohon isoimpaan :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nonni, nyt tuli hommattua jumbopakkaus. Sieltä tuli rareina 30 ja 25 pelin sopparit, +7 kädet ja joku random pelaaja jonka kok 78? Nii kannattaisko myydä noi sopparikortit ja tuo +7 kädet kortti? Meinaan että sitten sais nopeemmin uuden pakkauksen. Paljohan noista mahtaa siis saada? Tuli Pekka Tuokkola tuosta pakkauksesta, pakko laittaa suomalaista verta maaliin :D

Nyt tän päivän aikana ei kyllä kannata niitä vielä yrittää myydä.. Et saa niitä millään myytyä ja jos haluut ne myydä ni hinnat pitää laittaa tosi alas, saisit noista kolmesta kortista yhteensä max n. 1000 - 1300 kiekkoa.. Kannattaa laittaa talteen ja myydä huomenna tai sitten käytät ne omiin pelaajiin. Tällä hetkellä tuolla huutokaupassa ei oikeen saa myytyä ku ihan huippu kortteja.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

JUMAZUIKKELI !! kävihän se lotto välillä mullakin.. helvetisti taas pakkoja osteltu ja nyt sieltä kolahti Malkin ! :D Itse en herraa välttämättä tarvitse, mutta kiinnostaisko ketään teistä? Neuvotella saa mutta en lähe alle 50k myymään.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on tullu tarjouksesta parhaimpina Vanek, Grabovski, T.Ruutu ja Malhotra (mies on koko pelin paras alottaja arvolla olisko ollu 96, suosittelen yv:lle ja av:lle). Kaikki loput on ollu alle 85kok miehiä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin onko kellään haluja ostaa koskematonta Taylor Hallia? Vaihtaakin voin.
 
Ylös Bottom