Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Jaahas, Mikäli siis sinulla Loui Erikksoni lähdössä vaihtoon, niin minä miellään korjaan parempaan talteen :) Laittele vain tarjousehdotuksia :)

Ja nyt vaan kaikki, haasteita tulemaan seuraavan parintunnin ajan :)

Joo, heh sulla on vaan nuo parhaat pelaajat pelinrakentajia joilla en tee mitään, ja Hejduk on rightin kaveri :)

Jätkät ny ois
Brodeur 88
White 82
Salvador 81
Elias 85
Zajac 84
Rolston 81

Vikkelämpää pakkia ja laituria tarttis
Veskaa jos tarvitte ni täältä lähtee väh 83 veskaan ja jtn kivaa

Jos jotain kiinnostaa, niin meikäläinen saattais sittenkin olla valmis pistämään Bryzgalovin lihoiksi. Vastineeksi pitäis saada vähintään 82 veskari ja kovanluokan hyökkääjä. Eli mitään kolmoskentän työmyyrää ei kannata kauppaan sisällyttää, tuota massaa mulla on omasta takaa riittävästi. Sinänsä persiistä pistää yks parhaista maalivahdeistä kiertoon, mutta joukkue tarvii enemmän maalintekoa. Mielellään vielä sentteriä olis hakusessa.

Mulla ois Niittymäki 82kok, hyökkääjistä vois lähteä Carter 84 ja Richards 88(tästä haluan jotain järkevää takasinpäin). Pronger 87 ois myös lähtökuopissa, voit koittaa vaikka kaupata eteenpäin jos ei sulla oo tarvetta.

Mulla ois Niittymäki 82kok, hyökkääjistä vois lähteä Carter 84 ja Richards 88(tästä haluan jotain järkevää takasinpäin). Pronger 87 ois myös lähtökuopissa, voit koittaa vaikka kaupata eteenpäin jos ei sulla oo tarvetta.

Hmm.. eli ei käy suoraan Bryzgalov -> Niitty ja Richards? Minkä kelpuuttaisit vielä kojooteilta jotta saatais Pronger kauppaan mukaan? :) esim. Bryzgalov ja Vrbata -> Niitty, Carter ja Pronger? Doan on ainoa joka ei meikäläiseltä liiku mihinkään.

Tuun huomenna jossain vaiheessa pelaileen niin katellaan sitten tarkemmin :)

Niin ja surullista kyllä, mutta Marko Kiprusoff taitais olla vahvistus mun puolustukselle! Joten kyllä on pakeille käyttöä.

Tiedoite

Eli sellainen tiedotusasia. Mikäli joku pelaaja pelaa Jontte89:ä vastaan ja huomaa lagia, joka tekee pelistä vaikeaa jnejne. ja tietää ettei johdu itsestä, ilmoittaa foorumille. Annetaan kenkää sitten suoraan ilman kyselyitä. Jossain menee raja tuon lagaamisenkin kanssa, tahmaamisen sun muun voi ymmärtää, mutta kyseinen äijä lagas pahemmin kuin se peelo siellä 12 pelaajan turnauksessa tai juha96, jolle suutuin jo aikaisemmin. Jontte89 olet hieno mies. Parasta taisi olla se kun otin maalivahtia protestiksi pois tuota sen ***** lagaamista vastaan jätkä teki maaleja aivan muna pystyssä. Ja anteeksi kielenkäyttö, mutta jossain menee vain tuo raja lagaamisen kanssa, pohja se minunkin säkissä on.

EDIT: Ja tuo ei siis ollut EA:n tahmaamista, sillä lagi alkoi oudosti toiseen erään. Kumma juttu.

Tiedoite

Eli sellainen tiedotusasia. Mikäli joku pelaaja pelaa Jontte89:ä vastaan ja huomaa lagia, joka tekee pelistä vaikeaa jnejne. ja tietää ettei johdu itsestä, ilmoittaa foorumille. Annetaan kenkää sitten suoraan ilman kyselyitä. Jossain menee raja tuon lagaamisenkin kanssa, tahmaamisen sun muun voi ymmärtää, mutta kyseinen äijä lagas pahemmin kuin se peelo siellä 12 pelaajan turnauksessa tai juha96, jolle suutuin jo aikaisemmin. Jontte89 olet hieno mies. Parasta taisi olla se kun otin maalivahtia protestiksi pois tuota sen ***** lagaamista vastaan jätkä teki maaleja aivan muna pystyssä. Ja anteeksi kielenkäyttö, mutta jossain menee vain tuo raja lagaamisen kanssa, pohja se minunkin säkissä on.

