Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

:D
Tuli pelattua aika huippu matsi.
1. erä mulle jotan 2-1
2. erä päättyi tilanteeseen 5-1
3. erä vastustaja tais jäädä pukukoppiin ja en sitten jaksanu konetta vastaan vääntää ja tehdä helppoja maaleja. No kulutin siinä sitten peliaikaa ja mietein et nyt nyt harmittais jos tää nyt jämähtäis. 1.30 aikaa jäljellä ja peli lagaa ihan tuhottomasti ja käyn sitten varmistaa et ei ainakaan mun laitteis olis vikaa ja kun palasin takaisin pelin ääreen ja istahdin kuulin kivan äänen... :eek: Kuka arvaa mitä tapahtui?
Oikeasta vastauksesta annan palkkioksi jonkun pelaajan. :D

Ei helvetti! Tuli sama stana norge (psn: nidaros09) vastaan ja tällä kertaa sillä oli se maalivahti bugitus päällä. :D Nauratti pikkasen kun se ei lähteny matsista pois no ajattelin nyt et saan hyvitystä viimekertasesta, no toisin kävi ja ottelun loppuhetkillä ottelu jämähti. :confused:
Että sellaista.
Tää stnan jätkä on mestari huijaamaan et ei kannata pelata sitä vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Täytyy sanoo, että ihan nättiä mun mielestä. Pelasin just äskön hyvää ja tiukkaa peliä niin yhtäkkiä peli menee startille ja näpähtää ruutuun " Yhteys menetetty EA palvelimiin - tai vastaava". Ja menen ultimate teamiin niin tietty tappio mulle merkattu. Voi jumalauta ei tätä kurapaskaa enään jaksa alkaa riittään. :mad: Playoffien voitto - kiekkoja ei näy missään, ja muuta tällästä ihme EA porsastelua. Huhhuh!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä noita 2-1 1-0 2-0 pelejä on tullu pelattua, ja nimenomaan aina hyviä pelaajia vastaan... välillä tietysti veskarit on huonoja ja kaikki menee... Mutta oon edelleen sitä mieltä että kaikki maalit voi puolustaa pois jos vaan osaa ja jaksaa keskittyä...

Itellä varsinki pleijareissa tullee noita tiukkoja ja vähämaalisia pelejä kun molemmat joukkueet keskittyy... oiskohan viimeks pelit ollu 3-0, 3-1, 6-3 ja 3-1 eli ainoastaan yhessä repsahti...

Ps. Enkä ole hyvä vaan ennemminkin keskitasoa...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Täytyy sanoo, että ihan nättiä mun mielestä. Pelasin just äskön hyvää ja tiukkaa peliä niin yhtäkkiä peli menee startille ja näpähtää ruutuun " Yhteys menetetty EA palvelimiin - tai vastaava". Ja menen ultimate teamiin niin tietty tappio mulle merkattu. Voi jumalauta ei tätä kurapaskaa enään jaksa alkaa riittään. :mad: Playoffien voitto - kiekkoja ei näy missään, ja muuta tällästä ihme EA porsastelua. Huhhuh!

Tiedän tunteen!

Viime viikolla meinasin kirjottaa et ihan kiva peli kun noin 15 voittoa putkeen ja puckseja tuli 30k kaikenmaailman viirien ja pystien kera.

Tällä viikolla tahti ollu ihan toinen. Liekö EA ottaa omansa takaisin, sillä takkiin tulee joka toisessa tai kolmannessa pelissä ja kaikissa peleissä älytön lagi tai sit en vaan osaa pelata mutta tässä muutamia esimerkkejä:

- Syötöt ei lähde lavasta vaikka kuinka nappia painaisi.
- Jos sattuu lähtemään niin puolet menee minne sattuu tai kaveri ei saa kiinni.
- Laukaukset on kuin lehmän henkäyksiä ja välillä nekin jää "piippuun" (pelaaja työntää vaan mailan suoraan eteenpäin (vrt. kiekon vienti vartalon sivuun).
- Kaatuilua alimpana tai vapaassa maalipaikassa.
- Älytön määrä jäähyjä mailan nostolla kun nosto ei tapahdu heti napin painalluksesta.
- Omien pelaajien "betonijalat".
- Irtokiekkojen häviäminen noin 80%.
- Luistelen suoraan kohti pysähtynyttä kiekkoa, niin pelaaja ei ota sitä haltuun.
- Tappiot 1 maalilla ja voittomaali vikalla minutilla tai jatkoajalla lämärillä viivasta tms.
- Ja viimeksi tänään kaks kertaa peli jumittanut kokonaan.

