Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo en ollu minä, vaan mua vastaan pelasit 18.12 ja silloin lähdit menemään 4-0 lukemista

Kuten sanoin, yhtä Stenistä vastaan olen pelannut, ja voipi olla että olen poistunut, mutta niin olet itsekkin, juuri sen alkumaalin takia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

BYFUGLIEN! Kyllä on huikea pelaaja tässä pelissä, juuri samanlainen kuin oikeastikkin :) On huippuvaarallinen hyökkäyspäädyssä ja puolustuksessa tulee virheitä, lähinnä hyökkäysinnon takia. Ei mikään nopein kaveri luistimilla, mutta kun massaa on, joka korvaa nopeutta. Vähän pistää vihaksi, kun niin monet ovat kehittäneet Big Buffin luistelun 99... Multa se ainakin veisi innon totaalisesti. Tänäänkin oli aivan HUIKEA turnauksen finaaliottelu. Pelattiin 0-0 vääntöä ensimmäinen erä, mutta toisessa erässä Buff lähtee nousemaan, menettää kiekon, mutta pääsee vielä tilanteen alle, mutta hänet laitetaan vielä kahville ja nopea hyöökkääjä pääsee karkuun ja tekee maalin. Toinen erä meni Big Buffilta varovaisemmin, kun samanmoista virhettä vältti... Noh, kolmanne erän lopussa, ilman maalivahtia 0-1 tappioasemassa Byfuglien lähtee jälleen nousemaan, tällä kertaa pääsee hyökkäysalueelle, kiertää puolustuksen kiekkoa suojaten ja ajaa maalille ja kiekko sisään! Vastustajan puolustus oli rautainen, mutta kun tämä iso ja vahva kaveri meni tahdolla sinne ja halusi paikata aiemman virheensä, oli myös vastustajan antauduttava... Noh, jatkoajalla pääsen pyörittämään, mutta sitten vastustajan Gaborik karvaa kiekon, MUTTA Byfuglien tekee täydellisen poke checkin ja saa kiekon ja heti perään lataa karmean lämärin,,, YLÄRIMAN KAUTTA SISÄÄN! Näin ollen 2500 kiekkoa talteen ja mikä tärkeintä, upea pelikokemus jälleen kerran :)

Vastustajalta tulee viestiä "fucking Big fat Buff :D " joka piristi iltaa entisestään =)

Niin, tuon Byfuglienin arvot ovat itellä:

LUI: 83 (HUOM: on kuitenkin todella kankea ison koonsa vuoksi)
KÄD: 80
LAU: 95
TKL: 90
PUO: 88

Ainoa stara joukkueessa (Affy 90% peleistä viltissä), joten vastuuta on ja paljon!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kun hakee noita pelejä niin oon pistäny huomiolle, että aika monet joilla on samantasoinen joukkue mitä itellä niin lähtee karkuun. Oma joukkueen arvot ovat vaikka n.78-78-68, niin suurinpiirtein samantasoisista jotka tulee vastaan niin 8/10 lähtee karkuun. Tulipa tossa päivällä muutama 85-85-75 joukkue vastaan ja ei uskaltanu vastustaja pelata. Itse lähden aina peliin kuka tahansa tulee vastaan jos ei vaan hirveesti jo siinä valikossa lagaa.


Äsken pelasin sellaista suomalaista vastaan jonka Nick on "Konde95". Hänellä reilusti parempi joukkue ja kovan taistelun jälkeen hän voitti pelin 4-2. Pistin siinä viestiä, että "Hyvä matsi", no hän vastaa, että "suksi vittuun". Sitten laitoin, että "Ottaako koville, kun voitit näin huonon tiimin noin niukasti". hän vastaa, että "luuleks sä että tommosta paskaa vastaan jaksaa pelata kunnolla". Vastasin siinä sitten, että "Haha, oletkos itse voittanut Elite-pleijareita?". Vastauksena tulee"sääkö muka jotain voittanu? korkeintaan oot voittanu paskajoukkueen palkinnon". Että tämmöstä settiä, aika harvoin tulee tälläsii vastaan, mutta alkohan se jo tossa lopussa vähän hymyilyttämään. Mahdatko Konde95 pyöriä täällä KFIN:ssä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko muilla jäänyt puckseja tulematta pelien jälkeen? Nyt kaks peliä voitettu ja saldon pitäisi olla tonnin paremmalla puolella, mutta näyttää 66:tta(koitin pelin uudelleen käynnistämistä ja se auttoi). Lisäksi ärsyttää tuo ea:n servereiltä ulos lentäminen. Aiemmin ei tullut keskeytyksiä miltei ollenkaan, mutta nyt saattaa viskoa pihalle tuolta ihan milloin tahansa, kivaa lentää ulos pelistä 6-1 johdossa ja saada palkinnoksi kasvanut keskeytysprosentti.


