Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Liityin 1 lohkoon Rockfordilla. Ilmeisesti poistuin automaattisesti 2 lohkosta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jos tämä nyt näin menee ni meikäläinen vois sitten osallistua tuolla oklaholma city baroneilla :)

nikki on sama tuolla änärissäkin.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joinasin lohko kakkoseen Norfolkilla, mutta joku siellä pelasi jo sillä eli jessemoi-nimimerkkisen kaverin voi potkia pois (en löytänyt liigasta poistumis valintaa missään?).

Jotenkin veikkasinkin, että noilla varasijoilla ei tee vittuakaan tässä ja oikeassa olin. Noh, eipähän tarvi täälläkään päivystää enää.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

DIVARISTA KIINNOSTUNEET!!

Lohko I viimeinen paikka mennyt janezkille...

Lohko II on vielä yksi vapaa paikka. Joukkueeksi siihen liittyvän pitää valita Oklahoma City Barons.

vikasta paikasta on kova kysyntä, joten kannattaa liittyä heti kun mahdollista jos meinaa päästä mukaan touhuun tällä kaudella...

ps. jos olen potkinut sinut pois väärän joukkuevalintasi takia täytyy sinun tehdä seuraavanlaisesti:

-Lisää minut PSN ystäväksesi
-Lähetän sinulle kutsun jompaan kumpaan lohkoon (kumpaan nyt haluatkaan)
-Menet hyväksymään kutsun, valitset vapaana olevan joukkueen Syracuse/Oklahoma, ja eikun pelaamaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

liityn lohko 1 Syracuse Crunch. psn nick janetzki88, oonko messis?? :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

DIVARISTA KIINNOSTUNEET!!

Lohko I on vielä yksi vapaa paikka. Joukkueeksi siihen liittyvän pitää valita Syracuse Crunch.

Lohko II on vielä yksi vapaa paikka. Joukkueeksi siihen liittyvän pitää valita Oklahoma City Barons.

näistä vikoista paikoista on kova kysyntä, joten kannattaa liittyä heti kun mahdollista jos meinaa päästä mukaan touhuun tällä kaudella...

ps. jos olen potkinut sinut pois väärän joukkuevalintasi takia täytyy sinun tehdä seuraavanlaisesti:

-Lisää minut PSN ystäväksesi
-Lähetän sinulle kutsun jompaan kumpaan lohkoon (kumpaan nyt haluatkaan)
-Menet hyväksymään kutsun, valitset vapaana olevan joukkueen Syracuse/Oklahoma, ja eikun pelaamaan...

viitsitkö vaikka varmistaa mulle tähän että toi mun liittyminen tuohon divariin on ihan ok? Liityin siis ykköslohkoon oklaholma city baronseilla :)

Mites tuolla muuten menee noi pelit, haastan/otan haasteita vastaan siten että saan 31 matsia runkosarjassa täyteen? Näkeekö jostain monta matsia on vielä pelattavana sekä voiko pelata esim samaa jannua vastaan useammin kuin kerran vai miten toi käytännössä toimii?

Kiitos etukäteen!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

viitsitkö vaikka varmistaa mulle tähän että toi mun liittyminen tuohon divariin on ihan ok? Liityin siis ykköslohkoon oklaholma city baronseilla :)

Mites tuolla muuten menee noi pelit, haastan/otan haasteita vastaan siten että saan 31 matsia runkosarjassa täyteen? Näkeekö jostain monta matsia on vielä pelattavana sekä voiko pelata esim samaa jannua vastaan useammin kuin kerran vai miten toi käytännössä toimii?

Kiitos etukäteen!

Liittymisesi on ihan ok...

menet liigassa kohtaan "Liigan pistetilanne" ja sieltä valitset jonkun pelaajan joka näkyy olevan onlinessa ja painat X:ää ja valitset "Kutsu liigapeliin"...