Liekö tämä vain hävinneen katkeraa tilitystä mutta jotenkin tappiot ois helpompi hyväksyä kun ne johtus vaan itestäni...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olis tossa tarjolla muutama pelaaja jos jollain on tarvetta.
Eli tajolla on.

Datsyuk
Zetterberg
Semin
Kopitar
Byfuglien
Myers
Ja aika läjä molareita

Nuo nyt ainakin löytyy ja voisin myydä tai vaihtaa ne hiukan alle markkina hinnan. Kun on itselle siunaantunut noita kiekkoja jo hiukan yli 300000 niin ei oo niin tarvetta myydä niitä tuolla huutokaupaassa, vaan jollakin täällä olevalle. Eli viestii vaan tänne tai sit PSN:ään
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tiedän tunteen!

Viime viikolla meinasin kirjottaa et ihan kiva peli kun noin 15 voittoa putkeen ja puckseja tuli 30k kaikenmaailman viirien ja pystien kera.

Tällä viikolla tahti ollu ihan toinen. Liekö EA ottaa omansa takaisin, sillä takkiin tulee joka toisessa tai kolmannessa pelissä ja kaikissa peleissä älytön lagi tai sit en vaan osaa pelata mutta tässä muutamia esimerkkejä:

- Syötöt ei lähde lavasta vaikka kuinka nappia painaisi.
- Jos sattuu lähtemään niin puolet menee minne sattuu tai kaveri ei saa kiinni.
- Laukaukset on kuin lehmän henkäyksiä ja välillä nekin jää "piippuun" (pelaaja työntää vaan mailan suoraan eteenpäin (vrt. kiekon vienti vartalon sivuun).
- Kaatuilua alimpana tai vapaassa maalipaikassa.
- Älytön määrä jäähyjä mailan nostolla kun nosto ei tapahdu heti napin painalluksesta.
- Omien pelaajien "betonijalat".
- Irtokiekkojen häviäminen noin 80%.
- Luistelen suoraan kohti pysähtynyttä kiekkoa, niin pelaaja ei ota sitä haltuun.
- Tappiot 1 maalilla ja voittomaali vikalla minutilla tai jatkoajalla lämärillä viivasta tms.
- Ja viimeksi tänään kaks kertaa peli jumittanut kokonaan.

Liekö tämä vain hävinneen katkeraa tilitystä mutta jotenkin tappiot ois helpompi hyväksyä kun ne johtus vaan itestäni...

Jos häviät yhdellä maalilla niin eiköhän se sinusta johdu? : D

Itse voisin myös listaa jatkaa, meinaa ohjain muuten olla seinällä kun käy ->

Saat ylivoiman, vastustaja purkaa kiekon omaan päätyysi, maalivahti suuressa viisaudessa menee hakemaan sen, ja tietysti se vastustaja nappaa sen >.> -> av maali vastustajalle on niiiiin ihanata.

Osaako joku muuten kertoa mistä se hirveä nosto lähtee mitä useat tekevät esim av:lla (kiekko lentää reilusti vaikkapa pleksejenkin yli)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos häviät yhdellä maalilla niin eiköhän se sinusta johdu? : D

Tottakai osa vastustajista on parempia ja sillon vika löytyy itestä.

...mutta turhan usein käy et vihu saa suurimman osan maaleistansa noista edellä mainitsemani listan seurauksista. Joskus jopa vastapuoli on laittanut viestin perään et oliko paljoki lagia tai et ei sen näinpäin pitäny mennä.

Ja joku muuten kirjotti et tietää suurinpiirtein ekassa erässä et voittaako pelin vai ei ja monesti tulee kyllä samanlainen fiilis.

En kuitenkaan jätä pelejä KOSKAAN kesken toisin kuin muutamat tämänkin palstan aktiivijäsenet...

