Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Laskee pelinautinto vaan vs. offlineen jos sattuu tarpeeksi pällit pelikaverit. Random matseja en ymmärrä miten kukaan jaksaa pelata, vähintään 50% vastustajista hakee vain tiettyjä maalipaikkoja koko matsin. Kavereita tai muita tuttuja vastaan pelailu sitten erikseen, ja toki mukavampia kuin offline pelit.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Online joukkuepeleissä mulla ainaki ärsyttää se noin 1sekunnin viive pelissä. Tahmaa tyyliin kun yrittäis kolmen promillen humalassa pelata. Niissä pikapeleissä ei nyt niinkää ole tota efektii ku yhtä vastaan pelaa.. Mut noi missä sil omalla BaP-ukolla vedetään ni hyi fiiitt... Sillä ymmärrän että joku nauttii offlinestä kun lagi on pyöreä nolla ja pelistä voi nyt jotenki nauttia.

Onlinessä myöskin eräs rasittava asia on se, että taklaamisen hyöty on niin pieni, taklattava ukko tekee vain piruetin/horjahduksen ja jatkaa matkaa?!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mua taas ärsyttää noissa änäreissä se, että ne freezailee aina noihin auloihin :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Suurin osa asioista mitkä ärsyttää on mainittu jo, mutta yks mihin en oo nähny kommenttejä, syöttely. NHL:ssä ei ole sitä ominaisuutta, mikä FIFAssa ollu ties kuinka kauan: ei voi syöttää samalla linjalla olevalle TAKANA olevalle kaverille.

Parikymmentä peliä South Africa 2010 (edellinen fifa oli vuonna -98, loistavaa futista :D) pelanneena ja sen jälkeen nhl10 muutaman pelin netissä vääntäneenä piti hermo raunioina lopettaa nhl:n pelaaminen. Ihan karmean puolueellinen kone, kiekko ei tartu lapaan jne. Mut yks suurimmista häiriötekijöistä on tuo ettei voi syöttää kun sille lähimmälle kaverille.

Ja kuinka piristävää onkaan lukea taas: "...yli 200 pelillistä uudistusta." Ei mainintaa syöttöpelistä (en ole itse ainakaan huomannut)? Joku todella osuvasti kirjoitti; "199 uutta pelipaitaa ja jutila rillaamassa erätauolla" :D repesin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Onlinessä myöskin eräs rasittava asia on se, että taklaamisen hyöty on niin pieni, taklattava ukko tekee vain piruetin/horjahduksen ja jatkaa matkaa?!

Kato pitää vähän kattoa missä paikoissa pitää taklata. Jos olet vähänkin jäljessä yrität taklata se tekee juuri kyseisen tönäisyn vain ja ei hyödytä mitään ja olet pelannut itsesi ulos tilanteesta. Paras tyyli pakilla on vain runtata siitä alaviistosta laitaan ihan p*skaksi tai näin on onnistunut itellä onlinepeleissä. Ja enmä sit tiiä kyl ainaki ite saan pelaajat iha hyvi levitettyä 10:ssä?

Ja sit siihen syöttelyyn juuri sekin on ongelma, kun ei voi tehä Numppa syöttöjä siniselle hyökkääjille. Ensinäkin tämän estää sem, että AI on niin idiootti, että ei tajua hakea sellaisia paikkojaa ja sitten se juuri se ongelma, kun syötöt menevät aina lähimmäisille pelaajille -.-
Joo mut jokatapauksessa loisto peli tämäkin 10 mitä jaksaa pelata.

Toivottvasti offlinepelit saataisin 11 edes jotenkin nautittaviksi... :eek:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itse olen hieman huono englannin kielessä niin mitä uudistuksia tähän 11 on nyt tulossa? Onko siis mitään ilmoitettu?

Ps. Just tulin matkalta niin hieman pihalla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Siis pelaako joku tätä oikeasti offlinessa?:eek:

Kyllä. Offline puolella lätkää mennään, tosin 2k:n pelejä toistaiseksi ainoastaan, ja tarkoitus myös tämän pelin kohdalla offlinea hakata. Siis mikäli tämä löytää tiensä hyllyyn. Tämän takia offline-ominaisuudet (lähinnä AI ja fysiikat) olisi hienoa saada kuntoon.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ei mainintaa syöttöpelistä (en ole itse ainakaan huomannut)?

