Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Mitäköhän ******. Et ole asioista kovinkaan selvillä sinäkään. Mitä sä kuvittelet? Lue viestini. Siellä oli ''messenger auki neuvottelua varten''. Luuletko, ettei asia ollut HETI Donkamenin tiedossa kun Jontte alkoi lagaamaan? Välittömästi ilmoitin hänelle tapauksesta ja selostin tilanteen lyhyesti, kuten aikaisemmissa tapauksissa KESKEN PELIN. Aika tiivistä yhteistyötä tuo on, eikä salaisuuksia ole. Ole hyvä ja tarkista ne ***** faktat ettet jauha, niinkuin mifoni, sitä kuuluisaa paskaa tietämättä taas mistään mitään. Kiitos.

EDIT. Ja tosiaan kyse ei ole häviämisestä, niitä tulee ja menee, play-off paikka on jo varma. Kyse on tuosta lagaamisesta, joka tekee pelistä tasan tarkkaan sen tarkoituksellisen hauskan vastakohdan.

Kenellä oli messenger auki??

Ja jos en ite händlää pelaa ite rightin kavereil nii hyvin nih voin viskata ne kuusee.. ja sain seminin pois mistä en pidä pätkääkään ja knuble kans.. ja ovie nyt jees mutta en vaah saanu mittää aikaa sillä nih hyvä et tuli uusia piristyksiä, sain sellasisia pelaajia millä osaan pelata.,, ja tuo kauppa on kyllä ihan tasanen, ehkä vähäsen häviän tai niin mutta kuhan omalle kohalle tuntuu hyvältä

Mulle olis ollu käyttä Ovechkinille :( Olisit saanu tilalle leftin Korpikosken. Kova tekemään hommia :rolleyes:

Mitäköhän ******. Et ole asioista kovinkaan selvillä sinäkään. Mitä sä kuvittelet? Lue viestini. Siellä oli ''messenger auki neuvottelua varten''. Luuletko, ettei asia ollut HETI Donkamenin tiedossa kun Jontte alkoi lagaamaan? Välittömästi ilmoitin hänelle tapauksesta ja selostin tilanteen lyhyesti, kuten aikaisemmissa tapauksissa KESKEN PELIN. Aika tiivistä yhteistyötä tuo on, eikä salaisuuksia ole. Ole hyvä ja tarkista ne ***** faktat ettet jauha, niinkuin mifoni, sitä kuuluisaa paskaa tietämättä taas mistään mitään. Kiitos.

Tulit silti vaatimaan "potkuja kyselemättä". Oliko kyseessä neuvottelujenne tulos?

Ei oikeastaan kinnosta edes, jokaisen vastaväitteen "kumoat" armottomalla mesoamisella ja uhoamisella.
:cool:

Onhan nuo tahmaukset ja lagaamiset ikävää tälläisen verkkoliigan suhteen ja olen niistä itsekkin saanut kärsiä riittävästi. Ei tää peli kuitenkaan niin vakavaa ole kuin mitä viimeiset pari sivua oon lukenut keskusteluja.

Oli sitten tahallinen tai tahaton lagi joka johtuu yhteydestä (ei ea:n tahmauksesta) niin pilaa pelinautinnon joten tälläiset mokkupelaajat on hyvä karsia liigasta pois.

Yhteyden laatuun ei vaikuta se onko netti 1M vai 100M, mikäli muissa laitteissa ei kaistaa käytetä. Olennaista on vasteaika (ping), jonka voi suuntaa antavasti testata täällä Pingtest.net - The Global Broadband Quality Test Itsellä tuokin näyttää päivisin ihan kelvollista lukemaa, mutta lopullisen varmuuden saa vain pingaamalla komentoriviltä omalle operaattorille.

Esimerkki:

->suorita->cmd->ping -t saunalahti.fi joka ruuhka-aikaan antaa välillä niinkin rumaa lukemaa että naapuria vastaan olisi pahempi viive kuin toimivalla yhteydellä austraalialaista vastaan.

Näin kesällä toimii suht ok päivisin kun ihmiset mökeillä eikä katso elisa viihteen kautta salkkareita sun muita, mutta on hyvin harvinaista että tuota viive ongelmaa esiintyy kaapeli- tai adsl-yhteyksissä.

En tiedä sitten mikä jontun tapauksessa sitten aiheutti lagia, mutta jos sitä ei saada loppumaan niin on varmaan silloin parempi jos ei pelaa?

EDIT: Se vielä että tuon pingin olisi hyvä pysytellä tasaisesti alle 25. jos esiintyy 50 hyppäyksiä niin se vaikuttaa peliin jo tuntuvasti ja jos on jotain tyyliin 200-300 (kuten itsellä joskus) niin peli on pelkkää diakuvaa ja puuroa.

Tulit silti vaatimaan "potkuja kyselemättä". Oliko kyseessä neuvottelujenne tulos?

Ei oikeastaan kinnosta edes, jokaisen vastaväitteen "kumoat" armottomalla mesoamisella ja uhoamisella.
:cool:

Kenties johtuu siitä, ettei sulla ole minkäänlaista perustelua, millä olisin tehnyt hommani väärin. Tuokin on taas kommentti ''syytökseni oikeita, vaikka niitä ei ole olemassa''. Jokainen syytös ammuttu alas ja yksikään niistä ei ollut muuta kun vitutusta aiheuttava kun ei tiedetä ja pädetään. Ole hyvä ja tuki suusi jos et ole perillä asioista, kuten et olekaan. Kiitos.

Seuraava joka jatkaa tuota asiatonta vinkumista ei pelaa ainakaan tässä verkkoliigassa. Koskee myös Jaahasta. Asioista voi keskustellu myös asialliseen sävyyn oli aihe mikä tahansa ihan jo siitä syystä että tämä liiga ei ole mitään elämää suurempaa vaan puhdasta hauskanpitoo ja tuosta kitinästä on hauskuus kaukana.

Varis84 potkittu kun ei mtn herrasta kuulu ja 0 peliä pelattuna.

Anaheim siis vapaa uudelle aktiiviselle pelaajalle!

Se on hyvä kun en tiedä itsekkään mikä aiheutti sitä minun lagia :) mutta siitä olen varma että kukaan muu tässä talossa ollut tällä netillä kun minä ainoastaan pleikkarilla. Miks aiheuttasisin lagia tahalleen kun itselläkin tökkii se ruutu sitten kivasti nih siinä ei todellakaa ole kiva pelailla, mielummin justiinsa lopettas pelin ja koko myöhemmin vaikka uusiks. Tämä ei ole ollenkaan vakavaa, hupia vain oikeen kunnolla.

Play the game... ei tässä mitään palkintoja jaella :D

Gagner vaihdossa 84-90kok keskushyökkääjään, vaihdon tasapainottamiseen voisin ottaa vaikka huonompaa pakkia ja antaa itse paremman.

Tuolla on antzu ihan verkkopuoli erikseen, ei täytetä tätä topiccia kaiken maailman paskalla.

Varis84 potkittu kun ei mtn herrasta kuulu ja 0 peliä pelattuna.

Anaheim siis vapaa uudelle aktiiviselle pelaajalle!

Taisi jo mennä tuo paikka? Yritin etsiä mutta ei löytynyt tätä liigaa, ilmeisesti ei näy haulla jos on täynnä?

Mikähä mahtaa olla ku viikot asun eri kaupungis taloyhtiön netil ni ei toimi ku osaa porukkaa vastaa pelit sit taas osaa vastaa ei voi pelata ees..?

Viikonloppusin oon kyl himas et siel toimii kaikkia vastaa normist

Ylös Bottom