Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kootut ovat ihmisten selitykset kun eivät uskaltaudu pelaamaan ....
Kaveri tossa eilen sanoi että eräs nimeltä mainitsematon listaykkönen ei suostunut pelaamaan häntä vastaan...
Syy oli kuulemma "ulkomaanmatkan jälkeinen väsymys"...hmmm.. vahingossa varmaan eksyi sellaiseen paikkaan jossa pelataan netissä toista vastaan !!
Veikkaan että ks.henkilöltä löytyy oma tarina tähän pelaamattomuuteen.. ja sitten vähän haukutaan allekirjoittanutta tms...
ettei vain vahingossakaan oma "kuninkaan" maine kärsisi !


Missä lukee et kaikkia vastaan pitää pelata?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Missä lukee et kaikkia vastaan pitää pelata?

Ei missään, mutta imo aika naurettavaa mennä peliin asti ja lähteä pois, ja sitten selitellä muuta >.>
Ja olis jees jos nyt 10 tyyppiä ei alkaisi uhoamaan tähän topikkiin miten itse joskus olen peleistä poistunut ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kootut ovat ihmisten selitykset kun eivät uskaltaudu pelaamaan ....
Kaveri tossa eilen sanoi että eräs nimeltä mainitsematon listaykkönen ei suostunut pelaamaan häntä vastaan...
Syy oli kuulemma "ulkomaanmatkan jälkeinen väsymys"...hmmm.. vahingossa varmaan eksyi sellaiseen paikkaan jossa pelataan netissä toista vastaan !!
Veikkaan että ks.henkilöltä löytyy oma tarina tähän pelaamattomuuteen.. ja sitten vähän haukutaan allekirjoittanutta tms...
ettei vain vahingossakaan oma "kuninkaan" maine kärsisi !

Joooooh.. Piti olla kirjottelematta tänne mut palataan nyt tämä syyte selvittelemään :D

En tiedä onko Agduri jauhanu sulle paskaa (mitä en usko, ku on senkaa aina tultu juttuun) vai ootko vaan niin hiutale ettet oo ymmärtäny mitä se on sanonut..

Mutta homma meni näin..

Agduri lähetti mulle psn kautta viestin ja kysy, et otettaisko pari peliä.. Vastasin, suoraan näin (katson lähetetyistä viesteistä) :

- Oon pari tuntia sitten tullu 2vko thaimaan ryyppyreissulta + et kotiinpaluumatka kesti 24h hotellilta himaan, et voit olla varma ettei pelata :D

Tämän jälkeen höpöteltiin kun hän on kans käyny thaimaas yms yms..

ELI EN MISSÄÄN VAIHEESSA OLLUT PELIVALIKOSSA, ET OIS JOKU OLLU VASTASSA JA SITTEN HÄIPÄNNYT!!! Kävin vaan kattomas, et onko Hutis reissuun lähdettäessä myyntiin laitetut kortit menny kaupaks ja agduri sattui sen viestin lähettämään ku näki et oon onlinessa..

Eli kai ny perkele saa 24h matkustuksen jälkeen kieltäytyä pelistä.. Et jos toi on nyt sitä sun "ei uskalla pelata" niin ihan sama, voit olla sitä mieltä..

Et tarkista ny faktat ennen kuin yrität "kuninkaan mainetta" pilata :D :D

Mut kai näitä seppiä aina riittää, jolla on jotain sanomista.. Jos en ois kärjes niin sääkään et olis meuhkaamassa asiasta jossa ei oo mitään järkee eikä pohjaa.. Kyllä te osaatte aika mussukoita olla, ei voi kuin vaan hymyillä =)

Ja pakkohan mun on allekirjoittanutta haukkua, jos asia on perätön ja hän itse tulee huutelemaan syyttävään säyyyn.. Oisit itsekin asian voinu Hieman erilailla ilmaista..


Ainiin.. pakkoja myynnis 2500kiekol vielä tunnin verran.. 24korttia ja 4-5 raree..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voi herranjestas sentään. Onko sillä mitään väliä että kuka pelaa ja ketä vastaan? Nyt valot päälle. Missään ei lue että olisi pakko aina pelata ensimmäistä vastaan osuvaa pelaajaa vastaan.

Kateus kunniaan!

ps. oli tuossa pari pv sitten taas iso katsella kun Ice Warriorsin Granlund - Pulkkinen akseli löysi lätyillä toisiaan ja Lennu lapioi kiekot sisään. 9-2 pataan mut hei, en valita!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jatkakaa toki keskustelua! Kiva naureskella teille jotka ottaa tämän videopeliharrastuksen vähän liian vakavasti. Kukaan ei pakota ketään pelaamaan peliä, jos ei kiinnosta pelata tiettyä pelaajaa vastaan niin mitä sitten? Eiköhän sitä parilla hakuyrityksellä löydy pelaaja, joka lähtee peliin mukaan. ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kaunis tarina !!
Sen verran kuule on faktat hallussa että kyseessä EI ollut kuitenkaan agduri.... että sellasta!
Lause johon käytit kiitettävän määrän isoja kirjaimia:

ELI EN MISSÄÄN VAIHEESSA OLLUT PELIVALIKOSSA, ET OIS JOKU OLLU VASTASSA JA SITTEN HÄIPÄNNYT!!!

on valetta...

pelivalikossa ilmeisesti tunnistit vastustajan ja tiesit hänen korkean sijoituksen..
tyylikkäästi poistuit, jonka jälkeen lähetit kuulemma aikamoisen sepostuksen miksi et pelannut... jossa mm.vetosit matkaväsymykseen

FAIL

Hunni83 hanki elämä, olisit kaverisi puolesta onnellinen että ei joutunut kuningasta vastaan pelamaan olis nimittäin hävinny...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

:D miks hel******* täällä puhutaan jostain kuninkaasta? Kysymys on videopelistä jota me kaikki pelataan koska ei aina oo muutakaan tekemistä.. Mun mielestä lista ykkönen ja listan viiminen voi olla ihan yhtä hyviä. Hupia tää vaan on.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hunni83 hanki elämä, olisit kaverisi puolesta onnellinen että ei joutunut kuningasta vastaan pelamaan olis nimittäin hävinny...

