Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No tuossa Mifoni mm. kitisi mulle kun peli oli 0-0 ja peli lagasi kun menin omalle alueelle ja vedin tarkoituksella kiekon katsomoon, että saisin tauon. Laitoin yhteisen lopetuksen, mutta se hylättiin. Sain viestin ''Heti ollaan lopettamassa kun mä sain YV:n''. Mitäköhän olisi käynyt jos olisi tehnyt maalin. Ensimmäisessä pelissä häntä vastaan lagasi myös, mutta jätkä TEKI maalin. Se johti siihen, että minun piti tehdä tasoitus, jotta voisimme lopttaa, ettei tule tuollaista kitkua.. Ei tuossa mitään, mutta tuon takia en tässäkään pelissä lopettanut kun pelissä oli jo nähty maaleja ja tasoihin ei ehtinyt tuolla lagilla.
Osoitan vaan oman tyhmyyteni, kun edes viitsin vastata tähän, mutta alkoi vaan niin ketuttaa toi sun toimintasi. Mulle toi koko episodi oli niin mitätön, ettei ollut minkäänlaista ajatusta tuoda sitä täällä julki. Ja mielestäni ihan sovittiin, että kokeillaan toisena päivänä uudestaan, mutta sun piti tulla täällä kertomaan mun "kitinästä".
Ensinnäkin, en hylännyt yhteistä lopetusta, vaan kirjoitin viestiä sulle, aika vaan loppui kesken. Toiseksi, jos itse haluan pelikatkon, laitan pitkän kiekon, enkä laita vastustajan painostuksesta kiekkoa omalta alueelta katsomaan, mikä oli samantasoinen virhe, minkä teit ekan pelin alkuun, kun pääsin 1-0 johtoon (kämmäsit tietenkin tahallasi, jotta saataisiin pelikatko, eikö?)
Kolmanneksi, kun mun YV alkoi ja näin ettet liikuta pelaajaa, aloin kirjoittaa sulle viestiä, niin siinä vaiheessa kyllä sitten lähdit kovasti hyökkäämään.
Ja toisessa pelissä mä näin, ja varmasti myös sä, jo alkuanimaatioiden aikana, ennen kuin kiekko putosi edes jäähän, että sekin peli tulee lagaamaan, mutta ehdotit silti lopetusta vasta sen "tahallisen" jäähyn jälkeen.
Ottaa vaan päähän toi sun jeesustelusi, kun koko ajan oot syyttämässä porukkaa huijaamisesta,epärehellisyydestä,epäreiluudesta, tahallisesta lagaamisesta ja ties mistä.
Ja kuitenkaan, et oo itse yhtään sen parempi.
Kuulumatta mitenkään koko liigaan ajattelin ilmoittaa että EA:lla ollut tänään ongelmia servujen kanssa. Ettei turhaan aleta vinkumaan ja potkimaan ketään pois.
EDIT: Kah, onhan täällä vinguttu jo vähän liikaakin
En kyllä tiedä mitä pitäs tehdä tämän liigan kanssa ku joka peli lagaa mulla nyt.. kaks päivää ihan sairasta lagia! miten ihmeessä saan kuntoo tämän touhun..
Mulla ja jontella lagas ainakin viimeks kun yritettiin, mutta kunnon lagi alkoi vasta jossain ekan erän lopussa.
Btw meillä oli hieman lagi ongelmia Jonten kanssa myös, joka alkoi 2.erässä ja minä olin hosti.
Tänää netti seonnu vissii kokonaa.. Kun joka peli tänää kaamessa lagissa menty läpi!! HYHY onneks joitaki vastaa saatii yhteinen lopetus aikaan
Pahoittelut FINSeRelle lagista
Mikäli jonkun nettiyhteys on huonompi kuin toisen, toimiiko hän epärehellisesti yrittäessään pelata?
IMO tälläinen mustamaalaminen voitaisiin jättää kokonaan pois. Hoitakaa jälkipelit yv:nä...
Edit: Aika kyseenalaista käytöstä liigan TJ:ltä...
