Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Kerkiäisitkös sciensic vaikka tänään aamupäivällä pelailemaan nuo puuttuvat pelit pois? Perskules kun ei oo itte tullu oltua linjoilla iltasella kovinkaan usein..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Runkosarja mun osalta on pelattu, viimenen peli pedrofonille 3-1. Tais mun pelaajien mietteet olla jo pleijareissa kun oli niin tahmeeta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Sarjataulukko taas päivitetty. Hienot selostukset oli :D
Enää siis kaksi peliä jäljellä lohko1:ssä: Sciensic - Pedrofoni 2x. Ja Sciensic palaa vasta sunnuntaina jos lähti jo reissuun. Ja näköjään päästään vasta tuo väli sarjakin aloittamaan Sunnuntain jälkeen. Ensi viikolla sitten pleijareiden aika!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Laitappa sciensicille yks piste lisää ja muuta yks tappio JAH:ksi. Muotoseikkoja, mutta kuitenkin :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Hmm... Täähän menee jännäksi tuon kolmospaikan suhteen. Pelaillaanpa sit sunnuntaina sciensicin kanssa nuo kaksi peliä pois alta.. Jos sattuu käymään niin hassusti, että voittaisin molemmat, niin taidettaisiin silloin päätyä tasapisteisiin kolmospaikalle. Milläs siinä tapauksessa ratkaistaan karsintalohkolainen?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

mites toi temetos? onko kukaan kuullut mitään? saanut pelattua pelejä?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

mites toi temetos? onko kukaan kuullut mitään? saanut pelattua pelejä?

aGihin kanssa mietittiin jokin aika sitten, että poistetaanko hänet liigasta. Olen lähettänyt hänelle viestiä, mutta ei ole kuulemma pelannut pelejään. Eli onko tilanne siellä kakkos lohkossa se, että kaikilla on pelit pelattu, paitsi temetosta vastaan?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

aGihin kanssa mietittiin jokin aika sitten, että poistetaanko hänet liigasta. Olen lähettänyt hänelle viestiä, mutta ei ole kuulemma pelannut pelejään. Eli onko tilanne siellä kakkos lohkossa se, että kaikilla on pelit pelattu, paitsi temetosta vastaan?
Mulla olis lisäksi Lepotilaa vastaan yks peli. Mutta jos Temetosta ei pelaamassa näy niin lohkon paremmuusjärjestys on jo selvillä, ja tuo Lepotilaa vastaan oleva peli on silloin merkityksetön.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

aGihin kanssa mietittiin jokin aika sitten, että poistetaanko hänet liigasta. Olen lähettänyt hänelle viestiä, mutta ei ole kuulemma pelannut pelejään. Eli onko tilanne siellä kakkos lohkossa se, että kaikilla on pelit pelattu, paitsi temetosta vastaan?

Niinkuin olen jo aiemmin sanonut, niin mulla on ainoastaan pelit temetosta vastaan pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Lohko2, Älkää välittäkö peleistänne temetosta vastaan. Ja siellä ei vissiin ollut enää kuin kolme peliä yhteensä jäljellä. Hoitakaa vklp aikana pois!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Eli ihan hyvällä mallilla siis kakkoslohkokin. Karsintapelejä ei tule kuin 2kpl jokaiselle kolmelle karsijalle, joten ne on äkkiä pelattu.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Dallas 7 1 1 45 14 15
Rangers 7 2 0 47 18 14
-----------------------
Boston 3 4 1 23 28 7
-----------------------
Calgary 0 8 0 4 59 0

Noniin pelasin lepotilan kanssa viimeset pelit (11-0 ja 8-0 päättyi minulle) ja siinä on lohko2 tämän hetken tilanne. Lepotilalla ja allulalla on yksi peli pelaamatta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Eli Dallas ja Rangers suoraan jatkoon ja Boston karsintaan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Oli kyllä kyyti karua vaikka kaikkensa yritti! Uh-huh. Kiitokset peleistä tasapuolisesti kaikilla. Tuskainen (kiitos EA!) liiga on minun puolesta paketissa :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Noniin ollaan vihdoin saamassa tätä piiiitkää runkosarjaa valmiiksi :D Enää jännitetään lohko1 kahta viimeistä peliä, jossa ratkaistaan lohkon kolmos paikka!

Pedrofoni vs. Sciensic taistelu nähdään tänään tai viimeistään huomenna, kun sciensic palaa reissustaan. Huomenna siis mahdolliseti välisarja ja sen jälkeen teen sarjataulukon ja pleijarit etenevät niin, että 1. kohtaa 8., 2. - 7. jne.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Minä en ehdi huomenna pelaamaan välisarjaa ennen klo 22.00 kun olen jäähallilla katsomassa sm-liigaa. Mutta klo 22 jälkeen käy tai sitten tiistaina sopii mihin aikaan vaan. Ilmoitelkaa tänne miten muille karsijoille sopii.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Laitahan sciensic joko tänne tai liven puolella viestiä, et millon kerkiät pelaamaan nuo kaksi viimoista peliä pois. Öiseen aikaan olen itse nukkumassa, joten kernaasti pelailisin nuo pelit ihmisten aikaan pois, näin vailla töitä olevana mikä tahansa aika käy muuten..
 
Ylös Bottom