Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mites noi alottamiset, millasia nimi on sanotaan vaikka top 10 alottajissa?:D

Jos nyt vielä teet tällä tiedolla jotain, niin pelin top 10 alottajat:
1. M.Malhotra 94
2. J.Stoll 90
3. S.Nichol 90
4. J.Slater 89
5. A.Vermette 88
6. E.Belanger 88
7. M.Reasoner 87
8. P.Datsyuk 87
9. E.Christensen 87
10.A.McDonald 86

Täs viel joittenkin huippusenttereiden alotukset
S.Stamkos 73
N.Bäckström 75
S.Crosby 83
E.Malkin 70
V.Lecavalier 74
E.Staal 72
J.Toews 79
R.Getzlaf 76
P.Marleau 79
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tontsa tarvitaanhan sentteriltä muutakin kuin aloitusvoittoja.
En varmaksi mene, mutta eiköhän aloituksiakin paranna boosti kortit.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tontsa tarvitaanhan sentteriltä muutakin kuin aloitusvoittoja.
En varmaksi mene, mutta eiköhän aloituksiakin paranna boosti kortit.

Totta kai alotukset ei niitä tärkeimpiä juttuja ole mutta kun niitä kysyttiin niin vastasin. En usko että aloituksia voi parantaa boosteilla, niitähän on TKL, KÄD, LAU, LUI ja PUO.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ois tarkotuksena panostaa HYVÄÄN molariin ja niitä tuntuu olevan melko harvassa tässä pelissä. esim. olen kokeillut melko monia "nimekkäitä" molareita kuten esim . fleury,varlamov,luongo,halak, yms yms.. kaikki tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa. kerran laitoin ihan mielenkiinnonvuoksi UT R.Heleniuksen maaliin niin eiköhän heti nollapeli pärähtänyt. pari läpiajoakin torjui ja venyi huikeisiin paikkoihin. mutta sanokaas kuka teidänmielestä on tämän pelin paras molari?

Mä oon myös kokeillu vaikka ketä maaliin, eikä hyvää tosiaan tunnu löytyvän (tämä ennen ku poistin vahingossa joukkueeni :) ). Mutta nimekkäistä Hiller on ollu yks parhaista, mutta se ailahtelee niin että välillä torjuu ihan huikeita ja välillä päästää kaikki. Kerran Ostin Sen Missiaenin maaliin OHL:stä jolla kokoa on 203cm/99kg ja treenasin sille 100k:lla kaikki ominaisuudet 99, mutta se oli ihan täys imuri.

Joten lopputulos on se että en oikeastaan osaa autaa :D, ku painin ite saman asian kanssa. En tiä oisko se Bishop sitten hyvä???

Bryzgalovia tai Wardia meinasin ite seuraavaks koittaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Uskoisin että aloituksia voi parantaa. EASHL:ssähän on toi alotuksien parannus puolustamis-otsikon alla, joten voisihan se HUT:ssakin olla näin...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hehee, tsekatkaapas vaihtokaupasta Atlanta oikeat laitahyökkääjät. Siellä on myynnissä multa (Pehmeet kädet) 6 Afinogenovia, joista yksi todellinen valopilkku. Ura 55, sop 55, palkka 1170, kokonaisuus 89 :)

Ja mitenkä sitten siis kehitin?

Noh, ensiksi etin pitkän tovin Affya jolla olisi vain 7 sopimusta aluksi. Kun semmonen löytyi, meni suoraan ostoon (3k), löin 8 ottelun sopparin, jolloin sopparia on 15, eli saa vielä yhden sopimuskortin laitettua lisää. Hommasin 40 ottelun sopparin (4k) ja laitoin Affyyn. Sitten enää kehitys, Afinogenoviin saa 2 kehityskorttia, joten ostin 2 +5ALL korttia yhteishintaan 30k. Eli ei tullut mitenkään törkeän kalliiksikaan :)

Eli täydellinen Afinogenov siis siinä. Laitoin hinnan vähän alakanttiin ja se on siis lähtöhinnalta 199,950k ja osta heti hinta 200k.

Jos kiinnostaa, niin tarjousta vaan heittämään :p BTW, ainoat Afinogenovit mitä siellä on kaupan, ovat mun. Elikkäs monopoliasema siinä, halvalla ei kukaan lähde :D

Nyt 11 koskematonta Afinogenovia myyty yli 3000 kiekolla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Haha, oli jo aikakin että saat tuon tavoitteesi aikaseksi :D Mutta todellakin tuommone Afinogenov kiinnostaa, mutta aikaa ei ole kikkailla oikeanlaisen Affyn löytämiseksi (7sop, pirun harvinaista).