EDIT: Ja tuo ei siis ollut EA:n tahmaamista, sillä lagi alkoi oudosti toiseen erään. Kumma juttu.

Yhteinen keskeytys on keksitty? Btw meillä oli hieman lagi ongelmia Jonten kanssa myös, joka alkoi 2.erässä ja minä olin hosti.

Tiedoite

Hoho, olin just kirjottamassa että mitäs se sere on ottanu nokkaan 15-1 :D Mutta kuitenkin sen verran tohon jontte89:n lagiin, että kyllä mies itse varmaan tietää, että sillä lagaa nää liigapelit. Joten on sit varmaan turhaa tulla pilaamaan muiden pelejä? Toisaalta jos lagi alkoi tällä kertaa vasta toisessa erässä, niin jontella ei ollut osuutta asiaan?. Ja taas todella kypsää touhua ottaa se maalivahti sitten pois kun on lagia tarjolla, kestä kuin mies ja valittele pelin jälkeen täällä forumilla, mutta pelin voi pelata aina loppuun. Nyt tossa komeilee 15-1 lukemat ja mä naureskelen täällä.

Yhteinen keskeytys on keksitty? Btw meillä oli hieman lagi ongelmia Jonten kanssa myös, joka alkoi 2.erässä ja minä olin hosti. Ealla muutenkin paskat serverit.

Muuten kyllä, mutta se oli mennyt jo johtoon, joten tuo yhteiskeskeytys olisi mennyt ''pelkuruuden'' puolelle hänen mukaansa. Ja hänen lähettämänsä PSN viesti jossa kehui hyviä pelejä tarkoittaa, ettei varmaan olisi edes huomannut lagaamista.

Muuten kyllä, mutta se oli mennyt jo johtoon, joten tuo yhteiskeskeytys olisi mennyt ''pelkuruuden'' puolelle hänen mukaansa. Ja hänen lähettämänsä PSN viesti jossa kehui hyviä pelejä tarkoittaa, ettei varmaan olisi edes huomannut lagaamista.

Ja et uskaltanut olla ''pelkuri''? Sarkasmi on keksitty.

Hoho, olin just kirjottamassa että mitäs se sere on ottanu nokkaan 15-1 :D Mutta kuitenkin sen verran tohon jontte89:n lagiin, että kyllä mies itse varmaan tietää, että sillä lagaa nää liigapelit. Joten on sit varmaan turhaa tulla pilaamaan muiden pelejä? Toisaalta jos lagi alkoi tällä kertaa vasta toisessa erässä, niin jontella ei ollut osuutta asiaan?. Ja taas todella kypsää touhua ottaa se maalivahti sitten pois kun on lagia tarjolla, kestä kuin mies ja valittele pelin jälkeen täällä forumilla, mutta pelin voi pelata aina loppuun. Nyt tossa komeilee 15-1 lukemat ja mä naureskelen täällä.

Ei varmastikaan kypsää, mutta olisitpa ollu edes minun kengissäni, toisessa erässä en päässyt enään edes alueelle kun pelaajat jäivät seisokelemaan siniviivalle. Ei siinä hirveästi tatsia voi saada ja jossain menee raja. En vain enää kestänyt tuota lagia ja siinä on paha mitenkään pelailla kun pelaajat tekevät liikkeensä sekunnin viiveellä ja eivät tottele ohjausta. EA:n kanssa on ongelmia on se on selvää, mutta tuo ei ollut kyllä sellaista ''EA-lagaamista''. Ja jos aletaan puhumaan, että minä olisin syyllinen niin mainostetaan nyt siten, että asun tällä hetkellä yksin, ja pelaan tuolla welhon 200M netillä ja kone ei ollu netissä, torrenteista puhumattakaan.

Ja et uskaltanut olla ''pelkuri''? Sarkasmi on keksitty.

No tuossa Mifoni mm. kitisi mulle kun peli oli 0-0 ja peli lagasi kun menin omalle alueelle ja vedin tarkoituksella kiekon katsomoon, että saisin tauon. Laitoin yhteisen lopetuksen, mutta se hylättiin. Sain viestin ''Heti ollaan lopettamassa kun mä sain YV:n''. Mitäköhän olisi käynyt jos olisi tehnyt maalin. Ensimmäisessä pelissä häntä vastaan lagasi myös, mutta jätkä TEKI maalin. Se johti siihen, että minun piti tehdä tasoitus, jotta voisimme lopttaa, ettei tule tuollaista kitkua.. Ei tuossa mitään, mutta tuon takia en tässäkään pelissä lopettanut kun pelissä oli jo nähty maaleja ja tasoihin ei ehtinyt tuolla lagilla.

