Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eiei, tuota ei ollut tarkotus pistää myyntiin ollenkaan. Ilmeisesti epähuomiossa tullut laitettua kun noita Affyjä on niin monta vaihtopakassa. Täytyy toivoa, ettei tuota poimita tuolta. Ja yksi on aina muita halvempi, että menisi kaupaksi. Kun ostaja kattoo että 7 Affyä vierekkäin ja yksi tonnin halvempi kuin muut, niin poimii sen. Jos kaikilla sama hinta, niin yleensä ajattelee että liian kallista :) Tällä tavalla on tullut myytyä yli 10 Afinogenovia.

Vaihtojakin saa laittaa tulemaan noista mun Afinogenoveista!

Olisko jotain toive pelaajaa affyst vaihdossa ??
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kun te niitä affyjä nyt niin hehkutitte, ni 350pucksii käyttämättömäst sellasest ei tainnu olla paha kauppa? ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olisko jotain toive pelaajaa affyst vaihdossa ??

Joo vaihdot käy hyvin. Tällä hetkellä eniten kiinnostaisi T.Pulkkinen ja N.Gerbe. Gerben kanssa joku toinen pelaaja tai muutama kiekko päälle niin käy ja Pulkkisen voin vaihtaa suoraan, kun sen verran harvinainen on. Ei tunnu mistään löytyvän.

Ja siis tuossa esimerkkejä. Laittakaa vaan ehdotuksia tulemaan sieltä PS:ltä niin käyn tsekkaamassa ne.

Ainiin, Brian Gionta kiinnostaa myös. Uraa 40+ ja ei mielellään liian hyväksi kehitetty.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kävipä tänään hyvä munkki :p . Aamulla ennen töihin lähtöä aatelin et käyn tsekkaa korttikaupan onko alepakkoja myynnissä ja olihan siellä niitä peruspakkoja missä on yks harvinainen kortti hintaan 1750. Tuli niitä ostettuu reilu kymmenen kappaletta. kirkkaimpina tähtinä 2x80 sopimus :) , vielä peräkkäisistä pakoista :D
Tota täytyy jo melkein kutsua melkoiseksi tuuriksi.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin joillain käy tuuri ostin 1kpl 1750 pakan + 10000 pakan paraskin kortti "4kentän" 80 tusina pelaaja
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kylläpäs taas alkoi sieppaamaan... Normaaleissa peleissä ei samantasoiset (86-83-73) joukkueet lähde pelaamaan ja joutuu pelaamaan näitä vastaan jolilla ykköskentän pelaajat 98-99 ja ilmeisesti molari myös. Hallita voi vaikka kuinka mutta veska poimii kaikki ja sitten vastustaja laittaa typerillä mega lämäreillä viivasta muutaman sisään. Eihän tuo nyt ole kovinkaan mielenkiintoista, että pelaajien atribuuteilla viedään matseja eikä taidolla.... :mad:

Koitinpa pitkästä aikaa aloittaa myös turnausta jossa kaveri quittasi 3 erän päätteeksi 4-0 johdostani ja muistin miksi homma kusee. Onko pleijareissa muuten vielä mahdollisuus quittailla mielensä mukaan ja pilata muiden turnaus?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitenkä keräätte noita puckseja oikein, ku kiva lukee ku jengillä se 100k puckseja ja itellä hätäsee se 5k :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

toi on kans vissiin joku hutin oma hienous että kun ostat pelaajan käytettynä, ja meet pois omalta seurantalistalta ja katot seuraavan kerran ni pelaajakortti on hävinny ja pucksit hävinny :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

24 voittoa putkeen ja niistä saadut pisteet menee ku hävisin kaks matsia? onko tää ny joku bugi vai onko toi pistelasku systeemi oikeesti noin perseestä?? Eihän tossa oo mitää järkeä. Voitin kaverin joka on top-100 ja saan voitosta 3 pistettä. Heti perään revanssissa häviän ja menetän 50 pojoo....kyl oikein kunnon matikka nero varmaan keksiny ton pistelaskun:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jälleen yksi surullinen tapaus..
Nimimerkki TONZAA38 hävisi mulle 8-2.. ja sitten alkoi viestiä sadella joissa mm.kehotettiin lisäämään miehisyyttä.. ja muuta solvaavaa tekstiä, jota alkaa irtoamaan aika monella kun häviää videopelissä nimeltä NHL 11.. Kypsää
mutta viimeinen viesti vei kyllä voiton...
"daaem u rly r a badass, dang. take care froob, lmao u unskilled shit"
Mahtavaa voimapuhetta kaverilta joka kuitenkin otti juuri tukkaan 8-2 !
hauskinta tässä on se että keskutelimme aiemmin ihan puhtaasti suomen kielellä...
TONZAA38 ehdoton suosikkini, suosittelen ! ainakin hyvät naurut saa kunhan hänet pieksee :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jälleen yksi surullinen tapaus..
Nimimerkki TONZAA38 hävisi mulle 8-2.. ja sitten alkoi viestiä sadella joissa mm.kehotettiin lisäämään miehisyyttä.. ja muuta solvaavaa tekstiä, jota alkaa irtoamaan aika monella kun häviää videopelissä nimeltä NHL 11.. Kypsää
mutta viimeinen viesti vei kyllä voiton...
"daaem u rly r a badass, dang. take care froob, lmao u unskilled shit"
Mahtavaa voimapuhetta kaverilta joka kuitenkin otti juuri tukkaan 8-2 !
hauskinta tässä on se että keskutelimme aiemmin ihan puhtaasti suomen kielellä...
TONZAA38 ehdoton suosikkini, suosittelen ! ainakin hyvät naurut saa kunhan hänet pieksee :)

