Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo en kyllä itekkää ymmärrä tota miks maksaa yhest pelaajast noi paljo ku tollaha sais helposti viidelle jätkälle kokonaisuudeks 99

Huoh, saisi toki, mutta kyse on siitä että puckseja on törkeä määrä ja kaikenlainen on koettu. Sitten hankitaan joku iso stara, jolla on se nimi selässä ja vastustajakin näkee, ettei mikään köyhä jätkä ole vastassa :)

Uskoisin, että Nutcase on noita jumboja varmasti yli 100 kappaletta ostellut (alejumbot), olenko oikeassa? Itellä kiekkoja "vain" 105k ja silti alejumboja tullut ostettua se yli 100 kappaletta, eli ei niistä enää mitään fiiliksiä saa. Tällä hetkellä ei arvot kiinnosta sitten vähääkään, kunhan ovat edes kohtalaisen realistiset. Pääasia on se nimi siellä selässä ;)

E: Ja mikä tämä Crosbyn haukkumisvillitys on. Luulette olevanne koviä jätkiä, kun haukutte Crosbya? :D Onko hän liian hyvä pelaamaan vai mikä viiraa? Maailman paras hyökkääjä Datsyukin kanssa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten te saatte kerättyy noin paljon pucksei? Ite en saa melkein yhtään ja sit onki sopimukset lopussa pitää ostaa lisää.

Veikkaan että aika monilla Visa vinkuu
ja älkää nyt Crosbyn vihaajat suuttuko, tämä on vain veikkaus.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite oon alottanu keräilemisen; eli tavoitteena keräillä kaikki logot, pelipaidat ja sitten vähän mitä sattuu esim. kaikki valmentajat, jonkun joukkueen koko kokoonpano ym.:p.

Älkääkä Crosbya mollakko...hyvä pelaaja se on :).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite oon alottanu keräilemisen; eli tavoitteena keräillä kaikki logot, pelipaidat ja sitten vähän mitä sattuu esim. kaikki valmentajat, jonkun joukkueen koko kokoonpano ym.:p.

Älkääkä Crosbya mollakko...hyvä pelaaja se on :).

Mulla on aika paljon nhl pelipaitoja myytävänä ja myös pari logoa.. Vaikka niitä myin tossa muutama päivä sitten aika paljon pois.

Kiinnostaako?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli juurikin niin, että peliä on pelattu heti ensimmäisestä päivästä...ja paljon. Kortteja en poista ( paitsi 2500 jumbon aikana ), joten niitä oli kertynyt noin 1000 ennenkuin päätin myydä kaikki pois. Lisäksi jossakin vaiheessa itse pelit jäi hieman vähemmälle ja tein " kauppaa " korteilla, eli ostin halvalla ja myin voitolla. Näin siis kertyy puckseja. Tosin se vie aikaa.

Oikeata rahaa en pelii ole käyttänyt yhtään. ( paitsi sen millä sen sai kaupasta rehelliseti ulos )

Ja pakkoja on tullut ostettua reilusti päälle 100, varmaan lähestytään jo yhtä nollaa lisää kun noita 2500 jumboja on ollu myynnissä ni sillon on kyllä pakkoja availtu. Niistä kun saa väkisinkin voittoa.

Ja ei kertaakaan pakasta Crosbya tai Ovetchkinia. Malkin tuli kerran!

Joten nyt päätin myydä kaikki kortit ja tarkoitus oli toinen herroista ostaa, mutta päätin sitten kumminkin, että ostan molemmat kun en osta iskemätöntä herraa, joten sain maagisen kentän koottua. Nyt silläkin on pelailtu pelejä ja ketju nähty, joten herrat varmaan kohta jatkaa eteenpäin. Ovetchkin olikin myynnissä jo viime yönä, en tiedä menikö kaupaksi kun en ole käynyt katsomassa....

Kohta on pelin aika siirtyä syrjään kun tulee uusia mielenkiintoisia pelejä, siksi näin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli juurikin niin, että peliä on pelattu heti ensimmäisestä päivästä...ja paljon. Kortteja en poista ( paitsi 2500 jumbon aikana ), joten niitä oli kertynyt noin 1000 ennenkuin päätin myydä kaikki pois. Lisäksi jossakin vaiheessa itse pelit jäi hieman vähemmälle ja tein " kauppaa " korteilla, eli ostin halvalla ja myin voitolla. Näin siis kertyy puckseja. Tosin se vie aikaa.

Oikeata rahaa en pelii ole käyttänyt yhtään. ( paitsi sen millä sen sai kaupasta rehelliseti ulos )

Ja pakkoja on tullut ostettua reilusti päälle 100, varmaan lähestytään jo yhtä nollaa lisää kun noita 2500 jumboja on ollu myynnissä ni sillon on kyllä pakkoja availtu. Niistä kun saa väkisinkin voittoa.