Mulla ja jontella lagas ainakin viimeks kun yritettiin, mutta kunnon lagi alkoi vasta jossain ekan erän lopussa. Olin jo 3-1 johdossa, mutta oli pakko kuitenkin pyytää yhteistä lopetusta. Jonten kanssa sovittiin sitten että antaa mulle 2 maalia eteen enspeliin, joten mikä ongelma tuossa? Voittehan ottaa säännöksi että yhteisen lopetuksen jälkeen enspeliin pitää antaa se määrä maaleja eteen, kun on ollut johdossa/häviöllä.

Mulla ja jontella lagas ainakin viimeks kun yritettiin, mutta kunnon lagi alkoi vasta jossain ekan erän lopussa. Olin jo 3-1 johdossa, mutta oli pakko kuitenkin pyytää yhteistä lopetusta. Jonten kanssa sovittiin sitten että antaa mulle 2 maalia eteen enspeliin, joten mikä ongelma tuossa? Voittehan ottaa säännöksi että yhteisen lopetuksen jälkeen enspeliin pitää antaa se määrä maaleja eteen, kun on ollut johdossa/häviöllä.

Ylpeys, ettei voi ''luovuttaa'' kun on häviöllä. Kuulostaa tyhmältä, mutta täällä ei ole ketään, joka olisi lopettanyt yhteisesti minun kanssani kun minä olen ollut häviöllä. Ei ole rationaalista ajattelua, se on vain alintajunnassa, ettei lopeta yhteisesti, koska pelkää vastapuolen itkua. Hauskinta oli kuitenkin, että ensimmäinen peli oli vielä pelattavaa, normaalia pikku tahmaa. Nyt meni sitten tällaiseksi.

Joopa juuh mulla alkanu vasta eilen noi lagit ja just tässä illan mittaa saanu sen kuntoo taas.. ei mulla lagannu nyt näissä ihan yö peleissä mitä olen pelannut ollenkaan!! Paitsi justiinsa kun pelaa vieraissa niin siinä on sitä tahmeaa lagia aina.

Ei mulla lagannu sua vastaa Jaahas ollenkaan paitsi juuri siinä vieras pelissä nyt oli ne omansa..
Jos sulla nii kovasti lagas nih mikset pistäny sitä yhteistä loptusta pelii.. ja toi sun pelleily oli kyllä aika ylimenevää kanssa. sitten ku heitän kommentin upeeta nih sit aletaa joh uhkailee potkuilla, et seuraavasta lentää äijä pihalle :D vakavaa tää online kiekko :D:D
Ja en voi ymmärtää mistä se yhtäkkii lagi muka alkaa ku olen vain ps3 netissä ei tietokonettakaan käytössä ollenkaa ku pelailen ps3!!

Hmm.. eli ei käy suoraan Bryzgalov -> Niitty ja Richards? Minkä kelpuuttaisit vielä kojooteilta jotta saatais Pronger kauppaan mukaan? :) esim. Bryzgalov ja Vrbata -> Niitty, Carter ja Pronger? Doan on ainoa joka ei meikäläiseltä liiku mihinkään.

Tuun huomenna jossain vaiheessa pelaileen niin katellaan sitten tarkemmin :)

Niin ja surullista kyllä, mutta Marko Kiprusoff taitais olla vahvistus mun puolustukselle! Joten kyllä on pakeille käyttöä.

Bryzgalov, Vrbata, Morris, Belanger <-> Niittymäki, Carter, Pronger, Lapierre/Carcillo?