Ah, tuohan juuri se paras fiilis minkä voi videopelistä saada, katkeran häviäjän raivoaminen :) Ite ainakin nautin siitä täysin rinnoin. Toki hieman myötähäpeää, mutta kun ei vastustajaa tunne, niin eipä se haittaa. Eriasia jos joku tuttu alkaa itkemään.

E: 1000. viesti!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitenkä keräätte noita puckseja oikein, ku kiva lukee ku jengillä se 100k puckseja ja itellä hätäsee se 5k :D

Eli homman juju on se et ostat halvalla myyt kalliimmalla. Sieltä on taas tulossa pian niitä 2500 maksavia ale pakkoja. Älä osta niitä vaan osta niit pelaajia mitä muut myyvät aivan ilmaisesti. Ala keräämään nyt vaix joku 10000 ja sijoitat kaiken pelajiin. Max hinta 200 niin voin luvata et hyvässä lykyssä sinulla on 30000 kun olet myynyt ne kaikki ostamasi pelaajat.

Onnea hyviin kauppoihin. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli homman juju on se et ostat halvalla myyt kalliimmalla. Sieltä on taas tulossa pian niitä 2500 maksavia ale pakkoja. Älä osta niitä vaan osta niit pelaajia mitä muut myyvät aivan ilmaisesti. Ala keräämään nyt vaix joku 10000 ja sijoitat kaiken pelajiin. Max hinta 200 niin voin luvata et hyvässä lykyssä sinulla on 30000 kun olet myynyt ne kaikki ostamasi pelaajat.

Onnea hyviin kauppoihin. :)

Se on aivan sama, että ostaako niitä alepakkoja vai kaupassa olevia halpoja kortteja silloin. Molemmilla tavoilla jää takuuvarmasti reilusti voitolle, mutta pakkojen ostaminen on varmasti hauskempaa, eli ite suosittelen sitä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mä en oo nähny koko maaliskuun aikana tarjouspakkoi tuolla korttikaupassa, oonko vaan jotenki missannu ne vai onks mun ps3 jotain vikaa??
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Se on aivan sama, että ostaako niitä alepakkoja vai kaupassa olevia halpoja kortteja silloin. Molemmilla tavoilla jää takuuvarmasti reilusti voitolle, mutta pakkojen ostaminen on varmasti hauskempaa, eli ite suosittelen sitä.

Aivan, pakkoja on kiva avata mutta pelaajien ostaminen kuitenkin ehkä varmempaa, sitte ku sieltä jumbosta tuleeki 25 pelin sopimuksia. Toki sieltä voi tulla myös niitä kuvakortteja eli ne on kai jotain ekstra harvinaisia. Mutta jos ostaa yksittäisii pelaajia, pitää pelaamalla saada lisää pucksei koska alennusmyyntien aikaan kukaan ei osta kaikki vaan myy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken ViinikanVarista vastaan. Tappio tuli 1-5, mutta olen todella tyytyväinen omaan peliini. Varsinkin kun säästelen Kovalchukeja ym. supertähtiä playoffeihin ja pelaan joukkueella joka koostuu sm-liigan ja elitserienin suomalaisista.
Vastustaja ilmeisesti luotti taklauspeliin, sillä joukkue oli täynnä isokokoisia jyriä lukuun ottamatta Granlundia. En ollut niin huono kuin lukemat kertovat, vastustaja ei ilmeisesti osannut tehdä kunnon "pelitilannemaalia", vaan teki kaikki maalinsa suoraan syötöstä. Itse en käytä one-timereita, koska niillä saa liian helposti maalin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken ViinikanVarista vastaan. Tappio tuli 1-5, mutta olen todella tyytyväinen omaan peliini. Varsinkin kun säästelen Kovalchukeja ym. supertähtiä playoffeihin ja pelaan joukkueella joka koostuu sm-liigan ja elitserienin suomalaisista.
Vastustaja ilmeisesti luotti taklauspeliin, sillä joukkue oli täynnä isokokoisia jyriä lukuun ottamatta Granlundia. En ollut niin huono kuin lukemat kertovat, vastustaja ei ilmeisesti osannut tehdä kunnon "pelitilannemaalia", vaan teki kaikki maalinsa suoraan syötöstä. Itse en käytä one-timereita, koska niillä saa liian helposti maalin.