Tarjoan 40 tonnia, saat muutaman tonnin vaivanpalkkaa :p Puckseja nimittäin on :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos nyt vielä teet tällä tiedolla jotain, niin pelin top 10 alottajat:
1. M.Malhotra 94
2. J.Stoll 90
3. S.Nichol 90
4. J.Slater 89
5. A.Vermette 88
6. E.Belanger 88
7. M.Reasoner 87
8. P.Datsyuk 87
9. E.Christensen 87
10.A.McDonald 86

Täs viel joittenkin huippusenttereiden alotukset
S.Stamkos 73
N.Bäckström 75
S.Crosby 83
E.Malkin 70
V.Lecavalier 74
E.Staal 72
J.Toews 79
R.Getzlaf 76
P.Marleau 79

Kiitoksia paljon, on ollu niin paljon hankaluuksii saada alotusvoittoja ni eiköhän noilla herroilla ala niitäkin tulla hiukan lisää. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Totta kai alotukset ei niitä tärkeimpiä juttuja ole mutta kun niitä kysyttiin niin vastasin. En usko että aloituksia voi parantaa boosteilla, niitähän on TKL, KÄD, LAU, LUI ja PUO.

Luulisin että kun boostaa KÄD niin alotus taito parantuu tai PUO. Varmahan en kyllä oo.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

mutta sanokaas kuka teidänmielestä on tämän pelin paras molari?

Itelläni on nyt käytös ja oottamassa Mikko Koskinen, johon löin 80pelin sopparin.. Kiekkoja 300 000 ja noita soppareja oli pari niin aattelin et miks myydä niin löin Miksaan toisen niistä.. Sit kehitin sen johki 91-92.. Et sillä mennään ja pitkään :D

Jos kiinnostaa, niin tarjousta vaan heittämään :p BTW, ainoat Afinogenovit mitä siellä on kaupan, ovat mun. Elikkäs monopoliasema siinä, halvalla ei kukaan lähde :D


Kummasti sun Afinogenov oli IHAN paperia kun mun suosikki Atlant nousi 3-1 tappioasemasta 4-3 voitoin jatkoon ja tänään sai kyytiä jaroslav.. Mozyakin.. Valovuoden parempi ;) Ja kuka ny 200k maksais 55pelin ukosta ;)

Mut ei muuta, kiitos ja näkemiin!!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ois tarkotuksena panostaa HYVÄÄN molariin ja niitä tuntuu olevan melko harvassa tässä pelissä. esim. olen kokeillut melko monia "nimekkäitä" molareita kuten esim . fleury,varlamov,luongo,halak, yms yms.. kaikki tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa. kerran laitoin ihan mielenkiinnonvuoksi UT R.Heleniuksen maaliin niin eiköhän heti nollapeli pärähtänyt. pari läpiajoakin torjui ja venyi huikeisiin paikkoihin. mutta sanokaas kuka teidänmielestä on tämän pelin paras molari?

Eiköhän toi omasta puolustuksesta oo aika paljon kii miten paljon niitä maaleja menee. Itse en ainakaan ole huomannut että mitkään helpot menee oli siällä sitten ketä hyvänsä näistä nimimiehistä. Sellaista molaria tuskin tästä pelistä löytyy ketä joka pelissä venyy useisiin huippupelastuksiin ja otta läpiajoja kii <-- tiivis puolustus tässä helpoin apu.

P.S Tämähän on vain minun mielipide asiasta. Jokainen tyylillään.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kummasti sun Afinogenov oli IHAN paperia kun mun suosikki Atlant nousi 3-1 tappioasemasta 4-3 voitoin jatkoon ja tänään sai kyytiä jaroslav.. Mozyakin.. Valovuoden parempi ;) Ja kuka ny 200k maksais 55pelin ukosta ;)

Mut ei muuta, kiitos ja näkemiin!!

Nojoo, toi oli kyllä ihan käsittämätöntä. Koko sarja tuli striimeistä katottua ja ihan käsittämätöntä että vielä SKA onnistui kusasemaan... En nyt sanoisi, että Mozyakin olisi edellä, kun niiin näkymätön pelaaja on, väläyttää sen kerran pelissä tekemällä maalin lämärillä :D Jan Marek vakuutti eniten Atlantin pelaajista. SKA:n koko porukka oli ihan unessa, lukuunottamatta nelosketjua ja erityisesti Rybiniä.

Ahh, mikäpä olisi parempaa kuin KHL seuraavaan änäriin?

Ja kyllähän tuo 200k on pieni raha loppupeleissä ja eipä noita Affyjä oikeen markkinoilla olla, että siinäkin mielessä hyvä ostos :) Ite en ainakaan myy noita harvinaisia 7 sopparin Affyja ollenkaan :p

Homer, ei käy. Enhän tuossa tekisi juurikaan voittoa, kun EA:kin vetää välistä. 100k alle en mene.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oli eilen mielenkiintoinen HUT-peli. Vastustajalle ilmestyi yht´äkkiä toinenkin maalivahti tolppien väliin eli kentällä 5 + 2. Oli aikas vaikeeta saada maaleja - ei tosin kestäny koko peliä.