Vielä loppuun et yleinen sanontahan on et 10% välineessä ja 90% miehessä ja toivoisin et näin myöskin olisi.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itellä on ollut oma änäri vaihtoreissulla 1,5 kuukautta, joten en ole pitkään aikaan päässyt änäriä pelaamaan.. En tiedä mitä päivityksiä tähän on tuossa välissä tullut, mutta mitä silloin HUT:a pelasin, niin kyllä siinä ihmeellisesti vaihteli pelin sisällä se "momentum". Lasimestarin lista ei yllätä itseäni ollenkaan, melkein kaikki samat jutut olen itsekin kokenut.. :(

Muistuu hyvin yksi peli mieleen, missä olin täysin vastaantulija ensimmäiset kaksi erää. Kahden erän aikana vastustaja vei meikäläistä ihan joka osa-alueella: mun pelaajien luistimet oli tieten tehty lyijystä, kaksinkamppailut hävisin, kaikki mailannostot painuivat vastustajan pelaajien leukaperiin vaikka kuinka "hyvästä" paikasta nosti sitä --> 2 min, jne. Kuin ihmeen kaupalla tilanne oli kahden erän jälkeen "vain" 1-5. No, ilmeisesti virtuaalivalmentaja herätteli joukkuetta hyvin erätauolla, kun alkoi luistin liikkua eri malliin, maalivahti otti jotain kiinni ja jäähyllekään ei joutunut jokaisesta tönäisystä ja mailannostosta. Tuloksena se, että viimeisellä minuutilla isken pelin tasoihin ja kuittaan jatkoajalla 6-5 voiton. :rolleyes:

Pelissä on monesti nämä selvät vaiheet, että milloin pitää vain purra hammasta yhteen ja yrittää pitää lukemat vielä siedettävinä. Ikinä ei kuitenkaan kannata luovuttaa, sillä sen olen huomannut että jossain välissä tulee se "oma hetki", milloin menee 4/5 vedosta maaliin... :rolleyes:

Se ikävä puoli tuossa vain on, että välillä peli tuntuu päättävän, kummalle antaa voiton.. Ei tuo jatkoaikavoittokaan nyt niin hienolta tuntunut, kun vastustaja oli hieman parempi pelaamaan muutenkin.. (vaikka nyt osittain saikin hyvän karkumatkan muutenkin kuin omalla taidollaan, niin kuin itekki sain vikassa erässä..) En vain ymmärrä sitä, että miksi joka pelissä pitää tulla se vaihe, että maalivahti imee tyyliin 3/5 vetoa sisään, ja yhtäkkiä taas näyttää niinkö siinä maalikehikon välissä olisi pleksi takana eikä mikään mene sisään..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli pelattu yks päivä sellasta heppua vastaan kun tomiylonen13 tai vastaava peliä minuutti jäljel johdin 2-1 45 sek jäljel ja pääsin yksin läpi ja tein 3-1 maalin niin oho ku kaveri lähti menee. tänää ei ees uskaltanu lähtee pelaa mua vastaan. Aika vaikeeta varmaan kaveril löytää vastustajia jollei lähe ikin pelailee niit vastaa kelle on kerran hävinny :D Itseäni ei haittaa jos joku lopettaa kesken kun voittohan siitä aina napsahtaa mutta ihan vaan varotuksen sanana kun kaikki ei halua tämmösiä vastaan pelata ja en minäkään kyllä sitä ymmärrä miksi tarvii lähtee menemään kun 45 sek jäljel tai ylipäätänsä jos on tappiol. Kyllähän sen verran tarvii olla urheilu mieltä olla että osaa myös hävitä tiedän kyllä kokemuksesta että se ottaa päähän :D mutta itellä ei oo tapan häipyä tosin joskus ea päättää mun puolesta että peli loppuu mutta yleensä se tapahtuu kun olen voitolla :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En suosittele pelaamaan henkilöä nimeltä "b3lowski" vastaan... johdin 5-0 ja peliä oli jäljellä n.10sekuntia... kaverilla taisi hitsata kiinni kun tyylikkäästi luovutti!! Todella naurettavaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En suosittele pelaamaan henkilöä nimeltä "b3lowski" vastaan... johdin 5-0 ja peliä oli jäljellä n.10sekuntia... kaverilla taisi hitsata kiinni kun tyylikkäästi luovutti!! Todella naurettavaa..

