Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On nää playoffit sitten mukavia. Voitin neljä ottelua ja silti olin ensimmäisellä portaalla. Sitten tietysti viidennen ottelun hävisin 8-7 jatkoajalla jollekin hermoheikolle suomalaiselle![]()
Haussa Getzlaf ja/tai Perry, vaihdossa voin antaa koskemattoman Dubinskyn ja Wardin puoliksi sekä käytetyn Iginlan.
Edit. Siis Cam Ward koskematon ja Iginla puoliksi käytetty.
tietääkö kukaan järkevää selitystä seuraavaan: HUTtia en voi pelata, koska juurikun olen pääsemässä peliin "yhteys muihin pelaajiin katkeaa" sama pätee normi online peleissä. online rankkareita ja haastamalla ystävän voi kyllä pelata mutta muuten ei? onko tää ongelma kaikilla vai pelkästää mulla? kiitos.
tietääkö kukaan järkevää selitystä seuraavaan: HUTtia en voi pelata, koska juurikun olen pääsemässä peliin "yhteys muihin pelaajiin katkeaa" sama pätee normi online peleissä. online rankkareita ja haastamalla ystävän voi kyllä pelata mutta muuten ei? onko tää ongelma kaikilla vai pelkästää mulla? kiitos.
Paljon kehtaisin pytää P.K. Subbanista, jonka kokonaisuus 97 ( LUI 99, LAU 99, KÄD 99, TKL 99, PUO 94) ja sopimusta 43 ja uraa on subbanin maksimi eli 110. Palkka on alhainen eli 1220.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Bäckström (95), Green (95) Ja E. Johnson (95) saat vaihdossa?
On se hienoa nykyään pelata. Kaikilla huitomishack käytössä. On se niin kivaa yrittää pelata kiekkoa, kun kaverin ei tarvi painaa kun R1 ja kiekko hallussa. Voi ***** *****.
Laitoin juuri EA:lle valituksen noista huutokaupasta ostettujen korttien katoamisista.Itsellänihän on huitomishack päällä 24/7Toimii niin että laitoin teipinpalan R1 napin päälle.
Kysymys.
Tarjosin kortista ja voitinkin kaupan. kun menin sinne "tarjottuihin"(en muista nimeä) kortteihin, josta näkee onko kaupan voittanut vai hävinnyt.
Painoinkin sitten vahingossa ympyrää ja kun palasin niin kortti oli hävinnyt. Olin siis voittanut sen kaupan.
Enään ei korttia löydy mistäänMistä helvetistä saan sen kortin takaisin?
Laitoin juuri EA:lle valituksen noista huutokaupasta ostettujen korttien katoamisista.
Lisätään vielä, että EA:lta vastasivat vian olevan Sonyn storen puolella, joten laitoin valituksen menemään Nordisk Filmille, ja englanniksi vielä PSN:n vikailmoituksen.
Laitoin juuri EA:lle valituksen noista huutokaupasta ostettujen korttien katoamisista.
Lisätään vielä, että EA:lta vastasivat vian olevan Sonyn storen puolella, joten laitoin valituksen menemään Nordisk Filmille, ja englanniksi vielä PSN:n vikailmoituksen.