Tiedoite

No kuka viskeli sitä kiekkoa katsomoon muna pystyssä mikä hemmetin järki siinä on..
Tälläsis liigoissa oli ennen sellanen sääntö että ajanpeluu kielletty.. nih jätkä voitti aina alotuksen ja kiekko katsomoon oujeee.. sitä jatku vaan kokooo ajan koko 3erän melkee no vikasta 10min lähti ainakin se touhu

No kuka viskeli sitä kiekkoa katsomoon muna pystyssä mikä hemmetin järki siinä on..
Tälläsis liigoissa oli ennen sellanen sääntö että ajanpeluu kielletty.. nih jätkä voitti aina alotuksen ja kiekko katsomoon oujeee.. sitä jatku vaan kokooo ajan koko 3erän melkee no vikasta 10min lähti ainakin se touhu

Tahallinen lagaaminenko on sallittua? Tuolla on sun postaus missä ihmettelet lagiasi kahteen otteeseen, muiden postauksista puhumattakaan, eli lienee selvää että olit syyllinen tuohon. Mua vituttaa se, että pelaaja lagaa ja pelaa muna pystyssä huomaamatta mitään samalla kun se parempi vastustaja ei pysty nousemaan edes alueelta ulos kun lagaa niin pirusti. Ja mitä tuohon katsomoon viskelyyn tulee, kun jostain tulee mitta täyteen, niin siinä ei rationaalisesti ajatella, turhaa sä siellä pyhistelet. Ja mielestäni on naurettavaa vielä tulla kehumaan PSN viestissä ''upeeta'' ja ''hyvät pelit oli'' tuollaisen jälkeen :D Ja sovittiin tuosta kikkimisestä donkamenin kanssa, ei ole mielivaltaista paskaa. Ja se, että olen TJ:nä tuolla johti myös siihen, etten voinut kikkiä sua suoraan pois, koska tulee taas syytöksiä siitä kuinka vedän kotiinpäin. Eli jos tulee valituksia sinusta voin hyvillä mielin potkia lagaamaan arvopelehin muiden iloksi <3 :)

EDIT. Ja tosiaan ei tämä vakavaa ole, mutta edelleen jossain menee raja myös leikkipeleissä. Tuskin säkään riemusta hypit jos esimerkkinä pelailet ihan mitä tahansa ja sinulle kävisi, että toinen osapuoli pilaa pelit lagaamisen vuoksi. Jokaisella asialla on syy-seuraus -suhde.

Tahallinen lagaaminenko on sallittua? Tuolla on sun postaus missä ihmettelet lagiasi kahteen otteeseen, muiden postauksista puhumattakaan, eli lienee selvää että olit syyllinen tuohon. Mua vituttaa se, että pelaaja lagaa ja pelaa muna pystyssä huomaamatta mitään samalla kun se parempi vastustaja ei pysty nousemaan edes alueelta ulos kun lagaa niin pirusti. Ja mitä tuohon katsomoon viskelyyn tulee, kun jostain tulee mitta täyteen, niin siinä ei rationaalisesti ajatella, turhaa sä siellä pyhistelet. Ja mielestäni on naurettavaa vielä tulla kehumaan PSN viestissä ''upeeta'' ja ''hyvät pelit oli'' tuollaisen jälkeen :D Ja sovittiin tuosta kikkimisestä donkamenin kanssa, ei ole mielivaltaista paskaa. Ja se, että olen TJ:nä tuolla johti myös siihen, etten voinut kikkiä sua suoraan pois, koska tulee taas syytöksiä siitä kuinka vedän kotiinpäin. Eli jos tulee valituksia sinusta voin hyvillä mielin potkia lagaamaan arvopelehin muiden iloksi <3 :)

EDIT. Ja tosiaan ei tämä vakavaa ole, mutta edelleen jossain menee raja myös leikkipeleissä. Tuskin säkään riemusta hypit jos esimerkkinä pelailet ihan mitä tahansa ja sinulle kävisi, että toinen osapuoli pilaa pelit lagaamisen vuoksi. Jokaisella asialla on syy-seuraus -suhde.

Lopuksi tähän juttuun Jaahas sinä olet syypää koko sotkuun, kun et uskaltanut pyytää yhteistä lopetusta. Jos joku on niin spede ettei hyväksy yhteistä lopetusta niin ansaitsee kickkiä liigasta.
Minä en kommentoi koko paskaa enää mitenkään.

Lopuksi tähän juttuun Jaahas sinä olet syypää koko sotkuun, kun et uskaltanut pyytää yhteistä lopetusta. Jos joku on niin spede ettei hyväksy yhteistä lopetusta niin ansaitsee kickkiä liigasta.
Minä en kommentoi koko paskaa enää mitenkään.

No tavallaan on mielestäni myös epäoikeuden mukaista jos joku lagin avulle tekee ne pari maalia jos ymmärrät mitä tarkoitan. Sen jälkeen on mielestäni naurettavaa pyytää yhteistä lopetusta ja aloittaa uusi peli kun joku on epärehellisyyden avulla saavuttanut johdon. Ei mulla muuta.

Ylös Bottom