Onko muille tapahtunut vastaavaa?

Kyseessä on bugi joka pistää jonkin kenttäpelaajan maalivahdiksi aina kun kyseinen pelaaja on kentällä. Eli pelasit 4+2 vastaan ;)

Maalivahtiasiaan: Right puolen molset ovat osoittautuneet ainakin itselleni vaikeimmiksi ohittaa, kun vedot automaattiosesti tähtään aina vasemmalle kun siellä yleensä kilpi on : ) Ja sinne hanskaan on todella vaikea saada sisään. Mutta oma suosikki itsellä on ollut Varlamov josta saa reenattua huikean. Ja itsestähän se molsenkin toimiminen osittain on kiinni. Jos antaa vastustajalle hyviä paikkoja liikaa niin saa syyttä ihan itseä maaleistakin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Bryzgalovia tai Wardia meinasin ite seuraavaks koittaa. Molemmat testattu ihan tusina kamaa,taatusti omilla taidoillakin vaikuttaa voi.mutta on noita näkynyt 99 veskareita jotka yli 90 puolustuksesta huolimatta imuroi,siniviiva perhosia kovalla prosentilla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Heh, eilen tais tulla joku Youngblood:n "klooni" vastaan. Kattelin siinä ku näkyy aloitus kentät niin ykkönenhän oli muotoa Petrell-Granlund-Pulkkinen. Eikös Youngblood ole käyttänyt tätä ykkösenä aika paljon. No ku peli alko latautuun niin näytti olevan samanlainen skorpiooni logo joukkueella ja mustat peliasut. Sitte aloin miettimään että hetkinen, olikohan vastassa youngblood, mutta nikki olikin joku tWeekz tai jotain sinne päin. Pelitaidoiltaan kyllä jäi aika pahasti itse "mestarin" taakse. Tais päättyä mulle jotain 9-2.

Tulipa eilen vastaan OBI-WAN-KENOBI Jedi joukkueellaansa. Ihan viihdyttävää peliä, kun voittooni se päättyi :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nojoo, toi oli kyllä ihan käsittämätöntä. Koko sarja tuli striimeistä katottua ja ihan käsittämätöntä että vielä SKA onnistui kusasemaan... En nyt sanoisi, että Mozyakin olisi edellä, kun niiin näkymätön pelaaja on, väläyttää sen kerran pelissä tekemällä maalin lämärillä :D Jan Marek vakuutti eniten Atlantin pelaajista. SKA:n koko porukka oli ihan unessa, lukuunottamatta nelosketjua ja erityisesti Rybiniä.

Heh heh, voin vaan hymyissä suin kuvitella miten oot hajonnut Atlantin 2-2 tasotusmaaliin game sevenissä :D

Muistellaas vielä ;) YouTube - Käyttäjän paredoxwczoraj kanava

En ny hirveemmin vähättelis Mozyakinia..
Runkosarjassa 54pelissä tehot 27+34 = 61p kun taas atlantin toiseksi paras pistemies teki 29p!!!! Et kyl aika kova seppä on ku kaverit vierellä ei Todellakaan ole kummosia! Afinogenov vastaavasti teki 33p ja kuitenkin vierellä vähän parempia ukkoja.. Mut ei tietenkään voi pelkästään tilastoihin katsoa, mutta oli ny pakko laittaa ku mainitset vaan Mozzyn lämärin.. Et ilmeisesti katsonut eilen Jaroslav peliä missä esim 2 maalissa hän painoi tyhmän hyökkäyspään poikkikentän lärgen pakille ja kiitos.. Ei ny aleta sen enempää taisteleen aiheesta, kumpikaan ei kuitenkaan luovuta :D

Ahh, mikäpä olisi parempaa kuin KHL seuraavaan änäriin?

Nimenomaan.. Saisin koottua yhden ketjun pelipaidoista mitä omistan =)


Heh, eilen tais tulla joku Youngblood:n "klooni" vastaan. Kattelin siinä ku näkyy aloitus kentät niin ykkönenhän oli muotoa Petrell-Granlund-Pulkkinen. Eikös Youngblood ole käyttänyt tätä ykkösenä aika paljon. No ku peli alko latautuun niin näytti olevan samanlainen skorpiooni logo joukkueella ja mustat peliasut. Sitte aloin miettimään että hetkinen, olikohan vastassa youngblood, mutta nikki olikin joku tWeekz tai jotain sinne päin. Pelitaidoiltaan kyllä jäi aika pahasti itse "mestarin" taakse. Tais päättyä mulle jotain 9-2.

Jooh oon huomannut et tosi moni muukin suomalainen on alkanu käyttään tota kenttään ykkösenä.. En tarkota et käyttäis sen takia et on nähny mun käyttävän mut lisääntynyt kuitenkin..

Itelläni ei oo skorppioni logoa vaan Warriors logo ja siniset peliasut..
 
Ylös Bottom