Ja ei kertaakaan pakasta Crosbya tai Ovetchkinia. Malkin tuli kerran!

Joten nyt päätin myydä kaikki kortit ja tarkoitus oli toinen herroista ostaa, mutta päätin sitten kumminkin, että ostan molemmat kun en osta iskemätöntä herraa, joten sain maagisen kentän koottua. Nyt silläkin on pelailtu pelejä ja ketju nähty, joten herrat varmaan kohta jatkaa eteenpäin. Ovetchkin olikin myynnissä jo viime yönä, en tiedä menikö kaupaksi kun en ole käynyt katsomassa....

Kohta on pelin aika siirtyä syrjään kun tulee uusia mielenkiintoisia pelejä, siksi näin.

Noinhan se menee että ei pelaamalla paljon pysty rahaa keräämään ku vähän väliä joutuu ostaa uusia pelaajia, sopimus- ja kehityskortteja. Ite oon keränny rahaa kauppaa tekemällä. Ostanu varmaan lähemmäs 1000 consumable pakkaa + kaikkia alennus jumboja yms yms. satoja.. Toki siis olen myynyt koko ajan noita kortteja voitolle että ostaminen on ollut mahdollista.

Kyllä tolla taktiikalla saa kerättyä paljon rahaa mutta se vie tosiaan aikaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko tietoa mikä ranking täytyy olla että pääsee noihin pleijareihin?? Eli vaikka missä menee raja amatööri-, ammattilais- ja eliittiplayoffeihin...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Veikkaan että aika monilla Visa vinkuu
ja älkää nyt Crosbyn vihaajat suuttuko, tämä on vain veikkaus.

Väärin. Ite olin rutiköyhä, mutta kun alejumbot tuli, sain ostettua niitä muutamia. Myin kaikki mitä sain ja sain ostettua 5 lisää. Myin kaikki mitä sain ja sain ostettua 20 uutta. Myin kaiken ja lopulta ostin yhteensä 72 jumboa ja tuloksena kokoelmassa satoja pelaajia ja tilillä 40 tonnia kiekkoja. Sitten vaan aloin myymään noita pelaajia ja kun kaikki meni, niin 150 tonniin asti pääsin.

Tämä siis silloin, kun alejumbot oli 2 päivää. Ehti aina myydä kaiken pois ja ostaa rahoilla uusia. Jos on vain muutaman tunnin, niin tämmöstähän ei kerkeä tekemään.

ELI: Ei todellakaan tarvitse rahaa käyttää tai pelejäkään juuri pelata saadakseen 100 tonnia kasaan. Kunhan hyödyntää alejumbot (2500 maksava jumbopakkaus).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

EPIC FAIL!

Tänään siis mulla kävi pieni moka. Mulla siis peli jää tosi usein jostain syystä jumiin ku meen vaihtopakkaa, joudun aina käynnistämään pelin uudestaan sen takia. No tänään taas jäi varmaan kymmenettä kertaa jumiin.. No laitoin peliä päälle sitten keittiöstä käsin ku ei jaksanu istua ja odottaa ku se lataa, sit painelin muka itteni taas vaihtopakkaan...

Ja KABUUM! olin valinnu vahingossa [oma hut - poista hut joukkue - kyllä]

Sinne meni kaikkien kuukausien työt. Noin sata harvinaista pelaajaa, mukaanlukien parhaat tähdet (ei ovechkin,crosby), muut pelaajakortit, pelipaidat, logot, harj. kortit + noin 80k ea puckseja..

Suosittelen siis käyttämään peliä toisesta huoneesta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

EPIC FAIL!

Ja KABUUM! olin valinnu vahingossa [oma hut - poista hut joukkue - kyllä]

Toi menee jo yli kaikkien mun failien :D.
Aika raaka peli, mutta nyt on ainakin vähän haastetta kun meet pelaileen HUT:a nettiin sillä alkutason joukkueella. :p.

Ite oon myös vahingossa painellu noita nappuloita niin että oon jo käyny tossa poista-kohdassa, mutta sitten sain homman haltuun ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

EPIC FAIL!

Tänään siis mulla kävi pieni moka. Mulla siis peli jää tosi usein jostain syystä jumiin ku meen vaihtopakkaa, joudun aina käynnistämään pelin uudestaan sen takia. No tänään taas jäi varmaan kymmenettä kertaa jumiin.. No laitoin peliä päälle sitten keittiöstä käsin ku ei jaksanu istua ja odottaa ku se lataa, sit painelin muka itteni taas vaihtopakkaan...

Ja KABUUM! olin valinnu vahingossa [oma hut - poista hut joukkue - kyllä]

Sinne meni kaikkien kuukausien työt. Noin sata harvinaista pelaajaa, mukaanlukien parhaat tähdet (ei ovechkin,crosby), muut pelaajakortit, pelipaidat, logot, harj. kortit + noin 80k ea puckseja..

