Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itse tilasin 22.8 VPD:ltä eikä mitään viestiä vieläkään kuulunut :eek: mutta sanoivathan silloin, että kaikki laitetaan samaan aikaan postiin.:o
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Jaaha, VPD:n sivuille vaihettu "Saatavilla: 17.09.2010" Onkohan ne vieläkään lähettäny niitä oikeesti? Ei se nyt niin justiinsa, ihan hyvä ku tuliski vasta perjantaina. Voi tietysti tarkottaa toista erää tms.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Huh vihdoin se viesti tuli sieltä VK:sta, että peli postitettu. Onko tietoa kun viesti tuli tänään 8:00, että kerkeääkö peli huomiseksi vielä kotiovelle? Kun itsellä tosin ei kokemuksia Ahvenanmaalta tilatuista peleistä ole, niin toimitusajoista ei tietoa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Nyt vituttaa!

Tilasin tosa eilen pelin ja onnistui ongelmitta. Sitten tänään tsiigasin sähköpostia niin siellä luki että katevaraus on epäonnistunut, ja ennen ku sit ei uudestaan tehä ni ei voi käsitellä. Joten tuskin saan peliä viikonlopuksi. QQ.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Huh vihdoin se viesti tuli sieltä VK:sta, että peli postitettu. Onko tietoa kun viesti tuli tänään 8:00, että kerkeääkö peli huomiseksi vielä kotiovelle? Kun itsellä tosin ei kokemuksia Ahvenanmaalta tilatuista peleistä ole, niin toimitusajoista ei tietoa.

No eipä tule ahvenanmaalta huomiseksi...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Jaaha, VPD:n sivuille vaihettu "Saatavilla: 17.09.2010" Onkohan ne vieläkään lähettäny niitä oikeesti? Ei se nyt niin justiinsa, ihan hyvä ku tuliski vasta perjantaina. Voi tietysti tarkottaa toista erää tms.
Lueskelin jostain, että ensimmäinen erä olisi loppunut ja toinen erä tulisi vissiinkin tänään, että toisesta erästä pelinsä saavat eivät ehdi saamaan huomiseksi ainakaan. Ainakin näin luin jostain, varmaksi en mene.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pakko sanoo, että kyllä hymyillyttää lukea teidän paniikkiviestejänne :D

Ite haen huomena pelin gigantista klo 9.00 hintaa 60e ja on takuuvarmasti peli käsissä =)

Joku voi alkaa urputtaan et saa muualta halvemmalle, no sen yhen 15e voi säästää missä vaan, kuten huomisen peli-illan jälkeisessä baarimatkassa.. kävelee, ei mee taxilla..tai pistää emännän maksaan seuraavan kauppareissun =)

Mut toivottavasti pelin tilanneet ihmiset saavat pelinsä ajoissa, ite hajoisin ainakin jos sattuis tuleen vasta ensi viikolla..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Joku voi alkaa urputtaan et saa muualta halvemmalle, no sen yhen 15e voi säästää missä vaan, kuten huomisen peli-illan jälkeisessä baarimatkassa.. kävelee, ei mee taxilla..tai pistää emännän maksaan seuraavan kauppareissun =)

ahvenanmaalta peli -15e, kävele -15e... tai vielä parempi, älä mene ollenkaan -50e. Näin olet säästänyt jo 80e ja kohta olet rikas mies :o
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Se on totta =) Mutta olen varautunut jo huomiseen säästämiseen hankkimalla juomat tallinnasta niin silloinhan illasta on tultava ihan ilmanen... NOT =)

Mut siis itse olen vaan sitä mieltä, että tuo netistä tilaaminen ei välttämättä ole se oikea rahansäästöpaikka, moni on eri mieltä ja saa ollakin..

