Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]
^¨Joo-o. Tässä syy miksi suurin innostus HUT:iin menee kun jos "tuttuja" vastaan pelaa niin heti ollaan hehkuttamassa. Mulla on nyt joukkue semmonen, että on kaksi hyökkääjää, joiden nopeus on yli 80... ykköskentässä paras pelaaja on kok77 Donald Brashear, jonka arvot eivät tosin ole mitkään parhaimmat (LUI 72, LAU 70, KÄD 64) mutta tykkään pelata sillä
Ykköskentässä muut lenkit on Martin Pluss, joka on tuttu Sveitsin maajoukkueesta ja siksi hänet omaan jengiini halusinkin (kok 75) sekä Tore Vikingstad joka on tuttu Norjan maajoukkueesta ja jäänyt mieleen kisoista (kok 75). Kakkoskentästä löytyy tosin kehittämätön (kun arvot tarpeeksi korkeella valmiiksikin) Ville Leino, joka tuo taitoa joukkueen hyökkäykseen. Se miksi mun hyökkäysarvo on korkeella johtuu siitä, että ensinnäkin nelosketju on todella hyvä, kaikki pelaajat kokonaisuus 78 siinä (eli numeroilla paras ketju kaikista) ja siitä että jokaisen pakin kädet yli 90
Pakkeihin olen siis panostanut, että olisivat taitavia, niin pääsee huonoja jengejä vastaan tekemään niillä tehoja. Valitettavasti tiukoissa peleissä pakeilla ei voi lähteä hyökkäämään, joten ne kädet jää aikalailla turhiksi.
Silti tykkään pelata tällä joukkueella, koska HUT ei todellakaan ole mulle se pelimuoto missä tuloksia haetaan. HUT on mulle mielipelaajilla pelailu ja heille tehopisteiden tekemistä, isojen pommien hakemista ja hienojen maalien tekemistä. VS peleissä sitten aina mennään 100 lasissa ja yhtään turhaa taklausta ei tehdä. Semmosta pelityyliä ei vaan todellakaan jaksa aina pelata. HUT:issa mulla on varmaan enemmän tappioita kuin voittoja (?) vaikka VS pelien rankki nyt 680 ja siellä menestystä on tullut
Jos Tontzaa haluaa nähdä missä mennään, niin vs matsin voin mieluusti ottaa