No jos olisit voittanu niin toista kertaa ei olis tarvinnu pelata häntä vastaan ja luultavasti olisi lopettanut pelin kesken. Näin kävi ainakin minua vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken ViinikanVarista vastaan. Tappio tuli 1-5, mutta olen todella tyytyväinen omaan peliini. Varsinkin kun säästelen Kovalchukeja ym. supertähtiä playoffeihin ja pelaan joukkueella joka koostuu sm-liigan ja elitserienin suomalaisista.
Vastustaja ilmeisesti luotti taklauspeliin, sillä joukkue oli täynnä isokokoisia jyriä lukuun ottamatta Granlundia. En ollut niin huono kuin lukemat kertovat, vastustaja ei ilmeisesti osannut tehdä kunnon "pelitilannemaalia", vaan teki kaikki maalinsa suoraan syötöstä. Itse en käytä one-timereita, koska niillä saa liian helposti maalin.

Itse ainakin tykkään heitellä pakeilla keskenään one-timereitä, ja ohjailla kiekkoa maaliin, ja sitten sinne niitä jyriä sotkemaan kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei saatana rupee menee hermo tähä paskaa! Joka ikine matsi niin syvält ettei mitää rajaa. Vastustajat käyttää riparitaktiikkaa eli luistelee siniviivalle ja venaa siin vähä aikaa että sen pelaajat on mun maalin ees ja sit sielt tulee joku pikku lätty ja mun varlamov torjuu kivasti patjalla siihe etee ja pum, MAALI. Tai sitte tulee vaa syöttö maalille ja menee mun pakin luistimesta maalii ja jippii. Tää o niin tuurista kii koko peli ja muutenki tää on ihanku jotai salibandyy äsken tuli takkii 8-6 ja ainaki puolet riparist sisää tai pakin perseen kautta ylärimaa ja siitä veskarin selkäää ja siitä maalii tmstms.................
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei saatana rupee menee hermo tähä paskaa! Joka ikine matsi niin syvält ettei mitää rajaa. Vastustajat käyttää riparitaktiikkaa eli luistelee siniviivalle ja venaa siin vähä aikaa että sen pelaajat on mun maalin ees ja sit sielt tulee joku pikku lätty ja mun varlamov torjuu kivasti patjalla siihe etee ja pum, MAALI. Tai sitte tulee vaa syöttö maalille ja menee mun pakin luistimesta maalii ja jippii. Tää o niin tuurista kii koko peli ja muutenki tää on ihanku jotai salibandyy äsken tuli takkii 8-6 ja ainaki puolet riparist sisää tai pakin perseen kautta ylärimaa ja siitä veskarin selkäää ja siitä maalii tmstms.................

Tuohon riparijuttuun toimii parhaiten se taktiikka että aina kun vastustaja hyökkää niin luistelee alimmalla pelaajalla oman maalin edustalle pyörimään ja poimii riparikiekot pois. Mutta ei kuitenkaan niin että olisi maskissa. Mua kans ärsyttää noi riparit ja sit yleensä kaikki ripulimaalit mitä pelissä tulee. Ja yks mikä kans mua ärsyttää niin on noi one timerit. Kun vastustajat ei osaa muuta kun one timereita niin tehdäänpä sit kaikki maalit suoraan syötöstä. Ne on niin nähtyjä ja ns. helppoja maaleja. Se kans pistää kyrsiin kun aina tehdään kaikki maalit samalla tavalla. Ja tää v*tun poke check. Kun sitä käytetään koko pelin ajan niin ei paljoo nappaa edes yrittää hyökätä. Aina katoo mystisesti kiekko lavasta. Ja vaikka yrittää syöttää ja lämätä niin katos perkele kun ei oo lavassa enää kiekkoo ollu moneen hetkeen.

Mut siis kaikin puolin paras lätkä tähän mennessä noita jokusia ripuleja lukuunottamatta.
 
Ylös Bottom