Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Heh. Alkaa nousemaan taas hulluuden asteelle tämä pelin odotus joillain. :D Itelle on v1tun sama tuleeko peli huomenna, torstaina tai vaikka maanantaina. Sitä ehtii vuoden taas pelata ja monet kirosanat päästää. Minulla ainakin on muutakin elämää.
Mielestäni nämä ketjutkin on ihan turhia missä jokainen vuorotellen ilmoittaa milloin peli lähtenyt. :rolleyes:

P.S Aamulla tuli maili ja tekstiviesti että peli lähtenyt tänne pohjoiseenkin tulemaan, jos jollain vaikka kiinnostais. :)

Lähinnä ihmetyttää kun itse on tilannut pelin ennakkoon hyvissä ajoin (9.8), ja silti samasta paikasta (VPD) myöhmmin pelinsä tilanneille tyypeille peli toimitetaan (tai ainkain siitä ilmoitetaan) aikaisemmin :confused: Muuten ihan sama kunhan tulis ennen viikonloppua.

"Jos en sua saa, ei saa kukaan muukaan" -Ne Luumäet
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Heh. Alkaa nousemaan taas hulluuden asteelle tämä pelin odotus joillain. :D Itelle on v1tun sama tuleeko peli huomenna, torstaina tai vaikka maanantaina. Sitä ehtii vuoden taas pelata ja monet kirosanat päästää. Minulla ainakin on muutakin elämää.
Mielestäni nämä ketjutkin on ihan turhia missä jokainen vuorotellen ilmoittaa milloin peli lähtenyt. :rolleyes:

P.S Aamulla tuli maili ja tekstiviesti että peli lähtenyt tänne pohjoiseenkin tulemaan, jos jollain vaikka kiinnostais. :)
Älä sitten lue tätä. Voit vaikka painua ¤¤#(#¤(. Keskustelua pelistä ketju on sinulle oikea paikka, jos ei yhtään kuumota, koska tämän ketjun anti on luultavasti nähty kuumotteluja lukuunottamatta, kun pelin julkaisuun on pari päivää ja osalla se on jo lapasessa.

Anna meidän kuumotella rauhassa, kun tätä on kuitenkin taas pari kuukautta kiimassa odoteltu ja nyt homma on päivistä kiinni.

PS. mee harrastamaan vaikka sitä muuta elämää turhien postausten sijaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Älä sitten lue tätä. Voit vaikka painua ¤¤#(#¤(. Keskustelua pelistä ketju on sinulle oikea paikka, jos ei yhtään kuumota, koska tämän ketjun anti on luultavasti nähty kuumotteluja lukuunottamatta, kun pelin julkaisuun on pari päivää ja osalla se on jo lapasessa.

Anna meidän kuumotella rauhassa, kun tätä on kuitenkin taas pari kuukautta kiimassa odoteltu ja nyt homma on päivistä kiinni.

PS. mee harrastamaan vaikka sitä muuta elämää turhien postausten sijaan.
eiköhän täs oo pari vikaa sivua niit turhia postauksia "mullekki tulee!! mullekkiiii!!!!"

kuumotus ja hypetys on ihan eri asia, kuin jokaisen vuorollaan postaama viesti koska peli on lähtenyt
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mulle ei oo tullu vpd:ltä mitään viestiä, että ois lähetetty (paitsi sillon viikonloppuna). Miten te muut vpd Ahvenanmaalta tilanneet, kenelle tuli tänään viesti, niin tuliko teille myös sillon viikonloppuna vai nyt vasta?

Mulle ei oo tullut viestiä aikaisemmin, tänään vaan tuli tuo että "tilauksesi on postitettu". Soita ja kysy! :)

Kyllähän tämä ketju aika huolestuttavalta näyttää.. :D Mutta onhan se ymmärrettävää, että peli jota on odottanut keväästä lähtien (jotkut varmaan jo NHL10:n julkaisun jälkeen) saa aikaseks tämmösiä reaktioita... :D Itellä ainakin nuo "vanhat" pelit ei enää herätä suurta mielenkiintoa (Mw2, NHL10, RDR jne.), vaan toivoisi jo NHL11:n pyörivän koneessa... Ja myös minulla on muuta elämää! (Urheiluharrastukset, opiskelu jne.)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Jos mulle ei peliä vpdstä tule perjantaiksi mennessä revin perseeni ja haukun vpdn pystyyn ja en tilaa koko puljusta mitä'ään. piste.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Näköjään vielä viestejä pukkaa vpd, tuli äsken postia että peli on lähetetty. Hieman jo kerkesi epäillä ettei peliä lähetetä tänään, mutta onneksi olin väärässä. Toivottavasti muutkin saisivat viestiä että peli on tulossa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Näköjään vielä viestejä pukkaa vpd, tuli äsken postia että peli on lähetetty. Hieman jo kerkesi epäillä ettei peliä lähetetä tänään, mutta onneksi olin väärässä. Toivottavasti muutkin saisivat viestiä että peli on tulossa.
todellakin toivon että tulis mullekki tai alkaa porisee meikäläisellä
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