Suosittelen siis käyttämään peliä toisesta huoneesta.

vähän kyllä harmittaa sun puolesta :D oli kyllä varmaan hieno tunne ku tajusit mitä oli tapahtunu :o
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

vähän kyllä harmittaa sun puolesta :D oli kyllä varmaan hieno tunne ku tajusit mitä oli tapahtunu :o

Kyllähän se otti aika vi***** päähän, mutta sitte tajusin että parasta tossa pelimuodossa on just se joukkueen kehittäminen ja pelaajien hankkiminen :D.

Eli miten ois jos kaikki täältä viestiketjusta poistais joukkueen ja alottais alusta?? Tulis vilinää edes vähän tonne pelaajamarkkinoille :).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

EPIC FAIL!

Tänään siis mulla kävi pieni moka. Mulla siis peli jää tosi usein jostain syystä jumiin ku meen vaihtopakkaa, joudun aina käynnistämään pelin uudestaan sen takia. No tänään taas jäi varmaan kymmenettä kertaa jumiin.. No laitoin peliä päälle sitten keittiöstä käsin ku ei jaksanu istua ja odottaa ku se lataa, sit painelin muka itteni taas vaihtopakkaan...

Ja KABUUM! olin valinnu vahingossa [oma hut - poista hut joukkue - kyllä]

Sinne meni kaikkien kuukausien työt. Noin sata harvinaista pelaajaa, mukaanlukien parhaat tähdet (ei ovechkin,crosby), muut pelaajakortit, pelipaidat, logot, harj. kortit + noin 80k ea puckseja..

Suosittelen siis käyttämään peliä toisesta huoneesta.

Harmittava takaisku.... Mut ei hätä tämän näköinen..On sattunut noita kortteja kertymään oikein riesaksi asti ;) joten aattelin et voin lahjottaa sulle jonkun hyvän molarin ja pari pelaajaa jos kiinnostaa :) Pist viestii tänne tai PSN:ään niin saadaan asia eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mä en oikein tykkää kun supertähdellä ne vastustajat laukoo koko ajan ylänurkkaan ja se on ihan sama onks mulla maalissa kipperi vai joku petri koivisto kun joka toinen laukaus menee sisään. Viimesin peli columbusta vastaan; cbj 16 laukauksesta 9 häkkiin. Mulla n. 35 laukausta 5 maaliin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mä en oikein tykkää kun supertähdellä ne vastustajat laukoo koko ajan ylänurkkaan ja se on ihan sama onks mulla maalissa kipperi vai joku petri koivisto kun joka toinen laukaus menee sisään. Viimesin peli columbusta vastaan; cbj 16 laukauksesta 9 häkkiin. Mulla n. 35 laukausta 5 maaliin.

Supertähdellä tarkoitat mitä? Vissiin tuskin ainakaan HUT-moodia jossa ei taida moista olla?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mä en oikein tykkää kun supertähdellä ne vastustajat laukoo koko ajan ylänurkkaan ja se on ihan sama onks mulla maalissa kipperi vai joku petri koivisto kun joka toinen laukaus menee sisään. Viimesin peli columbusta vastaan; cbj 16 laukauksesta 9 häkkiin. Mulla n. 35 laukausta 5 maaliin.

Tarkotatko nyt supertähti-vaikeustasoa vai tyyliin pelaajia joiden kokonaisuus on +90? Tai eipä tuolla väliä, miksi vastustaja pääsee sitten laukomaan niiltä "varmoilta paikoilta"? Edelleenkään tässä pelissä ei tietääkseni ole sellaista maalia, mitä ei voisi itse pelaamalla estää?

Tiedän että esim. Ovechkinilla ja Kovalchukilla on 99% varma maali, jos pääsee siitä siniviivasta ottamaan pari potkua keskelle ja laukoo sinne takaylänurkkaan.. Mutta kannattaa varmaan pelata niin, ettei näitä paikkoja synny? :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarkotatko nyt supertähti-vaikeustasoa vai tyyliin pelaajia joiden kokonaisuus on +90? Tai eipä tuolla väliä, miksi vastustaja pääsee sitten laukomaan niiltä "varmoilta paikoilta"? Edelleenkään tässä pelissä ei tietääkseni ole sellaista maalia, mitä ei voisi itse pelaamalla estää?

Tiedän että esim. Ovechkinilla ja Kovalchukilla on 99% varma maali, jos pääsee siitä siniviivasta ottamaan pari potkua keskelle ja laukoo sinne takaylänurkkaan.. Mutta kannattaa varmaan pelata niin, ettei näitä paikkoja synny? :)

No nuo siniviiva rannarit on mahdollista torjua mutta ne on pakko blockata, kyllä niitä laukauksia siihen saa niin helposti sen 10-20 pelissä että ei mitään rajaa, mutta tosiaan blockimalla niitä saa napsittua jonkin verran.
 
Ylös Bottom