Ihan mukavahko pelimuoto kuitenkin, ja aika koukuttavakin. Kehittyykö pelaajat ilman noita harjoituskortteja?
Sain Nikita Filatovin heti alkuun siitä demon bonuspakasta ja on ehkä helpottanut alkupään pelejä turhankin paljon. O 36 M 39 S 26 P65 +/- 35

Ykköskenttä: Korpikoski - Umberger - Filatov
Muut ei randomheput ovat kolmospakkiparin T.Söderholm ja M. Kankaanperä. Salmelainen viilettää nelosen laidalla. On muuten mielenkiintoista puolustaa noilla pakeilla (omilla kaikilla nopeus alle 80, suurimmalla osalla 70 tietämissä) 99 heppuja vastaan. Vastustaja voisi heittää vaan pitkää ja perään, mutta onneksi ei tuotakaan ole kuin yksi vastustaja tajunnut tehdä. Harmi ettei KHL:n suomalaisista saa koottua yhtä kentällistä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kun hakee noita pelejä niin oon pistäny huomiolle, että aika monet joilla on samantasoinen joukkue mitä itellä niin lähtee karkuun. Oma joukkueen arvot ovat vaikka n.78-78-68, niin suurinpiirtein samantasoisista jotka tulee vastaan niin 8/10 lähtee karkuun. Tulipa tossa päivällä muutama 85-85-75 joukkue vastaan ja ei uskaltanu vastustaja pelata. Itse lähden aina peliin kuka tahansa tulee vastaan jos ei vaan hirveesti jo siinä valikossa lagaa.


Sitä vaan että itselläni on nuo statsit parhaalla kokoonpanolla; 92,86,75, niin jos mulla tulee joku reippaasti huonompi tasonen kaveri vastaan, ni harvemmin ite rupeen pelaamaan niitä vastaan, sillä se joukkueiden tasoero vaikuttaa pucksejen saantiin matsista, niin mielummin ainakin itse otan suht tasasen vastustajan ja pieksen sen mennen tullen ja tienaan hyvän määrän kiekkoja. Tänäänkin voitin onlinessa 13-1 ja tuli sellaset mukavat 745 kiekkoa pelistä. Joskus voi luulla että vastustaja lähtis ns. "karkuun", vaikka ei halua pelata "heikompia" vastaan juuri sen takia että haluaa vain enemmän puckseja.



Niin ja tähän vielä perään, että sattuisko keneltäkään löytyä nuita +7 tai +9 luisteluparannuksia? Olis tällä hetkellä suuri tarve. Ja kohtaa hyvää hintaakin oon valmis maksamaan :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko muilla jäänyt puckseja tulematta pelien jälkeen? Nyt kaks peliä voitettu ja saldon pitäisi olla tonnin paremmalla puolella, mutta näyttää 66:tta(koitin pelin uudelleen käynnistämistä ja se auttoi). Lisäksi ärsyttää tuo ea:n servereiltä ulos lentäminen. Aiemmin ei tullut keskeytyksiä miltei ollenkaan, mutta nyt saattaa viskoa pihalle tuolta ihan milloin tahansa, kivaa lentää ulos pelistä 6-1 johdossa ja saada palkinnoksi kasvanut keskeytysprosentti.


