Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

OT, mut alkuperäinen itku koski sitä KAHDEN maalin johtoa. :p Et ole siis sen jalomielisempi kun vastustajat. Case closed. :cool:

Sama se onko 2 vai 4 maalia :). Kahella maalilla tarkotin lähinnä pelin viimisiä minuutteja ja neljällä maalilla koko 3.erää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mut eilen jouduin pelaamaan pirusti pelejä vieraissa, en tiedä syytä.. Ja en muista oliko sinuakin vastaan, mut se on aina hankalampaa vieraissa..

Mua on muutamaan otteeseen mietityttänyt, et millähän kriteereillä tämä koti/vieras matsi heilahtaa. Valehtelematta, mulle sattuu koti matsi ehkä kerran kahdestakymmenestä. Ja jos tosiaan on eroa pelata kotona, niin saishan noita tulla vähä useemmin.

Sit toiseen aiheeseen, aloitin eilen Elite-playoffit. Voitin eka matsin, ja sen jälkeen en oo löytänyt vastustajaa vaikka oon yrittänyt hakea reilut 1,5h.. Tai siis, ton puolentoista tunnin aikana löytyi vastustaja 3 kertaa, joka kerta sama suomalainen tyyppi. Ei lähtenyt kertaakaan pelaan.

Perseestä sanon mä.

Jos satun tuleen jollekkin täällä pyörivälle vastaan tuolla poffeissa, niin pelaatkaa ihmeessä. En oo hyvä pelaan, enkä varmasti lopeta kesken.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tulipahan tahkottua younbloodin kanssa HUT:tia kolmatta kertaa otettiin yhteen ja jälleenkerran allekirjoittanut joutui tyytymään tappioon. No itse pelistä, vaikka laukaukset menivät minulle 33-13 niin kyllä ihan oikeaan osoitteeseen voitto meni.

Miksi te Youngbloodia täällä kiusaatte, se nyt on ainut tässä ketjussa joka voi leijjua ihan kenelle vaan ansaitusti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

on se v¤tuttavaa ku finaalissa kusee pelin vastustajan viimehetken maaleihin... ja minä en sitä tajua, miks joidenkin on jokin tarve jatkuvasti painaa tota R1 näppäintä??? johan menee pelistä ilo ku jätkät ei muuta tee ku sitä hakkaa...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos jollain on Ryan Bourqueta (pelaa Quebecissa ja liiga on QMJHL) niin voisin maksaa siitä aika reilusti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

on se v¤tuttavaa ku finaalissa kusee pelin vastustajan viimehetken maaleihin... ja minä en sitä tajua, miks joidenkin on jokin tarve jatkuvasti painaa tota R1 näppäintä??? johan menee pelistä ilo ku jätkät ei muuta tee ku sitä hakkaa...

Ja sitten pitää turvautua kääntölämäreihin? :mad:

Lähempänä toi mailalla tökkiminen on oikeata lätkää kuin 20 avojääpommia 15minuutin matsissa... Mailaviidakosta pääsee läpi syöttelemällä tai heittämällä roikun päätyyn.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tänä aamusti oli noit soppareita aika lailla myynnissä.Tuli ostettuu 25,30 ja 35 pitusii ainakin 50 hintaan 150 kpl ja sokerina pohjalla 80 peli soppari HINTAAN 3500:D:D:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ostin äskon pelaajan ja se vain katosi. Watch listissä kaverille ei voinut jostain syystä tehdä mitään joten menin pois ja enään ei löydy mistään. Pucksit tottakai menetin. Ei taida olla mitään tehtävissä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ostin äskon pelaajan ja se vain katosi. Watch listissä kaverille ei voinut jostain syystä tehdä mitään joten menin pois ja enään ei löydy mistään. Pucksit tottakai menetin. Ei taida olla mitään tehtävissä?

en tiedä oisko ea:n systeemeissä jotain hämminkiä nyt. 2 edellistä peliä eashl puolella ei rekisteröitynyt ollenkaan, enkä voinut käsitellä liittymispyyntöä, vaan herjas ettei voida käsitellä juuri nyt. Just katkes yhteys ea:han, eikä kirjaudu enää takaisin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis miksi Mikkel Boedkerin hinnat pyörii 3-5k kiekossa? Ei muuten, mutta haluaisin tohon Lombardin viereen Phoenixin kavereita.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ostin äskon pelaajan ja se vain katosi. Watch listissä kaverille ei voinut jostain syystä tehdä mitään joten menin pois ja enään ei löydy mistään. Pucksit tottakai menetin. Ei taida olla mitään tehtävissä?

Minulla kävi ihan samoin Tim Thomasin kanssa, ukko vaan otti ja katos..:D
EA!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olis vapaa päivä ja aikaa vähän pelailla mut eikö p..rkele :mad::mad: nuo EA palvelimet präkää koko ajan.:mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tulipahan tahkottua younbloodin kanssa HUT:tia kolmatta kertaa otettiin yhteen ja jälleenkerran allekirjoittanut joutui tyytymään tappioon. No itse pelistä, vaikka laukaukset menivät minulle 33-13 niin kyllä ihan oikeaan osoitteeseen voitto meni.

