Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse olen parikin kertaa päässyt playoffeihin mutta koska nissä en ole pelannut mutta ymmärtääkseni homma toimii normaalin verkkoturnauksen lailla eli neljä ottelua joissa tulee vastaan joku ihan sattumanvaranen joukkue vastaan.

Eli jos hävii niin se loppuu niinku normaali turnaus?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voi että.. Milloin änäristä on tullut säbää? En ole pariin viikkoon pelaillut kunnolla ja äsken tuli pelattu yksi ottelu kun aikaa oli hetken.. Peli päättyy 11-9, tietenkin minun voittoon, mutta ei toi vastustaja mikään erityinen jamppa ollut ja silti iski maaleja maalin perään.. Kyllä siis maalivahti peli on muuttunut aivan käsittämättömän laaduttomaksi, ei mitään rajaa.. Kuitenkin mulla oli sentään 94 tason Cam Ward maalilla joka yleensä on päästänyt matsissa keskiarvoltaan sen hieman reilu yhden.. Joten laitto tämäkin nyt taas miettimään että mitä järkeä tässäkin sitte nyt on?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mites noi alottamiset, millasia nimi on sanotaan vaikka top 10 alottajissa?:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mites noi alottamiset, millasia nimi on sanotaan vaikka top 10 alottajissa?:D

NHL 11 paras alottaja on Manny Malhotra (94 tai jotain sinnepäin). Muita aika hyviä ainakin Jarrett Stoll ja Scott Nichol (yli 90 molemmilla). Jos haet jotain hyvää pelimiestä nii Ryan Kesler varmaankin paras näistä "paremmista pelaajista"
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

NHL 11 paras alottaja on Manny Malhotra (94 tai jotain sinnepäin). Muita aika hyviä ainakin Jarrett Stoll ja Scott Nichol (yli 90 molemmilla). Jos haet jotain hyvää pelimiestä nii Ryan Kesler varmaankin paras näistä "paremmista pelaajista"

Kesler on kyllä pelimies, mutta ei se kyllä lähellekkää top 10 edes pääse.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kesler on kyllä pelimies, mutta ei se kyllä lähellekkää top 10 edes pääse.

No joo, mut onhan se sentään 85 kokonaisuus. Ei sillä aivan terävimmällä kärjellä oo hirveen hyviä alotuksii, Crosbyllakin vain joku 80. Voisit kyllä käydä katsomassa Datsyukin, sillä voisi olla aika hyvä alottaminen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En tänne mitään listaa ala laittamaan, mutta etköhän superstarat tiedä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vermette on oma suosikki hyvästä alottajasta joka on samalla hyvä pelimies. Sillä on 88 alotukset ja reenaamalla saa ihan hyvän muutenkin (ja onhan se muutenki iha jees)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vermette on oma suosikki hyvästä alottajasta joka on samalla hyvä pelimies. Sillä on 88 alotukset ja reenaamalla saa ihan hyvän muutenkin (ja onhan se muutenki iha jees)

Oolrait, mistäs joukkueest tää kyseinen peluri löytyskään? :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos jollain olis niin voisin ostaa juuso hietasen ja/tai juha-pekka haatajan.
Ja sitte toinen asia, mulle tuli eilen trophy että pääsen HUT pudotuspeleihin niin miten ne pelataan? Onks ne paras 7:stä? Ja jos vastaan sattuu vaikka joku amerikkalainen niin joutuuks pelaa keskellä yötä?

Mulla ois Juuso Hietanen! Pistä viestii psn tai tänne et paljon tarjoisit.. Ei oo huutokaupassa yhtään Hietasta myynnissä :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Edelleenkään tässä pelissä ei tietääkseni ole sellaista maalia, mitä ei voisi itse pelaamalla estää? no jos unohdetaan glitchit niin osaa pelikin,tämä veto mikä tulee "sokeasta" pisteestä offline,ja uppoaa (101%) sisään ,yleensä ottellun loppuhetkillä en ole keneltäkään kuullut tuohon puollustuskeinoa,ehkä joku nyt kertoo.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt olis kaupan isoja ja ilkeitä. Kirsikkana viel yks pieni ja pirullinen...

Erik Staal kok. 99 Sop. 41, ura n. 80, minimipalkalla
Jumbo Joe Thornton kok. 93 sop 42, ura n. 60, minimipalkalla.
Mike Richards kok. 94, sop. 40, ura n. 75 minimipalkalla

Mikään noista ei oikeen iske, kun tarkotuksena olis hankkia uus Datsyukki. Edellinen hakkas 1,5 maalia per peli, siitä on kloonin hyvä jatkaa.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oli eilen mielenkiintoinen HUT-peli. Vastustajalle ilmestyi yht´äkkiä toinenkin maalivahti tolppien väliin eli kentällä 5 + 2. Oli aikas vaikeeta saada maaleja - ei tosin kestäny koko peliä.

Onko muille tapahtunut vastaavaa?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ois tarkotuksena panostaa HYVÄÄN molariin ja niitä tuntuu olevan melko harvassa tässä pelissä. esim. olen kokeillut melko monia "nimekkäitä" molareita kuten esim . fleury,varlamov,luongo,halak, yms yms.. kaikki tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa. kerran laitoin ihan mielenkiinnonvuoksi UT R.Heleniuksen maaliin niin eiköhän heti nollapeli pärähtänyt. pari läpiajoakin torjui ja venyi huikeisiin paikkoihin. mutta sanokaas kuka teidänmielestä on tämän pelin paras molari?
 
Ylös Bottom