Ihan mukavahko pelimuoto kuitenkin, ja aika koukuttavakin. Kehittyykö pelaajat ilman noita harjoituskortteja?
Sain Nikita Filatovin heti alkuun siitä demon bonuspakasta ja on ehkä helpottanut alkupään pelejä turhankin paljon. O 36 M 39 S 26 P65 +/- 35

Ykköskenttä: Korpikoski - Umberger - Filatov
Muut ei randomheput ovat kolmospakkiparin T.Söderholm ja M. Kankaanperä. Salmelainen viilettää nelosen laidalla. On muuten mielenkiintoista puolustaa noilla pakeilla (omilla kaikilla nopeus alle 80, suurimmalla osalla 70 tietämissä) 99 heppuja vastaan. Vastustaja voisi heittää vaan pitkää ja perään, mutta onneksi ei tuotakaan ole kuin yksi vastustaja tajunnut tehdä. Harmi ettei KHL:n suomalaisista saa koottua yhtä kentällistä.


Yleensä ainaki ite saan pucksit silleen online-matsin jälkeen että meen kokoonpanoon ja sitte päävalikkoon, sitte ne matsista ansaitut kiekot on tullu ylös näkyviin. Ja tohon vielä että pelaajat ei kehity ilman kehityskortteja, tai ainakaa ite vastaavaan oo törmänny että olis kehittyny, korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Alkaa oleen nippu valmiina pleijareihin..

Granee en oo viel päässy kehitteleen (silti 36o niin 42+37 = 79p eli 200p ny vedetään sit rikki) mut pulkkiseen sain vihdosta viimein laitettua 6korttia seittemästä mahollisesta ja oon kyllä Ihan kiisseleissä kaveriin.. =)
Pulkkinen viilettää tällä hetkellä arvoilla;
LUI 85, LAU 89, KÄD 76, TKL 76, PUO 74
ja on tehnyt järkevää jälkeä ykköskentän laidalla..

Eli ykkönen on muotoa: Petrell 79 - Grane 72 - Pulkkinen 76

Kakkoseen tarvisin joltain vihjeitä, eli onko HUTis ketään suomalaisia senttereitä, jotka pelais AHL:ssä?

Kakkonen on muotoa; Osala - X - Joensuu, eli tohon tarvis jonkun vihjeen..
Voi olla et jos en saa ny sentteriä hommattua niin kakkonen on pleijareis;
Pääjärvi - Hirso - Kallio, joka on ollu kans ihan liekeissä.. =)

Ja nyt on kokeilus muutamas pelis ennen pleijareita Niinimäki - Anttila kaksikko, mut siihenkin huutais jotain viel säväyttämään..

Nyt tiimini arvot on HYÖ 89, PUO 86 ja MV 75

Et tämmöstä tällä kertaa =)

Ois mukava kuulla muidenkin kokoonpanoista..

ps. olen kyl pettyny jos tänään ei tipu mukavia uudenvuoden tarjous pakkauksia..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sitä vaan että itselläni on nuo statsit parhaalla kokoonpanolla; 92,86,75, niin jos mulla tulee joku reippaasti huonompi tasonen kaveri vastaan, ni harvemmin ite rupeen pelaamaan niitä vastaan, sillä se joukkueiden tasoero vaikuttaa pucksejen saantiin matsista, niin mielummin ainakin itse otan suht tasasen vastustajan ja pieksen sen mennen tullen ja tienaan hyvän määrän kiekkoja. Tänäänkin voitin onlinessa 13-1 ja tuli sellaset mukavat 745 kiekkoa pelistä. Joskus voi luulla että vastustaja lähtis ns. "karkuun", vaikka ei halua pelata "heikompia" vastaan juuri sen takia että haluaa vain enemmän puckseja.


Niin ja tähän vielä perään, että sattuisko keneltäkään löytyä nuita +7 tai +9 luisteluparannuksia? Olis tällä hetkellä suuri tarve. Ja kohtaa hyvää hintaakin oon valmis maksamaan :)

Kannattaa katsoa ihan kaupasta ja laittaa "osta heti" vähimmäishinta 2000-3000, löytyy nopeasti.

Itse ainakin pelaan oikeastaan kaikkia vastaan, ja kyllä niiltä "huonoiltakin", se 600+ kiekkoa napsahtaa tilille, kun tekee maaleja ja laukoo ja pyörittää.

Jajoo, ei pelaajat kehity ilman harjoituskortteja.