Ps. Meitä TJ:tä KabaHoo & Elbois ei kannata divarilaisten kutsua peliin, koska pelaamme pääsarjassa... olemma divareissa mukana vain ns. "valvomassa"
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

divarin lohko 1 pelaajat peliä nyt! iltavuoro niin aamupäivä vaan aikaa pelailla. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

meikäläinen aloittaa 1-lohkossa ainakin häärimisen tossa kahden jälkeen. Toivottavasti toi AHL-jätkien hitaus ei vie pelihaluja kauheasti. Mitä kuullut olen niin aikamoinen ero kun tottunu vetää onlinepelejä NHL-miehillä....
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

meikäläinen aloittaa 1-lohkossa ainakin häärimisen tossa kahden jälkeen. Toivottavasti toi AHL-jätkien hitaus ei vie pelihaluja kauheasti. Mitä kuullut olen niin aikamoinen ero kun tottunu vetää onlinepelejä NHL-miehillä....

itseä ei ainakaan haitannut koska takaraivossa jyskyttää vain ja ainoastaan nousu pääsarjaan ja mikäs sen parempaa kuin itse pelata paikka sinne :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

itseä ei ainakaan haitannut koska takaraivossa jyskyttää vain ja ainoastaan nousu pääsarjaan ja mikäs sen parempaa kuin itse pelata paikka sinne :)

totta :p

Kuinkas moni tuosta sitten pääsikään playoffeihin ja sitä kautta pääsarjaan?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

pistin haasteen ku pääsin jo aikasempaa alottaa matsaamisen :D

Koitas heräillä siellä pleikan toisessa päässä! :D

oli menos joukkuepelit kaverin kaa niin ei pygenny mut lähen just töihin josta ajattelin hakee saikkua :D niin pelit pystyyn vähän myöhemmin!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pistetääs nyt viel mun mielipide. Eli ainoa asia mikä jossain divaripelaajissa on sapettanut on se saakelin spämmääminen. Kiva pelata EASHL:ää, kun matsin jälkeen saa poistaa viisi viestiä samalta jannulta. Ja kun ne pitää siitä pelin puolelta vielä poistaa sillee tyhmästi. Eli mulle riittää ainakin yks haaste per ilta. Vastaan siihen yleensä vielä jotenkin, jos en ehdi pelata kfin-pelei. Kiitos. On täs viel aikaa.

Ja kaikkein tehokkain tapa on edelleen se "puhdas" PSN-viesti. Niihin vastaan aina kun voin. Yleensä en kuitenkaan kesken ottelun.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pistetääs nyt viel mun mielipide. Eli ainoa asia mikä jossain divaripelaajissa on sapettanut on se saakelin spämmääminen. Kiva pelata EASHL:ää, kun matsin jälkeen saa poistaa viisi viestiä samalta jannulta. Ja kun ne pitää siitä pelin puolelta vielä poistaa sillee tyhmästi. Eli mulle riittää ainakin yks haaste per ilta. Vastaan siihen yleensä vielä jotenkin, jos en ehdi pelata kfin-pelei. Kiitos. On täs viel aikaa.

Ja kaikkein tehokkain tapa on edelleen se "puhdas" PSN-viesti. Niihin vastaan aina kun voin. Yleensä en kuitenkaan kesken ottelun.

Itse olen aina pistänyt ensin PSN-viestiä että pystyykö kaveri pelaamaan, jos ei vastausta ole tullut niin antanut olla.

Kokemuksella voin sanoa että ei ole aina paras idea alkaa vastaamaan kesken pelin jollekkin kun menin vahingossa toiseen peliin ja tappio tilille. :cool:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kokemuksella voin sanoa että ei ole aina paras idea alkaa vastaamaan kesken pelin jollekkin kun menin vahingossa toiseen peliin ja tappio tilille. :cool:
Ja taisit "hävitä" mulle. :D Mut, etköhän sä pudotuspeleihin pääse.(Olikohan se päivän viimeinen viesti.)
 
Ylös Bottom