Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko kellään ongelmia kirjautua HUT peliin ? Itselläni toimii muut online hommat ( pelit , verkkoliigat jne jne ) Mutta HUT:iin kun koitan alkaa pelaa niin tulee teksti että sinut on kirjattu ulos EA:n palvelimilta :eek:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko kellään ongelmia kirjautua HUT peliin ? Itselläni toimii muut online hommat ( pelit , verkkoliigat jne jne ) Mutta HUT:iin kun koitan alkaa pelaa niin tulee teksti että sinut on kirjattu ulos EA:n palvelimilta :eek:

Samaa tekee täällä!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

2 ottelun tappioputki.. Lehdistä saanut jo lukea, että St.Louis olisi syksyn kriisijoukkue ja GM olisi saamassa monoa.. Pitääkö paikkansa? ;)
Stop the press! Lehdet kirjottaa mitä kirjottaa. Ei kaukana ollut GM:n erottaminen ja joukkueelta kysyttiinkin luottamuslausetta, jonka GM toistaiseksi sai! Se tehtiin pelaajille (Johnsson toim.huom) selväksi, että tälläisiin tappioputkiin ei enää vajota.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Neljä peliä jäljellä, coivufin, opita81,jontte ja sotalordi, koska pelataan??? Jos oon online nii haastakaa vaan, jos en heti vastaa niin hut peli menossa... Kauden yllätys: GM youngblood on kärjessä TAAS :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tän ja huomisen illan aikana tarjolla helppoja pisteitä pääsarjassa! Pistäkääs haastaen... :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Itseäkin kiinnostaa että mitä tapahtuu jos kaikkia pelejä ei ehdi deadlineen pelaamaan? Monia näitä äijiä en oo koskaan nähny online. Itsekään en kovin usein siellä ole ollut ja aina jos oon ollut niin HUT:ttia vedellyt.

Tänään kuitenkin 3 matsia joista 9pistettä onnistuin rohmuamaan. yks 3pisteen peli tuli Jormaa vastaa kun olin 3-0 häviöllä ja hän quittasi vahingossa tokalla erätauolla :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kaikille tiedoksi!

Jos jostakin nyt tuntuu siltä, että haluaa luovuttaa, joko pääsarjapeluri tai divaripeluri, niin olisi hyvin mukavaa jos siitä vaikka ilmottaisi täällä ja sitten kävisi ITSE poistamassa itsensä kyseisestä liigasta. Tämä helpottaisi TJ:den hommaa huomattavasti kun Pe ruvetaan "käynnistämään" playoffeja...

Ohjeet pelaajan poistamiseen liigasta:

1. Menet tarkastelemaan "Liigan pistetilannetta"
2. Menet oman nimesi kohdalle ja painat X:ää
3. Valitset vaihtoehdon "Poistu liigasta"
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

NY Rangers (9-6-1, 51-43) kaipaa peliseuraa!

Elikkä mulla olis vielä kyseisiä "heeboja" vastaan pelaamatta:

vonRapids (pp17)
agduri (pp16)
firecube91 (pp18)
paksufrank86 (pp14)
feedad (pp20)
Pecone (pp16)
JONTTE89 (pp12)
CoivuFIN (pp14)
opita81 (pp11)

osaa näistä en oo koskaan edes nähnyt onlinessa... toivottavasti saadaan pelit pelattua vielä. Ainakin To illalla oon linjoilla... ja sit pe aamupäivällä...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kauden yllätys: GM youngblood on kärjessä TAAS :)

Jooh, ainakin toistaseks sielä viel roikutaan.. Eniten mut on yllättyny kuinka Tasainen sarja on.. Sielähän on monta hemmoa, jolla on vain pari tappiota.. Et kyl sijat 1-4 on perjantaina kun runkosarja päättyy niin 1-4p sisällä..

Itellä on ollut kyl hankaluuksia.. Jo sen takia, ettei ole päässyt muokkaamaan tiimiä pelaajavaihdoilla (joo kaikki on samal viival), mutta ennen kaikkee siksi, että kun pelaa sitä HUTia ja tulee sieltä näihin liigapeleihin niin aina tuntuu olevan ongelmissa..

Mutta hyvä, että sarja on tasanen ja kuka vaan voi voittaa kenet vaan..

Saa kyllä tuuriakin käydä, sillä vaikka kuinka repisi Columbuksen ukoista kaikki irti niin silti on hankalaa tasokkaampia tiimejä vastaan.. Et voi olla hankalaa uusia viime kevään mestaruus.. Mestaruuskrapulaa ei ole, mutta haasteita sitäkin enemmän ja se on hienoo =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ainakin 10- liigassa käytössä ollut "pätkitty" deadline voisi toimia hieman paremmin. Eli jos runkosarja on 4 viikon mittainen, niin deadlineja olisi muutama, esim. ensimmäisen viikon aikana 5 peliä pelattuna, 2 viikon kohdalla 12, jne.. Ei tulisi tilanteita joissa jollain sarjaan osallistuneista on viimeisen viikon kohdalla se 15 peliä pelaamatta, hyvin suurella todennäköisyydellä ei edes saa näitä pelejä pelattua määräajassa.

No se siitä valittamisesta, ihan mahtava ollut tämä 1. divarikin pelailla, kunhan vaan pleijarit saataisi käyntiin =)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ens kaudella revanssia ! :D Laitan heti ekassa aloituksessa mailas poikki!

Sen kun keskityt aloituksessa mailan rikkomiseen, siinä vaiheessa kun sää vedät mailaa taakse lyödäkses sillä niin mä vedän siinä vaiheessa muuvit kuin Calgaryn valmentaja Tamminen konsanaan

Elbois, kummas väittämä osui? mites revanssissa sitten kävikään? ;)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ajanpuute lähinnä. 5 peliä taitaa olla jäljellä ja varmaan tää ilta aikaa pelata ne pois. Jos tj ei poistanu mua jo (jos pystyy), niin voin mä kai yrittää pelata pois. Tylsä jättää kesken toisaalta. Pahoittelen hätäilyä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Voisko seuraavalla kaudella olla sellanen sääntö, että 7 päivän jälkeen ei oteta pois lähtiöiden/ potkituiden tilalle uusia pelaajia?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Elbois, kummas väittämä osui? mites revanssissa sitten kävikään? ;)

No joo joukkueella oli jäänyt varusteet vieraspelimatkalle ja jouduttiin pelaa iha uusilla varusteilla.... Sekaannus lentoyhtiössä....

Nikolai valitteli kun varusteet oli hiukan jäykät niin ei oikein kiekot liimautunu...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kävin poistumassa pääsarjasta. olishan siinä ollut varma pleijari paikka jo taskussa, mutta kun ei nappaile niin ei :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Meikäläinen tosiaan aikalailla tänkin illan tekee duunijuttuja koneella, juo kaljaa ja pelailee änäriä. Eli haasteita tulemaan vaan ne 8 jannua, keitä vastaan on pelaamatta... :)

KabaHoo
CoivuFIN
Pecone
JONTTE89
paksufrank86
Sotalordi
Porsse
penguin_85
 
Ylös Bottom