Youngbloodille, Haluaisitkos ostaa pelaajia joista voisi olla pleijareissa sulle apua? Esim affya 99 luistelulla, ja vaikka mitä muita : D Olis myös Frölundasta myynnissä
O. Hedman - V. Mäntymää kaksikko :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Youngbloodille, Haluaisitkos ostaa pelaajia joista voisi olla pleijareissa sulle apua? Esim affya 99 luistelulla, ja vaikka mitä muita : D Olis myös Frölundasta myynnissä
O. Hedman - V. Mäntymää kaksikko :D

Mä en oo se joka saa kiksejä affystä et ei kiitos.. Ville Mäntymaa on vuodesta toiseen niin iso leija Tampesterin kaduilla et sitä en Todellakaan halua tiimiini + et mitä mää teen kaverilla joka ei osaa muuta kuin heittää kiekkoa rumpuun..

Ja hehkuttiko jotkut täällä jotain ihmeen Mark Van Guilderia vai muistanko väärin? Kortti tossa just naaman eessä ja näyttää törkeen huonolta sepältä, et miten te voitte olla niiiin kiisseleistä tosta sällistä? :D Pitäiskö ihan kiusalla ostaa 200kiekolla pois ;)

Ja löytyhän tuolta AHL:n puolelta pienen etsimisen jälkeen Mika Pyörälä ja Kevin Doell =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kakkoseen tarvisin joltain vihjeitä, eli onko HUTis ketään suomalaisia senttereitä, jotka pelais AHL:ssä?

Kakkonen on muotoa; Osala - X - Joensuu, eli tohon tarvis jonkun vihjeen..
Voi olla et jos en saa ny sentteriä hommattua niin kakkonen on pleijareis;
Pääjärvi - Hirso - Kallio, joka on ollu kans ihan liekeissä.. =)




ps. olen kyl pettyny jos tänään ei tipu mukavia uudenvuoden tarjous pakkauksia..

I.Filppula tulee heti mieleen, mutta kyseistä taikuria ei pelistä löydy... Onkos muuten niin, ettei rosteripävitykset vaikuta HUT:iin, eli Filppulaa eikä Linus Omarkia HUT:iin enää eksy...? :confused:

ps. olen kyl pettyny jos tänään ei tipu mukavia uudenvuoden tarjous pakkauksia..
Eijei, meninkin sitten eilen tuhlaamaan kaikki kiekot -.- Nyt täytyykin sitten myydä alihinnalla pelurit pois.


Kokoonpanoja laitan sitten myöhemmin. Varmaankin numeroina pikkusen huonompi kuin viime playoffseisa :D
 
Noniin näin pleijareiden alla on syytä antaa muutama vinkki :p
Ohjenuora nro yksi: Älä mene ja voita pleijareita, ainakaan elite sellaisia. :)
Nimittäin aikalailla samalla hetkellä katosi itseltä se viimeisin ja suurin polte HUT:a kohtaan. Siinä vaiheessa oli vähän niin kuin kaikki saavutettu tässä ja nyt kun on se "dream-teamikin" kasassa, niin jotenkin vaan se motivaatio hiipuu. Lisäksi vastustajat pelaa terävemmin ja paremmin sua vastaan, kun näkevät alkuseremoniat ja tekstit jäässä, niin haluavat kaataa mestarin ja eivät lepsuile alussa kun tietävät että vihu ostaa tod.näk. pelata :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nimittäin aikalailla samalla hetkellä katosi itseltä se viimeisin ja suurin polte HUT:a kohtaan. Siinä vaiheessa oli vähän niin kuin kaikki saavutettu tässä ja nyt kun on se "dream-teamikin" kasassa, niin jotenkin vaan se motivaatio hiipuu.

Muokkaa tiimiä heikommaksi, tuo ihan erilailla fiilistä.. Ite olin ihan varma et alkaa tappioita tulla, mutta mukavastihan niitä voittoja on tullut ja nyt mennään 75ottelun voittoputkessa et kuka täältä ny tulis katkaisemaan sen.. Sais kuittailun aihetta.. ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mä en oo se joka saa kiksejä affystä et ei kiitos.. Ville Mäntymaa on vuodesta toiseen niin iso leija Tampesterin kaduilla et sitä en Todellakaan halua tiimiini + et mitä mää teen kaverilla joka ei osaa muuta kuin heittää kiekkoa rumpuun..

