Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mulla ei sinänsä edes ole väliä voittaako vai ei, mukava pelata jos sattuu olemaan tasasia pelejä ja rento meininki. Löysin rantein ennemmin kuin verenmaku suussa :)

Joo henkee ja vereen näitä pelejä pelataan, ehdottomasti :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hoidatko tän, ku ite oon töissä...

Moro Kaba,

Olen itse kans koko päivän menossa eli katellaan nää vaikka alkuviikosta pois alta !

Toisaalta siellä näytti olevan niin paljon tilaa eli kaikki varasijojen pelaajat mahtuisivat mukaan eli mun puolesta eikun mukaan vaan! Ottakaa vapaasti joukkue niistä mitä siellä on jäljellä! Kerrankin foorumia seuraavat ovat etusijalla :D Ilmoitelkaa tänne sitten mikä joukkue kenelläkin on ja lohko!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Liityin lohkoon 2 Hamiltonilla. Tosin jollain oli se jo. En tajunnut, että siellä voi valita samoja jengejä kahteen kertaan. Pitääkö vaihtaa vai onko sillä mitään väliä. Yhtä paskoja nuo näyttävät kaikki olevan. 3 voittoakin jo tahkosin ;-)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

vonRapids millo ehtis pelailla?? kohta muutto edes niin aika kortilla.. niin olis kiva pelata toi pois alta..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Divareissa on vielä tilaa!

Lohko I

Kyseiset pelaajat ovat menettäneet varatut paikkansa/joukkueensa:

9 pendez (Albany Devils)
11 Don_Aki (Binghampton Senators)
16 codeinkreative (Rockford IceHogs)
19 Temee93 (Syracuse Crunch)
20 jessemoi (Manchester Monarchs)

Lohkoon liittyneet:

sammug_84 Albany Devils
koi-83 Manchester Monarchs
basbar89 Oklahoma City Barons
vilhurtti Rockford IceHogs
Atolmorf Binghampton Senators

Lohko I on siis vielä 1 vapaa paikka!!!

Vapaat Joukkueet:

Syracuse Crunch
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Divareissa on vielä tilaa!

Lohko II

Kyseiset pelaajat ovat menettäneet varatut paikkansa/joukkueensa:

11 Northerni (Housten Aeros)
17 Juhappp (Norfolk Admirals)
29 Kalukki (Worcester Sharks)

Lohkoon liittyneet:

AAleksii Worcester Sharks
Pottic Houston Aeros
Requn Norfolk Admirals


Lohko II on vielä 1 vapaa paikka!

Vapaat Joukkueet:

Oklahoma City Barons
(uusi joukkue)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

mä osallistun Lohko 1:een joukkueella Binghampton Senators

Heti tänään illalla voi haastaa
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

CHICAGO TRIBUNE

Blackhawks kriisissä!

Alkanut kausi on lähtenyt todella alavireisesti Blackhawksien kannalta. Yksi voitto vasta, sekin jatkoajalla. Pudotuspelipaikka jää haaveeksi, jos ei ihmeitä tapahdu.

Maalinteko takkuaa, mm. viime ottelussa Flyersia vastaan laukauksia pitkälti yli 30 ja 0 maalia. Vastustaja sai yhden paikan ja vei voiton 1-0.

Jos maalinteko on ollut tuskaa, ei sen paremmin ole puolustuskaan pelannut. Vastustaja pääsee liian helpolla maalintekopaikkoihin. Blue Jackets ja Coyotes latoivat 7 maalia puolustuksen ja maalivahtipelin sekoilun takia. Tästä pelaajien motivaatio laski niin paljon, että joukkue oli pakotettu pitämään viikon mittainen harjoittelutauko.

Olisiko aika tehdä muutoksia kokoonpanoon, sekoittaa ketjuja ja vaihtaa taktiikoita?
GM on kovan paikan edessä. Tulos tai ulos!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Maalinteko takkuaa, mm. viime ottelussa Flyersia vastaan laukauksia pitkälti yli 30 ja 0 maalia. Vastustaja sai yhden paikan ja vei voiton 1-0.

Sen verran täytyy korjata että,
Muistaakseni mulla oli rankkari ja ainakin pari läpiajoo tuon yhen paikan lisäks.
Jäähyt tuli kaikki mulle, joka oli käsittämätöntä!! ja pääsit myllyttää yv:tä ja sitä kautta sait paljon laukauksia. Oisit kyllä ainakin yhen maalin ansainnut.
Olin aika hukassa, jotenkin nämä liigamatsit tuntuu ihan eriltä kuin HUT matsit.
Mielestäni HUTISSA peli on nopeampaa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Liitytty lohko 2:een joukkueella Norfolk Admirals
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ja mua vastaan pelanneet voivat pitää mua paskana, mutta itsellä ainakin on käsittämättömiä ongelmia ollut syöttöjen kanssa. Ne omat AHL-kaverit eivät varsinkaan saa syöttöjä kiinni, jos se paljon puhuttu "momentum" on pikkaisenkaan vastustajalla (eli kaveri on tehnyt maalin tai kaks). No, elämä on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mielestäni HUTISSA peli on nopeampaa.

Täysin samaa mieltä.. Sitten olen huomannut, että tiettyjen ukkojenkaa pelattaessa heidän kotiluolassa niin peli on perkuleesti hitaampaa kuin pelit omassa luolassani..

Harmittaa kyl tää pelinopeus kun onlinen ja HUTin puolella se on todella hyvää, oli vastas suomalainen tai canukki.. Hieman tämä liigan nopeus vie innostusta, mutta pelit jatkuu ja toivotaan parannusta..

Niin ja Artelo, teikäläinen ei oo sentään lähteny 2 divarista niin kuin meikäläinen viime kaudella, jossa joukkueena oli Tampereen Tappara.. Voitko uskoa, että kyllä Ojanen oli Vähän huonommalla jalalla liikkeellä kuin sun AHL äijät =) Et kyllä pääsarjalaisetkin sun tuskan ymmärtää :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sen verran täytyy korjata että,
Muistaakseni mulla oli rankkari ja ainakin pari läpiajoo tuon yhen paikan lisäks.
Jäähyt tuli kaikki mulle, joka oli käsittämätöntä!! ja pääsit myllyttää yv:tä ja sitä kautta sait paljon laukauksia. Oisit kyllä ainakin yhen maalin ansainnut.
Olin aika hukassa, jotenkin nämä liigamatsit tuntuu ihan eriltä kuin HUT matsit.
Mielestäni HUTISSA peli on nopeampaa.

Joo, oli niitä paikkoja sulla kans enemmän. Ottaa vaan pannuun kun vetoja on yli 30, eikä saa yhtään maalia =).

HUT on nopeampaa ja pelimuotona erittäin onnistunut. Mielummin sitä pelaan kun liigaa, saattaa myös vaikuttaa kun statsit on siellä paremmat =).
 
Ylös Bottom