Itseasiassa jossain haastattelussa taisi lukea, että tänä vuonna syötöt ovat erilaisia. Jos en nyt väärin muista, niin juuri syöttäessä pystyi valita voiman pitämällä nappia pidempään pohjassa ja syöttö lähti vasta, kun pelaaja päästi irti syöttönapista. Tämä tietysti kuulostaa jo hieman tämän vuoden painoksen HC-muodon syöttelytavalta, mutta jossain NHL11 haastattelussa näin kerrottiin(tietääkseni).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itseasiassa jossain haastattelussa taisi lukea, että tänä vuonna syötöt ovat erilaisia. Jos en nyt väärin muista, niin juuri syöttäessä pystyi valita voiman pitämällä nappia pidempään pohjassa ja syöttö lähti vasta, kun pelaaja päästi irti syöttönapista. Tämä tietysti kuulostaa jo hieman tämän vuoden painoksen HC-muodon syöttelytavalta, mutta jossain NHL11 haastattelussa näin kerrottiin(tietääkseni).

Juurikin näin, taisi olla noissa gametrailersin haastatteluissa. Ihan hyvä uudistus sinänsä, ettei voi läpäyttää salamannopeaa cross crease passia ihan noin vaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Juurikin näin, taisi olla noissa gametrailersin haastatteluissa. Ihan hyvä uudistus sinänsä, ettei voi läpäyttää salamannopeaa cross crease passia ihan noin vaan.
Enpä nyt tiedä. Ei syöttöjen nopeuksissa ole mielestäni 10:ssa mitään merkittävää valitettavaa lukuun ottamatta konetta vastaan pelatessa AI:n joskus turhan nopeiksi ja tarkoiksi muodostuvia syöttelyitä hyökkäysalueella. Muutenkin, nopeat syötöthän ovat nopeita, eikä mielestäni niitä varten pitäisi erityisesti lähteä mitään voimaa lataamaan. Järkevämmältä kuulostaisi, jos nappia pohjassa painamalla voisi ehkä hieman parantaa syötön tarkkuutta. Tosin niinhän tuo vasemman liipasimen pohjassa pitäminen taitaa jo ainakin periaatteessa tehdäkin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ja enmä sit tiiä kyl ainaki ite saan pelaajat iha hyvi levitettyä 10:ssä?

Ja sit siihen syöttelyyn juuri sekin on ongelma, kun ei voi tehä Numppa syöttöjä siniselle hyökkääjille.

Mitä ihmettä? Itselläni ei ole ongelmia taklausten kanssa, eikä koskaan ole ollutkaan. Ja syöttöjä saa R1:lläkin tehtyä, ei ole noin vaikeaa... Ei hemmetti, opetelkaa pelaamaan ennenkuin alatte valittamaan "pelin" puutteista... Onlinessakin saa ajettua paremmat jannut pystyyn jos vain osaa ajoittaa taklaukset oikein. Reeniä jätkät reeniä :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mitä ihmettä? Itselläni ei ole ongelmia taklausten kanssa, eikä koskaan ole ollutkaan. Ja syöttöjä saa R1:lläkin tehtyä, ei ole noin vaikeaa... Ei hemmetti, opetelkaa pelaamaan ennenkuin alatte valittamaan "pelin" puutteista... Onlinessakin saa ajettua paremmat jannut pystyyn jos vain osaa ajoittaa taklaukset oikein. Reeniä jätkät reeniä :)

Veikkaan että ihmiset tarkottaa taklauksissa sitä että ne olisi johdonmukasempia nythän ku taklaat välillä se taklaa lussusti vaikka ajotus ja osuma olisi kuinka kohdillaan ja toisinaan taas tulee kauhee pommi, että vastustajalta lähtee suolet ulos suunnilleen. Siihen asiaan toivoisi parannusta, että ei tulis niitä lussuja mällejä vaan kunnon pommeja niin että pleksit ryskyy..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Veikkaan että ihmiset tarkottaa taklauksissa sitä että ne olisi johdonmukasempia nythän ku taklaat välillä se taklaa lussusti vaikka ajotus ja osuma olisi kuinka kohdillaan ja toisinaan taas tulee kauhee pommi, että vastustajalta lähtee suolet ulos suunnilleen. Siihen asiaan toivoisi parannusta, että ei tulis niitä lussuja mällejä vaan kunnon pommeja niin että pleksit ryskyy..