Ja hehkuttiko jotkut täällä jotain ihmeen Mark Van Guilderia vai muistanko väärin? Kortti tossa just naaman eessä ja näyttää törkeen huonolta sepältä, et miten te voitte olla niiiin kiisseleistä tosta sällistä? :D Pitäiskö ihan kiusalla ostaa 200kiekolla pois ;)

Ja löytyhän tuolta AHL:n puolelta pienen etsimisen jälkeen Mika Pyörälä ja Kevin Doell =)

Se oli David Van Der Gulik. pelaa Heat:ssa
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Alkaa oleen nippu valmiina pleijareihin..

Granee en oo viel päässy kehitteleen (silti 36o niin 42+37 = 79p eli 200p ny vedetään sit rikki) mut pulkkiseen sain vihdosta viimein laitettua 6korttia seittemästä mahollisesta ja oon kyllä Ihan kiisseleissä kaveriin.. =)
Pulkkinen viilettää tällä hetkellä arvoilla;
LUI 85, LAU 89, KÄD 76, TKL 76, PUO 74
ja on tehnyt järkevää jälkeä ykköskentän laidalla..

Eli ykkönen on muotoa: Petrell 79 - Grane 72 - Pulkkinen 76

Kakkoseen tarvisin joltain vihjeitä, eli onko HUTis ketään suomalaisia senttereitä, jotka pelais AHL:ssä?

Kakkonen on muotoa; Osala - X - Joensuu, eli tohon tarvis jonkun vihjeen..
Voi olla et jos en saa ny sentteriä hommattua niin kakkonen on pleijareis;
Pääjärvi - Hirso - Kallio, joka on ollu kans ihan liekeissä.. =)

Ja nyt on kokeilus muutamas pelis ennen pleijareita Niinimäki - Anttila kaksikko, mut siihenkin huutais jotain viel säväyttämään..

Nyt tiimini arvot on HYÖ 89, PUO 86 ja MV 75

Et tämmöstä tällä kertaa =)

Ois mukava kuulla muidenkin kokoonpanoista..

ps. olen kyl pettyny jos tänään ei tipu mukavia uudenvuoden tarjous pakkauksia..

Itse pelaan tälläsellä kokoonpanolla, ja ihan mukavasti on nyt pelit menny ku sai vihdoin kunnon joukkueen kasaan.

Ykkösessä mulla on loistava Ottawan-kolmikko; Foligno - Spezza - Alfredsson
Kakkosessa myllertää Whl:än kaverit; Beach - Johansen/Wahl - Wahl/Semin
Kolmosessa myös huikea Nhl-trio; Penner - Cogliano - Nilsson
Nelosen aivan mahtavat saksalaiset polkumiehet; Henrich - Ostwald - Barta

Pakkeina hieman heikommat kaverit, mutta silti tulosta syntyy;

Pysyk - Burns
Levokari - Sicak
Kurki - Korpikari

Sekä maalissa Bryzgalovin Ilya.

Ja tuolla kokoonpanolla statsit vaihtelevat siinä 90-92/84-85/75
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Playoff kokoonpano (HYÖ 87, PUO 82, MV 74):

1. Kenttä:

Martin Straka (77) - Peter Forsberg (75) - Maxim Afinogenov (87)
Dustin Byfuglien (88) - Ville Lajunen (76)

2. Kenttä:

Niklas Hagman (82) - Kory Nagy (75) - Pelle Prestberg (72)
Patrick Von Gunten (83) - Logan Pyett (76)

3. Kenttä:

Toni Kähkönen (76) - Camilo Miettinen (75) - Petri Lammassaari (74)
Matt Pelech (79) - Gord baldwin (75)

4. Ketju:

Alexandr Vasyonov (78) - Jan Alston (74) - Antti Pihlström (75)

Jonathan Quick (89)
___________________________________________________________
Siinäpä ne, verrataanpa viime kuukauden playoff kokoonpanoon:

1. kenttä:

Semin (90) - M.Richards (90) - Gaborik (92)

Fowler (*87 ja/tai 92) - Lepistö (84)

2. kenttä:

Cervenka (79) - Nugent Hopkins (81) - Glencross (82)

Grebeshkov (85) - Parent (82)

3. kenttä:

Stillmann (82) - Muller (79) - S.Gionta (76)

Salei (80) - Goc (74)