todellakin toivon että tulis mullekki tai alkaa porisee meikäläisellä

Sama homma. Odotettavissa todellista spämmäystä tällä foorumilla jos ei minulle viestiä tänään tule! :D No ei, jos ei tule torstaiksi niin se on Verkkokaupan tappio, siirryn silloin VPD:n/ulkomaiden tiimiin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

17:04:30 tuli viesti, että peli on lähetetty :) alko perkele jo usko mennä tämän päivän osalta mut eipä enää tarvi murehtia sitäkään!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Suosittelen enemmän kuin lämpimästi, että vaikka peliään ei ajoissa saisi, mihinkään späm-peeloiluihin ei ryhdytä.

Teitä on (taas kerran) varoitettu.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Sama homma. Odotettavissa todellista spämmäystä tällä foorumilla jos ei minulle viestiä tänään tule! :D No ei, jos ei tule torstaiksi niin se on Verkkokaupan tappio, siirryn silloin VPD:n/ulkomaiden tiimiin.
Jeps. Meikäläinen hakee pelin tost cittarista ja vaihtaa ton änärin johki toisee pelii ( ku kai ton nyt ees palauttaa voi)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Tietääkö joku onko tässäkin versiossa SM-Liigan kohdalla niin, että pelin alussa ei ole kentälletuloa vaan suoraan Maamme laulu ?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Jos mulle ei peliä vpdstä tule perjantaiksi mennessä revin perseeni ja haukun vpdn pystyyn ja en tilaa koko puljusta mitä'ään. piste.

Juu, uho se kannattaakin... Mitäs jos kaikki jotka varmasti haluaa pelin julkaisupäiväksi, hankkivat sen kivijalkakaupasta, eikä toivo, että tulisi sieltä nettiliikkeestä ajoissa...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Juu, uho se kannattaakin... Mitäs jos kaikki jotka varmasti haluaa pelin julkaisupäiväksi, hankkivat sen kivijalkakaupasta, eikä toivo, että tulisi sieltä nettiliikkeestä ajoissa...

varsinkin ahvenanmaalta jossa on paljon enemmän mutkia matkassa ja enemmän itellan kourissa voi tulla viivästyksiä
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Nyt tuli mullekkin viestiä verkkokaupasta, että peli on lähteny tulemaan. Ja riittää kunhan nyt ees tulee perjantaiks, ettei koko viikonloppua tarvi kärvistellä.:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Sama homma. Tännekkin tuli vihdoin ja viimein viesti, että on lähtenyt tulemaan... Oishan ihan kiva jo torstaina pelata kun tunnit loppuu koulussa jo klo 12. Noh, kun kummiskin sen saa ton verta halvalla en pistä pahaksi jos vasta perjantaiksi tulee.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

itse tilasin tossa vähän reilu viikko sitten verkkokaupasta (en ahvenanmaalta) eikä oo mitään selllasta viestiä tullu että missä lukis että se on lähetetty. Lähetin kuitenkin verkkokauppaan viestin missä kysyin että millon pitäs saada toi peli niin sieltä vastattiin että julkaisupäivänä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

itse tilasin tossa vähän reilu viikko sitten verkkokaupasta (en ahvenanmaalta) eikä oo mitään selllasta viestiä tullu että missä lukis että se on lähetetty. Lähetin kuitenkin verkkokauppaan viestin missä kysyin että millon pitäs saada toi peli niin sieltä vastattiin että julkaisupäivänä.
Jos et ahvenanmaalta tilannut, niin on ihan normaalia, että laittavat pelin vasta huomenna postiin sillä se kestää tulla yleensä vain yhden päivän. Joten jos ne huomenna laittavat sen postiin, niin mitä todennäköisimmin sulla on se torstaina:)
 
Ylös Bottom