Onhan se johdonmukainen pelimekaniikan kannalta. Eli jos tulet vähänkään takaapäin niin ei ole väliä vaikka olisi 100kg möykky joka paahtaa reikä päässä päälle kun lopputuloksena on aina se pikku töytäisy vaan. Paras tapa taklata on ollut ahdistaa laitaan ja pikku liu'ulla asetella itsensä oikeaan kulmaan ennen törmäystä, vauhdilla ei ole juurikaan merkitystä. Realismin kanssa tuolla ei ole tietty mitään tekemistä, puhtaasti videopelimäinen toteuttamistapa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mitä ihmettä? Itselläni ei ole ongelmia taklausten kanssa, eikä koskaan ole ollutkaan. Ja syöttöjä saa R1:lläkin tehtyä, ei ole noin vaikeaa... Ei hemmetti, opetelkaa pelaamaan ennenkuin alatte valittamaan "pelin" puutteista... Onlinessakin saa ajettua paremmat jannut pystyyn jos vain osaa ajoittaa taklaukset oikein. Reeniä jätkät reeniä :)

TriplaJay puhuu asiaa kannattaa opetella pelaan ennen kun alkaa valittaan. Taklaukset onnistuu ihan hyvin 10:ssä jos vaan osaa oikeen tekniikan ja ainakin mun mielest ois ihan perseest jos taklauksella sais toisen aina kumoon. Menis mun mielestä vähän maku pelistä.
Ja kyllä tuo syöttelykin toimii hyvin 10:ssä. Ja mitä oon nähny tosta nhl 11 syöttöpeliä niin näyttää kyllä karseen hidas temposelta ite ainakin arvostan vauhtia ja vaarallisia tilanteita en niinkään jotain realistisuutta esim.mailan katkeamiset jne.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ameriikoissa NHL 11:n kansikuvapojaksi on rengastettu Jonathan Toews:

28242_443372150995_333387460995_6339420_5604809_n.jpg
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Cover Athlete -traileri on myös nyt tämän vuoden osalta julkaistu. Viime vuonnahan tuossa vastaavassa trailerissa saivat osansa myös muiden maiden kansikuvapelaajat, mutta tuossa ei nyt ainakaan suomalaisista oikein ketään kunnolla ole esillä, ellei Niemen parin sekunnin ruutuaikaa sellaiseksi lasketa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ihan hieno omasta mielestä toi kansi, vaikka ei nyt mitenkää kauheen erinlainen kuin kympin. Mutjoo luultavasti Ruotsissa on kannessa sit Sedinin veljekset ja Sveitsissa Streit? Tai näin päättelin ton trailerin perusteella :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

ei meikänkään mielestä syöttöpelissä ole mitään vikaa änärikympissä, oman hyökkäävän pakin passing taitaapi olla 95, ja hyvin avaa peliä omalta alueelta vauhtiin päässeelle laiturille, vaikka ihan vihun siniselle saakka.

puolirealistinen syöttely on juuri hyvä, ei tule niitä nappisyöttöjä ihan mihin suuntaan tahansa, vaan pitää miettiä mitä tekee ja sijoittua hyvin sekä syötön antamiseen sekä vastaanottamiseen.

omasta mielestäni pro-liiga eashl:ässä pitäisi olla 6v6 matseja hc-asetuksilla, tulisi enemmän taktiikka mukaan peliin. casual liiga sitten enemmän arcade-asetuksilla missä jätkät lentelee flatoutin tyyliin taklauksista ja syötöt napsahtaa sinne minne haluaa, aina.

näin molemmat pelaajatyypit saisi mitä haluaa.

mutta, back to topic:

videoista on taklauksien lisäksi jäänyt mieleen tuo loistava "molke siivoa irtokiekot maalin taakse"-rutiini. ehkä ne irtokiekot ei enää jää molken alueelle maaliintökittäväksi älyttömän pitkiksi aikaa kuten kympissä vielä tapahtui.
 
Ylös Bottom