Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Jos joku on aikaisin hereillä niin saa haastaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mä jo luulin, että me käsiteltiin tää jo loppuun. Kyllähän sä ne 3 maalia (ne siniviivavedot) teit tuurilla, mitä sä nyt tuskin voit kieltää. Ja mä kun vielä nousin 4-0:sta tasoihin, enkä edes millään tuurimaaleilla, eikä sun oma maalikaan mitään "tuuria" ollut, koska ite sen sinne tähtäsit.:cool: Mutta se siitä.

Ja asiaan. Buffalolta irtois vaihdossa ainakin nämä:
Boyes 83 (sniper)
Connolly 82 (playmaker)

Ehdotuksia tulemaan. Mieluiten ottaisin leftin hyökkääjiä (toki myös rightin), ja vaihtoja voi ehdottaa muistakin pelaajista.

Edit. lisätään tuohon vielä Stafford (oliko ny 82 kok). Eli näistä kolmesta mieluiten heti tarjouksia tulemaan.

Itseä ainakin Ennis kiinnostaisi, ja täältäpäin löytyisi mm. Statsny, Fleichman, Hejduk jne jne, laittelen vaikka ps3 puolella lisää tarjousta.

Olisiko jotain ottamaan liigassa pelejä?

Kohtalaisesti lähtenyt rullaa kausi..

Kauden kohokohta:---------------------------------------------------------------------------->
Gendik kaatu nätisti..

Big Joe ja Marleau lähtökuopissa, saa ehdotella vaihtoja.

edit. vaihtoja hyökkääjiin. Girouxista saa myös tarjota.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Big Joe ja Marleau lähtökuopissa, saa ehdotella vaihtoja.

Marleu kiinnostaa mahdollisesti, vilkaise pelaajiani ja kerro ketkä kiinnostavat? Tuolla olisi mm. Richars 88. Ja jos edes yrität ehdottaa Grabneria osana kauppaa, niin ei kyllä halvalla lähde se yksittäinen äijä, muut ovat vapaata riistaa.

Marleu kiinnostaa mahdollisesti, vilkaise pelaajiani ja kerro ketkä kiinnostavat? Tuolla olisi mm. Richars 88. Ja jos edes yrität ehdottaa Grabneria osana kauppaa, niin ei kyllä halvalla lähde se yksittäinen äijä, muut ovat vapaata riistaa.

Mulle taas maistuis sentteri, joten Jumbo kiinnostais. Kato multakin pelaajat läpi, että onko siellä ketään että edes harkitsisit kauppaa.

Eipä teiltä nyt löydy kiinnostavia kavereita kummaltakaan.

Myynnissä nyt:
Malkin kok 92
Lidström kok 87
Staal kok 85
Kennedy kok 81

Staal ja Kennedy voivat lähteä yksinään, muuten lähtee pakettina. Vähän huonompaa pakkia hakisin Lidströmistä ja hyökkejä sitten vähän parempia. Toki voi muitakin pelaajia lähteä joukkueesta.

Myynnissä nyt:
Malkin kok 92
Lidström kok 87
Staal kok 85
Kennedy kok 81

Staal ja Kennedy voivat lähteä yksinään, muuten lähtee pakettina. Vähän huonompaa pakkia hakisin Lidströmistä ja hyökkejä sitten vähän parempia. Toki voi muitakin pelaajia lähteä joukkueesta.

Mistä meinaat repäistä paremman hyökkääjän kuin Malkin

Voi perse kun tuon ***** Gendlikin saavuttaminen runkosarjassa näyttää mahdottomalta :( Ei asiaa auta tuo ensimmäinen tappio alun jälkeen (Gendlikiä lasketa..) Julber0a vastaan JA:lla, kun tasoitus tulee Lehtosen rähmäilyn jälkeen 11 sekunttia ennen loppua :S No tavoite on voittaa sarja tehdyissä maaleissa :)

Mutta Brad Richards 88 ja Ericson 85 mahdollisesti myynnissä, jos ketään kiinnostaa :)

Nyt tilttas mun ja koirran peli, kuva jäätyy ja yläkulmassa lukee vaan odota hetki. Ei voi olla ainakaan minun lagista kyse, koska netti on hyvä eikä lagaa melkein koskaan...

