Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huh vihdoin se viesti tuli sieltä VK:sta, että peli postitettu. Onko tietoa kun viesti tuli tänään 8:00, että kerkeääkö peli huomiseksi vielä kotiovelle? Kun itsellä tosin ei kokemuksia Ahvenanmaalta tilatuista peleistä ole, niin toimitusajoista ei tietoa.
Lueskelin jostain, että ensimmäinen erä olisi loppunut ja toinen erä tulisi vissiinkin tänään, että toisesta erästä pelinsä saavat eivät ehdi saamaan huomiseksi ainakaan. Ainakin näin luin jostain, varmaksi en mene.Jaaha, VPD:n sivuille vaihettu "Saatavilla: 17.09.2010" Onkohan ne vieläkään lähettäny niitä oikeesti? Ei se nyt niin justiinsa, ihan hyvä ku tuliski vasta perjantaina. Voi tietysti tarkottaa toista erää tms.
Joku voi alkaa urputtaan et saa muualta halvemmalle, no sen yhen 15e voi säästää missä vaan, kuten huomisen peli-illan jälkeisessä baarimatkassa.. kävelee, ei mee taxilla..tai pistää emännän maksaan seuraavan kauppareissun =)
Pitäiköhän huomenna käydä sittenkin Tiltissä ja viedä toi Bätlefiildi pois... kun ei nappaa pitää sitä pölyttymässäkään
Mulla on ihan sama tosin ps3 versio vaan. Jos ei täl viikol tuu nii en kyllä enää tuolta tilaa. Jossai kyllä suositeltiin että tuolta saa varmasti julkaisupäiväks. MUt ei näköjää sit. StnaOnkos täällä muita jotka ovat tilanneet/varanneet Discshopista. Itse varasin Xbox-version joskus elokuun alussa. Tänään kun katselin tilaussatusta, niin ei naurattanut.
Toimittamattomat tilaukset (1 ei toimitettu)
Tilaus, jonka olemme käsitelleet, mutta emme ole vielä lähettäneet, esim. ennakkotilaukset ja jälkitoimituksessa olevat.
Muilla tietoa onko peli tulossa viimestään perjantaiksi, vai mitä se discshoppi meinaa?
Mulla on ihan sama tosin ps3 versio vaan. Jos ei täl viikol tuu nii en kyllä enää tuolta tilaa. Jossai kyllä suositeltiin että tuolta saa varmasti julkaisupäiväks. MUt ei näköjää sit. Stna
Kyselin asiaa Discshopin asiakaspalvelusta s-postilla, ja vastaus tuli nopeasti:
Tavara saapui meille tavarantoimittajan virheestä johtuen myöhässä. Huomenna lähtee, sinulle pitäisi tulla perjantaiksi.
Viikonloppu pelastettu