Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jooh oon huomannut et tosi moni muukin suomalainen on alkanu käyttään tota kenttään ykkösenä.. En tarkota et käyttäis sen takia et on nähny mun käyttävän mut lisääntynyt kuitenkin..

Itelläni ei oo skorppioni logoa vaan Warriors logo ja siniset peliasut..

Etpä vissiin tarkota...:D Ollaanko me pluudi kesälomalla näin penkkiurheilijoina?Taidetaan olla ,jos ymmärrät mitä tarkoitan. ;)

Tuosta molari keskustelusta sen verran,että omasta puolustamisesta se veskarin hyvyys on kiinni,siis tässä pelissä.Mulla onki paska maalivahti. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onkos muut pistänyt merkille kun pelaat vieraissa niin jäähyjä satelee miltein joka mailan nostosta. Kotona pelatessa taas saa huitoa kentällä kuin viikatemies konsanaan. Kyl meinas käpy men jumiin tänään, kun pelasin taas vieraissa. Pörräsin vastustajan päässä pitäen kiekkoa kun kaveri koittaa nostaa minun mailaa ja kräts,vastustajan maila menee poikki ja minulle jäähy:confused:. Tuo ei oikein mene mun jakeluun.:mad:

Tulipa tehtyä eilen yks aika hassu maali. kuljetin kiekkoa pitkin vasenta ja päätin heittää roikkukiekon päätyyn. No sehän lähti kohti maalia ja juuri kun kiekko oli menossa kohti maalivahtia niin molaria menee yht akkiä polvilleen ja kops kiekko ylämummossa 4-3:D. joka muuten jäi lopputulokseksi. Voipi olla et ei ollut vastustaja tyytyväinen tohon "Glitch" maaliin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En ny hirveemmin vähättelis Mozyakinia..
Runkosarjassa 54pelissä tehot 27+34 = 61p kun taas atlantin toiseksi paras pistemies teki 29p!!!! Et kyl aika kova seppä on ku kaverit vierellä ei Todellakaan ole kummosia! Afinogenov vastaavasti teki 33p ja kuitenkin vierellä vähän parempia ukkoja.. Mut ei tietenkään voi pelkästään tilastoihin katsoa, mutta oli ny pakko laittaa ku mainitset vaan Mozzyn lämärin.. Et ilmeisesti katsonut eilen Jaroslav peliä missä esim 2 maalissa hän painoi tyhmän hyökkäyspään poikkikentän lärgen pakille ja kiitos.. Ei ny aleta sen enempää taisteleen aiheesta, kumpikaan ei kuitenkaan luovuta :D
Sanotaan nyt vielä, että Affy ei todellakaan ole pelannut mitenkään erityisen hyvien pelaajien vieressä. Pelasi Jevgeni Artyuhkin (195cm, 120kg, vanha seurakaveri NHL:ssä) ja maailman huonoimman sentterin kanssa, Anton Kryukovin. Kryukov teki 26 pelissä yhden maalin ja pari syöttöä. Siihen nähden Affy teki kyllä kovaa jälkeä. Lisäksi Affy pelasi kaikki alivoimat ja YV vastuu oli vähäisempää. Mozyakin paukuttaa taas ison osan tehoista YV:llä. Lisäksi Affy huilasi monta ottelua ennen playoffeja, kun rankka EHT turnaus oli pahaan aikaan.

Kyllä tehot olisivat olleet eriluokkaa jos Affy olisi pelannut vaikkapa Yashinin ja Weinhandlin kanssa ja ykkös YV:ssä. Ja vaikka affy joutui pelaamaan tommosessa ketjussa, hän ei ollut missään jarruroolissa. Hän muun muassa pelasi aina viimesillä minuuteilla kun haettiin tasoitusta ilman veskaria.

Mutta joo, jatkeataan aiheessa :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onkos muut pistänyt merkille kun pelaat vieraissa niin jäähyjä satelee miltein joka mailan nostosta. Kotona pelatessa taas saa huitoa kentällä kuin viikatemies konsanaan. Kyl meinas käpy men jumiin tänään, kun pelasin taas vieraissa. Pörräsin vastustajan päässä pitäen kiekkoa kun kaveri koittaa nostaa minun mailaa ja kräts,vastustajan maila menee poikki ja minulle jäähy:confused:. Tuo ei oikein mene mun jakeluun.:mad:

Tulipa tehtyä eilen yks aika hassu maali. kuljetin kiekkoa pitkin vasenta ja päätin heittää roikkukiekon päätyyn. No sehän lähti kohti maalia ja juuri kun kiekko oli menossa kohti maalivahtia niin molaria menee yht akkiä polvilleen ja kops kiekko ylämummossa 4-3:D. joka muuten jäi lopputulokseksi. Voipi olla et ei ollut vastustaja tyytyväinen tohon "Glitch" maaliin.

Joo, glitch maalihan tuo on, samainen maali kavereille tullut jotka boxilla pelaileevat, eihän se kivaa ole jos tuollaiseen ratkeaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voiko se seurantalista tulla ikinä täyteen? Onko kellää käyny niin ikinä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voiko se seurantalista tulla ikinä täyteen? Onko kellää käyny niin ikinä?

Luulisin et ei taida tulla täyteen ainakaan ihan helpolla... Mulla tais olla siellä parhaimmilla muistaakseni 17 sivullista pelaajia, sopimuksia ja kulutuskortteja.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Luulisin et ei taida tulla täyteen ainakaan ihan helpolla... Mulla tais olla siellä parhaimmilla muistaakseni 17 sivullista pelaajia, sopimuksia ja kulutuskortteja.

