Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä jo luulin, että me käsiteltiin tää jo loppuun. Kyllähän sä ne 3 maalia (ne siniviivavedot) teit tuurilla, mitä sä nyt tuskin voit kieltää. Ja mä kun vielä nousin 4-0:sta tasoihin, enkä edes millään tuurimaaleilla, eikä sun oma maalikaan mitään "tuuria" ollut, koska ite sen sinne tähtäsit. Mutta se siitä.
Ja asiaan. Buffalolta irtois vaihdossa ainakin nämä:
Boyes 83 (sniper)
Connolly 82 (playmaker)
Ehdotuksia tulemaan. Mieluiten ottaisin leftin hyökkääjiä (toki myös rightin), ja vaihtoja voi ehdottaa muistakin pelaajista.
Edit. lisätään tuohon vielä Stafford (oliko ny 82 kok). Eli näistä kolmesta mieluiten heti tarjouksia tulemaan.
Olisiko jotain ottamaan liigassa pelejä?
Big Joe ja Marleau lähtökuopissa, saa ehdotella vaihtoja.
Big Joe ja Marleau lähtökuopissa, saa ehdotella vaihtoja.
Marleu kiinnostaa mahdollisesti, vilkaise pelaajiani ja kerro ketkä kiinnostavat? Tuolla olisi mm. Richars 88. Ja jos edes yrität ehdottaa Grabneria osana kauppaa, niin ei kyllä halvalla lähde se yksittäinen äijä, muut ovat vapaata riistaa.
Mulle taas maistuis sentteri, joten Jumbo kiinnostais. Kato multakin pelaajat läpi, että onko siellä ketään että edes harkitsisit kauppaa.
Myynnissä nyt:
Malkin kok 92
Lidström kok 87
Staal kok 85
Kennedy kok 81
Staal ja Kennedy voivat lähteä yksinään, muuten lähtee pakettina. Vähän huonompaa pakkia hakisin Lidströmistä ja hyökkejä sitten vähän parempia. Toki voi muitakin pelaajia lähteä joukkueesta.
Nyt tilttas mun ja koirran peli, kuva jäätyy ja yläkulmassa lukee vaan odota hetki. Ei voi olla ainakaan minun lagista kyse, koska netti on hyvä eikä lagaa melkein koskaan...
Olin johdolla, joten meneekö tämä niin, että häviöllä ollut lähtee? (lopeta peli/sammuta järjestelmä) Vai miten?
Se ei ole netistä kiinni tuo, se vain tilttaa, yleensä johtaa kun pelin pausettaa. Ja mitä lopputulokseen tulee, se riippuu siitä paljon on peliaikaa, ja momentumista jne, mutta yleensä on FP, että hävöllä ollut lähtee. Mutta en osaa sanoa kun en ole teidän peliä katsonut
Itseä ainakin Ennis kiinnostaisi, ja täältäpäin löytyisi mm. Statsny, Fleichman, Hejduk jne jne, laittelen vaikka ps3 puolella lisää tarjousta.
Järjestäjälle sellainen kysymys, että kuinka monta joukkuetta pääsee pudotuspeleihin?
Ja jos joukkueet päätyvät tasapisteisiin, niin miten sijoitukset määräytyvät?
Toki sarjaa on vielä paljon pelaamatta, mutta kyllä nämä asiat on hyvä selvittää ajoissa, ettei sitten sääntöjä tarvitse muuttaa " oman tilanteen " mukaan.