Jooh olihan se aikamoista see-saw peliä.. Aina ku menin johtoon niin heti tasotit =) Mut tollasta se välil vieraissa on, kaveri vaan väkisin sinnettelee mukana.. Mut jooh, kiitti pelistä.. Muistelinkin et ollaan aikasemmin joskus pelattu mut en kyl muista miten niissä on käynyt.. Mut uudestaan taas joskus, toivottavasti pääsisin sillon jo pikkuhiljaa takasin kotipyhättöön =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jooh olihan se aikamoista see-saw peliä.. Aina ku menin johtoon niin heti tasotit =) Mut tollasta se välil vieraissa on, kaveri vaan väkisin sinnettelee mukana.. Mut jooh, kiitti pelistä.. Muistelinkin et ollaan aikasemmin joskus pelattu mut en kyl muista miten niissä on käynyt.. Mut uudestaan taas joskus, toivottavasti pääsisin sillon jo pikkuhiljaa takasin kotipyhättöön =)

younbbloo_d voisitko sä kertoo sun joukkueen kokonaisuudet??? tekis mieli joskus pelata sua vastaan:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja voittoputki vaan jatkuu ja jatkuu.. Nyt kaatu vuorostaan ilari numeroin 6-0, ilmeisesti ei tänään ollut ilarin päivä vai olenko tosiaankin noin paljon parempi? :confused: noh, laukaukset kuitenkin 35-9 tais mulle mennä joten turha ainakaan vastaan väittää etten olisi maalejani ansainnut :) Carey Price oli kyllä ekassa erässä aivan ilmiömäinen, kaikki läpärit ym. maalin kulmalta nousut otti kiinni + ilari otti yhessä läpärissä loistavan pelastuksen ite molarilla kiinni. En sitten tiedä oonko taikauskonen vai mitä, mutta hetikun rupes Black & Yellow soimaan ni heti iskin 3 maalia kyseisen biisin aikana.. jotenka; hyvä musiikki, paremmat tehot :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^¨Joo-o. Tässä syy miksi suurin innostus HUT:iin menee kun jos "tuttuja" vastaan pelaa niin heti ollaan hehkuttamassa. Mulla on nyt joukkue semmonen, että on kaksi hyökkääjää, joiden nopeus on yli 80... ykköskentässä paras pelaaja on kok77 Donald Brashear, jonka arvot eivät tosin ole mitkään parhaimmat (LUI 72, LAU 70, KÄD 64) mutta tykkään pelata sillä :) Ykköskentässä muut lenkit on Martin Pluss, joka on tuttu Sveitsin maajoukkueesta ja siksi hänet omaan jengiini halusinkin (kok 75) sekä Tore Vikingstad joka on tuttu Norjan maajoukkueesta ja jäänyt mieleen kisoista (kok 75). Kakkoskentästä löytyy tosin kehittämätön (kun arvot tarpeeksi korkeella valmiiksikin) Ville Leino, joka tuo taitoa joukkueen hyökkäykseen. Se miksi mun hyökkäysarvo on korkeella johtuu siitä, että ensinnäkin nelosketju on todella hyvä, kaikki pelaajat kokonaisuus 78 siinä (eli numeroilla paras ketju kaikista) ja siitä että jokaisen pakin kädet yli 90 :D Pakkeihin olen siis panostanut, että olisivat taitavia, niin pääsee huonoja jengejä vastaan tekemään niillä tehoja. Valitettavasti tiukoissa peleissä pakeilla ei voi lähteä hyökkäämään, joten ne kädet jää aikalailla turhiksi.

Silti tykkään pelata tällä joukkueella, koska HUT ei todellakaan ole mulle se pelimuoto missä tuloksia haetaan. HUT on mulle mielipelaajilla pelailu ja heille tehopisteiden tekemistä, isojen pommien hakemista ja hienojen maalien tekemistä. VS peleissä sitten aina mennään 100 lasissa ja yhtään turhaa taklausta ei tehdä. Semmosta pelityyliä ei vaan todellakaan jaksa aina pelata. HUT:issa mulla on varmaan enemmän tappioita kuin voittoja (?) vaikka VS pelien rankki nyt 680 ja siellä menestystä on tullut :)

Jos Tontzaa haluaa nähdä missä mennään, niin vs matsin voin mieluusti ottaa ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]



Jos Tontzaa haluaa nähdä missä mennään, niin vs matsin voin mieluusti ottaa ;)

joo no voidaaha me sellastaki pelata. en ite vaa sitä pelimuotoo taas juuri yhtään matsia oo tainnu pelata, ehkä maksimissaan 5 :D mutta ihan miten vaan, voin mä siinä sut uusiks luistella kumoon :)
 
Ylös Bottom