Ookkei, eli kyl mul ainaki vielä mahtuu ihan hyvin ku vasta 5sivullista äijii siel.... :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Heh, eilen tais tulla joku Youngblood:n "klooni" vastaan. Kattelin siinä ku näkyy aloitus kentät niin ykkönenhän oli muotoa Petrell-Granlund-Pulkkinen. Eikös Youngblood ole käyttänyt tätä ykkösenä aika paljon. No ku peli alko latautuun niin näytti olevan samanlainen skorpiooni logo joukkueella ja mustat peliasut. Sitte aloin miettimään että hetkinen, olikohan vastassa youngblood, mutta nikki olikin joku tWeekz tai jotain sinne päin. Pelitaidoiltaan kyllä jäi aika pahasti itse "mestarin" taakse. Tais päättyä mulle jotain 9-2.

minähän se :D eioo pelit nyt viimeaikoina menny kovin putkee vaikka melekonen tiimi onki kasassa. nomut parempi voitti. ja muistanku aikasemmin kysyin ihan yleisenä kysymyksenä täälä että sanokaas joku hyvä "nuori" kolmikko mikä toimis. nii Youngblood sanoi että kyseisellä kolmikolla olisi tehtaan takuu:cool: ja kohtuuhyvin vääntävät siellä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mahtaisko kkeltään löytyy koskematonta Marek Svatosia Coloradosta. Voisin ostaa tai vaihtaa. Eli löytyy kiekkoja, harjotuskortteja, pelaajia, sopimuksia..
Eli viestiin tänne tai PSN:ään jos löytyy kyseinen kaveri.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mahtaisko kkeltään löytyy koskematonta Marek Svatosia Coloradosta. Voisin ostaa tai vaihtaa. Eli löytyy kiekkoja, harjotuskortteja, pelaajia, sopimuksia..
Eli viestiin tänne tai PSN:ään jos löytyy kyseinen kaveri.

Juu mulla olis. Paljon tarjoot siitä tai voin vaihtaa vaikka sm-liiga pelaajiin
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Juu mulla olis. Paljon tarjoot siitä tai voin vaihtaa vaikka sm-liiga pelaajiin

Ei mul ole kauheesti liiga pelaajii mut voin ostaa sen kyl kiekoilla. Miltä kuulostas 1500????

mut täs lista mitä pelaajii löytyy

raanta
tukonen
melart
granlund uraa jäljellä 100
väänänen
rautiola
säteri
vahalahti
+ kaikki ässäläiset

Eli jos joku tai jotkut noista kiinnostaa niin ilmoittele
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Missä joukkueessa toi Afinogenov pelaa HUTissa?

Mulla olis tontsa pyyntö, voisitko ystävällisesti jättää ne triplapostaukset vähemmälle, ja edittaa jutut vanhaan viestiin? Ei siinä mitään mutta kun puolet viesteistä on sinun 3 sanan lauseita, ja laitat niitä viestejä minuutin välein, eli jos voisit edittaa ne viestit aina yhteen olis ihan jees.
Kiitos
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

"Pehmeet kädet" myy 7-sopparin Afinogenovia tonnin halvemmalla kuin noita muita, tarkoituksella? :cool: 3000 nyt on kuitenkin liikaa kakkoskentän jyrästä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitenkä keräätte noita puckseja oikein, ku kiva lukee ku jengillä se 100k puckseja ja itellä hätäsee se 5k :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei mul ole kauheesti liiga pelaajii mut voin ostaa sen kyl kiekoilla. Miltä kuulostas 1500????

mut täs lista mitä pelaajii löytyy

raanta
tukonen
melart
granlund uraa jäljellä 100
väänänen
rautiola
säteri
vahalahti
+ kaikki ässäläiset

Eli jos joku tai jotkut noista kiinnostaa niin ilmoittele

OK, pistän Svatosin myyntiin 1 500 osta heti- hinnalla
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla olis tontsa pyyntö, voisitko ystävällisesti jättää ne triplapostaukset vähemmälle, ja edittaa jutut vanhaan viestiin? Ei siinä mitään mutta kun puolet viesteistä on sinun 3 sanan lauseita, ja laitat niitä viestejä minuutin välein, eli jos voisit edittaa ne viestit aina yhteen olis ihan jees.
Kiitos

OK, voin edittaa jos yksittäiset viestit häiritsee muita
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

"Pehmeet kädet" myy 7-sopparin Afinogenovia tonnin halvemmalla kuin noita muita, tarkoituksella? :cool: 3000 nyt on kuitenkin liikaa kakkoskentän jyrästä.

Eiei, tuota ei ollut tarkotus pistää myyntiin ollenkaan. Ilmeisesti epähuomiossa tullut laitettua kun noita Affyjä on niin monta vaihtopakassa. Täytyy toivoa, ettei tuota poimita tuolta. Ja yksi on aina muita halvempi, että menisi kaupaksi. Kun ostaja kattoo että 7 Affyä vierekkäin ja yksi tonnin halvempi kuin muut, niin poimii sen. Jos kaikilla sama hinta, niin yleensä ajattelee että liian kallista :) Tällä tavalla on tullut myytyä yli 10 Afinogenovia.

Vaihtojakin saa laittaa tulemaan noista mun Afinogenoveista!
 
Ylös Bottom