Olen itsekin pelannut b3lowskia vastaan ja aina on ollut hyvät pelit ja ei oo kertakaan lopettanu kesken...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Dee je Zeta kiinnostaa molemmat. Miten ajattelit hinnotella? Onko UT?


Sori mut ne meni jo molemmat muut on kyl vielä jos on jotain kiinnostusta. Ja kaikki on UT
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olen itsekin pelannut b3lowskia vastaan ja aina on ollut hyvät pelit ja ei oo kertakaan lopettanu kesken...

Kiitos Stenis,MINÄ en lopeta koskaan kesken,kertooko jotakin se,että MINÄ olen juuri äsken tullut töistä,huomannut,että en pääse nettiiin sillä(ilmeisesti huolto menossa) ja kuullut murkkuikäiseltä julliltani,että on pelannut joukkueellani pelin,pelin,jonka ehdotin hänen jo eilen pelaavan puolestani,ja hävinneen sen.Sitä en tiennyt,että on lähtenyt luikkimaan.Joten puolestani pyydän anteeksi sitä.

Minä en tosiaankaan heitä pelejä kesken,olen saanut kymmeniä kertaa pahemminkin turpaani kuin tuo edellä mainittu. Huutelija taitaa olla pieni poika tyylistä päätellen,sen ymmärrän,että pannaan mustalle listalle jos jatkuvasti lähtee liitämään kun on häviöllä mutta en sitä, että mustamaalataan heti yhden kohdalle sattuneen lähdön jälkeen,ei ymmärrä.Se siitä.

btw,onko muilla network poikki?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eipä mee nallekarkit taas tasan... Saan rankkarin, siihe pikku kiihdytykset ja super tyylikkäät pikku kikat pääl ja ranteel yläpörsään niin et hellurei ja hellät tunteet ja hiljaisuus. Ei maalia, kiitos EA Its in the game:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Asia on harvinaisen kirkas !! Pahoittelen hieman aggressiivistä viestiäni !! Ärsytti vain koska 10 sek ennen loppua luovutus tapahtui.. Tiedän että olet hyvä pelaaja joten ihmettelinkin miten voitto tuli niin helpolla ;) b3lowski, pyydän anteeksi !! no hard feelings ? :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Asia on harvinaisen kirkas !! Pahoittelen hieman aggressiivistä viestiäni !! Ärsytti vain koska 10 sek ennen loppua luovutus tapahtui.. Tiedän että olet hyvä pelaaja joten ihmettelinkin miten voitto tuli niin helpolla ;) b3lowski, pyydän anteeksi !! no hard feelings ?

:D no ei todellakaan,kaikissa meissä asuu kuitenkin herrasmies,virman piikkiin.

Nyt alkoi parin päivän huikea talviloma joten lienee vaikea kuvitella mitä tekisi.No,toki aion pelatakkin.....

Pitäisi saada ostettua etullisesti Toews johon olen nyt niin perin ihastunut,pelaajana tietenkin. ;) Miten saisi ohjeistettua tuota ea:ta siitä,että tuo pokecheck on liian tehokas puolustuskeino tuollaisenaan?Young,älä vaivaudu :),sillä me muut kuolevaiset ei osata niin hyvin niitä sinun lättyjäsi.Sais ainakin jäähyjä mokomasta tulla enemmän.

Ai nii,Yankeri,tais sun feivöri tippua s/m-liigassa ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ostin Kovalchukin 600ea pucksilla sieltä vaihtokaupasta, ja kun yrittää lisätä sitä kokoonpanoon, niin sillä on ura ohi:mad::D Joku huijannut minua? Onko jollakin antaa ylimääräisiä änäri/hyvän -tason pelaajia?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ostin Kovalchukin 600ea pucksilla sieltä vaihtokaupasta, ja kun yrittää lisätä sitä kokoonpanoon, niin sillä on ura ohi:mad::D Joku huijannut minua? Onko jollakin antaa ylimääräisiä änäri/hyvän -tason pelaajia?

Se kantsii sillon tällön tsekata ostettavalt pelaajalt et sil on uraa jäljel ;)
 
Ylös Bottom