Kiitos vinkistä..pitänee hankkia !
Löytyykö se siten että pelaa pleikkaria joka päivä ?
Sulla näyttäis olevan sen verran noita pelattuja pelejä että elämä taitaa olla mallillaan?

Kuningas kuulemma hävisi hänelle 8-5 tässä jokunen päivä sitten...
Tuossa ois muuten iltapäivälehdille kova jutun aihe.

Hupia, totta puhut Pele57... Osanottoni muuten vahingossa poistetusta joukkueestasi

Peace !
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Luettuani youngbloodin viestin olin tulossa oikaseen etten todellakaan ole Hunnin mainitsema henkilö. Mut se tulikin näköjään jo esiin Hunnin omista viesteistä...
Eipä oo paljoo kiekkoo tullu enään pelattua. Tässä kuussa taitaa olla kokonaiset 6 peliä kasassa joista 4 ottelua pleijareita kuun ensimmäisenä päivänä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kävin ihan mukavat tuurit kun tossa eilen yöllä ostin 2500 maksan jumbo packin niin sieltä tuli samasta pakasta R.Nash, J.Toews ja +5 kaikki kenttäpelaaja ja tämä oli siis ekasta pakasta :D Lopuista pakoista mitä ostin ei sitten mitään oikeen tullutkaan YLLÄTYS :D Ainakaan mitään mainittavaa paitsi D.Heatley.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä nyt huomaa kuinka huono noilla 60-70 ovr. miehillä on pelata. Laukausvoima on semmosta kovan syötön luokkaa ja kädet on niin hitaat että ei edes maalivahtia saa läpiajossa pihalle, mutta eiköhän tää tästä..

Tänään tuli hauska tilanne ku pelasin jotain suomalaista vastaan jolle oli jääny mikki päälle. Koko ajan sieltä kuulu semmosta tuhinaa ja sit jossain vaiheessa huuto semmosella just murrosikäsen äänellä että "Äiti! Äiti! koska sä tuut takas kotiin" :D. Laskeskeli poika varmaan jäljellä olevia pelitunteja :).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Taas myynissä 15 000 packeja. aikaa 6h ja tilillä 0 pucksia, jää tällä kertaa saamatta koska väsyttää pirusti.

Olen pelaillut pari viikkoa nyt HUTTIA ja kokoelmiin kertynyt tälläiset kentät (parhaat)

kovaltshuk zajac langenbrunner

mitchell pavelski couture

penner brule hemsky

ahtola granlund haataja

peräpää:

letang gonchar

vlasic murray

järventie kankaanperä

deslauries (turco)

+ tietenkin täysi joukkueellinen 50-80 tasoisia jolla pelailen turnauksia, koska säästän edellämainittujen uria.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään tietoa mist liigasta ja joukkueesta Lee Sweat löytyy? :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään tietoa mist liigasta ja joukkueesta Lee Sweat löytyy? :)

Häntä ei taida löytyä tuolta HUT korttikaupasta koska pelasi KHL:ssä kaudella 09-10. Offline puolelta kuitenkin löytyy tuolta Manitoba Moosen rostereista ( Vancouverin farmijoukkueesta)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miks ei ikinä itellä tule noita erikoistarjous pakkoja vastaan?!?! Olisiko kenelläkään halukkuutta ostaa/vaihtaa Jaroslav Halak kok. 94 tai 93 en muista
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos jollain olis niin voisin ostaa juuso hietasen ja/tai juha-pekka haatajan.
Ja sitte toinen asia, mulle tuli eilen trophy että pääsen HUT pudotuspeleihin niin miten ne pelataan? Onks ne paras 7:stä? Ja jos vastaan sattuu vaikka joku amerikkalainen niin joutuuks pelaa keskellä yötä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Häntä ei taida löytyä tuolta HUT korttikaupasta koska pelasi KHL:ssä kaudella 09-10. Offline puolelta kuitenkin löytyy tuolta Manitoba Moosen rostereista ( Vancouverin farmijoukkueesta)


Aasia selvä, kiitoksii kuitenki ku joku aina vaivautuu vastailee :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tietääkö kukaan onko Anthony Stewartin korttia olemassa. Tarkotuksena olis pistää veljekset Stewart rymistelemään laitoihin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mä olisin tyytyväinen kun sais edes toimivan pelin pelata. Joutuu joka toisesta pelistä hyppää veke ennen kahta minuuttii ku peli on jäätävää diashowta. Sitten vielä normaalisti joutuu sen puol tuntii hakee illal pelii yleensäkin ja kun peliin vihdoin pääsee niin hirvee lagi. En edelleenkään ymmärrä, että miten se lagi on aina suomitiimii vastaan?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja sitte toinen asia, mulle tuli eilen trophy että pääsen HUT pudotuspeleihin niin miten ne pelataan? Onks ne paras 7:stä? Ja jos vastaan sattuu vaikka joku amerikkalainen niin joutuuks pelaa keskellä yötä?

Itse olen parikin kertaa päässyt playoffeihin mutta koska nissä en ole pelannut mutta ymmärtääkseni homma toimii normaalin verkkoturnauksen lailla eli neljä ottelua joissa tulee vastaan joku ihan sattumanvaranen joukkue vastaan.
 
Ylös Bottom