Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tänää taas oli standard pack 1750 pucksii. Ostin ite 3 pakettii, ja niiden harvinaiset kortit 25pelin sopimus ja 2x 35pelin sopimus. Sitte ku pelattiin kaverilla nii sieltähän tulee +5kaikki, granlund, j.staal, filatov ym. Että olipa taas hyvä tuuri
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

mihin aikaa? Ite missasin totaalisesti noi tarjouspakat.

Ja ihmettelin ite kanssa vähän tota maalivahti juttua, normaalisti varlamov tai fleury maalissa niin nyt oli mike smith tjsp. ovr 82 nii helähti 3 nollapeliä samantien verkkopelissä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Enää ei ookku joku 900 jälellä, menee aika vauhilla
 
Eikö online liigat ja EASHL jaksa muka innostaa enää? Ne ovat ikuisia pelimuotoja :) Tämä HUT ei tosin itteäni ole vieläkään lopullisesti kyllästyttänyt :) Kun joukkue on omannäköinen niin jaksaa aina innostaa,
Noo mä oon mun viimeaikojen vähäiset pelit pelannu just normi 1vs1-online pelejä. Sitä on tällä hetkellä sen verran kiireistäkin näin muuten, että sekin on vienyt ajatukset aikalailla nhl:stä pois. Ja noi liigat vaatii kans aina vähän aikaa. Mutta niin kuin sanoin, niin parit kolme vuotta tiivistä pelaamista, niin välillä tulee fiilis, että kunnon tauko on paikallaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Juu, kävin poimimas joku 7-8 pakkaa eikä sieltä muuta hyvää tullu kuin Lidström. Tais olla enää 2200 pakkaa jäljellä.

Nyt mäki ehin poimii varmaa sen 6-8 pakkaa alejumboja. Parhaimpina tuli Parise, J.Eberle, D.Alfredsson ja B.Little + kehityskortteja.

Eli siis ei mitään kummempia. Nii nopeesti loppu ettei ehtiny ostaa enää lisää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itekki poimin muutamat pakat sieltä ja Z.Chara ja A.Kopitar ainoot mitkä mielee jäi..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Heh! Dallasin hyökkääjällä T. Wandellilla on punainen maila. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos jollain on Minnesotan pelaajia UT:na 7 tai alle sopimuksella ni voisin ostaa pois..

Nämä pelaajat vielä minnesotasta tarviin:
Hyökkääjät:
Bouchard
Latendresse
Brodziak
Havlat
Kobasew
Clutterbuck

Pakit:
Schultz
Burns
Barker

Mutta siis vain kehittämättömät, UT ja 7 tai alle sopparilliset.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

mulla ois suoraan pakasta vedetty Brent Burns, jota en tarviis ite.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikö kukaan enään pelaa HUT:ia?

Nyt kun oon ehkä viimeisen parin viikon aikana (joskus iltakuuden ja ysin välillä) koittanut etsiä peliseuraa, niin eipä tunnu löytyvän: Vastustajia ei löydy.

Tälläkin hetkellä oon etsinyt seuraa varmaan 20 min tuloksetta. Aina välillä joku käy pelipaitoja kattomassa ja sitten poistuu.

Taisin kyllä pari viikkoa sitten räpeltää jotain reitittimen asetuksissa, voisikohan niillä olla merkitystä? Vai onko muilla tullut samoja ongelmia viime aikoina?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jälleen 2500 kiekon jumbopakkoja kaupassa. Reilut 2470 enää jäljellä, joten pitäkää kiirettä jos haluutte saada pakkoja.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jälleen 2500 kiekon jumbopakkoja kaupassa. Reilut 2470 enää jäljellä, joten pitäkää kiirettä jos haluutte saada pakkoja.

No taas meni ohi, kyll se vika on pleikassa olin pelaamassa just tona aikana eikä siel mitään näkyny
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jälleen 2500 kiekon jumbopakkoja kaupassa. Reilut 2470 enää jäljellä, joten pitäkää kiirettä jos haluutte saada pakkoja.

Kolmen päivän sisällä nyt ollu 3 kertaa näitä alejumbopakkoi kaupan eilen yöllä niitä nimittäin oli myös. Kyllähän niitä on voinut olla ennemmänkin mutta nuo on nyt sattunut osumaan kohdalle.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Crosby.

Kiitos sitkeyteni ja kituuttamiseni,loppui se köyhyys. :)
 
Ylös Bottom