Olin johdolla, joten meneekö tämä niin, että häviöllä ollut lähtee? (lopeta peli/sammuta järjestelmä) Vai miten?

Nyt tilttas mun ja koirran peli, kuva jäätyy ja yläkulmassa lukee vaan odota hetki. Ei voi olla ainakaan minun lagista kyse, koska netti on hyvä eikä lagaa melkein koskaan...

Olin johdolla, joten meneekö tämä niin, että häviöllä ollut lähtee? (lopeta peli/sammuta järjestelmä) Vai miten?

Se ei ole netistä kiinni tuo, se vain tilttaa, yleensä johtaa kun pelin pausettaa. Ja mitä lopputulokseen tulee, se riippuu siitä paljon on peliaikaa, ja momentumista jne, mutta yleensä on FP, että hävöllä ollut lähtee. Mutta en osaa sanoa kun en ole teidän peliä katsonut :)

Se ei ole netistä kiinni tuo, se vain tilttaa, yleensä johtaa kun pelin pausettaa. Ja mitä lopputulokseen tulee, se riippuu siitä paljon on peliaikaa, ja momentumista jne, mutta yleensä on FP, että hävöllä ollut lähtee. Mutta en osaa sanoa kun en ole teidän peliä katsonut :)

No koirra lähti jo, kiitokset hänelle reiluudesta.

Jos jotain kiinnostaa, niin meikäläinen saattais sittenkin olla valmis pistämään Bryzgalovin lihoiksi. Vastineeksi pitäis saada vähintään 82 veskari ja kovanluokan hyökkääjä. Eli mitään kolmoskentän työmyyrää ei kannata kauppaan sisällyttää, tuota massaa mulla on omasta takaa riittävästi. Sinänsä persiistä pistää yks parhaista maalivahdeistä kiertoon, mutta joukkue tarvii enemmän maalintekoa. Mielellään vielä sentteriä olis hakusessa.

Itseä ainakin Ennis kiinnostaisi, ja täältäpäin löytyisi mm. Statsny, Fleichman, Hejduk jne jne, laittelen vaikka ps3 puolella lisää tarjousta.

Pistin sulle pari tarjousta. Jos ei nappaa tai kiinnostaa joku muu niin laita PSN-viestiä.

En kyllä tiedä mitä pitäs tehdä tämän liigan kanssa ku joka peli lagaa mulla nyt.. kaks päivää ihan sairasta lagia! miten ihmeessä saan kuntoo tämän touhun..

Jaahas, Mikäli siis sinulla Loui Erikksoni lähdössä vaihtoon, niin minä miellään korjaan parempaan talteen :) Laittele vain tarjousehdotuksia :)

Ja nyt vaan kaikki, haasteita tulemaan seuraavan parintunnin ajan :)

Järjestäjälle sellainen kysymys, että kuinka monta joukkuetta pääsee pudotuspeleihin?
Ja jos joukkueet päätyvät tasapisteisiin, niin miten sijoitukset määräytyvät?

Toki sarjaa on vielä paljon pelaamatta, mutta kyllä nämä asiat on hyvä selvittää ajoissa, ettei sitten sääntöjä tarvitse muuttaa " oman tilanteen " mukaan.

Järjestäjälle sellainen kysymys, että kuinka monta joukkuetta pääsee pudotuspeleihin?
Ja jos joukkueet päätyvät tasapisteisiin, niin miten sijoitukset määräytyvät?

Toki sarjaa on vielä paljon pelaamatta, mutta kyllä nämä asiat on hyvä selvittää ajoissa, ettei sitten sääntöjä tarvitse muuttaa " oman tilanteen " mukaan.

16 parasta poffeihin. Ja tuosta tasapistejutusta en ole varma, taitaa olla maaliero? Viisampi voisi valistaa en muista kyseisiä tilanteita :)

Ylös Bottom