Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pitihän se itsekin pistää Verkkokaupan Silakkamaan putiikista tulemaan. Edes jotain pientä kivaa itellekin ainaisten laskujen makselun lisäksi.

Jos ei itse peli nappaakaan, niin uskoisin, että saan sen vaihdettua jossain vaiheessa Fifa11:een. Viimesin Änäri oli NHL08 ja se oli ihan sysipaska. Toivotaan huomattavaa EOMia!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onkos täällä muita jotka ovat tilanneet/varanneet Discshopista. Itse varasin Xbox-version joskus elokuun alussa. Tänään kun katselin tilaussatusta, niin ei naurattanut.

Toimittamattomat tilaukset (1 ei toimitettu)
Tilaus, jonka olemme käsitelleet, mutta emme ole vielä lähettäneet, esim. ennakkotilaukset ja jälkitoimituksessa olevat.

Muilla tietoa onko peli tulossa viimestään perjantaiksi, vai mitä se discshoppi meinaa?

Mullakin tilattu Discshopista ja ainakin vimeistään vikonlopuks tulossa luulisin! mut luulisin et huomen tippuu änäri11 lukusta alas ..:confused:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Maanantaina lähti tulemaan Verkkokaupasta Ahveananmaalta, eikä vielä tänään ollut laatikossa. No huomenna sitte.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pitäiköhän huomenna käydä sittenkin Tiltissä ja viedä toi Bätlefiildi pois... kun ei nappaa pitää sitä pölyttymässäkään :D

Siis mites toi Tiltin vaihtosysteemi toimii? Mulla löytyy hyllystä Red Dead Redemption, mistä voisin aivan hyvin luopua. Vien siis sen Tilttiin, ja saan NHL:län parillakympillä? Mitä maksaa, jos vien esim. NHL10:n ja Fifa10:n vaihtoon? Entä jos veisin Guitar Hero Metallican kitaroineen, päittäin :D?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mullakin tilattu Discshopista ja ainakin vimeistään vikonlopuks tulossa luulisin! mut luulisin et huomen tippuu änäri11 lukusta alas ..:confused:
Jos tnä ei oo sulle tullu ilmotust et on lähteny niin ei kyllä tule huomiseksi
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Siis mites toi Tiltin vaihtosysteemi toimii? Mulla löytyy hyllystä Red Dead Redemption, mistä voisin aivan hyvin luopua. Vien siis sen Tilttiin, ja saan NHL:län parillakympillä?
Tuossa on se halvin ja helpoin tyyli, voi olla että muista peleistä antavat jotain kympin hinnasta pois, ja näistä "uusista" peleistä antavat ton 50€... Joten kannattaa viedä vaan, jossei enää jaksa innostaa ;)
Niin ja juuri noin se toimii, miten sanoit.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Löytyykös muita jotka ennakkovarasivat pelin GameStopista, mutta eivät saaneet puhelua siitä että peli olisi haettavana huomenna? Itselleni kävi juuri näin, ja pitäisihän tuo tietenkin heti saada käsiinsä. Mitäs luulette, vieläkö olisi saatavana käsiin siinä ennen neljää kaupoista? Gigantti?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Löytyykös muita jotka ennakkovarasivat pelin GameStopista, mutta eivät saaneet puhelua siitä että peli olisi haettavana huomenna? Itselleni kävi juuri näin, ja pitäisihän tuo tietenkin heti saada käsiinsä. Mitäs luulette, vieläkö olisi saatavana käsiin siinä ennen neljää kaupoista? Gigantti?

Kannataa ekana käydä gamestopista tarkistamassa, jos vaikka se peli olisi siellä. Ei olisi ensimmäinen kerta kun he eivät kerkee soittamaan jokaiselle (keskustassa muistaakseni itselle jo sanottiin, että tulee vain tekstiviesti).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Voisiko joku henkilö, kenelle VPD laittoi toissapäivänä 14.9 viestiä että peli olisi lähtenyt, laittaa tänne viestiä jos ja kun pelin on tänään saanut? Olen itse himassa vasta viideltä, huominen vapaa, eli jos peliä ei ole saapunut niin voi skele.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Voisiko joku henkilö, kenelle VPD laittoi toissapäivänä 14.9 viestiä että peli olisi lähtenyt, laittaa tänne viestiä jos ja kun pelin on tänään saanut? Olen itse himassa vasta viideltä, huominen vapaa, eli jos peliä ei ole saapunut niin voi skele.
Minä olen kotona kipeänä, joten käyn aina postiiluukkua tarkjastelemassa ja mulle on tullut viesti VPD:ltä että lähtenyt matkaan 14.9, joten kerron, kun posti on tullut, tuliko peli vai eikö tullut. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Hamsteri;1148936 begin_of_the_skype_highlighting**************1148936******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************1148936******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Minä olen kotona kipeänä, joten käyn aina postiiluukkua tarkjastelemassa ja mulle on tullut viesti VPD:ltä että lähtenyt matkaan 14.9, joten kerron, kun posti on tullut, tuliko peli vai eikö tullut. :)

Sama juttu täällä 14.09 tilattu ja kovalla itseluottamuksella tällä hetkellä et peli kolahtaa lootaan tänään :) tunnin päästä pitäis käydä katsastaa laatikon, huhhuh ois kovat halut jo päästä pelaamaan:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pakko sen verran offtopiccia jauhaa että: "kipeänä" juuri kun nhl ilmestyy? :D No ei sillä, onhan noita flunssia liikkeellä ja taas itseäkin yskittää ja kurkkua kolottaa. :o
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Kävin äsken työmatkalla hakemassa prismasta NHL11.
 
Ylös Bottom