Kerro ylempien todisteiden valossa mitä MINÄ tein väärin? Olisitko sinä pelannut pelin mukisematta siinä lagissa (turhaa puhua kun et kokenut itse), kun tiedät toisen olevan syypää? Tuskin sä hiljaa olisit ollut siinä lagissa, siihen en usko minä ja tuskin sinäkään. Älä siis koita astua saappaisiini, kun et itse kuitenkaan niitä pystyisi handlaamaan.
Lopuksi tähän juttuun Jaahas sinä olet syypää koko sotkuun, kun et uskaltanut pyytää yhteistä lopetusta. Jos joku on niin spede ettei hyväksy yhteistä lopetusta niin ansaitsee kickkiä liigasta.Minä en kommentoi koko paskaa enää mitenkään.
Tahallinen lagaaminenko on sallittua? Tuolla on sun postaus missä ihmettelet lagiasi kahteen otteeseen, muiden postauksista puhumattakaan, eli lienee selvää että olit syyllinen tuohon. Mua vituttaa se, että pelaaja lagaa ja pelaa muna pystyssä huomaamatta mitään samalla kun se parempi vastustaja ei pysty nousemaan edes alueelta ulos kun lagaa niin pirusti. Ja mitä tuohon katsomoon viskelyyn tulee, kun jostain tulee mitta täyteen, niin siinä ei rationaalisesti ajatella, turhaa sä siellä pyhistelet. Ja mielestäni on naurettavaa vielä tulla kehumaan PSN viestissä ''upeeta'' ja ''hyvät pelit oli'' tuollaisen jälkeen Ja sovittiin tuosta kikkimisestä donkamenin kanssa, ei ole mielivaltaista paskaa. Ja se, että olen TJ:nä tuolla johti myös siihen, etten voinut kikkiä sua suoraan pois, koska tulee taas syytöksiä siitä kuinka vedän kotiinpäin. Eli jos tulee valituksia sinusta voin hyvillä mielin potkia lagaamaan arvopelehin muiden iloksi <3
EDIT. Ja tosiaan ei tämä vakavaa ole, mutta edelleen jossain menee raja myös leikkipeleissä. Tuskin säkään riemusta hypit jos esimerkkinä pelailet ihan mitä tahansa ja sinulle kävisi, että toinen osapuoli pilaa pelit lagaamisen vuoksi. Jokaisella asialla on syy-seuraus -suhde.
No ei nuo yhteiset lopetukset Jontelle kelvanneet, 3min ekasta lagierästä mennyt niin ei kelpaa yhteiset lopetukset <3
Ylpeys, ettei voi ''luovuttaa'' kun on häviöllä. Kuulostaa tyhmältä, mutta täällä ei ole ketään, joka olisi lopettanyt yhteisesti minun kanssani kun minä olen ollut häviöllä. Ei ole rationaalista ajattelua, se on vain alintajunnassa, ettei lopeta yhteisesti, koska pelkää vastapuolen itkua.
Olisin varmaan keskustellut asiasta jonkun TJ:n kanssa, enkä tullut foorumille vaatimaan "potkuja kyselemättä". Lisäksi EA on kuuluisa nettiongelmistaan, joten ihan kaikkea ei Jonten niskaan voi laittaa.
Voitit ~10 peliä putkeen, luulisi ettei yksi tappio sinne tänne hetkauta niin paljon, että siitä pitää 2sivua jauhaa paskaa.
Jotkut tehneet taas hienon kaupan ..
Knuble - Sharp
Semin - Kane
Ovechkin - Heatley
Ja eihän tuo kauppa nyt millään realistisuuden tasolla, ole "tasaväkinen", ja onkos ihan muutenvaan joukkueen vaihto sallittua? Kun ei paljon nappaa kun joukkueen paras 85kok, ja kukaan ei halua kyseisiä pelinrakentajia )
Knuble - Sharp
Semin - Kane
Ovechkin - Heatley
Ja eihän tuo kauppa nyt millään realistisuuden tasolla, ole "tasaväkinen", ja onkos ihan muutenvaan joukkueen vaihto sallittua? Kun ei paljon nappaa kun joukkueen paras 85kok, ja kukaan ei halua kyseisiä pelinrakentajia )
Knuble - Sharp
Semin - Kane
Ovechkin - Heatley