MV: Gustavsson (84)
___________________________________________________

Eli aika roimasti olen huonontanut ryhmitystä. Mutta nyt siellä on mulle oikeasta kiekosta tuttuja nimiä ja pelaajia joita kunnioitan. Jokainen pelaaja, joka kokoonpanosta löytyy, on jollakin tavalla mulle erityinen (poislukien kolmospakkiparin puolustavat puolustajat, jotka vain sopivat jengiin, kun muut pakit ovat hyökkäysintoisia) :p Helminä ykköskentän lisäksi Pelle Prestberg, joka NHL 10 dynasty modessa voitti NHL:n pistepörssin (tietokoneen ohjastuksessa) 3 kertaa peräkkäin. Tällöin nimi piintynyt aivoihini ja olenpa häntä siitä asti seurannut tarkemmin :) Upeeta että sain konkarin HUT joukkueeseenkin.

Tietenkin puuttuu suuria nimiä: S.Gionta (ei löytynyt enää), Van Der Gulik, Gerbe, Korpikoski... yms yms, mutta nyt nää pleijarit näillä :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Alkaa oleen nippu valmiina pleijareihin..

Granee en oo viel päässy kehitteleen (silti 36o niin 42+37 = 79p eli 200p ny vedetään sit rikki) mut pulkkiseen sain vihdosta viimein laitettua 6korttia seittemästä mahollisesta ja oon kyllä Ihan kiisseleissä kaveriin.. =)
Pulkkinen viilettää tällä hetkellä arvoilla;
LUI 85, LAU 89, KÄD 76, TKL 76, PUO 74
ja on tehnyt järkevää jälkeä ykköskentän laidalla..

Eli ykkönen on muotoa: Petrell 79 - Grane 72 - Pulkkinen 76

Kakkoseen tarvisin joltain vihjeitä, eli onko HUTis ketään suomalaisia senttereitä, jotka pelais AHL:ssä?

Kakkonen on muotoa; Osala - X - Joensuu, eli tohon tarvis jonkun vihjeen..
Voi olla et jos en saa ny sentteriä hommattua niin kakkonen on pleijareis;
Pääjärvi - Hirso - Kallio, joka on ollu kans ihan liekeissä.. =)

Ja nyt on kokeilus muutamas pelis ennen pleijareita Niinimäki - Anttila kaksikko, mut siihenkin huutais jotain viel säväyttämään..

Nyt tiimini arvot on HYÖ 89, PUO 86 ja MV 75

Et tämmöstä tällä kertaa =)

Ois mukava kuulla muidenkin kokoonpanoista..

ps. olen kyl pettyny jos tänään ei tipu mukavia uudenvuoden tarjous pakkauksia..


Mika Pyörälä tuli heti itselle mieleen, kun omasta rosteristakin löytyy. :)

Editti:ä: olitkin jo myöhäisempään viestiin laitellut pyörälästä, sori väärä hälytys. :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sitten kun alkaa erikoispakkauksia tulla, niin laittakaa viestiä! Kerrankin kun on puckseja niin vois kävästä ostamassa :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Heh h######n loistava peli!
Tuli pelatattua eliten välieriä ja vastustaja häippäs 20 sekunttia ennen loppua ja sit lävähti ruutuun että karsiuidut poffeista ja sen jälkeen katoin tilastoista niiin se ottelu kuitenkin merkattiin mun voitoksi. :mad: Päivän saldo 4-0-0 ja maalit 29-3 :cool:

Bishobilla nyt jotain 12 peliä ja voittoja kaikki ja kivat tilastot päästetyt jotain alle 0,9 ottelua kohden torjunta prosentit n. 0,950% paikkeilla. :eek:

Jaahas mitä tää peli sekoilee näyttäis vahvasti siltä et pystyn jatkamaan turnausta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jees, tällä kertaa tuli pucksit playoffien voittamisesta (elite). Tuleekin kovaan tarpeeseen. Nuo pelit oli todella mukavia, kun kukaan ei poistunut (tosin aina vika erä piti varmistella). Vire on vähän turhan kova nyt, eli varmaankin pitää nyt vähän vähentää änäritykitystä :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oujee!! Elite kippo tuli kaappiin enään amötööri pokaali pitäis saada. :D
Finaalissa olin jo 0-3 tappiolla mut sain käännettyä pelin mulle.:D
 
Ylös Bottom