Sitten ymmärtäisin, jos ihmiset tarttuisivat Tiltin tarjoukseen, jolloin peli olisi Todella edullinen..Itselläni olisi peli, joka listalta löytyy mutta en halua siitä vielä luopua..


ps. perkule kun en osaa tota tyhjää viestiä poistaa, jatkan taistelua =)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Gigantissahan tuo on uuden tarjouslehden mukaan hintaan 49,95, joten melkeinpä Ahvenanmaan hinnoissa ollaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itse en ymmärrä yleensäkkään minkään pelin kohdalla tuota järjetöntä panikointia, että onko peli heti käsissä julkkarina.. Itse tilasin 1.9 vpd ahvenanmaalta, ja eilen oli tullut jotain viestiä että peli olisi lähetetty. Tulee jos on tullakseen, en todellakaan aio mistään hakea toista tilalle, jos ei olekkaan laatikossa huomenna.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pitäiköhän huomenna käydä sittenkin Tiltissä ja viedä toi Bätlefiildi pois... kun ei nappaa pitää sitä pölyttymässäkään :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pitäiköhän huomenna käydä sittenkin Tiltissä ja viedä toi Bätlefiildi pois... kun ei nappaa pitää sitä pölyttymässäkään :D

Jaa tais täky kelvata ;) Itse mietin jos ois UFC:n vieny mut en sit raaskinu.. Eniten tossa listassa hymyillyttää NHL 11, viet sen niin saat uuden 20e :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

^^ kattoin jo aamulla ton saman tiltin sivuilta... Sama se muute ole Red Dead Redemptionin kohdallakin, viet sen ja saat sen takas 20€:lla :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onkos täällä muita jotka ovat tilanneet/varanneet Discshopista. Itse varasin Xbox-version joskus elokuun alussa. Tänään kun katselin tilaussatusta, niin ei naurattanut.

Toimittamattomat tilaukset (1 ei toimitettu)
Tilaus, jonka olemme käsitelleet, mutta emme ole vielä lähettäneet, esim. ennakkotilaukset ja jälkitoimituksessa olevat.

Muilla tietoa onko peli tulossa viimestään perjantaiksi, vai mitä se discshoppi meinaa?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onkos täällä muita jotka ovat tilanneet/varanneet Discshopista. Itse varasin Xbox-version joskus elokuun alussa. Tänään kun katselin tilaussatusta, niin ei naurattanut.

Toimittamattomat tilaukset (1 ei toimitettu)
Tilaus, jonka olemme käsitelleet, mutta emme ole vielä lähettäneet, esim. ennakkotilaukset ja jälkitoimituksessa olevat.

Muilla tietoa onko peli tulossa viimestään perjantaiksi, vai mitä se discshoppi meinaa?
Mulla on ihan sama tosin ps3 versio vaan. Jos ei täl viikol tuu nii en kyllä enää tuolta tilaa. Jossai kyllä suositeltiin että tuolta saa varmasti julkaisupäiväks. MUt ei näköjää sit. Stna
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mulla on ihan sama tosin ps3 versio vaan. Jos ei täl viikol tuu nii en kyllä enää tuolta tilaa. Jossai kyllä suositeltiin että tuolta saa varmasti julkaisupäiväks. MUt ei näköjää sit. Stna

Viimeksikin kun tilasin sieltä Mafia 2 niin tuli päivää ennen julkaisua, mutta yleensä tulee julkaisupäiväksi..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Kyselin asiaa Discshopin asiakaspalvelusta s-postilla, ja vastaus tuli nopeasti:

Tavara saapui meille tavarantoimittajan virheestä johtuen myöhässä. Huomenna lähtee, sinulle pitäisi tulla perjantaiksi.


Viikonloppu pelastettu ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Kyselin asiaa Discshopin asiakaspalvelusta s-postilla, ja vastaus tuli nopeasti:

Tavara saapui meille tavarantoimittajan virheestä johtuen myöhässä. Huomenna lähtee, sinulle pitäisi tulla perjantaiksi.


Viikonloppu pelastettu ;)

Ite kysyin kanssa, ja vastaus oli juuri samanlainen:cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

VPD:stä mantereen puolelta tilattu ja eilen lähetetty peli löytyi tänään postilaatikosta.
 
Ylös Bottom